Jump to content

Noul Clio (III) vs Oferta Chevrolet


perfidus

Recommended Posts

Inseamna ca eu sunt norocos ca am SCRUMIERA inauntru si nu tomberon d-ala puturos din fata blocului.

Nu, la Clio Symbol, scrumiera e "normala", nu tomberon! Tomberon e pe Solenza, Logan, Megane si mai nou la Clio3. Nu stiu daca Scenic sau Espace au tot tomberon...

Link to comment
  • Replies 82
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Plusuri:

- echipare Radio CD 2x15W cu afisaj separat si comenzi pe volan-standard

 

 

glumesti, nu?

 

la kalos avem 4 x 40W (sau 45, cat o fi) si e decent. pana si pe laguna care costa cat 4 masini de-astea mici au pus o pocnitoare de cdplayer si niste boxe de carton de .02 ron.

 

la capitolul audio reno e nul, dar se compenseaza cu motorizarile diesel, ca consuma ca putin.

Link to comment

Acum lasand la o parte parerile personale despre sistemul audio (ca altceva nu vad ce se poate compara), Clio III este o clasa mai sus peste Aveo/Kalos. Poate se poate compara cu Lacetti dar inclin sa acord mai mult credit lui CLio (nu sunt fan Renault).

Oricum locuiesc mai mult in Israel si aici Aveo este demult (adica Kalos care se numeste Aveo si noul Aveo) iar Lacetti se numeste Optra (si sunt si mai multe modele).

 

Numai bine!

Link to comment

peste kalos/aveo este. dar peste lacetti nu. ce are in plus ? niste electronice amarate. pana la urma nu electornicele fac masina, ci "mecanica". cand zic mecanica zic : motor, directie, frane si nu in ultimul rand, stabilitatea. nu cred ca are stabilitatea lui lacetti + ca lacetti "e mai multa masina".

mi se pare foarte scump clio 3. mai repede iau in yaris, e totusi toyota.

ps: aveo a cam scapat de cel mai "dur" concurent din "afara". asta daca, clio symbol nu se va mai fabrica.

Link to comment

Clio Symbol se mai fabrica, de fapt l-au rebotezat simplu "Symbol". Se fabrica in continuare si Clio II (3 si 5 usi) dupa cat am inteles.

@hawkeye - ma refeream la faptul ca vine cu acea scula audio in echiparea minimala, inclusiv comenzile pe volan. Nu stiu cum se aude, n-am incercat. Modelul pe care l-am vazut avea 4 boxe. Pe undeva ai drepatate, a fost o gluma sa-l trec la plusuri :)

Link to comment

Am vazut Clio 3 pe strada (ala in 5 usi). Una la mana, mi se pare mai urat decat vechiul Bicorp; doi la mana, designul trage spre tendinta actuala de 'toate-o apa si-un pamant', a trebuit sa ma uit la sigla ca sa-mi dau seama ce e :) deci, la aspect, dp meu dv castiga Aveo hatch.

Link to comment

Sistemul audio a fost pe locul 3-4 in lista criteriilor dupa care am ales masina. La altii poate sa fie diferita lista. Sa recunoastem ca nici ce pune Chevrolet pe masini nu rupe gura targului, dar sta in politica firmei sa puna cat mai multe accesorii in pret, pentru a compensa lipsurile brandului pe piata (din Europa). Hai sa trecem la concret, si asta ar insemna tehnologia (unde or fi noutatile de care vorbesc ei?), serviciile (250 euro pentru un an in plus la garantie?), calitatea (finisari interioare mediocre - nu depasesc cu nimic coreenele) s.a.m.d. - cand tragi linie si aduni, te orientezi clar catre alti producatori. Numai fanii Reno mai lauda "prospatura".

