Jump to content

Super Kalos - 2.0, 140 Bhp


VAXXi

Recommended Posts

http://www.autoexpress.co.uk/news/53760/su..._ballistic.html

 

Things are hotting up at Chevrolet! The US firm has announced a new Korean-built hot hatch, which is set to join the Kalos line-up before the end of the year.

 

It's based on the new three-door - driven by Auto Express this week - and is powered by a 2.0-litre petrol engine. Developing around 140bhp, the model is expected to appeal to younger buyers looking for a hot hatch with affordable insurance premiums. Clues about the styling were given by a sporty Irmscher model revealed when the car was still badged a Daewoo. The Chevy will get a bodykit, sports seats and 16-inch alloys. A cheaper 1.4-litre version is also likely. Plans to expand the brand further include new diesels, due this year. Chevrolet is developing a three-cylinder 1.5-litre unit and a four-cylinder 2.0, both based on existing Hyundai oil-burners.

 

Traducerea pe scurt: un nou hatchback 3 usi va aparea anul asta, cu motor de 2.0 si 140 cai si diverse modificari sport + un motor nou de 1.5 litri in 3 cilindri si motoare diesel (gata si cu argumentul "pai nu exista motorizari diesel"). Deci, tare !

car_portal_pic_18361.jpg

car_portal_pic_18362.jpg

Link to comment

@Satori

Teoretic. 0-100km/h in 9.0s. Insa nu am incercat :D

Am testat insa reprizele 80-120 si realitatea pare foarte apropiata de ce spune cartea. Adica 9.6 s intr-a 4-a si 13.6 intr-a 5-a. Am povestit la "masina mea" :)

 

Insa nu sunt convins ca e cea mai rapida Daewoo construita, pentru ca stiu ca exista si motoare mai mari. Sigur exista 2.2L pe Leganza.

Edited by mr_
Link to comment

Offtopic

Cutia de viteze lunga... intr-a 3 scoate mult mai putin, si nu depaseste turatia de putere maxima :) Demarajul intr-a 4 si a 5-a e doar asa, o chestie conventionala. LA 80km/h intr-a 4-a inca nu e in "banda de putere" :)

 

Oricum, nu are moaca de masina sportiva. Suspensii moi, directie cam prea asistata, etc. Pacat, pentru ca motorul+cutia sunt destul de bine alese si se misca bine daca trebuie.

Edited by mr_
Link to comment

Ai dreptate. Daca as putea, as modifica-o total, cu un Lancer Evo :D . Sau macar un tractoras de Astra multijet, care cu putin efort ajunge spre 200CP fara sa rupa la consum.

Nu prea ma tenteaza sa ma bag la tuning prea serios. Sparg vreo 1500-2000 euroi pe suspensii, jante, pneuri, tobe, filtre, chipuri si tot se gaseste unul care sa-mi dea fum :) Si sa bagi 2000€ intr-o masina SH luata cu 3800 nu merita. Insa o dam in offtopic, poate mai potrivit ar fi sa deschidem un topic nou:

"masina bengoasa stock vs jaf tunat" :D

Link to comment

Nu vad sa mai fi observat cineva ... da' masina din pozele alea are sigla Daewoo pe bot ... si pe volan. Si mai are si 5 usi ... da' interiorul e beton :)

Daca tot ii zic Chevrolet ... puteau sa puna si ei in poza o masina cu sigla de rigoare in bot :thumbl:

 

Oi fi eu mai cartotash decat altii :-?

Link to comment

Ma-ntreb cum pot pune unii motoare atat de puternice pentru niste masini atat de instabile la vant lateral?

 

La o adica, parerea mea e ca masina "nu tine" asemenea motor. Pentru reprize ar fi bun, dar ce te faci cu cei vor sa goneasca cu 170kmph pe autostrada si-i...'sperie' o pala de vant?!

Link to comment

Sunt unii 'nebuni' care deja gonesc cu 170kmh pe autostrada. Masina nu este chiar asa de instabila la vant lateral si oricum o sa se lucreze si la asta.

Link to comment
Masina nu este chiar asa de instabila la vant lateral si oricum o sa se lucreze si la asta.

 

Hatchbackul? Vai :D

Crede-ma pe cuvant - e EXTREM de instabila la vant lateral la viteze maricele (+120kmph). Te iau la un TD pe A2, daca nu ma crezi :) >-

Link to comment

Nu e chiar off-topic, pentru ca tot de kalos HB e vorba :D

 

Deci presiunea e verificata si totul e accordingly. Pana si 'downforce' aveam, si tot degeaba. Inaltimea foarte mare, comparativ cu concurenta, si lungimea mica isi spun cuvantul, centrul de greutate fiind relativ aproape de extremitatile masinii.

 

Si, din pacate, asta nu se 'indreapta' cu o presiune schimbata sau cu alt motor, ci (zic eu) e chestie ce tine strict de combinatia design/servodirectie.

Link to comment

Am fost cu 160 km/h pe A2 si nu mi s-a parut deloc instabila.

 

In zona "mea" am fost cu 120 -130 - 140 km/h si credeti-ma ca nu de vant ducem lipsa.

 

Nu mi s-a parut sa aiba probleme cu vantul. Probleme de instabilitate mi s-a parut a avea in curbe foarte stranse, da' asta este din cauza suspensiilor moi.

Cu o suspensie sport problema se rezolva. Dar vai de rinichii nostrii pe drumurile din Ro !

Link to comment

Sa lasam vantul lateral, dar pana si la viraje e destul de incerta (tot varianta hatchback, nu stiu cum e sedanul), asa ca sper pentru binele masinutei sa se fi "lucrat" si la "tinuta", atminteri imi da senzatia de bolid periculos...

 

Pe de alta parte ma gandesc cat se va mai vinde Kalos, fiind un model lansat... nici nu mai stiu, in 2002...?... sa inteleg ca are inca succes ?

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...