jorky1987 Posted January 9, 2011 Share Posted January 9, 2011 -pt martor benzina cred ca problema e- ,, toate face asa", si eu am aceeasi problema- ajung cu ea pe rosu(fara sa se aprinda martorul) ma duc cu ea la pompa si pana la plin nu intra mai mult de 17-18 litri,logic ar trebui sa fie cel putin 25,( zic eu.) -pt bec bord benzina-verifica la pompa de benzina pinii corespunzatori( e topic pe forum), daca nu inearca sa schimbi becurile din bord nu e foarte dificil. -la cat mergi tu cu el (3km) nu emult consumul-verifica si http://www.gmclub.ro/forum/index.php?/topic/34502-matiz-cu-consum-imens-in-regim-urban-ajutor/ -pt centura bec ars sau circuit intrerupt. Link to comment
pisboy_sparxx Posted January 11, 2011 Share Posted January 11, 2011 iti zic eu ca la problema cu martorul de benzina cel mai probabil s-a dus senzorul de pe pompa,asa e la mine cel putin. Link to comment
closchkutza Posted January 11, 2011 Share Posted January 11, 2011 Daca pui un volan mai mare, n-ai sa ai nevoie de servo. Parerea mea. Hâc Eventual unul de raba. ) -pt martor benzina cred ca problema e- ,, toate face asa", si eu am aceeasi problema- ajung cu ea pe rosu(fara sa se aprinda martorul) ma duc cu ea la pompa si pana la plin nu intra mai mult de 17-18 litri,logic ar trebui sa fie cel putin 25,( zic eu.) Fals, nu este normal comportamentul. Cand este pe rosu insa fara sa fie aprins becul intra 27-28litri. Link to comment
jorky1987 Posted January 11, 2011 Share Posted January 11, 2011 (edited) . la mine asa face, sa-l ia naiba, ca azi eram peste prima linie si au intrat 20 litri fara sa declanseze, iar alte dati nu intra nici 17-18 de pe rosu( fara bec aprins) , o fi de la sonda mea litrometica,nu stiu ce sa zic. Edited January 11, 2011 by jorky1987 Link to comment
tavi35 Posted January 13, 2011 Share Posted January 13, 2011 Am avut Matiz euro2 de nou din 2003 fara absolut nici o problema. L-am vandut in 2008 la 120.000 km si am luat unul nou euro 4. La acesta am schimbat de 2 ori senzorul de acceleratie si ... este mult mai puturos decat celalat euro 2. Acum adevarul e ca este mai silentios si are doar 40.000 km ! Mai am 1 Leganza 1999 luata de veche, dar masina pe care ma bazez in orice situatie este MATIZUL !!!. Daca s-ar mai produce, as face acelasi lucru, l-as schimba cu unul nou, bineinteles Matiz, cea mai buna alegere pentru mine ! Link to comment
asistentul Posted January 30, 2011 Share Posted January 30, 2011 salutare am si eu un matiz din 2007 are 47mii km si pana acum nu am avut nici o problema mecanica doar apa gasita in portbagaj ce ziceti ma tine cureaua de distributie pana pe la 55mii precizez ca matizul e cu mine in italia,are 6 drumuri de Italia,acum in vara ma duc acasa cu el si ii fac revizii si uleiul in cutie nu l-am schimbat deloc,pe bubi il las acasa si iau un chevrolet aveo sper sa fie la fel de bun ca matizul.Ce parere aveti. Link to comment
doaga Posted May 3, 2011 Share Posted May 3, 2011 am un matiz din 2008 nu am avut probleme pina acum, de doua saptamani atunci cind apas frina i-mi trepideaza volanul si pedala de frina.am schimbat placutele de frina si tot asa face,numai la viteza de peste 40 ,50 km \h .m-am uitat la discul de frina pare bun .sa schimb si discul .astept un raspuns .multumesc Link to comment
argon Posted May 3, 2011 Share Posted May 3, 2011 Degeaba te-ai uitat la discuri, trebuie sa te uiti in timp ce se invarte roata, sa vezi daca fuleaza lateral sau nu, ovalizate cum se zice in popor. Link to comment
Viktor Posted May 3, 2011 Share Posted May 3, 2011 Da de ceas comparator nu s-a auzit? Verificarea ochiometric a discurilor ii pe ghicite. Link to comment
argon Posted May 3, 2011 Share Posted May 3, 2011 (edited) Ochiometric ai dedus tu, se pune o surubelnita, sau orice obiect de genul sprijinit in punct fix pe suportul etrierului, si se apropie de disc in timp ce se invarte, e suficient sa-ti dai seama daca fuleaza sau nu. Si mai simplu ajunge sa invarti roata cu mana fara sa o demontezi, daca 'agata' din loc in loc si nus e invarte liber, e clar. Edited May 3, 2011 by argon Link to comment
