NFS Posted April 16, 2006 Share Posted April 16, 2006 Inseamna ca eu sunt norocos ca am SCRUMIERA inauntru si nu tomberon d-ala puturos din fata blocului. Nu, la Clio Symbol, scrumiera e "normala", nu tomberon! Tomberon e pe Solenza, Logan, Megane si mai nou la Clio3. Nu stiu daca Scenic sau Espace au tot tomberon... Link to comment
laurentziu83 Posted April 16, 2006 Share Posted April 16, 2006 O placere sa fumezi o tigara la un drum de noapte. ) Zgarcitii dreaku. ) Link to comment
hawkeye Posted April 17, 2006 Share Posted April 17, 2006 Plusuri:- echipare Radio CD 2x15W cu afisaj separat si comenzi pe volan-standard glumesti, nu? la kalos avem 4 x 40W (sau 45, cat o fi) si e decent. pana si pe laguna care costa cat 4 masini de-astea mici au pus o pocnitoare de cdplayer si niste boxe de carton de .02 ron. la capitolul audio reno e nul, dar se compenseaza cu motorizarile diesel, ca consuma ca putin. Link to comment
FairGame Posted April 17, 2006 Share Posted April 17, 2006 Acum lasand la o parte parerile personale despre sistemul audio (ca altceva nu vad ce se poate compara), Clio III este o clasa mai sus peste Aveo/Kalos. Poate se poate compara cu Lacetti dar inclin sa acord mai mult credit lui CLio (nu sunt fan Renault). Oricum locuiesc mai mult in Israel si aici Aveo este demult (adica Kalos care se numeste Aveo si noul Aveo) iar Lacetti se numeste Optra (si sunt si mai multe modele). Numai bine! Link to comment
Satori Posted April 17, 2006 Share Posted April 17, 2006 De acord. La cat costa asa ar trebui sa fie Link to comment
zack Posted April 17, 2006 Share Posted April 17, 2006 peste kalos/aveo este. dar peste lacetti nu. ce are in plus ? niste electronice amarate. pana la urma nu electornicele fac masina, ci "mecanica". cand zic mecanica zic : motor, directie, frane si nu in ultimul rand, stabilitatea. nu cred ca are stabilitatea lui lacetti + ca lacetti "e mai multa masina". mi se pare foarte scump clio 3. mai repede iau in yaris, e totusi toyota. ps: aveo a cam scapat de cel mai "dur" concurent din "afara". asta daca, clio symbol nu se va mai fabrica. Link to comment
perfidus Posted April 17, 2006 Author Share Posted April 17, 2006 Clio Symbol se mai fabrica, de fapt l-au rebotezat simplu "Symbol". Se fabrica in continuare si Clio II (3 si 5 usi) dupa cat am inteles. @hawkeye - ma refeream la faptul ca vine cu acea scula audio in echiparea minimala, inclusiv comenzile pe volan. Nu stiu cum se aude, n-am incercat. Modelul pe care l-am vazut avea 4 boxe. Pe undeva ai drepatate, a fost o gluma sa-l trec la plusuri Link to comment
VAXXi Posted April 17, 2006 Share Posted April 17, 2006 Am vazut Clio 3 pe strada (ala in 5 usi). Una la mana, mi se pare mai urat decat vechiul Bicorp; doi la mana, designul trage spre tendinta actuala de 'toate-o apa si-un pamant', a trebuit sa ma uit la sigla ca sa-mi dau seama ce e deci, la aspect, dp meu dv castiga Aveo hatch. Link to comment
Lucman Posted April 17, 2006 Share Posted April 17, 2006 Clio Symbol are 6 difuzoare. Nu imi place Cio 3, inauntru e chel, pe afara e anost. Link to comment
Satori Posted April 17, 2006 Share Posted April 17, 2006 Si am stabilit impreuna ca sunt degeaba, nu? Link to comment
Lucman Posted April 17, 2006 Share Posted April 17, 2006 (edited) Poate ai stabilit tu cu tine, intr-o pauza cand l-ai lasat pe eu sa se joace pe afara. Edited April 17, 2006 by Lucman Link to comment
perfidus Posted April 17, 2006 Author Share Posted April 17, 2006 Sistemul audio a fost pe locul 3-4 in lista criteriilor dupa care am ales masina. La altii poate sa fie diferita lista. Sa recunoastem ca nici ce pune Chevrolet pe masini nu rupe gura targului, dar sta in politica firmei sa puna cat mai multe accesorii in pret, pentru a compensa lipsurile brandului pe piata (din Europa). Hai sa trecem la concret, si asta ar insemna tehnologia (unde or fi noutatile de care vorbesc ei?), serviciile (250 euro pentru un an in plus la garantie?), calitatea (finisari interioare mediocre - nu depasesc cu nimic coreenele) s.a.m.d. - cand tragi linie si aduni, te orientezi clar catre alti producatori. Numai fanii Reno mai lauda "prospatura". Link to comment
