Jump to content

Probleme Si Reparatii Aer Conditionat (a/c)


Recommended Posts

Am ramas fara A/C la un Cielo ('96, Coreea), se pare ca a ramas fara freon.

Stie cineva unde se repara cel mai bine si ieftin? Evident, vreau si o verificare a instalatiei, ca nu vreau sa bag freon si sa ma pomenesc in cateva luni ca iar am ramas fara el.

Link to comment

Oricum daca nu-ti detecteaza vizual pe unde pierde freon (conducte indoite...) o sa-ti puna o substanta fluorescenta in freon si o sa vada pe unde pierzi... deci cred ca va trebui sa-l incarci de doua ori.. :? .asa ca politzatii la reconstituire

  • Like 1
Link to comment

Vezi ca la Cielo de obicei pocneshte conducta de freon sub filtrul de aer , sau furtunul de cauciuc de sub mansonul de la rezervorul de freon. Bafta. Am si eu aceeasi belea, numai ca la mine a frecat o conducta intr-un colier prin spatele motorului si tre sa schimb tzevushca. Ma mai bat cu ea...poate o carpesc cumva.

Link to comment

si totusi, UNDE SE REPARA INSTALATIA DE A/C?

 

IN AFARA DE AUGSBURG INTL UNDE COSTA 50 EUROI NUMAI DIAGNOSTICARE SI COMPLETARE CU FREON.

Link to comment

Am fost la AutoNet in Giulesti, si mi-au zis ca ma costa 1.8 - 2 mil. numai incarcarea cu freon. Reparatia e alta dicstractzie. Eu mai auzisem de o varianta de verificare cu aer comprimat - ar fi totushi mai ieftin, nu?

Link to comment

Nu_stiu_ce sa-ti zic despre Bucuresti...

La Brasov in Darste si-a reparat un amic AC-ul la un Ford Focus dar n-a fost deloc multumit... A trebuit sa mearga de 3 ori pana sa nu mai piarda freonu'

Dar si reparatia asta e loterie si tine de noroc ca orice in tara asta... :(

Link to comment

Am fost azi la AutoNet pe Giulesti si mi-au incarcat instalatia cu freon; au fost foarte operativi si a costat 1.4 mil. The catch: asta e practic umplerea de proba, daca scapa pe undeva, mai platesc odata umplerea, in afara de reparatie. Cica n-au cum sa verifice altfel, au bagat in freon un marker care se vede la lampa cu ultraviolete. Dupa umplere au testat cu un "mirositor" de freon si cu lampa cu ultraviolete, si nu au detectat nimic; au zis sa mai vin peste doua zile pt. reverificare. Cica scapa freonul in special daca nu pornesti A/C-ul iarna, sa se mai unga garniturile - asta bineinteles excluzand cazul unui accident.

Link to comment

Am avut si eu o problema similara cu o conducta sparta si mi-au reparat-o la Radacini pe Plevnei. A durat cateva ore toata tarasenia si de atunci nu a mai facut. ( 3,5 mil de lei toata treaba adica reumplere cu freon , teava schimbata, garnituri , nu stiu ce ulei sintetic si manopera)

Link to comment
Eu de unde stiu daca trebuie reumplut freonul??In conditiile in care AC functioneaza corect, normal, baga frig, etc.

 

Pai daca zici ca A/C merge ok, te uiti la portofel: daca dau banii pe afara, atunci te duci si reumpli instalatia cu freon :D

Link to comment
  • 1 month later...

Salut la toata lumea,sunt nou pe acest forum deoarece de vreo 2 zile mi-am luat si eu un Espero,va rog sa ma ajutati si pe mine intr-o problema si anume,am radiatorul de la aerul conditionat spart,stie cineva daca se poate lipi?daca nu stie cineva cat costa unul nou?

Si inca ceva cum se schimba becurile de la proiectoare?

Va multumesc

Link to comment

Becurile la proiectoare...scrie in carte f.detaliat.

Radiator- eu cand mi s-a spart, inainte sa-mi iau altul pt.ca n-aveam pe loc 4 mil. l-am lipit cu Poxipol.L-a dat jos, l-a degresat, la curatat bine si i-a pus poxipol.

Spre surprinderea mea a tinut 1 an jumate' dupa care am facut schimbarea...eu zic ca merita.

In concluzie incearca si tu la ala de la AC ca eu ti-am zis de ala de antigel

Link to comment

N-am idee cat costa dar daca chiar nu gasesti un magazin daewoo pprin pitesti scre-mi si-ti dau eu niste numere de la 2 magazine din bz.si buc. cu piese originale,noi si aduse din Coreea.

