augustinionut Posted May 25, 2010 Share Posted May 25, 2010 Probabil vre-un rulment spate.Ridica masina pe cric si invarte de roti, vezi daca vajaie vreuna.Si nu uita sa pui ceva la rotile de pe pamant, sa n-o ia la vale 1 Link to comment
gabby123 Posted May 25, 2010 Share Posted May 25, 2010 km/h Nu il mai necaji atat pe saracul baiat ca oricum nu se prinde de ironiile tale.Dl Tolin vrea sa spuna ca are nevoie de mai multe detalii pentru a putea sa te ajute.Cel mai probabil este o curea slabita(probabil de la alternator).Puna si verifica,ar trebui sa se auda mai tare cand esti in frana de motor.Daca ne dai mai multe detalii poate mai gasim si alte raspunsuri Link to comment
tolin Posted May 25, 2010 Share Posted May 25, 2010 Nu il mai necaji atat pe saracul baiat ca oricum nu se prinde de ironiile tale... Cine-l necajeste, nu vezi ca trebuie sa scoatem cu clestele date de la el ? Link to comment
comonitacristyan Posted May 25, 2010 Share Posted May 25, 2010 ai avut dreptate omule! esti tare!! <BR><BR> ma refer la augustinionut!! totusi ironia nu-si avea rostul ...no ofence.. nu e domeniul meu dar daca va pun sa proiectati un baraj, cu siguranta nu stiti! Link to comment
mitosu Posted June 16, 2010 Share Posted June 16, 2010 (edited) primele mele probleme la matiz au aparut si anume ;axe glisiere etrieri,o bileta de directie cea pe dreapta ,si sabotii de frina pe spate s-au dereglat si im infrineaza roata. deja m-am programat in service pentru reparatie. axele glisierelor de la etrieri odata stricate se aud zgomote pe drum cu denivelari ,iar placutele de frina scirtaie tot timpul. Edited June 16, 2010 by mitosu Link to comment
sorenn Posted June 16, 2010 Share Posted June 16, 2010 Matiz euro4/ac/lpg dupa 2 ani si 10 luni - 70180km la bord, problemele au fost urmatoarele: schimbat parbriz fata la 25000km (motivul- piatra s-a pus criblura pe de65 Slatina-Craiova) , la 45ooo km am schimbat amortizoare fata , la 70000km amortizoare spate , doua seturi de becuri faza lunga-scurta de-a lungul timpului. Masina consuma in medie 6,5lgaz/100km mixt . Puncte slabe: masina se comporta foarte prost la vantul din lateral la viteze de peste 70km/h , portbagaj mic , amortizoare proaste din fabrica. Puncte tari consumul , piesele destul de ieftine , fiabilitatea (cel putin pana acum), excelenta in oras . Cauciucuri am schimbat doua pe fata inlocuind continentalurile din fabrica cu fulda, cele pe spate sunt din fabrica. In concluzie o masina utila . Link to comment
ovidiu88 Posted June 26, 2010 Share Posted June 26, 2010 Salut.Am si eu o problema,nu mare,la usa din spate.Am inchidere centralizata montata ulterior si mi s-a rupt o chestie din plastic,clema,suport ce-o fi,care actioneaza butonasul de blocare.Tija aceea are un carlig,ce trage de aceea clema.E o chestie alba care se vede daca se deschide usa din spate si se vede un abtibild negru ce se dezlipeste si apare prin gaura de la usa.Daca are cineva chestia aia,daca poate sa ma anunte,o cumpar.Am fost la magazine,sroturi,nimic...Si-a montat cineva anvelope de 155/80/13? S-a ridicat masina de numa,au talon mare,am vazut din astea pe Fiat Panda.Le-am cumparat pt ca m-am saturat de galmele pe care le faceau cele originale din fabrica.Chestia e ca daca virez la maxim ating usor in caroserie,dar tot cred ca merita.Viteza e acum reala,m-am uitat pe gps,inainte era cam cu 3-4 km mai putin decat arata pe bord.Am un matiz E a/c din 2004,45000 km,nici o problema majora,s-a spart vasul de expansiune,inlocuit in 5 min in fata blocului.N-are nici macar un strop de rugina,nu inteleg cum se plang unii de asta?! Sunt foarte multumit de masina,merge ata.Salutare Link to comment
