getablonda Posted April 21, 2006 Share Posted April 21, 2006 (edited) Vezi subiectul cu mirosurile aici Tavi, cred ca ceea ce ai vazut tu este cureaua de la A/C. Cea de la alternator e mai ascunsa. Trage putin de ea ca sa vezi daca e intinsa. Edited April 21, 2006 by getablonda Link to comment
tiberiuenache Posted April 21, 2006 Share Posted April 21, 2006 Uraaa..am scapat de miros...90%...maine ii mai dau o tura... Thanks Link to comment
Tavi Posted April 25, 2006 Share Posted April 25, 2006 Revin... @ ovi, cureaua e acolo, la locul ei si... @geta, e destul de intinsa, nu mi se pare "larga".. O sa merg zilele astea pe undeva ca deja... sint nesimtit ca stau asa cu AC-u' de ceva vreme. Multumesc de sugestii. Link to comment
dan GLE Posted April 26, 2006 Share Posted April 26, 2006 Salut, am si eu o tristete legata de AC: am constatat saptamana trecuta ca nu mai baga aer rece desi ledul sta aprins. Eu am schimbat acum trei saptamani electroventilatorul de racire (cel de-al doilea ventilator, situat la interior in spatele radiatorului). Exista posibilitatea sa nu imi fi cuplat ceva si sa nu mai mearga aerul conditionat. Sau altfel spus exista vreo legatura intre instalatia de AC si acest ventilator?? Multumesc anticipat pentru raspunsuri. Link to comment
VAXXi Posted April 26, 2006 Share Posted April 26, 2006 Normal ca exista. Cand apesi butonul de AC, trebuie sa se auda un "clanc" (cupleaza ambreiajul compresorului de aer conditionat) si sa porneasca a se invarti ventilatorul #2 (asta de l-ai schimbat tu). Verifica-l daca se invarte, daca nu ... ti-au uitat firele nelegate Daca porneste ventilatorul, se poate prea bine sa nu mai ai freon in instalatie. Link to comment
stefanivlad Posted April 27, 2006 Share Posted April 27, 2006 Ieri nu am avut ce face si m-am apucat de surubarit la misina.Mi-a trecut prin cap sa ma uit la filtrul de ac (cel de sub plasticul de la parbriz).Dupa ce am demontat tot ce era de demontat, am constatat ca nu era filtru deloc (nici curat nici murdar, ci lipsa totala S"> ). E normal asa ceva la un cielo exe? Link to comment
dan GLE Posted April 27, 2006 Share Posted April 27, 2006 Multumesc mult pentru informatii, si daca tot am deschis discutia mai am o intrebare: Eu am fost in service la Autonet si mi-au cerut 5 milioane +manopera pt inlocuirea electroventilatorului. Mi s-a parut scump si m-am dus la un magazin cu piese de origine koreene si l-am cumparat cu 1.900.000. Montajul mi l-au facut cei de acolo gratuit. Intrebarea mea acum este urmatoarea: exista mai multe tipuri de electroventilatoare unele pentru aer conditionat si altele fara? Pentru ca din ce am vazut eu cand l-au montat au cuplat toate firele la loc. Normal ca exista. Cand apesi butonul de AC, trebuie sa se auda un "clanc" (cupleaza ambreiajul compresorului de aer conditionat) si sa porneasca a se invarti ventilatorul #2 (asta de l-ai schimbat tu). Verifica-l daca se invarte, daca nu ... ti-au uitat firele nelegate Daca porneste ventilatorul, se poate prea bine sa nu mai ai freon in instalatie. Am sa fac si testul astazi sa vad daca se invarte ventilatorul atunci cand apas butonul de AC. Eu am verificat doar sa vad daca functioneaza electroventilatorul (am lasat motorul sa mearga pt cateva minute si periodic se invartea ventilatorul cateva secunde). Adevarul este ca atunci cand functiona AC, atunci cand apasam butonul se sesiza diferenta la turatia motorului, acum doar se aprinde si nu se intampla absolut nimic. Link to comment
