Immortal Posted April 2, 2006 Share Posted April 2, 2006 (edited) Ati vazut prima etapa a WTCC, la Monza? In a 2a cursa Alain Menu a reusit un teribil loc 3 Si asta dupa ce a plecat de pe a11a (sau a 12a?) pozitie pe grila de start. Terifianta cursa de urmarire, si cu putin noroc ar fi terminat si Robbie Huff pe locul 4, insa a vrut putin prea mult Oricum, superba cursa (acum 1minut s-a terminat). Nici un BMW in primele 8 iar Alfa pare handicapata. Drept urmare, se anunta un sezon in care se vor bate toate 4 (Alfa, BMW, Seat si Chevy), insa dupa acest final de cursa in care nici o masina nu putea tine piept Lacetti'urilor, eu ma astept la multe Splendida cursa Edited April 2, 2006 by Immortal Link to comment
Gica Posted April 2, 2006 Share Posted April 2, 2006 M-am uitat si eu un pic, dar a fost la concurenta cu Cronica Carcotasilor, asa ca nu am vazut decat un loc 7 parca pentru un Lacetti, apoi am comutat canalul. Cat de preparate sunt masinile acelea ? Se alearga cu motoare "stock" sau sunt tunate bine ? La un moment dat zicea ca BMW a inlocuit un V6 cu un motor cu 4 cil. in linie... ca sa scada grutatea masinii, banuiesc ca era pe benzina motorul... Link to comment
Immortal Posted April 2, 2006 Author Share Posted April 2, 2006 Uite ce am gasit eu intr-un link Wikipedia. Zice-se ca ar fi motoare aspirate de 2l conforme FIA cu grupa N din Super-Rallye. Iar in 'pasajul' pe care l-ai prins tu s-a facut referire la renuntarea V6-lui, mult mai echilibat decat inline 4'ul la care sunt 'tatici' cei de la BMW, modificare ce a avut in prim plan scaderea greutatii si a centrului de greutate... Oricum, din ce s-a vazut, mai bine le pastrau pe cele vechi Dar ce desfasurare de forte la SEAT...mai toti 'granzii' alifisti, pana nu de mult, au venit la SEAT. Link to comment
Alezz Posted April 2, 2006 Share Posted April 2, 2006 La atatea Seaturi nici nu mai imi vine sa ma uit... Link to comment
dreamlike Posted April 2, 2006 Share Posted April 2, 2006 Chevrolet Lacetti a debutat anul trecut in WTCC si m-am uitat din curiozitate la cateva curse. Din pacate pentru Lacetti era o performanta sa termine cursa in puncte, Alfa Romeo cam facea legea si bmw era la bataie. Marturisesc ca nu am vazut etapa de astazi, dar fie cum zici tu. Link to comment
lauamd Posted April 3, 2006 Share Posted April 3, 2006 Adevărul este că cursa de ieri a fost superbă. Cel puţin a doua câştigată de farfus a fost bestială.Ar fi super să fie aşa şi în F1. Într-adevăr cei de la Chevy după o primă sesiune reletiv slabă în a doua au fost fenomenali (bineânţeles şi cu ajutorul concurenţei care a şi mai dispărut). Oricum tind să cred că cei de la chevy au avut cele mai rapide tururi pe circuit în cursă. O frumoasă figură a făcut şi Alessandro Balzan care a reuşit cu o alfa privată să ocupe locul 4 după ce ar fi putut ieşi chiar al doilea. Super la superlativ. Ştie cineva calendarul DTM ? "> Link to comment
Immortal Posted April 3, 2006 Author Share Posted April 3, 2006 (edited) http://www.eurosport.com/allmotorsports/ --> Fia WTCC --> Calendar/Results Balzan a cam blocat frânele in ultimile tururi, altfel cu siguranta ar fi prins podiumul [edit] Acum am vazut ca vroiai calendarul DTM si nu WTCC. Procedura e cam aceiasi, cu schimbarile de rigoare (DTM in loc de Fia WTCC). [/edit] Edited April 3, 2006 by Immortal Link to comment