Viktor Posted May 3, 2011 Share Posted May 3, 2011 Merge si varianta cu surubelnta doar ca nu-i vei gasi raspunsul. Din cite stiu, un disc de frina are voie sa "bata" pina in 5 zecimi de mm, peste, deja se simte. Ce-i asa greu de masurat sa stii una si buna? De nu ai cu ce, mergi in service si le masoara in 15min. Link to comment
dedeutza Posted June 13, 2011 Share Posted June 13, 2011 Buna ,ma puteti ajuta si pe mn cu ceva?In urma cu cateva zile am alimentat la peco la Celly ,am facut cativa km dar dupa asta masina a inceput sa faca figuri .Cand se incalzeste motorul nu se mai accelereaza si se opreste ,daca o las sa se racesca porneste la prima cheie.Imi puteti spune si mie de la ce poate fi ,daca ati patito?/??? Link to comment
andreyvalentyn Posted June 23, 2011 Share Posted June 23, 2011 probleme cu matizul meu e2 an 2005 pornea si se oprea brusc schimbat delcou si identificat un scurtcircuit in service provocat de alarma dauna 550 ron in rest nici o alta problema consum redus si drumuri multe Link to comment
moldo123 Posted July 22, 2011 Share Posted July 22, 2011 (edited) Buna ziua, sunt posesorul unui Daewoo Matiz din anul 99' si am o problema la ea. De fiecare data mi se deregleaza roata dreapta: ba o gasesc in partea stanga, ba in partea dreapta si se tocesc cauciucurile; mereu trebuie sa ii reglez manual unghiul de fuga de la cremaliera. Am fost cu ea la mecanic si mi-a spus ca e posibil ca surubul de la caseta de directie sa fie slabit sau sa fie bratul dreapta. Am facut ambele probleme constatate de acel mecanic si la fel face: odata la o luna maxim 2 eu trebuie sa ii cumpar cauciucuri. V-as ruga anticipat sa imi dati un sfat..ce sa fac ? pt ca am schimbat si caseta de directie anul trecut si nu stiu ce sa ii mai fac sa nu se mai deregleze acea roata. Edited July 22, 2011 by VAXXi Link to comment
Celtic Posted July 22, 2011 Share Posted July 22, 2011 Trebuie sa-i faci ''geometria''. Mecanicul o sa iti spuna daca e cazul sa schimbi vreo piesa la directie, suspensie, etc. Link to comment
calinjack Posted July 24, 2011 Share Posted July 24, 2011 (edited) Hi!am si io oaresce problemuta la maty.dupa 4 ani si ceva de functionare zilnica,a venit vremea sa hodineasca.mai precis m-am angajat la o firma care mi-a dat un logan de serviciu.problema e ca de cand am loganu,matizul vede strada doar in weekend.si daca sta mai mult de 3 zile nepornit ma lasa bateria.problema mai mare e ca s-a intepenit directia si de unde inainte o invarteam cu o mana f.usor,acu tre sa trag ca boul de volan ca sa virez.ce s-o fi intamplat?a ruginit ceva?tre uns ceva? Edited July 24, 2011 by calinjack Link to comment
Vladimir.Stancu Posted August 23, 2011 Share Posted August 23, 2011 (edited) Salut, Am un matiz din 2008, chel, cu 79.000 km la bord. Reviziile au fost facute integral la reprezentanta (in afara Bucurestiului ca platesc jumate din bani asa). Probleme existente: 1. Desi masina are doar 3 ani, rugina incepe usor, usor sa apara pe aripi si pe interiorul capotei (nu a fost lovita frontal). 2.Jante de tabla sunt destul de proaste, fiind predispuse la a se indoi foarte usor. 3. Mai recent, probleme cu rulment dreapta fata. 4.Chedere de proasta calitate, la spalare cu presiune intra apa in masina - se pot schimba chederele sau se poate astepta, in timp se intaresc datorita variatiilor de temperatura, asa ca problema se rezolva de la sine uneori. 5.Ventilator incalzire habitaclu (s-a distrus destul de usor in doar 3 ani) - schimbat cu alt ventilator de la dezmembrari - 100 ron. 6.Senzor TPS (nu sunt specialist dar stiu ca este responsabil de amestecul combustibil / aer, sau asa mi s-a zis) , stiu doar ca din cauza lui imi murea motorul la ralanti. Dupa ce l-au scos in service si l-au sters de depuneri a mers perfect. 7.Am avut montate placute after market si aveau insertii metalice => discuri si placute de frana schimbate la 40.000 km - in garantie. 8. Probleme cu pistonul de la roata dreapta spate a necesitat schimbare (era ruginit) si am avut probleme la ITP din cauza lui. 9.Rugina la imbinarile bratelor stergatoarelor. 