VAXXi Posted April 4, 2006 Share Posted April 4, 2006 http://www.autoexpress.co.uk/news/53760/su..._ballistic.html Things are hotting up at Chevrolet! The US firm has announced a new Korean-built hot hatch, which is set to join the Kalos line-up before the end of the year. It's based on the new three-door - driven by Auto Express this week - and is powered by a 2.0-litre petrol engine. Developing around 140bhp, the model is expected to appeal to younger buyers looking for a hot hatch with affordable insurance premiums. Clues about the styling were given by a sporty Irmscher model revealed when the car was still badged a Daewoo. The Chevy will get a bodykit, sports seats and 16-inch alloys. A cheaper 1.4-litre version is also likely. Plans to expand the brand further include new diesels, due this year. Chevrolet is developing a three-cylinder 1.5-litre unit and a four-cylinder 2.0, both based on existing Hyundai oil-burners. Traducerea pe scurt: un nou hatchback 3 usi va aparea anul asta, cu motor de 2.0 si 140 cai si diverse modificari sport + un motor nou de 1.5 litri in 3 cilindri si motoare diesel (gata si cu argumentul "pai nu exista motorizari diesel"). Deci, tare ! Link to comment
Satori Posted April 4, 2006 Share Posted April 4, 2006 Care a fost masina cea mai rapida 0-100kmh construita de Daewoo ever? Caci se pare ca o sa o detroneze Link to comment
mike.omega Posted April 4, 2006 Share Posted April 4, 2006 Nubira cu motor de 2.0 cum are MR >- PS: prima data m-am gandit la tico, dar m-am gandit sa nu-l ridic in slavi ca imi pun tot forumul in cap S"> Link to comment
Satori Posted April 4, 2006 Share Posted April 4, 2006 Cate secunde are pana la 100kmh, mr_? Damn... masinuta asta mai e si in 3 usi. Kalos Blue pare o gluma pe langa asta. Link to comment
mr_ Posted April 4, 2006 Share Posted April 4, 2006 (edited) @Satori Teoretic. 0-100km/h in 9.0s. Insa nu am incercat Am testat insa reprizele 80-120 si realitatea pare foarte apropiata de ce spune cartea. Adica 9.6 s intr-a 4-a si 13.6 intr-a 5-a. Am povestit la "masina mea" Insa nu sunt convins ca e cea mai rapida Daewoo construita, pentru ca stiu ca exista si motoare mai mari. Sigur exista 2.2L pe Leganza. Edited April 4, 2006 by mr_ Link to comment
BogdanG Posted April 4, 2006 Share Posted April 4, 2006 Ce reprize slabe ) cind vii in Ro iti arat real diesel power ...7 sec 80-120 in a IV a Link to comment
mr_ Posted April 4, 2006 Share Posted April 4, 2006 (edited) Offtopic Cutia de viteze lunga... intr-a 3 scoate mult mai putin, si nu depaseste turatia de putere maxima Demarajul intr-a 4 si a 5-a e doar asa, o chestie conventionala. LA 80km/h intr-a 4-a inca nu e in "banda de putere" Oricum, nu are moaca de masina sportiva. Suspensii moi, directie cam prea asistata, etc. Pacat, pentru ca motorul+cutia sunt destul de bine alese si se misca bine daca trebuie. Edited April 4, 2006 by mr_ Link to comment
BogdanG Posted April 5, 2006 Share Posted April 5, 2006 tot Offtopic Totul este modificabil pe lumea asta ...inclusiv suspensia care se poate intari ...depinde ce vrei de la masina :confort sau disconfort Link to comment
ovi_jer Posted April 5, 2006 Share Posted April 5, 2006 2,2l pe leganza este euro 3 si are tot 133 cp ca cel de 2l euro 2. P.S Cea mai rapida masina daewoo este statesman cu motorizarea 5.7l V8 245kW . Link to comment
mr_ Posted April 5, 2006 Share Posted April 5, 2006 Ai dreptate. Daca as putea, as modifica-o total, cu un Lancer Evo . Sau macar un tractoras de Astra multijet, care cu putin efort ajunge spre 200CP fara sa rupa la consum. Nu prea ma tenteaza sa ma bag la tuning prea serios. Sparg vreo 1500-2000 euroi pe suspensii, jante, pneuri, tobe, filtre, chipuri si tot se gaseste unul care sa-mi dea fum Si sa bagi 2000€ intr-o masina SH luata cu 3800 nu merita. Insa o dam in offtopic, poate mai potrivit ar fi sa deschidem un topic nou: "masina bengoasa stock vs jaf tunat" Link to comment
