ovi_jer Posted November 30, 2005 Share Posted November 30, 2005 Verifica durata de injectie si depresiunea in galeria de admisie pe scaner in service.Ar fi indicata o curatare de injectoare. Link to comment
calinrussu Posted December 2, 2005 Share Posted December 2, 2005 Am patit si eu cu contactul. Drum lung, motor cald, oprit la statie,pus benzina, cheie contact, becuri aprinse, cheie motor , nimic + becuri stinse.Repetat n ori .Degeaba. Impins masina la o parte , desfacut bord la contact. Vazut plastic topit. Clar.Contact defect. Pornit demarorul cu patentu' (scurt cu varfurile pe cele doua borne). Plecat. Contact Cielo = 25 Ron. Schimbat contact la Cluj repr Daewoo. Asteptat vro 5 ore. Lucrat 10 minute. 80 RON. Trecut pe factura 5 ore manopera. Multumesc, la revedere ! Cu placere, mai hai pe la noi ... fraiere... Link to comment
valiman Posted December 8, 2005 Share Posted December 8, 2005 Legat de oprirea motorului. Am observat de câteva ori un fenomen ciudat. De câte ori pun o frână bruscă, dar bruscă, chiar dacă nu se opreşte motorul şi apăs ambreiajul, se opreşte motorul (Cielo 96, 100k km). E ceva obişnuit, sau e ceva defect? Parcă am văzut ceva pe forum, dar nu mai găsesc. Mulţumesc. Link to comment
masterbobs Posted December 8, 2005 Share Posted December 8, 2005 Eu zic sa mergi la o diagnosticare "pe bune". Ce povestesti este exact ce am avut eu acum vreo luna. Si nu i-au dat de cap cei din service pana cand senzorul respectiv nu a cedat de tot...este vorba de senzorul de viteza. Zic ca ar merita sa incerci sa il inlocuiesti cu unul bun ...si apoi daca nu mai face figuri sa il schimbi cu unul nou... Bafta ... la mine asa s-a rezolvat. Link to comment
MariusZMC Posted December 8, 2005 Share Posted December 8, 2005 (edited) La mine la Leganza mi se intampla la fel...puneam frana la semafor si ori se oprea motorul ori scadea turatia...mi se aprinsese martorul de bord "Check",am fost la tester si au gasit Senzorul de acceleratie(TPS)care nu mai lucra cum trebuie...toata treaba cu manopera cu tot a fost fix 1.520.000 RON+100 mii spaga,senzorul face 9 sute si ceva de mii+tester 250 mii+manopera... Edited December 8, 2005 by MariusZMC Link to comment
calinrussu Posted December 8, 2005 Share Posted December 8, 2005 Se aprinde lampa "motor" la coborare cu frana de motor. Dupa coborare se stinge dar nu imediat (..2 min). Asta se intampla numai dupa ce motorul este cald. Am Curatat cu gingasie , initializat IAC, Reset ECM, parca merge mai bine, dar becul tot se mai aprinde la frana de motor. Care ar putea fi problema ? Am citit in acest forum ,intr-un loc, ca dupa initializare IAC, se face reset ECM .Asa am facut. In alt loc, ca intai reset ECM si apoi initializare IAC. As mai face o initializare IAC , ca nu ma doare mana, ca sa fie si una si alta... Thanks Boys ! "> Link to comment
gulfball Posted January 2, 2006 Share Posted January 2, 2006 Eu am aflat de un service care ar trebui sa fie meserias in motoare ca seful de service cica a lucrat in cercetare motare. Daca stati in Militari si va intereseaza, va zic pe unde e. Ciao Link to comment
pavcostel Posted January 2, 2006 Share Posted January 2, 2006 La Multi Ani! fftopic: @gulfball De cate ori ai vazut mon cher sefu' plin de ulei pe maini?! Oriunde, nu numai in Service... Si un sef are Muuulte alte chestii de facut decat sa dea consultanta la meseriasi... Dar exceptia confirma regula, asa ca... Mergi pe Valea Cascadelor, GG langa autogara Militari, la stop. Personal acolo merg si baietii stiu ce fac. Preturile sunt cele care sunt mai peste tot. Macar pleci cu masina mergand de la ei. Exista un topic despre statii service, unde poti spune ceva concret, nu generalitati... Cu stima, Costel Link to comment
gulfball Posted January 2, 2006 Share Posted January 2, 2006 (edited) 10x for the tip. E drept ca nenea ala lucreaza mai rar personal, dar macar daca o face, stie ce face, nu ca restul de tinerei grabiti care isi baga ... in tot, ca sa termine mai rpd.Eu ii sunt recunoscator de aceea il recomand...la cerere Edited January 2, 2006 by gulfball Link to comment
LIX Posted January 20, 2006 Share Posted January 20, 2006 Salut ! Posesor Cielo '96, 130 mii km. Pornire normala la rece, dimineata la ora 6.30, functionare normala pina ce ajunge motorul la temperatura optima de functionare, dupa care are o trepidatie usoara, chiar regulata. Citeodata, in timpul rularii, in momentul cind las pe liber masina, ma trezesc ca motorul sa oprit, dau cheie si plec mai departe. Am studiat din cele enumerate, de cei care s-au mai confruntat cu aceasta problema, si nu prea stiu cu ce sa incep. Datorita unor probleme, aparute anul trecut pe vremea asta, legate de pornire (a fost subiectul unui topic), au fost schimbate : fise, bujii, capac delco, bobina, filtre, deci sincer nici nu-mi pot da seama de unde o fi. Am sa incerc o curatire IAC + resetare. Daca nu, orice sugestie, este binevenita. Multumesc ! Link to comment
