florin_rd Posted November 29, 2005 Share Posted November 29, 2005 Am un Matiz SE AC din iulie 2005. Am urmatoarea problema: daca dau drumul la AC aerul introdus in habitaclu are un miros intepator(asta s-a intamplat dupa doua luni de zile in care am folosit aerul conditionat fara probleme). Problema asta nu apare daca folosesc sistemul pe incalzire ci numai pe racire. Poate cineva sa ma ajute? 1 Link to comment
Kristian Posted November 29, 2005 Share Posted November 29, 2005 In sistemul de ventilatie (pe vaporizator) se dezvolta niste bacterii care miros asa urat. Pentru a scapa temporar de miros, in gura de aspiratie a sistemuui de ventilatie se da cu un spray special. Link to comment
florin_rd Posted November 29, 2005 Author Share Posted November 29, 2005 Masina totusi e noua. Astfel de bacterii pot aparea din cauza umezelii? Link to comment
priest Posted November 29, 2005 Share Posted November 29, 2005 In toate apar problema asta. O solutie ar fi ca atunci cand te apropii de destinatie sa inchizi AC si sa lasi doar ventilatia ca sa usuce traseul. La mine s-a remediat problema cu mirosul aplicand aceasta metoda citita de altfel tot pe acest forum. >- Link to comment
vio.p Posted December 27, 2005 Share Posted December 27, 2005 am si eu probleme cu aeru de la aeroterma. imi baga un miros de afara. miroase a gaze ne arse de la masinile din trafic. mirosu e intepator. ce as putea sa fac? help me Link to comment
tolin Posted December 27, 2005 Share Posted December 27, 2005 Sa treci pe recircularea aerului din interior. Link to comment
vio.p Posted December 27, 2005 Share Posted December 27, 2005 am Matiz E... nu e cu aer conditionat. are doar o aeroterma Link to comment
NFS Posted December 28, 2005 Share Posted December 28, 2005 Chiar si-asa poti s-o dai pe recirculare! Link to comment
roberth Posted January 3, 2006 Share Posted January 3, 2006 Eu intentionez, cand o mai da caldura, sa ii scot grila din fata si sa ii pun acolo, pe unde aspira aerul, niste filtru activ de hota. O fi bine, o fi rau ? Link to comment
vio.p Posted January 3, 2006 Share Posted January 3, 2006 (edited) @NFS: cum fac s o trec pe recirculare aer? dau de parghie la dreapta? sau cum? Edited January 3, 2006 by viorem87 Link to comment
Mircea Posted January 4, 2006 Share Posted January 4, 2006 eventual citeste si manualul, scrie acolo Link to comment
vio.p Posted January 5, 2006 Share Posted January 5, 2006 ff topic: e cam gros manualu. deci mai bine intreb Link to comment
tolin Posted January 6, 2006 Share Posted January 6, 2006 Cand o sa ne clatesti ochii si cu ceva majuscule, poate raspundem. Link to comment
luck33ro Posted February 1, 2006 Share Posted February 1, 2006 EU TOT INTREB PESTE TOT: IARNA LA MINUS CATEVA GRADE VOUA VA MAI MERGE AERUL CONDITIONAT? CA MIE MI SE PARE CA NU MAI RACESTE DELOC! AM BAGAT MAJUSCULE SA-SI CLATEASCA OCHII LUMEA Link to comment
priest Posted February 2, 2006 Share Posted February 2, 2006 Mie imi merge insa il folosesc doar pentru dezaburire avand termostatul la maxim. Ce vrei sa mai racesti cand afara sunt minus...? Link to comment
luck33ro Posted February 2, 2006 Share Posted February 2, 2006 pai cum iti dai seama ca merge? ca nu se simte rece cu termostatul la maxim pe cald ideea e ca cica sa-l pornim periodik ca sa nu se usuce garniturile (zice la manual) Link to comment
priest Posted February 3, 2006 Share Posted February 3, 2006 Pai cupleaza compresorul si se simte la turatie si cuplu . Cand nu porneste cred ca ar trebui sa ramana decuplat. Link to comment
roberth Posted February 3, 2006 Share Posted February 3, 2006 cele casnice nu pornesc la minus X grade... pentru protectie... s-ar putea si aici sa fie la fel & nota bene, fara ventilator pornit, nu merge... "> Link to comment
