iso Posted September 30, 2004 Share Posted September 30, 2004 Cineva zicea ca motoarele 1,5 DOHC 16V sunt cele mai proaste pe care le-a facut vreodata Daewoo.E vreun sambure de adevar? Eu stiu ca sunt nereusite din cauza ca au consumul aproape cat unul de 1,6 si performante aprox. cat unul de 1,4 dar in schimb sunt foarte fiabile. Voi ce ziceti de asta? Poate ca nu stia sa-i regleze culbutorii d'aia . Link to comment
Nu_stiu_totul Posted September 30, 2004 Share Posted September 30, 2004 It is a joke? Ce sa regleze ca eu am inteles ca-s hidraulici si n-ai ce sa reglezi. :?: Link to comment
VAXXi Posted September 30, 2004 Share Posted September 30, 2004 Hai să fim serioşi cu "am auzit eu", "mi-a spus un prieten" şi alte goange de-astea. Atâta timp cât sunt taxiuri Cielo cu acel 1.5, şi Espero-uri cu 1.8 (şi pe GPL culmea) care-au ajuns la 500 de mii de kilometri parcurşi, cine zice că-s proaste să se ducă să stea la colţ 5 minute să se mai gândească. Link to comment
iso Posted October 1, 2004 Share Posted October 1, 2004 It is a joke? Ce sa regleze ca eu am inteles ca-s hidraulici si n-ai ce sa reglezi. :?: Te-ai prins dar ce sa-ti fac daca ai bagat-o asa ...vorbe de claca prietene (fereste-te de vorbele de cloaca ) Link to comment
MikeTekRacing Posted October 2, 2004 Share Posted October 2, 2004 Motoare 1.5 SOHC au avut toate pana la introducerea Euro 2 (ce an? 2000-2001?) La introducerea Euro 2 au scos 1.5DOHC, iar din anul acesta au trecut pe Euro 3 revenint la SOHC. In Romania nu stiu sa se fi fabricat DOHC pe Cielo inainte de 2000. Link to comment
Nu_stiu_totul Posted October 4, 2004 Share Posted October 4, 2004 It is a joke? Ce sa regleze ca eu am inteles ca-s hidraulici si n-ai ce sa reglezi. :?: Te-ai prins dar ce sa-ti fac daca ai bagat-o asa ...vorbe de claca prietene (fereste-te de vorbele de cloaca ) Ok, o sa ma feresc :-D . Eu dar in general cand vorbesc stiu ce spun, si prin extrapolare am crezut ca oamenii cand vorbesc stiu ce spun... Se pare ca am gresit :!: Link to comment
iso Posted October 4, 2004 Share Posted October 4, 2004 fftopic: ...ca doar la masini si la fotbal se pricepe toata lumea , nu :?: Link to comment
Schumi Posted December 14, 2004 Share Posted December 14, 2004 SALUT! Vreau sa contrazic ceea ce a spus ov_jer legat de motoarele de pe hatchback din 95-96 cum ca ar fi monopunct! Va asigur ca sunt multipunct shi sunt identice cu cele de pe Sedan. Un lucru curios insa pe care eu l-am observat vazand mai multe carti de identitate de Cielo este acela ca modelele made in coreea au 57.40 kw adika aprox 80 CP iar cele made in romania au 55 kw adika 75 CP. Shi chiar se simte la mers. De unde diferenta asta de putere? Ca motoarele par a fi identice. Bafta tuturor Link to comment
CT_ZDB Posted December 14, 2004 Share Posted December 14, 2004 sa fie din soft-ul ECU ??? pt ca benzina din ro... Link to comment
ovi_jer Posted December 14, 2004 Share Posted December 14, 2004 Schumi daca al tau e multipunct nu inseamna ca toate sant asa , deci de la a contrazice pana a demonstra e distanta mare. In legatura cu puterea diferenta este intradevar de la ECM mai exact de la potentiometrul de CO2.Primele modele koreene au fost non-euro iar cele la noi au fost euro1.Deci ti-o poti regla din acesta cum vrei. Link to comment
CT_ZDB Posted December 14, 2004 Share Posted December 14, 2004 Unde este acest potentiometru??? M-am uitat pe langa filtru de aer.. si nu am vazut nimic pe acolo :?: :?: ...iar motorul meu este din '98 SOHC... deci ar trebui sa aibe asa ceva Link to comment
Schumi Posted December 14, 2004 Share Posted December 14, 2004 ov_jer nu pot sa demonstrez ceea ce am spus shi poate ca ai dreptate. Dar faza e ca eu n-am vazut nicaieri Cielo cu injectie monopunct. Motorul ala l-am vazut doar la Opel. In legatura cu ECM eu nu cred ca am ce sa reglez ca a mea are 80 CP shi n-ash vrea sa aiba mai putin. Numai bine! Link to comment