zack Posted April 17, 2006 Share Posted April 17, 2006 fftopic: io am ales masina asa : am vazut sigla (mi-a placut...eram si sunt fan chevy). cand am auzit ca e facuta in coreea...am zis "gata asta e". daca o tine kalos-ul cat au tinut si inca tin cielo-urile coreene, vorba la un coleg de forum : "le ridic statuie". mi-a placut foarte mult designu-l. dotari foarte bune,si pretul mi s-a parut foarte bun. revenind ontopic : francezii trebuiau sa faca un model mai ieftin. decat clio 3, mai bine megane sedan. diferenta de pret e relativ mica. ps: sistemul audio de pe kalos se aude mai bine ca cel de pe ford mondeo (vorbesc in cunostinta de cauza.) Link to comment
hawkeye Posted April 17, 2006 Share Posted April 17, 2006 corect. pentru mine cel mai mare plus la masina a fost ca e fabricata in koreea la (fosta) fabrica daewoo. Link to comment
mr_ Posted April 17, 2006 Share Posted April 17, 2006 revenind ontopic : francezii trebuiau sa faca un model mai ieftin. decat clio 3, mai bine megane sedan. diferenta de pret e relativ mica.... Reno are de gand sa scoata un nou twingo, cam la dimensiunile si preturile lui Clio2. In plus, in categoria de masini super-ierftine au deja Logan care se vinde ca painea calda. Or fi ei slabi la alte capitole, insa la marketing sunt experti si nu-si dau cu stangul in dreptul... Link to comment
BogdanG Posted April 18, 2006 Share Posted April 18, 2006 Ciudat ,mai ales ca au o concurenta acerba cel putin in RO cu AVEO si Kalos care acum este la hyperoferta Link to comment
matias Posted April 18, 2006 Share Posted April 18, 2006 (edited) Clio III este o masina exceptionala. Intr-adevar este diferenta mate intre varianta ieftina (8500E) si ce poti cumpara cu 12000E. Eu am mers cu 1.4 98hp si mi-au impresionat: - materialele si calittea interiorului - directia care in opinia mea este excelenta mai buna ca ce-a dupa megan - ambreiajul - spatiul intreior - suspensia (chear daca putin mai dura dupa gustul mei) - comenzile pt casetofon f bine pozitionate - portbagajul ca minusuri -- au pastrat vechile motoare Edited April 18, 2006 by ovi_jer Link to comment
perfidus Posted April 19, 2006 Author Share Posted April 19, 2006 Clio III este o masina exceptionala. Intr-adevar este diferenta mate intre varianta ieftina (8500E) si ce poti cumpara cu 12000E. Eu am mers cu 1.4 98hp si mi-au impresionat: - materialele si calittea interiorului Inseamna ca pe Clio II sunt si mai jalnice? Sincer, am mai spus-o, plasticul acela de bord cu relief adanc, ca pielea de bou, nu-mi place deloc. La fel si textura pielii de pe volan. Link to comment
BogdanG Posted April 19, 2006 Share Posted April 19, 2006 @matias am si eu o intrebare stupida cum poate sa-ti placa la o masina ambreiajul ? Link to comment
Tommy Posted April 19, 2006 Share Posted April 19, 2006 (edited) Eu de altceva sunt curios .. 98 cai aia nu stiu cum se simt la motorul de 1.4 .. e foarte sus atat cuplul cat si puterea. Eu la megane 1.6 nu am simtit cei 115 cai. Ma rog, e o parere subiectiva, dar asta era senzatia. Edited April 19, 2006 by Tommy Link to comment
mr_ Posted April 20, 2006 Share Posted April 20, 2006 Pai, o tii in ture si gata. Mai bine sa fie la turatii inalte decat sa nu fie deloc. In trafic nasol ajung si 30CP, iar intr-o depasire o torturezi un pic. Honda s2000 are cuplul maxim la o turatie la care alte motoare se descompun Link to comment
BogdanG Posted April 20, 2006 Share Posted April 20, 2006 Asta asa este dar totusi in oras ai nevoie de cuplu nu de putere ,eu totusi nu inteleg cum dau astia de la reno aceste consumuri mici la 1.4 16v 100CP cind in real driving acel consum creste cu 2 L Link to comment
mr_ Posted April 20, 2006 Share Posted April 20, 2006 In oras ai nevoie de nervi ... Un amic de-al meu are passat cu motorul ala nasol de 2.5L si in forja haleste 18 in oras E drept, se si infinge... iar fara forja e destul de onorabil, in sensul ca consuma mai mult ulei decat motorina Acum nu ca-s rau, insa lumea compara de multe ori cuplurile de la flansa motorului, de parca ala ar ajunge la roti. @Bogdan de amorul artei, downloadeaza si completeaza cu datele tale tabelul xls de aici: http://www.daewooclub.ro/forum/index.php?s...opic=7282&st=20 Sunt curios ce ajunge la roata comparativ cu un benzinar de putere asemanatoare. Scrie in topic ce si cum trebuie completat... trebuie o curba turatie-cuplu, rapoartele de demultiplicare si circumferinta pneului. Link to comment
scorpion Posted April 20, 2006 Share Posted April 20, 2006 Sint si eu de acord cu voi.Raportul calitate-pret la Clio 3 este prost comparativ cu Chevrolet. Link to comment
Abram Burel Posted April 20, 2006 Share Posted April 20, 2006 @BogdanG Vezi vreo deosebire intre pregatirea pro-eNCAP si pregatirea pro-<consum_de_catalog>? Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now