Link to comment

:o fftopic: io am ales masina asa : am vazut sigla (mi-a placut...eram si sunt fan chevy).

cand am auzit ca e facuta in coreea...am zis "gata asta e". daca o tine kalos-ul cat au tinut si inca tin cielo-urile coreene, vorba la un coleg de forum : "le ridic statuie".

mi-a placut foarte mult designu-l.

dotari foarte bune,si pretul mi s-a parut foarte bun.

revenind ontopic : francezii trebuiau sa faca un model mai ieftin. decat clio 3, mai bine megane sedan. diferenta de pret e relativ mica.

ps: sistemul audio de pe kalos se aude mai bine ca cel de pe ford mondeo (vorbesc in cunostinta de cauza.)

Link to comment
revenind ontopic : francezii trebuiau sa faca un model mai ieftin. decat clio 3, mai bine megane sedan. diferenta de pret e relativ mica.

...

 

Reno are de gand sa scoata un nou twingo, cam la dimensiunile si preturile lui Clio2. In plus, in categoria de masini super-ierftine au deja Logan care se vinde ca painea calda. Or fi ei slabi la alte capitole, insa la marketing sunt experti si nu-si dau cu stangul in dreptul...

Link to comment

Clio III este o masina exceptionala. Intr-adevar este diferenta mate intre varianta ieftina (8500E) si ce poti cumpara cu 12000E. Eu am mers cu 1.4 98hp si mi-au impresionat:

 

- materialele si calittea interiorului

- directia care in opinia mea este excelenta mai buna ca ce-a dupa megan

- ambreiajul

- spatiul intreior

- suspensia (chear daca putin mai dura dupa gustul mei)

- comenzile pt casetofon f bine pozitionate

- portbagajul

 

ca minusuri -- au pastrat vechile motoare

Edited by ovi_jer
Link to comment
Clio III este o masina exceptionala. Intr-adevar este diferenta mate intre varianta ieftina (8500E) si ce poti cumpara cu 12000E. Eu am mers cu 1.4 98hp si mi-au impresionat:

 

- materialele si calittea interiorului

Inseamna ca pe Clio II sunt si mai jalnice? Sincer, am mai spus-o, plasticul acela de bord cu relief adanc, ca pielea de bou, nu-mi place deloc. La fel si textura pielii de pe volan.

Link to comment

Eu de altceva sunt curios .. 98 cai aia nu stiu cum se simt la motorul de 1.4 .. e foarte sus atat cuplul cat si puterea. Eu la megane 1.6 nu am simtit cei 115 cai. Ma rog, e o parere subiectiva, dar asta era senzatia.

Edited by Tommy
Link to comment

Pai, o tii in ture si gata. Mai bine sa fie la turatii inalte decat sa nu fie deloc. In trafic nasol ajung si 30CP, iar intr-o depasire o torturezi un pic.

Honda s2000 are cuplul maxim la o turatie la care alte motoare se descompun :D

Link to comment

Asta asa este dar totusi in oras ai nevoie de cuplu nu de putere ,eu totusi nu inteleg cum dau astia de la reno aceste consumuri mici la 1.4 16v 100CP cind in real driving acel consum creste cu 2 L :o

Link to comment

In oras ai nevoie de nervi ...

Un amic de-al meu are passat cu motorul ala nasol de 2.5L si in forja haleste 18 in oras :dizzy: E drept, se si infinge... iar fara forja e destul de onorabil, in sensul ca consuma mai mult ulei decat motorina :D

 

Acum nu ca-s rau, insa lumea compara de multe ori cuplurile de la flansa motorului, de parca ala ar ajunge la roti.

 

@Bogdan

de amorul artei, downloadeaza si completeaza cu datele tale tabelul xls de aici:

http://www.daewooclub.ro/forum/index.php?s...opic=7282&st=20

Sunt curios ce ajunge la roata comparativ cu un benzinar de putere asemanatoare. Scrie in topic ce si cum trebuie completat... trebuie o curba turatie-cuplu, rapoartele de demultiplicare si circumferinta pneului.

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

 

×
×
  • Create New...