ovi_jer Posted April 27, 2006 Share Posted April 27, 2006 Daca citeai topicul de la inceput ti-ai fi dat seama cum poti incerca sa pornesti instalatia AC si eventual sa aflii defectele. Link to comment
dan GLE Posted April 27, 2006 Share Posted April 27, 2006 1. Mai sant 2 sigurante in spatele tabloului pe partea de jos.Verifica-le si pe acelea.2.Verifica sa nu fie sarita vreo mufa de la compresor. 3. Veerifica daca cureaua este rupta sau slaba la compresor. 4. Si ultima incercare : pe partea dreapta catre habitaclu in compartimentul motor este un senzor de presiune pe conducta cea subtire cea de intlta presiune.Scoate mufa din ea si fa strap intre cele 2 fire.Daca in felul acesta porneste ai freon lipsa in circuit. Am citit topicul de la inceput, dar nivelul cunostintelor tehnice in cazul unui economist este limitat (care compresor? ce mufe? care curea? senzor de presiune?) Eu doar incerc sa vad daca "m-am zgarcit la tarate" si daca e cazul sa ma intorc la service, sa dau 5 milioane si sa o repar asa cum trebuie sau mai pot salva ceva? Link to comment
ovi_jer Posted April 27, 2006 Share Posted April 27, 2006 Mergi si tu la o intalnire a forumului si sigur gasesti pe cineva sa verifice cele enumerate mai sus pentru ca e pacat sa dai 5 mil. de pomana fara verificare. Link to comment
luck33ro Posted April 27, 2006 Share Posted April 27, 2006 pai nici matizul nu are, ca de aia monteaza baietii de pe forum tot soiul de site si filtre inovative romanesti Link to comment
dan GLE Posted April 27, 2006 Share Posted April 27, 2006 Mergi si tu la o intalnire a forumului si sigur gasesti pe cineva sa verifice cele enumerate mai sus pentru ca e pacat sa dai 5 mil. de pomana fara verificare. Multumesc mult oricum pentru informatii. Mi-am propus de fiecare data sa ajung si eu la o intalnire a forumului, dar nu am reusit pana acum... poate pe viitor. Inainte la Dacie reusisem sa stapanesc destul de bine partea tehnica, si sper ca si la Cielo sa nu fiu total pe dinafara. Link to comment
stefanivlad Posted April 27, 2006 Share Posted April 27, 2006 Si se gaeste de cumarat un asemenea filtru?! Ca nu-mi vine sa cred ca au facut soclul ala numai asa, sa aiba unde sa puna baietii ingionsi filtre improvizate (fara suparare pentru cine a facut asa ceva ) Link to comment
luck33ro Posted April 27, 2006 Share Posted April 27, 2006 sa fiu sincer nu stiu daca se gaseste ceva original, dar cred ca exista si se potriveste cel de la opel Kadet mai intreaba si tu baietii la intalnirile deawoo care au cielo Link to comment
ovi_jer Posted April 29, 2006 Share Posted April 29, 2006 stefanivlad@ nu mai stii ce masina ai de ai postat la probleme kalos? Cielo nu are si nici nu a avut vreodata filtru de aer la climatizare.Gura acea de intrare a aerului este modulul de recirculare si este mai inalt pentru ca acolo se stringe apa.Singurul lucru care poti sa il faci este sa pui o sita pentru a nu intra frunze sau alte obiecte. Link to comment
stefanivlad Posted April 29, 2006 Share Posted April 29, 2006 Sorry ovi_jer, am ajuns la aceste posturi prin niste linuri de la probleme tehnice de la cielo si sincer, nu am fost atent. Link to comment