luck33ro Posted February 3, 2006 Share Posted February 3, 2006 eu am senzatia ca nu functioneaza chiar daca se modifica turatia la motor! Link to comment
Gerula Posted February 3, 2006 Share Posted February 3, 2006 eu am senzatia ca nu functioneaza chiar daca se modifica turatia la motor! Functioneaza, functioneaza...numai ca AC -ul nu e congelator. Daca afara sunt deja 5 grade nu vei sesiza "rece". In cel mai fericit caz nu cred sa scada temperatura mai jos de 15 grade. Link to comment
mihai278 Posted April 4, 2006 Share Posted April 4, 2006 Salutare.azi m-am inscris si eu pe daewooclub. Am o intrebare: detin un matiz E+AC, fabricat in septembrie 2003, pe care eu l-am cumparat in octombrie 2005. Sambata mi s-a bulit discul de ambreiaj,cel putin cred ca asta e, ca masina era turata dar de abia demara, AM dus-o la cineva de la daewoo,care lucreaza si acasa, sa o repare. Problema mea este in elgatura cu aerul conditionat. exista o mufa de la compresorul de aer, care este scoasa,eu de abia acum am onbservat,avand in vedere ca nu am avut nevoie de aer conditionat,pt ca era destul de racaoare afara cand am luat-o.am pornit aerul si pe timp de iarna,ca asa scrie in instructiuni,baga rece,dar nu stiu de ce era pt ca era frig afara sau chiar functiona. Mentionez ca ventilatirul din spatele radioatorului porneste imediat ce dau drumul la aer conditionat. Intrebarea mea este ,de ce mufa este scoasa?!ce motiv ar fi avut proprietarul de dinainte sa o scoata?! Sper ca nu e prea lung postul, si va multumesc Link to comment
florinbad Posted April 4, 2006 Share Posted April 4, 2006 (edited) Buna dimineata! Iote ca nu mai sunt singur pe aici! Esti sigur ca este mufa de la compresor? Mecanicul care ti-a rezolvat ambreiajul n-a observat aceasta mufa? Ti-a scos-o el, ca sa ajunga la alte elemente din motor si apoi a uitat sa o puna? Incearca urmatoarea procedura, pentru a verifica daca sistemul de aer conditionat functioneaza: 1. Ridici capota motorului. Porneste motorul si lasa-l sa mearga la relanti. 2. Apasa butonul de aer conditionat. 3. Pârghia sursei de aer sa fie pe pozitia “aer din afara masinii” si nu pe “recirculare” (sa fie spre volan). 4. Suflanta de aer o muti pe pozitia 4 (cea mai mare viteza). 5. Temperatura de aer pe maxim rece (culoarea albastra, la sfarsitul cursei). 6. Te duci in fata masinii si observi daca, din 15-15 secunde se cupleaza compresorul, adique face niste “click-uri” (15 secunde am spus-o cu aproximatie; compresorul va alterna cu “pornit” si “oprit”). 7. Daca merge, atunci totul este ok si n-ai de ce sa te temi. Cine stie de unde este mufa aia… "> Later edit: atasez doua poze pentru ajutor. Edited April 4, 2006 by florinbad Link to comment
mihai278 Posted April 4, 2006 Share Posted April 4, 2006 salutare,mersi mult pt raspuns mufa era scoasa dinainte sa o duc la mecanic sa faca amvbreiajul, momentan masina e la mecanic,ca ii schimba discul, si i-am zis eu de mufa,sa se uite si la ea. acum astet si raspunsul lui,dar mi se pare ciudat ca a fost scoasa,era scoasa de mult oricum,ca era noroi pe ea Link to comment
roberth Posted April 5, 2006 Share Posted April 5, 2006 (edited) Din pacate, se pare ca si eu am o problema cu aerul. Nu baga rece ( ba chiar mi se pare ca dupa circa 1 minut baga chiar aer mai cald ),. iar pe capota, in zona corespunzatoare "tumburusului" notat cu sageata, sunt niste stropi, ca si cum ar fi de noroi. A mai patit cineva sau stie cineva ce poate fi ? De fapt, ma intereseaza cat de grav este ... Edited April 5, 2006 by roberth Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now