entaro79 Posted May 21, 2006 Share Posted May 21, 2006 asta e motorul folosit de lacetti pt curse: Technical info DIMENSIONS Length: 4500 mm; width: 1809 mm; wheelbase 2620 mm; minimum weight: 1140 kg including the driver. ENGINE 4-cylinder in line, transversally installed; distribution: two overhead camshafts, 16 valves; displacement: 1998 cc; bore x stroke: 88 x 82 mm; compression ratio: 11:1; maximum output: 270 bhp @ 8500 rpm; maximum torque: 267 nm @ 5800 rpm; engine management: Motec; lubrication: wet sump. TRANSMISSION Front-wheel-drive; gearbox: Hewland 6-speed, sequential shift; clutch: AP single-plate sintered; differential: mechanical limited slip differential. BRAKES Dual circuit hydraulical system; front brakes: 4-piston calipers, 332 mm steel ventilated discs; rear brakes: 2-piston calipers, 280 mm steel discs. CHASSIS Front suspension: McPherson strut, coils prings, gas-filled dampers, anti-roll bar; rear suspension: dual link axle, coils prings, gas-filled dampers, anti-roll bar; steering: power assisted rack and pinion. are cu 5 CP mai putin decat BMW sau ALFA ROMEO,dar are cel mai mare cuplu si la cea mai mica turatie.Conform comentatorilor este cel mai elastic motor,dar la "top speed" se pare ca nu e in top,aerodinamica nu-i prea ajuta din pacate Link to comment
Tommy Posted May 21, 2006 Share Posted May 21, 2006 (edited) Maiden WTCC win for Chevrolet Former BTCC champion Alain Menu won Race 2 at Brands Hatch on Sunday to hand Chevrolet their maiden FIA WTCC victory. http://www.fiawtcc.com/ http://www.fiawtcc.com/fiawtcc/mc_vid25365.shtml Prima victorie pentru Chevrolet Lacetti a fost pe ploaie; cursa superba. Bravo! Edited May 21, 2006 by Tommy Link to comment
Immortal Posted May 21, 2006 Author Share Posted May 21, 2006 Splendide curse! S-au tinut mai bine decat Alfele si BMWurile, care pana anu' asta faceau legea in WTCC. Si remarc ca sunt tot mai buni pe final de curse... Splendid Link to comment
lauamd Posted May 22, 2006 Share Posted May 22, 2006 Cuplul motor mai mare provine şi din faptul că spre diferenţă de celelalte modele lacetti dispune de un sistem de supraalimentare cu compresor mecanic şi nu turbină cu gaze. Acesta răspunde mult mai rapid şi constant la sarcini variabile în speţă la accelerare. Link to comment
entaro79 Posted May 22, 2006 Share Posted May 22, 2006 Cuplul motor mai mare provine şi din faptul că spre diferenţă de celelalte modele lacetti dispune de un sistem de supraalimentare cu compresor mecanic şi nu turbină cu gaze. Acesta răspunde mult mai rapid şi constant la sarcini variabile în speţă la accelerare. Cred ca nu ai inteles , toate masinile din peisaj-ul WTcc sun aspirate cu motoare de 2L,de lucrul asta iti puteai da seama si singur de turatiile la care se ating puterile maxime. Link to comment
lauamd Posted May 22, 2006 Share Posted May 22, 2006 Poate că am greşit. Mă voi informa. Link to comment
lauamd Posted May 24, 2006 Share Posted May 24, 2006 Dispune cumva cineva de înregistrarea cursei ? Sunt tare curios să o văd pentru că duminică din păcate am cam ratat-o. Link to comment
tolin Posted May 24, 2006 Share Posted May 24, 2006 Eu n-am inteles partea de "Sperante mari.. " din subtitlul acestui post. Link to comment
Tommy Posted May 24, 2006 Share Posted May 24, 2006 (edited) Aproximativ, din declaratia lui Menu: "Nu suntem inca o echipa de top, mai avem de muncit..". "Sperante mari.." e bun titlul, pe 2 aprilie.. erau sperante mari, acum.. a fost prima confirmare. E drept.. faptul ca aceasta cursa a fost pe ploaia a avut se pare un rol determinant. Stabilitatea masinii a fost grozava. @lauamd: pe al doilea link ce l-am dat mai sus sunt cateva secvente. Si-apoi nu stiu la care "celelalte modele" te-ai referit, cred ca nu la cele de serie Edited May 24, 2006 by Tommy Link to comment