ovi_jer Posted December 14, 2004 Share Posted December 14, 2004 Este exact in lateralul filtrului de aer pe partea catre habitaclu.E de culoare neagra cu un dop galben care mascheaza surubul reglajului. Link to comment
hellcat Posted December 16, 2004 Share Posted December 16, 2004 si eu am auzit ca sunt mai fiabile 1.5 de pe Espero decat 1.8. Cica ar fi mai rezistente,etc.Acu' nu se va vedea decat in timp,nu?Si nu vreau sa-mi sara in cap amicii cu 1.8 expero sau copiii spun lucruri trasnite. de data asta n-ai nimerit-o. Link to comment
BlueBear Posted December 16, 2004 Share Posted December 16, 2004 ce rea esti pisi :-D miauuuuuuuuu Link to comment
expero 16V Posted December 17, 2004 Share Posted December 17, 2004 si eu am auzit ca sunt mai fiabile 1.5 de pe Espero decat 1.8. Cica ar fi mai rezistente,etc.Acu' nu se va vedea decat in timp,nu?Si nu vreau sa-mi sara in cap amicii cu 1.8 expero sau copiii spun lucruri trasnite. de data asta n-ai nimerit-o. Pai normal ca doar tu aveai 1.8, nu?Ia sa vezi daca aveai 1.5 ca nu mai spuneam lucruri trasnite :-D Link to comment
iso Posted December 17, 2004 Share Posted December 17, 2004 Pentru cine NU stie repet : Motorul 1,5 l DOHC e cel mai bun :!: -- dupa ce platesti taxele , din diferenta 1,8L -- 1,5L tot mai ramine de'o bere . Link to comment
hellcat Posted December 20, 2004 Share Posted December 20, 2004 Pai normal ca doar tu aveai 1.8, nu?Ia sa vezi daca aveai 1.5 ca nu mai spuneam lucruri trasnite :-D <{POST_SNAPBACK}> mai expero, eu personal am un respect deosebit pt motorul de 1.5 (un motor bine gandit, 2 axe cu came...) si cand mi-am achizitionat 1.8-ul nu am gasit un GLX sa-mi placa, ca-mi luam GLX. deci departe de mine sa fiu partinitor. ai fost prea impunator cand ai citat barfa vizavi de cele 2 modele. atita tot. prieteni? Link to comment
expero 16V Posted December 21, 2004 Share Posted December 21, 2004 De ce prieteni?Ne-am certat cumva?Eu unul n-am luat-o personala... Link to comment
EXE Posted December 22, 2004 Share Posted December 22, 2004 Este exact in lateralul filtrului de aer pe partea catre habitaclu.E de culoare neagra cu un dop galben care mascheaza surubul reglajului. <{POST_SNAPBACK}> Cum se regleaza? multam Link to comment
ovi_jer Posted December 22, 2004 Share Posted December 22, 2004 Nu iti recomand sa umbli la el dupa ureche pentru ca nu o sa reusesti sa o reglezi debitul bine.Daca iti consuma prea mult il mai strangi in sensul acelor de ceas,dar intotdeauna sa tii minte cate ture sau jumatati de tura l-ai rotit pentru la putea readuce inapoi daca merge mai rau asa. Link to comment
Wolfman Posted December 22, 2004 Share Posted December 22, 2004 Mie ultima data mi-a umblat la acel reglaj tipul care verifica emisia de noxe cand am facut ITP-ul. Se uita pe calculator si a reglat acel surub. O fi bine, o fi rau ca l-am lasat sa umble acolo? Link to comment
iso Posted December 22, 2004 Share Posted December 22, 2004 Cind mi'a verificat mie chestia asta(la Cielo '96) au citit pe scaner o tensiune(daca nu ma inshel e data in manualul de service) , cred ca ar fi bine sa te duci la service sa verifici cu testerul . Link to comment
ovi_jer Posted December 22, 2004 Share Posted December 22, 2004 De obicei umbla daca CO2 este prea mare sau prea mic.Teoretic este bine cu conditia ca masuratarea sa fie bine facuta si aparatul sa fie bine calibrat. Link to comment
Wolfman Posted December 22, 2004 Share Posted December 22, 2004 Tinand cont de faptul ca dadusem spaga la ITP VREO 300K ROL, cred a reglat oxigenul cu simt de raspundere... Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now