Cat despre radiator am auzit si eu ca ar merge sudat in argon...cauta si tu un atelier.In Buzau este unul, tre' sa fie si in Pitesti.Dar eu zic sa cauti Poxipol original ca tre' sa tina..la mine cum a mers??

Cat despre manualew de utilizare, mai uita-te si tu prin topicurile astea ca parca aveau baietii de downloadat...nu stiu sigur.Daca nu ma uit eu acasa si-ti spun cum se schimba.

Link to comment

Becurile se schimba usor daca te bagi sub bara si arunci o privire , numai sa ai grija ca becurile cu halogen nu suporta sa pui mina pe ele ca la prima incalzire fac poc . Foloseste o batista :!: Cit despre AC mai bine mergi la service si schimba condensatoru'(asa se cheama radiatoru ala) ca freonu' costa scump :!: :wink:

Link to comment

ai cumva idee daca becurile de ceata spate sunt legate pe aceeasi rezistenta cu proiectoarele,pentru ca nu imi merg nici proiectoarele nici becurile de ceata.

Cat despre condensatoru' de la AC m-am interesat costa cca 8 milioane nou cu tot cu TVA fara montaj.

Link to comment
ai cumva idee daca becurile de ceata spate sunt legate pe aceeasi rezistenta cu proiectoarele,pentru ca nu imi merg nici proiectoarele nici becurile de ceata.

Cat despre condensatoru' de la AC m-am interesat costa cca 8 milioane nou cu tot cu TVA fara montaj.

K idee, daca ai cumva cunostinte sau drum prin Craiova, incearca sa treci pe la un service Daewoo. Acolo preturile sunt si la jumatate cu piese de la dezmembrari. Exemplu: la un magazin din bucuresti am intrebat de o fata de usa de plastic si mi-au zis ca e cam 5 mil. Evident ca mi-a cazut fata, nu dau atatia bani. Apoi l-am intrebat pe un prieten care are cunostinte prin Craiova cat ar fi si mi-a zis ca aia nu se incurca cu fete de usi si alte alea. Cica imi da usa cu totul la 2 mil. :rotfl:

Deci trage si tu concluziile.

Link to comment

Aceeaşi problemă am avut-o şi eu, condensatorul fisurat. Am încercat sudare în argon - un mare fâs, deoarece fiind gaz, freonul iese pe unde găseşte şi el un por liber, ca atare instalaţia nu ţinea deloc freon. Am schimbat condensatorul, no problem.

 

Eu l-am luat cu 6.400.000, nou-nouţ.

Link to comment

Am avut si eu probleme cu radiatorul de antigel si am rezolvat la service prin sudura in plastic. Referitor la proiectoare am desfacut unul din ele si l-am curatat in interior fara sa ma uit in carte. Am desfacut grila de plastic si cateva suruburi fara alte complicatii.

Link to comment
Am avut si eu probleme cu radiatorul de antigel si am rezolvat la service prin sudura in plastic. Referitor la proiectoare am desfacut unul din ele si l-am curatat in interior fara sa ma uit in carte. Am desfacut grila de plastic si cateva suruburi fara alte complicatii.

 

Sudura in plastic?Ce-i aia?Mie cu Poxipol mi-a tinut fara greturi cu toata presiunea care se creeaza acolo...

Cine face sudura in plastic??Cat te-a costat?

 

P.S. Poate pute-ti sa-i dati o carte baiatului ca sa vada si el schema sigurantelor, etc...

Link to comment

K idee, daca ai cumva cunostinte sau drum prin Craiova, incearca sa treci pe la un service Daewoo. Acolo preturile sunt si la jumatate cu piese de la dezmembrari. Exemplu: la un magazin din bucuresti am intrebat de o fata de usa de plastic si mi-au zis ca e cam 5 mil. Evident ca mi-a cazut fata, nu dau atatia bani. Apoi l-am intrebat pe un prieten care are cunostinte prin Craiova cat ar fi si mi-a zis ca aia nu se incurca cu fete de usi si alte alea. Cica imi da usa cu totul la 2 mil. :rotfl:

Deci trage si tu concluziile.

 

Este super,are cumva si radior de la aerul conditionat? :lol: si in plus chiar ma intereseaza si pe mine fetele de usa din interior ca s-au dezlipit si scartaie de ma doare capul.ma poti ajuta?

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...