snicky Posted April 3, 2006 Share Posted April 3, 2006 am desfacut bordul ca sa schimb cadranele, sa le personalizez, am scos acele, am pus noile cadrane, am pus acele la loc si am montat dupaia tot bordul la loc. dupa care au venit problemele... vitezometrul - cand sta pe loc e cu vreo 2-3 mm deasupra lui 0, dar arata cu 10 km mai mult decat trebuie (testat in vitezele 1 si 2 - am dat pana s-a taiat benzina si deobicei in viteza 1 se taie la 40 si in a 2-a la 70, iar acestea au crescut la 50, respectiv 80) benzina - cand se aprinde becul ca mai am putina benzina, mie imi indica ca mai am jumate de rezervor si nu scade deloc sub. daca bag mai multa mai creste (oare daca vreau sa fac plinul unde mai ajunge? ) apa - cand pun contactul, chiar daca las masina si o zi nepornita creste cu putin deasupra primei linii, iar dupa ce motorul se incalzeste cum trebuie imi ajunge cam pe zona rosie inainte sa umblu eu acolo nu mi-a facut nici o problema de genul asta. acum am pus la loc cadranele originale ca m-am gandit ca nu se potrivesc cele puse de mine, dar aceeasi problema o am. daca stie cineva cum sa ma ajute il rog sa posteze aici. chiar nu stiu ce sa mai fac Link to comment
A.C_MATIZ Posted April 4, 2006 Share Posted April 4, 2006 (edited) Nu trebuie sa schimbi cadranele,poti sa le lasi si pe cele modificate.Problema este la felul in care ai montat acele. Cel mai bine se pot aseza cand ai contactul pus si motorul la cald.Apoi o sa fie mai simplu sa asezi acelele.La indicatorul de temperatura apa astepti pana se incalzeste motorul si apoi asezi acul.La benzina daca esti pe rezerva si ti se aprinde becul il pui pe zona rosie.Iar la kilometraj scoti acul si il pui sa arate mai jos ii scoti opritorul de sub zero pui acul sa arate sub opritor.Apoi il pui la loc si lasi acul sa se sprijine de el. Edited April 4, 2006 by A.C_MATIZ Link to comment
snicky Posted April 4, 2006 Author Share Posted April 4, 2006 (edited) ms. o sa incerc si o sa postez aici daca am vreun rezultat pozitiv sau negativ Edited April 15, 2006 by tolin_afc Link to comment
A.C_MATIZ Posted April 5, 2006 Share Posted April 5, 2006 (edited) Pozita acului la indicatorul de temperatura cu motorul cald: Pt reglaj pozitie ac se scoate opritorul: Edited April 5, 2006 by A.C_MATIZ Link to comment
snicky Posted April 5, 2006 Author Share Posted April 5, 2006 ok. ms mult. o sa incerc zilele astea ca nu prea am avut timp acum. o sa postez aici dupa asta Link to comment
SORAN Posted April 5, 2006 Share Posted April 5, 2006 Nu e chiar asa simplu. La apa o scoti la capat insa in rest operatiunea e mai complicata daca vrei sa fie ce a fost odata. Acele au niste pozitii marcate pe cadranele vechi unde trebuiesc montate cand axul este intr-o anumita pozitie...mi-e greu sa-ti explic in scris...daca ai fi din Bucuresti s-ar fi rezolvat cumva... Link to comment
snicky Posted April 15, 2006 Author Share Posted April 15, 2006 (edited) sal. am rezolvat problema cu acele deabea azi ca am avut niste probleme... mi-au si spart masina si altele. ce mai vreau acum sa te intreb... la bord acolo unde ai tu intr-o poza indicatorul de usi deschise, eu nu am nici un bec. daca i-as pune un bec acolo ar functiona? sau mai trebuie legate fire pe acolo sau ceva? mersi pentru problema cu acele Edited April 15, 2006 by tolin_afc Link to comment
A.C_MATIZ Posted April 17, 2006 Share Posted April 17, 2006 Legat de becul pt usi deschise vezi AICI Sau da-mi un PM Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now