FLEX Posted July 26, 2004 Author Share Posted July 26, 2004 Exista topicuri pentru toate problemele tale, zau ... nu ma supar eu, ideea e ca acest topic e un jurnalier din care ne putem da seama ce "cade" cel mai des, de aceea e si "lipicios". Si daca se posteaza organizat, avem si noi, moderatorii, mai putin de munca ... si mi-e o lene ca inainte de concediu 8) Link to comment
vasile Posted July 26, 2004 Share Posted July 26, 2004 Salut oameni buni ! sint nou inscris pe forum, am de aproape 5 luni un Matiz E A/C cu care am ajuns la 6500 km. Probleme: - nu o ia din prima cheie - zdrangane tijele la usi - fisiituri / fluieraturi in spate (apar aleator in timp ce merg, intr-un minut dispar) Am mai avut niste probleme, dar cum timpul le rezolva pe toate, au disparut de la sine: - vibratii in bord - scirtiit la frinare Sint nemultumit de jenti si tabla (mi-au indoit-o copiii cu mingea de vreo doua ori ). Ce-mi place: - se conduce super-usor - consumul, 4.5 afara testat ieri pe bucuresti - risnov ! 8) (cu tempo 95 de la mol) Link to comment
vasile Posted July 26, 2004 Share Posted July 26, 2004 Revin: am avut si problema cu treapta a 2a de viteza. Acum uneori intra greu intr-a doua, venind dintr-a intiia. Dupa prima ploaie mai zdravana au inceput sa scritiie usile de mi-era jena sa le deschid s-a rezolvat repede cu putin ulei. Link to comment
danuzz Posted July 27, 2004 Share Posted July 27, 2004 schimbat pe garantie amortizoarele dela haion (faceau ca doua cucuvele) + repartitor frana!!!!! Link to comment
FLEX Posted July 27, 2004 Author Share Posted July 27, 2004 Tu erai cu asta, nu? http://www.daewooclub.ro/viewtopic.php?t=7...der=asc&start=0 Da si tu mai multe detalii, daca se poate la topicul respectiv ... Link to comment
VAXXi Posted July 30, 2004 Share Posted July 30, 2004 Din ciclul "VAXXi, un forumist care face cât cinci" : azi, cât am aşteptat să-mi facă ăştia aerul condiţionat (şi-am aşteptat ceva), am tras cu ochiul la fişele de service ale maşinilor care aşteptau să intre. La Matiz am ţinut minte aşa: 1: revizie 10k, planşa bord crăpată, zgomot amortizor (oare de ce o fi crăpat ? ) 2: revizie 10k, probleme cu treapta a 2-a a cutiei de viteze 3: revizie 10k, zgomot la o roată 4: revizie 50k, nici o problemă semnalată 5: zgomot amortizor Ce-am mai observat cât stăteam prin parcare: Matizurile vechi erau cu Montana, astea noi aveau ceva ContiEcoContact - sunt caucioace făcute de Continental, sau cu licenţă ? Link to comment
body Posted August 1, 2004 Share Posted August 1, 2004 Salutare ! Uite azi facui si eu un traseu mai lung cu masina : Ploiesti -Sinaia Brasov -Cheia -Ploiestisi observai ca la gropi si pe la Cheia cam sunt parca imi troncane si mie ceva in spate (nu e plansa de spate) . sa fie amortizoarele ? Intr-adevar la Maty mai vechi caucioace Montana (soramea cump. 12.2003) la astea mai noi Continental Made in Czech Rep. Sincer par mai bune Continentalurile. A uite si inca o problema care a aparut la Cieloul lui tata (1998) . Are caucioace Montana si dupa 15.000 km a aparut un fasait care ai zice ca e de rulment , dar de fapt surprise: , nu e , asa fac caucioacele datorita uzurii neuniforme a profilului. De mai mare rasul dar e adevarat. Bafta Link to comment
NFS Posted August 11, 2004 Share Posted August 11, 2004 Singura problema pe care o am de raportat aici (pina acum, cel putin)... si care apare cam la fiecare 10.000 km! (Acum am 24.000km) Apare un suierat la motor. Le-am semnalat baietilor de la service si au scos un fel de supapa care regleaza amestecul de aer, cica (am inteles ca se cheama IAC), au suflat-o nitel cu aer, au pus-o la loc si suieratul a incetat! Link to comment
body Posted August 12, 2004 Share Posted August 12, 2004 Salutare ! Se pare ca trebuie sa-mi iau si eu masuri pt a proceda la schimbarea amortizoarelor ! AU INCEPUT SA CLANTANE Aveti idee daca la service or vrea sa puna alt tip la care sa platesc eu diferenta si daca da cam ce recomandati? Bafta A si inca ceva , parca imi clantane si tijele de la usi ... Link to comment
ovidiuc Posted August 12, 2004 Share Posted August 12, 2004 Body depinde de service,unele da,unele nu.Eu as merge pe varianta amortizoarelor coreene. Link to comment
Lucian M Posted August 13, 2004 Share Posted August 13, 2004 salve! prb cu al meu se power 29400 km: 1. troncane amortizoarele pe spate de ma rup (vreau sa le schimb in garantie, dar vreau daewoo pe ulei. se poate oare?) 2. etrieri- troncaneala (se va rez la revizie). 3. amortiz hayon- tot la revizie cam atat deocamdata. voi reveni daca mai apare ceva. (mai sunt si unele lucruri marunte, nu merita osteneala sa le mentionez, nu deranjeaza la condus). Link to comment