10.Probleme cu cutia / siguranta de sub bord (partea soferului) (la modelele din 2006 + ) este o cutie mica rosie, daca este nefixata corespunzator nu mai functioneaza nimic. Se poate schimba intreaga cutie sau indoi 1 / 2 din piciorusele existente pentru a ramane fixata in locas. 11.Probleme cu cablul de la kilometraj - vibreaza pana in 40 km / h. 12.Probleme cu tabla de la portbagaj / haion (recomand inchidrerea ei cu mana pe geam pentru a evita indoirea). 13.Probleme cu directia (trage stanga / dreapta) dar asta tind sa cred ca e din cauza unor anvelope abia achizitionate (diferente de greutate intre ele). 14.Probleme cu zdranganit si trepidatii ale schimbatorului in treapta a 2 (si putin intr-a 3-a), cauzate de o garnitura de cauciuc slabita in ansamblul schimbatorului, am rezolvat-o prin inlocuirea intregului ansamblu de la schimbator - in garantie. 15.Gauri in mansonul de cauciuc al cablului de ambreiaj care au rezultat in intrarea apei in manson si ruginirea cablului. Problema intamplandu-se asta iarna a mai avut un efect "benefic" constand in inghetarea (literalmente) a cablului de ambreiaj (nu se putea apasa pedala). Rezolvare de moment (iarna): incalzirea cu o bricheta la o distanta de 1-3 cm a mansonului pentru dezghetare. Mai mult ca sigur daca as sta sa ma gandesc as realiza ca au mai fost si alte probleme, dar minore. Per total sunt multumit de masina luand in calcul starea drumurilor din Romania si costurile aferente intretinerii ei. Lasand la o parte reviziile si alte consmabile (stergatoare, lichid de parbriz, etc) nu cred ca am investit mai mult de 1000 RON in 3 ani in ea. Ca si recomandari, va sfatuiesc sincer sa va faceti reviziile in afara Bucurestiului ( eu le fac in Bacau) si cu tot cu drumul pana acolo si inapoi ma costa mai putin ca aici.(reviziile se fac tot in service autorizat). O foarte mare bila alba pentru Matiz o dau pentru manevrabilitate + feedback-ul din volan si stabilitate. Spun asta deoarece am avut si un Hyundai Accent (productie 2008) care in curbe aproape sarea de pe sosea din cauza suspensiilor moi si a lipsei de feedback din volan. . Edited August 23, 2011 by Vladimir.Stancu Link to comment
tolin Posted August 23, 2011 Share Posted August 23, 2011 6.Senzor TPS (nu sunt specialist dar stiu ca este responsabil de amestecul combustibil / aer, sau asa mi s-a zis) , stiu doar ca din cauza lui imi murea motorul la ralanti. Dupa ce l-au scos in service si l-au sters de depuneri a mers perfect. Wrong, senzorul de pozitie clapeta are alt rol. Amestecul este dat de informatiile de la senzorul MAP si de la senzorul de oxigen (lambda). Link to comment
sonyericssondj Posted September 5, 2011 Share Posted September 5, 2011 (edited) M-am apucat sa schimb ambele bascule, insa am unul dintre pivoti intepenit ( rugina probabil ) in portfuzeta. Am dat cu, deja clasicul, WD 40, am tras la ranga, ceva ciocane si nimic. Ceva recomandari, un dispozitiv home made, un mod de lucru, ceva ? Multumesc anticipat ! Edited September 5, 2011 by sonyericssondj Link to comment
tomis Posted September 6, 2011 Share Posted September 6, 2011 Cred ca nu ai uitat sa scoti afara surubul Link to comment
sonyericssondj Posted September 7, 2011 Share Posted September 7, 2011 Rezolvat pana la urma, trebuia sa distantez sau largesc unde se prinde pivotul de fuzeta. Merci oricum. Link to comment
thif Posted October 6, 2011 Share Posted October 6, 2011 Am patit si eu cu becul de nivel combustibil,nu se mai aprinde,,,eu am vazut cind am pus contactul sa pornesc masina...intrebarea e becul e ars? Link to comment
tomis Posted October 6, 2011 Share Posted October 6, 2011 Se aprinde cand nivelul de benzina scade sub cota de alerta (cam ultimii 5 litri). Indicatorul cu cadran si ac ce arata ? Link to comment
costyn26 Posted October 7, 2011 Share Posted October 7, 2011 (edited) salut am si eu un matiz din 2001 si azi dimineata cand am plecat am observat ca la plecarea de pe loc se aude un troncanit in podul pedalier la fel face si cand pun frana la viteze mici ma poate ajuta cineva???????? Edited October 7, 2011 by Salex Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now