george03 Posted April 5, 2006 Share Posted April 5, 2006 Nu vad sa mai fi observat cineva ... da' masina din pozele alea are sigla Daewoo pe bot ... si pe volan. Si mai are si 5 usi ... da' interiorul e beton Daca tot ii zic Chevrolet ... puteau sa puna si ei in poza o masina cu sigla de rigoare in bot Oi fi eu mai cartotash decat altii Link to comment
Satori Posted April 6, 2006 Share Posted April 6, 2006 Brandul va fi ales in functie de zona de vanzare. Asa ca pot sa faca si combinatii... Suzwoo. Chewoo. Suzche... Link to comment
Immortal Posted April 6, 2006 Share Posted April 6, 2006 Ma-ntreb cum pot pune unii motoare atat de puternice pentru niste masini atat de instabile la vant lateral? La o adica, parerea mea e ca masina "nu tine" asemenea motor. Pentru reprize ar fi bun, dar ce te faci cu cei vor sa goneasca cu 170kmph pe autostrada si-i...'sperie' o pala de vant?! Link to comment
Satori Posted April 6, 2006 Share Posted April 6, 2006 Sunt unii 'nebuni' care deja gonesc cu 170kmh pe autostrada. Masina nu este chiar asa de instabila la vant lateral si oricum o sa se lucreze si la asta. Link to comment
Immortal Posted April 6, 2006 Share Posted April 6, 2006 Masina nu este chiar asa de instabila la vant lateral si oricum o sa se lucreze si la asta. Hatchbackul? Vai Crede-ma pe cuvant - e EXTREM de instabila la vant lateral la viteze maricele (+120kmph). Te iau la un TD pe A2, daca nu ma crezi >- Link to comment
Satori Posted April 6, 2006 Share Posted April 6, 2006 Desi e offtopic, verifica presiunea in pneuri Link to comment
Immortal Posted April 6, 2006 Share Posted April 6, 2006 Nu e chiar off-topic, pentru ca tot de kalos HB e vorba Deci presiunea e verificata si totul e accordingly. Pana si 'downforce' aveam, si tot degeaba. Inaltimea foarte mare, comparativ cu concurenta, si lungimea mica isi spun cuvantul, centrul de greutate fiind relativ aproape de extremitatile masinii. Si, din pacate, asta nu se 'indreapta' cu o presiune schimbata sau cu alt motor, ci (zic eu) e chestie ce tine strict de combinatia design/servodirectie. Link to comment
dinoc Posted April 6, 2006 Share Posted April 6, 2006 @ Immortal - Nu te cred - si eu am condus cu viteza Kalos pe A2 si nu-i deloc cum spui tu ... Link to comment
marr Posted April 6, 2006 Share Posted April 6, 2006 Am fost cu 160 km/h pe A2 si nu mi s-a parut deloc instabila. In zona "mea" am fost cu 120 -130 - 140 km/h si credeti-ma ca nu de vant ducem lipsa. Nu mi s-a parut sa aiba probleme cu vantul. Probleme de instabilitate mi s-a parut a avea in curbe foarte stranse, da' asta este din cauza suspensiilor moi. Cu o suspensie sport problema se rezolva. Dar vai de rinichii nostrii pe drumurile din Ro ! Link to comment
Satori Posted April 6, 2006 Share Posted April 6, 2006 Immortal, pun eu mana pe masina ta cand ajung pe la mare si vedem care e problema! > Link to comment
Gica Posted April 6, 2006 Share Posted April 6, 2006 Sa lasam vantul lateral, dar pana si la viraje e destul de incerta (tot varianta hatchback, nu stiu cum e sedanul), asa ca sper pentru binele masinutei sa se fi "lucrat" si la "tinuta", atminteri imi da senzatia de bolid periculos... Pe de alta parte ma gandesc cat se va mai vinde Kalos, fiind un model lansat... nici nu mai stiu, in 2002...?... sa inteleg ca are inca succes ? Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now