keluboss Posted August 16, 2004 Share Posted August 16, 2004 la cererea publicului postez si eu pe acest topic desi consider ca e prea devreme Matilda Magdalena Rosaria de Matiz are 1300 de km, depasiti deja si deocamdata merge bine. Probleme: Marsarier, intra din cind in cind numai dupa o injuratura si o manevra ciobaneasca :hammerhead: Furtunele de la stropitorul de la stergatoare ies din locasurile lor. Mi le-au pus de doua ori la loc la service, dar conform proverbului romanesc lucru facut de tine pentru tine e cel mai bun, asa ca, cu prima ocazie cind am 30 de min libere desfac masca si le prind eu cum trebe. Link to comment
NFS Posted August 16, 2004 Share Posted August 16, 2004 ...Marsarier, intra din cind in cind numai dupa o injuratura si o manevra ciobaneasca ... Ia vezi aici: http://www.daewooclub.ro/viewtopic.php?t=238 Aplica "metoda NFS" ! Succes! Link to comment
keluboss Posted August 17, 2004 Share Posted August 17, 2004 :thanks: Am aplicat "metoda NFS" functioneaza perfectly Link to comment
danuzz Posted August 17, 2004 Share Posted August 17, 2004 schimbat amortizoare spate, pe garantie, nu cu Compa Sibiu si cu d-alea coreene!!!! cica au adus cateva si m-am nimerit la fix! sper sa nu mai cada la fel de repede ca celelalte... Link to comment
NFS Posted August 18, 2004 Share Posted August 18, 2004 schimbat amortizoare spate, pe garantie... ... aaaaa... unde? Si ce marca? Link to comment
tarabostes Posted August 18, 2004 Share Posted August 18, 2004 Eu am o problema putin ciudata si nu imi dau seama daca asa a fost de la inceput sau am remarcat-o eu mai tarziu. La mers drept volanul este 2-3 grade in dreapta, in Bucuresti nu am sezizat insa la drum drept... Am mai intrat prin ceva gropi, inevitabil, insa nu imi amintesc de un soc foarte mare. Link to comment
Shenck Posted August 18, 2004 Share Posted August 18, 2004 Eu am o problema putin ciudata si nu imi dau seama daca asa a fost de la inceput sau am remarcat-o eu mai tarziu.La mers drept volanul este 2-3 grade in dreapta, in Bucuresti nu am sezizat insa la drum drept... Am mai intrat prin ceva gropi, inevitabil, insa nu imi amintesc de un soc foarte mare. O abatere de MAXIM 15 grade este permisa pentru trecerea ITP-ului. Link to comment
tarabostes Posted August 18, 2004 Share Posted August 18, 2004 Cred ca mi-ai spus asta si la singura intalnire la care am ajuns ( sper sa nu gresesc ) intrebarea din capul meu a ramas insa: asa a fost sau a aparut ulterior? Oricum ideea este, zici, sa nu imi fac prea multe griji. Link to comment
NFS Posted August 18, 2004 Share Posted August 18, 2004 O abatere de MAXIM 15 grade este permisa pentru trecerea ITP-ului. Nu sunt sigur, dar cred ca faci o confuzie... Cele 15 grade cu care poti totusi sa treci ITP-ul am impresia ca reprezinta jocul pe care il poate avea volanul (adik (,) cit poti sa dai de el pina incepe sa se miste si roata)! Nu faptul ca sta volanul putin intr-o parte cind mergi drept. Cred ca se poate desface, indrepta, apoi stringe la loc! Si mai cred ca asa e din fabrica... Link to comment
Shenck Posted August 18, 2004 Share Posted August 18, 2004 Pai daca circotashi aia de la ITP nu i-au dat lu' Sprite ITP-ul pt 3% (sper sa nu ma insel) diferenta roti la frinare si au prevazut 15grade maxim, e clar ca nu e o problema grava 2-3 grade cit ai tu. Cele maxim 15 grade sint permise pt miscarea libera a volanului, deci nu te agita , nu e cazul de data asta Link to comment
Shenck Posted August 18, 2004 Share Posted August 18, 2004 Nu sunt sigur, dar cred ca faci o confuzie... Cele 15 grade cu care poti totusi sa treci ITP-ul am impresia ca reprezinta jocul pe care il poate avea volanul (adik (,) cit poti sa dai de el pina incepe sa se miste si roata)! Da, asta reprezinta cele 15 grade. @tarabostes: la dimesiunbea volanului, lungimea arcului de cerc cu unghiul la virf de 1 grad=aprope 3cm =>6-9 cm (o fi bine © Brusli ) Link to comment
tarabostes Posted August 18, 2004 Share Posted August 18, 2004 Atunci e cam de 1 grad devierea spre dreapta. Oricum isi pastreaza directia daca las volanul liber. In fine, o sa intreb si la service, ca ma duc vineri la revizia de 10k. Link to comment
danuzz Posted August 19, 2004 Share Posted August 19, 2004 schimbat amortizoare spate, pe garantie... ... aaaaa... unde? Si ce marca? La City center in Bd Poligrafiei. Scrie in coreeana pe ele. Sunt originale... Link to comment
Nokian Posted August 22, 2004 Share Posted August 22, 2004 Un prim incident la Matiz: A cedat mecanismul de deschidere din interior a portierei spate dreapta. Din lipsa de timp nu am ajuns la garantie pentru rezolvarea problemei. A mai patit cineva similar? Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now