laur_gle Posted May 11, 2006 Share Posted May 11, 2006 Salut ! Cind pornesc AC , si motorul este la relanti , imi sta la 2000 turatii/min ! Anul trecut nu imi statea asa turata , era pe undeva mai jos ! E drept , pe iarna nu prea am pornit AC decit de citeva ori , sa ii fi daunat "nefolosirea " ?!?! ! Am motive sa ma ingrijorez ??? Link to comment
Dj_Dark Posted May 11, 2006 Share Posted May 11, 2006 Reset Ecm + Idle learn pentru IAC corect efectuat si scapi de problema. E explicat undeva. Link to comment
raduand Posted May 13, 2006 Share Posted May 13, 2006 Problema Cielo GLE AC 95 Corea: la fiecare 6-8 luni instalatia de AC ramane fara freon. Au facut testul cu substanta fluorescenta de 3-4 ori in ultimii 2 ani si nu au depistat nimic. M-am obisnuit sa ii incarc deja instalatia in aprilie si Octombrie. Intrebare: este posibil ca aceasta scurgere de freon sa lase un strat uleios pe parbriz? Parbrizul este vesnic acoperit de un strat gras/uleios pe interior, in special dupa folosirea instalatiei de climatizare cu AC pornit. In caz contrar, ce altceva poate genera asa ceva? Mentionez ca masina nu pierde nici un lichid (nici servo, nici lichid de frane, nici apa cu antigel din instalatia de racire, nici lichid hidraulic de la ambreiaj). Aceeasi problema am avut-o si eu, si tot la un Cielo din 95. Instalatia ramanea fara freon intr-un timp de aprox 8 luni si parbrizul era uleios pe dinauntru. Eu pur si simplu n-am mai bagat freon gandindu-ma ca daca e din cauza unei scurgeri si ajunge in habitaclu nu e tocmai bine. Stie cineva care e explicatia acestei probleme si cum se remediaza? Mentionez ca la service mi-au spus ca ar fi evaporatorul, dar cum nici ei nu erau siguri nu i-am pus sa-l schimbe, mai ales ca se pare ca e o operatie dificila iar evaporatorul ala costa parca vreo 5 mil. Link to comment
smailmiami Posted May 18, 2006 Share Posted May 18, 2006 (edited) Mi se pare chiar aiurea sa incarci A/C-ul macar o data pe an, si prin prisma banilor pe care ii dai, dar si faptul ca stii ca ai un defect pe masina. Singura componenta a A/C - ului din habitaclu este evaporatorul si numai de acolo ar putea fi. Stiu ca evaporatoarele se mai si lipesc. Macar da-l jos daca elimini toate problemele si vezi intai si cu presiune dar si cu vacuum daca se simte ceva si dupa aia pune-i sa il schimbe. Un prieten de al meu si-a pus pe Cielo condensor lipit (de la baieti de la service) si nici pana acu nu are pb cu presiunea freonului (adica vreo 2 ani si ceva). Citare inutila a postului anterior. Edited May 18, 2006 by tolin_afc Link to comment
BlueBear Posted May 21, 2006 Share Posted May 21, 2006 Apropos de acele pete "de ulei" pe parbriz...care ar putea fi cauza? Freon? Instalatie murdara de aerisire? Link to comment
ovi_jer Posted May 22, 2006 Share Posted May 22, 2006 Pot fi de la pierderi freon din instalatia AC sau antigel pe la caloriferul de incalzire. Link to comment
getablonda Posted May 22, 2006 Share Posted May 22, 2006 Mi se pare destul de clar ca aveti vaporizatoarele sparte. Instalatia de A/C nu are in ea doar agent de racire, are si un lubrifiant care se baga la incarcare, odata cu agentul. Vaporizatorul fiind spart, lubrifiantul ajunge pe parbriz... Nu stiu cat de toxice sunt substantele astea Link to comment
ovi_jer Posted May 22, 2006 Share Posted May 22, 2006 Sau dus vremurile alea.Agentul frigorific este ulei R134 si nimic altceva. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now