marr Posted April 30, 2006 Share Posted April 30, 2006 Vorbeam despre pretul CIP deoarece acesta este - cel putin pentru mine - pretul REAL al masinii dat fiind faptul ca ambele le-am achizitionat in leasing. Diferenta data de taxele vamale la achizitionarea cu "banii jos" este o alta mancare de peste si este data strict de politica fiscala idioata din Romania (in UE taxele vamale pt. masinile non-EUsunt de 10 %). In pretul de 9100 EUR mentionat la Polo au intrat (in plus fata de versiunea standard pt. Polo Happy): - pachet electric (inchidere centralizata - fara telecomanda - geamuri electrice, oglinzi electrice si incalzite); - computer de bord - vopsea metalizata Si astea erau toate optionalele ce se puteau pune la versiunea Happy. Mie continua sa mi se para prea scump pentru ce ofera - comparativ strict cu Kalos-ul. Link to comment
Gica Posted April 30, 2006 Share Posted April 30, 2006 BogdanG said: Cu aceleasi dotari un Kalos "la oferta" costa acum 6488E CIP dar la un leasing pe 5 ani ajunge la acelasi pret cu Polo Happy cu rate pe 5 ani . Pai de ce ? Nu inteleg... De unde diferenta asta asa mare intre rate si leasing. Vama o platesti la Kalos la val. reziduala, eu parca am dat vreo 500 de Euri... asa ca nu de-aici ar veni diferenta. Link to comment
BogdanG Posted April 30, 2006 Share Posted April 30, 2006 La leasing este dobanda un pic mai mare decit la rate si exista tot felul de comisioane ascunse .O masina cumparata in rate este mai ieftina decit una in leasing . Chiar am vazut graficul de rambursare la un AVEO si de la 8353E CIP in 4 ani ajungi la 13k E la acelasi pret este Happy in rate pe 4 ani . Link to comment
tolin Posted April 30, 2006 Share Posted April 30, 2006 La o masina cumparata in rate nu se platesc taxele vamale la valoarea CIP ? Daca la leasing se platesc doar la reziduala (~ 20% din CIP), cum sa fie valoarea mai mica la rate ? Link to comment
Gica Posted April 30, 2006 Share Posted April 30, 2006 Nu, bogdan se referea la Polo, dica masina cu taxe vamale zero, deci se poate lua si in rate, pe cand Kalos nu. @BogdanG, asa mai merge cum ai pus la ultimul post 8353E. Oricum ce este mare sigur e casco care se calculeaza la valoarea DDP a masinii, care la una cu taxe vamale sare destul de bine. Link to comment
BogdanG Posted May 2, 2006 Share Posted May 2, 2006 Eu nu ziceam decit atit ...Kalos in leasing este cit Polo in rate cu avans 3500E la amandoua si aceleasi dotari. Dar AVEO este mult peste Poloul ieftin ,ca eleganta ,sonorizarea este acceptabila dar HU este demential foarte simplu de folosit parca era PC si cu AUX IN chestia nasoala este ca nu prea se poate upgrada daca esti cu adevarat pasionat si vrei o scula Materialele din AVEO sunt dementiale si bordul care este enorm m-a dat pe spate ,parca eram in Golf ,iarasi mi-a placut tinuta de drum si motorasul de 94CP care chiar trage . AVEO este un adevarat competitor pentru Clio III mai ales ca momentan nici unu nu are variante diesel . Link to comment
Lucian79 Posted May 2, 2006 Share Posted May 2, 2006 Referitor la interiorul lui Aveo ... e frumos, palaria jos, insa am o presimtire urata cand ma gandesc la manerul portierei. M-am fatait in interiorul unei masini de show room si scartaia ca dracu maneru' ala. Link to comment
BogdanG Posted May 2, 2006 Share Posted May 2, 2006 Orice masina are plusuri si minusuri ,oricum o masina din showroom care este fataita de sute de ori pe zi se uzeaza mai rau decit una in care te urci de 10 ori pe zi . Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now