Immortal Posted May 24, 2006 Author Share Posted May 24, 2006 Eu n-am inteles partea de "Sperante mari.. " din subtitlul acestui post. "Sperante mari" la...o figura frumoasa, pentru ca s-au investit bani si pentru ca... se poate Eventual, de ce nu, sperante mari la un loc pe podiumul clasamentului constructorilor la finalul sezonului. Si sperante mari la un spectacol pe cinste. Cam atat... Link to comment
tolin Posted May 24, 2006 Share Posted May 24, 2006 Si sperante mari la un spectacol pe cinste. Corect. Acum e clar. Link to comment
Abram Burel Posted May 24, 2006 Share Posted May 24, 2006 (edited) Nu prea stiu unde sa postez, dar parca n-as face-o la cele doua stele NCAP. E oricum off-topic, dar nu ma rabda... creierul... O vorba simpatica spune ca: o data e intamplare, de doua ori e coincidenta, de trei ori e deja certitudine. Oare nu e totusi ingrijoratoare pozitia... Renault (la raliuri deocamdata nu sta bine, dar sa nu uitam 5-ul Alpine sau Gordini)? Altfel spus... n-ar trebui sa fim mandri ca si Logan... Nota: Daca e cineva cu intelegere poate sa puna asta in orice alt topic, inclusiv unul nou. Pe mine nu ma duce mintea acum Edited May 24, 2006 by Abram Burel Link to comment
Tommy Posted June 5, 2006 Share Posted June 5, 2006 (edited) Din pacate.. in Germania si pe uscat, Chevrolet Lacetti nu a reusit decat locurile 12, 13 in prima cursa, si locul 9 in cea secunda.. Partea buna totusi, la constructori e inca pe locul 3, inaintea celor de la Alfa, si dupa SEAT si BMW. Edited June 5, 2006 by Tommy Link to comment
Immortal Posted June 5, 2006 Author Share Posted June 5, 2006 mda, dezamagitoare cursa... Totusi locul 3 e firesc, gandindu-ne la cat de drastic a fost fredus bugetul 'Alfist', insa chiar nu ma asteptam la asa cursa slaba din partea lui Chevy (pe de o parte) si la una atat de buna pt BMW (pe de cealalta parte). De notat si cursa extrem de slaba a liderului Y. Muller - 1pct. in cele doua curse! Link to comment
lauamd Posted June 5, 2006 Share Posted June 5, 2006 Într-adevăr cam slăbuţ. Dacă pe Menu l-a ţinut balastul ,Huff şi Larini nu au prea strălucit cu toate că pe Huff l-am văzut la un momentdat pe 8. Asta este deocamdată valoarea. Să nu ne îmbătăm cu apă rece. Link to comment
zack Posted June 11, 2006 Share Posted June 11, 2006 In sfarsit o victorie > Mai multe informatii : http://www.chevrolet.ro/info/news_events/victory.htm Link to comment
Tommy Posted June 11, 2006 Share Posted June 11, 2006 (edited) Zack, cu regret te anunt ca esti defazat cu 3 saptamani Citeste si pagina 1 http://www.daewooclub.ro/forum/index.php?s...ndpost&p=174721 Edited June 11, 2006 by Tommy Link to comment
lauamd Posted July 31, 2006 Share Posted July 31, 2006 A mai văzut cineva cursa de la Puebla ? Nu mă aşteptam ca Alfa să câştige atât de categoric. BMW-urile nu au arătat mai nimic iar seatul parcă este într-un con de umbră. Să fi fost oare circuitul de vină ? Probabil că este cel mai murdar circuit văzut . Cât despre Chevy,cu toate că am crezut că sunt într-o revenire a formei am constatat cu stupoare că au reuşit să se lupte pentru ultimele locuri... După figura făcută anul trecut aici sincer aveam speranţe mari (atât cât se poate). Accidentul lui Huff a fost spectaculos însă transmisia a lăsat de dorit cu acea reluare în care abia am desluşit ce s-a întâmplat. Una peste alta a fost o cursă cam înceată după părerea mea însă interesantă. "> Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now