LIX Posted January 30, 2006 Share Posted January 30, 2006 Am desfacut IAC-ul pentru a-l curata, nu avea mizerie, dupa care am urmat procedura de resetare+initializare. Am desfacut furtunul ce face legatura dintre capac chiulasa si circuitul de admisie aer. Ma asteptam sa gasesc acea spuma provocata de ulei cum am gasit pe busonul de pe capac, speram sa fie obturat, dar era curat. La desfacerea lui, dinspre admisie, a curs putina apa, probabil datorat condensului. Stutul unde intra furtunul mai subtire, tot ventilare carter (furtunul F in documentatie), dupa clapeta de acceleratie, l-am gasit putin opturat cu mizerie. Ce am constatat e ca prin scoaterea lui nu se modifica turatia la motor, se simte doar o mica aspiratie - e normal ? Daca exista apa in baia de ulei datorate condensului, la o exploatare a masinii pe distante scurte, maxim 10 km, cum scap de ea ? Dupa aproape o saptamina de la aparitia acestei probleme, am constatat ca se manifesta numai dimineata la temperaturile care sint acuma, si numai cind motorul ajunge la temperatura optima de functionare, la relanti, si sint cuplati foarte multi consumatori electrici - faruri, dezaburire fata, spate. Se opreste numai cind este lasata pe liber, scoasa din viteza, in timp ce ruleaza, indiferent daca apas pedala de frina, sau nu. Va rog mult, o sugestie, orice sfat e binevenit. Multumesc anticipat ! Link to comment
renatremo Posted January 30, 2006 Share Posted January 30, 2006 salutare! legat de acest topic eu am o problema asemanatoare. masina in garaj nu porneste dimineata decat la a doua cheie, motorul balbaie si se opreste. plus in mers relanteul fluctueaza intre 800 si 1400rpm. am verificat si curatat iac am resetat ecm si mai rau acum relanteul imi sta la 1800rpm si tot nu porneste dimineata... in timpul zilei o ia la sfert! ce sa fac? sa cumpar un iac??? Link to comment
tolin Posted January 30, 2006 Share Posted January 30, 2006 Daca ai miscat varful la IAC prin apasare, e normal sa faca asa. Da-l jos, adu varful la 28mm fata de baza de prindere a IAC, pune-l la loc si initiaza procedura de "invatare a turatiei de ralanti". PS: si incearca sa marchezi printr-un semn traditional inceputul de propozitie. Face comunicarea mai usoara. Link to comment
Timur Posted February 2, 2006 Share Posted February 2, 2006 Legat de oprirea motorului. Am observat de câteva ori un fenomen ciudat. De câte ori pun o frână bruscă, dar bruscă, chiar dacă nu se opreşte motorul şi apăs ambreiajul, se opreşte motorul (Cielo 96, 100k km).E ceva obişnuit, sau e ceva defect? Parcă am văzut ceva pe forum, dar nu mai găsesc. Mulţumesc. Salut,am avut aceiasi problema la un Cielo de 2003.A fost de vina senzoru de viteza,miau zis ca nu mai citea bine viteza si intra in program de siguranta si pac ,cala motoru.Mie mi se aprindea si becul de avertizare pentru motor.si asta oprea masina.Schimbat si nam mai avut probleme.Toate bune Link to comment
Toranaga Posted February 5, 2006 Share Posted February 5, 2006 (edited) furtunul F in documentatie... ai cumva ceva documentatie,sau imi poti spune si mie unde gasesc un manual de reparatii????Ca in mecanici nu am incredere nici sa ma bati...asta e situatia... Edited February 5, 2006 by Toranaga Link to comment
Zmeul cel rau Posted February 5, 2006 Share Posted February 5, 2006 Vezi aici: http://www.daewooclub.ro/forum/index.php?s...iew=getlastpost pentru manuale. Link to comment
rlb Posted April 3, 2006 Share Posted April 3, 2006 (edited) Ieri dupa un drum mai indelungat, la intrarea in oras mi s-a oprit motorul. Incercarile de pornire au esuat asa ca am tras-o pana acasa. Azi dimineata a pornit, dar dupa 10-15 min de functionare ( pana sa incalzeste) se subtureaza si moare. Mentionez ca pe tester nu da nici o eroare. De la ce poate fi? Edited June 23, 2007 by ovi_jer Link to comment
tolin Posted April 3, 2006 Share Posted April 3, 2006 Reset la ECM si procedura de "invatare turatie ralanti" ai facut ? Link to comment
pavcostel Posted April 3, 2006 Share Posted April 3, 2006 Benzina este? Pompa baga suficient? Filtrul de benzina e schimbat? Cu stima, Costel Link to comment
EXE Posted April 3, 2006 Share Posted April 3, 2006 Si eu zic ca tot pe la alimentare este problema, daca filtrul de benzina e schimbat recent, verifica pompa de benzina, mai mult ca sigur ca ea e. Link to comment
lauamd Posted April 3, 2006 Share Posted April 3, 2006 Într-adevăr, pompa şi filtrul pentru început. Link to comment
ovi_jer Posted April 3, 2006 Share Posted April 3, 2006 Si modulul de aprindere din delcou la fel se manifesta.Merge motorul 10-15 minute pina se incalzeste modulul apoi moare si nu mai porneste decit cand s-a racit iar. Link to comment
Zmeul cel rau Posted April 3, 2006 Share Posted April 3, 2006 (edited) Vestita bobina din delcou? http://www.daewooclub.ro/forum/index.php?showtopic=3627&hl= Later Edit: Ovi a fost mai rapid decat mine. Edited April 3, 2006 by Zmeul cel rau Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now