marianpopescu Posted April 8, 2006 Share Posted April 8, 2006 Salutare..Marian sunt si mi-am varat coada pe forum de curand.E o minunatie forumul asta ca ...sunt sanse sa iti rezolvi (uneori) problema fara a mai ajunge la service. Asaaaaa...Acum 2 saptamani mi-am luat matiz 16.000 km de la aaa auto.Am facut un drum la Sinaia si am observat ca are consum bun(5%).Azi dimineata(5 grade celsius) am incercat sa o pornesc si motorul avea o functionare neregulata,tremura ...mi s-a aprins beculetul check si apoi s-a oprit.Totul s-a petrecut in 10 secunde. Dupa ce se incalzeste motorul ...nu se mai opreste dar parca tot neregulat functioneaza!!! Apropo ..este adevarat ca la euro3 beculetul check se stinge doar dupa ce pornesti masina? Astept raspunsul vostru si sper ca nu am reluat un subiect mai vechi. Link to comment
luck33ro Posted April 8, 2006 Share Posted April 8, 2006 becul check la mine (euro2) se stinge si pe contact simplu dupa 10-15 secunde masina e in garantie du-te la tester Link to comment
NFS Posted April 8, 2006 Share Posted April 8, 2006 marianpopescu > La Euro 3 check-ul ramane aprins. lucian14> mergi tu la tester... becul tre sa stea aprins numai vreo 4-5 secunde! Nu 10-15! Link to comment
tolin Posted April 8, 2006 Share Posted April 8, 2006 @marian > citeste pe forum despre RESET la ecm si despre procedura de IDLE LEARN la euro3. Aplica-le cu incredere si scapi de problema. Link to comment
luck33ro Posted April 8, 2006 Share Posted April 8, 2006 da lasati omul sa mearga la service ca e gratis o sa cronometrez checku ala mama lui... Link to comment
tolin Posted April 8, 2006 Share Posted April 8, 2006 Offtopic la oftopic: @lucian14 > Ce sa caute omul la service ? Cand ajunge acolo are motorul cald si se duce degeaba. Drumul pana acolo si retur + timpul pierdut nu-s gratis. In plus, motorul lui este euro3, deci alta comportare la MIL. Lasa-ne, sfaturile acestea pastreaza-le pentru tine impreuna cu postarile inutile, doar ca sa te afli in treaba. Link to comment
ga^dele Posted April 11, 2006 Share Posted April 11, 2006 salut acelasi lucru face si la mine...e doar intre anotimpuri...e de la IAC mi l-au schimbat odata...dar din pacate pe tester nu apare nimik...cel mai bine dai reset...si eventual cureti IAC-ul la 1000km cu niste spray degresant...bafta!!! Link to comment
Mircea Posted April 11, 2006 Share Posted April 11, 2006 Nu mai da sfaturi! mai bine dai un link unde trebuie. IAC-ul nu se curata cu nici un fel de substante, ci cu o carpa moale. Boala Matizurilor cu pornirea mai este cauzata si de bujii. Incearca si schimba bujiile cu NGK-uri, vezi topicul dedicat curatarii IAC-ului si pe cel dedicat idle learn. Fa intocmai si vezi daca mai face. Link to comment
luck33ro Posted May 16, 2006 Share Posted May 16, 2006 Un prieten cu euro3 se plangea de aceeasi problema ca ramane chekul aprins pana se incalzeste doar dimineata si cam tremura. I-au schimbat bujiile NGK cu Bosh ) si a mai zis ca i-au manarit ceva si la ECM ca sa nu mai stea aprins becul dimineata (oare ce i-au facut?) Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now