dann_262003 Posted July 1, 2010 Share Posted July 1, 2010 stie cineva cu ce pot relipi oglinda retrovizoare de geam?la fel ca si colegul de forum de mai sus ,asta iarna am ramas fara oglinda,dar asta nu s-a rupt ci s-a dezlipit.intre suportul de prindere si geam era un fel de folie dublu adeziva.am incercat si cu alte tipuri de benzi dubluadezive dar nici una nu rezista. Link to comment
SiNnY Posted July 1, 2010 Share Posted July 1, 2010 (edited) Poti incerca cu mastic sau silicon... Edited July 2, 2010 by EM!L Nu mai cita integral mesajul anterior! Foloseşte AddReply sau FastReply din partea de jos a paginii! Link to comment
tomis Posted July 4, 2010 Share Posted July 4, 2010 La un centru de parbrize, e meseria lor, cam 10-15 lei. Sunt doua componente care se amesteca..., altfel, s-a mai scris, incercari si rezultate proaste, chiar bani pierduti. Link to comment
ghYtza Posted July 12, 2010 Share Posted July 12, 2010 Aceeasi problema cu o oglinda la logan care nu sta lipita de parbriz cu nimic.Va rog daca stie cineva vreo denumire de lipici care sa tina.Va multumesc. Link to comment
VAXXi Posted July 12, 2010 Share Posted July 12, 2010 Daca nu inveti cum e cu ... Lipire oglinda retrovizoare Link to comment
korydon Posted September 14, 2010 Share Posted September 14, 2010 Tinand cont ca peste cateva zile fac un an de zile de cand am Matiz-ul imi permit sa postez cateva impresii dupa un an de folosire a masinii. Avantaje : -consum mic ( daca nu mergi subturat cu ea - asta e un merit al forum-ului pentru care va multumesc ) -usor de condus -piese ieftine -in ciuda marimii am avut intodeauna loc de bagaje ( familie - 2 membri + piticul ) Dezavantaje : - nu este silentioasa ( am mers cu un clio 2 bicorp un pic mai mare ca Matiz-ul si este de necrezut cat de silentios poate fi ) - instabilitate ( desi nu merg prea tare simt cum nu ma pot baza pe ea cat as vrea - am amortizoare koreene si pe spate cauciucurile originale Hankook - un pic cam crapate stiu ca trebuie schimbate ) Masina am luat-o cu 1.000 euro si am bagat in ea piese si manopera de inca 500 euro deci super ieftin si am schimbat destule la ea( piese imperios obligatorii cand iei o masina s.h., gen distributie, filtre, bucsi,placute, saboti, etc.). Cand am luat-o avea 120.000 km si eu am facut 10.000 km cu ea. Probleme: - fise + bujii + capac delco schimbate pentru ca imi consuma mult si ma smucea - locas bolturi etrier olarit - trancaneala de etrier pe denivelari nu prea suparatoare si nici un pericol pentru sistemul de franare - cand mai strang bani schimb ambii etrieri. In concluzie: sunt foarte multumit de masina mai ales in conditiile astea de criza cand conteza orice sursa de economie. 1 Link to comment
Robert_MNW Posted October 13, 2010 Share Posted October 13, 2010 Nu stiu daca am postat bine, daca am gresit rog un moderator sa stearga postul. De ceva vreme am observat un zgomot la plecarea de pe loc la Matiz, masina nu o mai conduc eu decat ocazional. Are aproximativ 52.000 km si pana acu ceva vreme nu a schitat nimic, zgomotul este la fel ca la telescoape cand scartaie dar mai metalic...telescoapele nu cred ca sunt vinovate ca pe loc la balans nu se aud. Se aude doar la plecarea de pe loc...orice sfat e bine venit. Multumesc! Link to comment
raven84 Posted October 13, 2010 Share Posted October 13, 2010 Daca e un scartait ceva mai ascutit ce dureaza doar cateva secunde si seamana binisor cu un fluierat s-ar putea sa fie de la cureaua alternatorului. La 52.000 de Km daca nu ai schimbat-o niciodata, cureaua aia probabil ca este destul de...dusa. Link to comment
Robert_MNW Posted October 14, 2010 Share Posted October 14, 2010 (edited) Nu, nu e cureaua ca nu suiera ci se aude exact ca si cum ar fi ceva metalic ce sta sa se rupa si pocneste asa incet si des, la fiecare plecare indiferent daca plec in fata sau in spate...ciudat e ca acum am venit de la ITP si nu au gasit nimic, trecu ok si fara atentii. O sa ii dau azi rotile jos sa ma uit. LE: Sa fie vreun suport la motor ceva...unde tre sa ma uit? Edited October 14, 2010 by Robert_MNW Link to comment
lucius_1982 Posted October 16, 2010 Share Posted October 16, 2010 Vezi sa nu fie scutul indoit si la plecarea de pe loc+ oboseala tampoanelor sa dea acel scartait. Succes! Link to comment
MatizulBuclucas Posted November 5, 2010 Share Posted November 5, 2010 Imi poate spune cineva ce fel de aprindere are Matizul meu (electronica sau...)? Am fost intrebat si sincer sa fiu nu am stiut ce sa raspund. Matiz SE, decembrie 2000 (in acte e trecut anul 2001; in fine). Va multumesc! App: si pe mine ma smuceste, daca e problema de la delco, ajuta schimbarea capacului. Sincer sa fiu nu stiam ca Matizul are delco. Unde e si cum il schimb? Link to comment
argon Posted November 5, 2010 Share Posted November 5, 2010 Matiz Euro 2 are 'High energy ignition(HEI)' Link to comment
tolin Posted November 5, 2010 Share Posted November 5, 2010 ... App: si pe mine ma smuceste, daca e problema de la delco, ajuta schimbarea capacului. Sincer sa fiu nu stiam ca Matizul are delco. Unde e si cum il schimb? Capacul delco se afla la celalalt capat al fiselor de la bujii. Ca sa-l schimbi, desfaci doua suruburi cap cruce si te uiti la el ce marca este DAC sau Mando. Link to comment
AdiD Posted November 6, 2010 Share Posted November 6, 2010 Va rog sa ma lamuriti cu 2 "probleme" la Matiz-ul condus de "jumatatea" mea: 1. masina merge f. bine, e din 2001, are 25.000km, s-au facut toate reviziile la timp (la 1 an, nu la km), dar nu s-au schimbat curelele. Este un pericol real sa se rupa cea de distributie datorita imbatranirii? Ce daune poate produce motorului in cazul ca se rupe? 2. masina nu are servodirectie. Se poate adapta (eventual din dezmembrari) o servo, daca nu are din fabrica? Daca da, stiti unde s-ar putea face si cu ce costuri? Link to comment
niki Posted November 6, 2010 Share Posted November 6, 2010 Totusi 9 ani cred ca e prea mult pentru o curea. Daunele fac de 3-4 ori(cel putin )cat costa inlocuirea distributiei. Servo se poate adapta . Recent a facut cineva lucrul asta si a postat informatii. Cuta pe forum Link to comment
AdiD Posted November 8, 2010 Share Posted November 8, 2010 S-a schimbat azi distributia (Bosh) - rola + curele (distributie, alternator si a.c.), cost total cu manopera - 240 ron. Era pacat sa se rupa si sa se repare motorul. Cu servo nu am gasit - mai "studiem" problema. Link to comment
augustinionut Posted November 8, 2010 Share Posted November 8, 2010 Daca pui un volan mai mare, n-ai sa ai nevoie de servo. Parerea mea. Hâc Link to comment
Braveheart Posted January 8, 2011 Share Posted January 8, 2011 (edited) Matiz din 2002, varianta "cheala", aprox. 80000 km. Probleme: - nu se mai aprinde martorul de benzina iar indicatorul de benzina nu mai functioneaza cum trebuie, in sensul ca, dupa ce fac plinul, coboara foarte incet pana la jumatate, dupa care foarte repede pana la minim, la linia aceea rosie. Am mers si 100 km cu el aratand minimul, pe rosu. Foarte deranjanta problema, pentru ca nu mai stiu cata benzina mai am in rezervor. - miros de benzina nearsa la esapament. Conduc si un matiz de firma, iar la acesta nu-mi miroase deloc benzina. De aici probabil si consumul mare urban, undeva la 8% (drumuri foarte scurte, serviciu - acasa, 3 km dus intors). - smuceste, daca il las cu a 1-a sa mearga, merge foarte urat, trepidat, si nici nu se mai accelereaza cum trebuie. - nu se mai aprinde martorul de la centura de siguranta. Orice sfat este binevenit. Multumesc anticipat. Edited January 8, 2011 by Braveheart Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now