ovi_jer Posted July 21, 2005 Share Posted July 21, 2005 Incearca sa faci contact intre cele doua fire ale senzorului de presiune si vezi daca porneste.Daca nu porneste nici asa incearca sa schimbi si releul cu altul de linga el din tablou Link to comment
~Ov Posted July 21, 2005 Share Posted July 21, 2005 am scos mufa de la senzor si vin 3 fire nu 2, sunt 2 albastre si unul rosu. Ce contacte fac ? Link to comment
icet Posted July 21, 2005 Share Posted July 21, 2005 Sa nu fi nimerit alt senzor...presostatul are doar 2 fire si faci o punte intre ele. Link to comment
ovi_jer Posted July 21, 2005 Share Posted July 21, 2005 La Cielo GLE si Espero era cu 2 fire si avea rolul de a indica presiune prea mica in sistem.Chiar daca ECM-ul primeste cerere AC de la intrerupator nu da tensiune solenoidului ambreiajului compresorului daca presiunea din sistem e mica. ~Ov detine un Cielo exectutive care are diferit senzorul acela.Acesta are traductor de presiune care are rolul de intrerupator atit de joasa presiune cat si de inalta presiune.La presiune mica are acelasi rol ca la modelul GLE iar la presiune mare care depaseste 1800Kpa porneste electroventilatoarele pe viteza mare.O alta facilitate a acestui traductor de presiune este faptul ca da informatii exacte ale presiunii in sistem ,date care pot fi citite cu un scaner daewoo. Link to comment
~Ov Posted July 22, 2005 Share Posted July 22, 2005 (edited) dupa ce am vb cu ovi_jer ( inca o data), m-am lamurit in cazul meu. Presiunea in instalatie la mine este egala cu cea atmosferica Edited July 22, 2005 by ~Ov Link to comment
Zmeul cel rau Posted July 27, 2005 Share Posted July 27, 2005 Am si eu o problema cu AC-ul. E de espero dar cred ca merge si aici. Teava aia care e in spatele radiatorului se tot crapa. Prima data am zis ca e din cauza ca o indoaie aia prea tare. Aparent nu este asa. Ma uit in carte si vad ca prin ea trece vapor de joasa presiune deci nu ar avea de ce sa se crape din motive de presiune mare. Ce ar putea fi? De ce tot crapa? Crapataura apare intotdeauna in acelasi loc, langa flansa de pe compresor, ducand pana la urma la sectionare completa. Link to comment
van den plas Posted July 27, 2005 Share Posted July 27, 2005 Esti sigur ca tevile pe care ti le pun aia sunt originale ? Te-ai uitat ce scria pe eticheta lipita pe ele ? Mie sincer sa fiu, mi s-a parut suspect de mic pretul lor. Link to comment
Zmeul cel rau Posted July 27, 2005 Share Posted July 27, 2005 Sunt originale. Le iau de la Radacini si ei mi-au pus mereu piese originale. M-am uitat si pe eticheta si sunt noi, scoase din tipla chiar in fata mea. Link to comment
Zmeul cel rau Posted July 27, 2005 Share Posted July 27, 2005 Cat de mari sa fie vibratiile? Conductele sunt de cauciuc doar in capete au flanse de aluminiu. Link to comment
BlueBear Posted July 27, 2005 Share Posted July 27, 2005 Nu e vorba de vibratii ca doar nu ai tractor )"> ci de faptul ca sunt temperaturi f mari pentru o tzeava de aluminiu prin care in cateva secunde circula lichidul rece si nu au fost indoite cum trebuie ( la cald ). Astfel apar porii. In concluzie nu rezista la schimbul temperaturii bruste. Link to comment
van den plas Posted July 28, 2005 Share Posted July 28, 2005 Si totusi ultima teava pe care si-a montat-o nu a fost indoita, deoarece era cea normala pt. Espero. Link to comment
BlueBear Posted July 28, 2005 Share Posted July 28, 2005 Si totusi ultima teava pe care si-a montat-o nu a fost indoita, deoarece era cea normala pt. Espero. <{POST_SNAPBACK}> Ce mai conteaza daca a fost indoita in service sau de producator? Material de proasta calitate si/sau turnata prost. Sau o fi vreun monstruletz pe acolo pe la motor care cand se supara pac ii rupe tzava Link to comment
Zmeul cel rau Posted August 1, 2005 Share Posted August 1, 2005 Okey... deci mi-au montat a patra teava. Nu stiu de la ce e dar e luuuunga, de abia intra acolo, atinge de marginea radiatorului asa ca au lipit si ceva izolatii in plus. Au zis ceva de genul " sa vedem cum se comporta". Ma rog, sunt banii lor, dar timpul si transpiratia sunt ale mele. Link to comment
sorin77 Posted August 2, 2005 Share Posted August 2, 2005 Si la mine se repeta povestea nu imi mai mergea AC-ul. Am fost la service am bagat freon in instalatie - fiindca asa au considerat cei de acolo necesar, fara sa faca un test al posibilelor pierderi ... m-au intrebat de cat timp nu am realimentat cu Freon si le-am spus ca e prima data incepind din 96 incoace. Au efectuat realimentarea cu cca 150 g freon, justificandu-se ca sigur e vorba de pierderi minore de-a lungul anilor... ce sa mai comentez? Au pornit AC-ul si totul mergea struna. Din pacate minunea a tinut vreo 2 saptamani timp in care l-am folosit aproape zilnic cate 15-30 min/zi, Apoi aproape brusc a inceput sa faca ca inainte de alimentarea cu Freon. Care e cea mai probabila caza a pierderilor? Garniturile vechi? Sau am o fisura in instalatie? Totusi pierderile s-au petrecut in 2 saptamani ..., nu imediat Pana nu ma lamuresc unde e problema nu mai vreau sa umplu cu freon si sa ma tina 2 saptamani - ca nu e rentabil ... Link to comment
Zmeul cel rau Posted August 2, 2005 Share Posted August 2, 2005 Du-te la un service unde chair stiu ce sa faca. Constatarea mie nici nu mi-au pus-o pe factura. Se subintelege ca se uita si cu lampa cu UV sa vada pe unde exista scapari. Link to comment
sorin77 Posted August 6, 2005 Share Posted August 6, 2005 Am dau un ochii la > Probleme tehnice - KLES si am gasit un topic interesant cu privire la probleme ce pot apare la AC. Pentru cine e interesat sa vada sa dea clik Aici Pe moment instalatia mea de AC pe Cielo 96 imi scapa freon si vreau sa o repar - oricum o sa merg la service sa o verifice. Dar citind insa sectiunea "Succesiune Ac-aeroterma, ... cu efecte olfactive neplacute" m-am gandit ca daca tot ii pun sa verifice instalatia de AC sa ii pun sa imi verifice si Evaporatorul. Nu am idee cat de usor se ajunge la Evaporator la Cielo, si vreau sa va intreb daca careva din voi ati mai facut asa ceva, eventuale riscuri daca umblu' la el, aveti idee de pretzuri la manopera, etc Poze cu Evaporator aici Sper ca nu trebuie sa imi demonteze aia bordul ... Link to comment
ovi_jer Posted August 6, 2005 Share Posted August 6, 2005 De ce ti-e frica nu scapi .Pentru a schimba evaporatorul trebuie dat jos bordul. Link to comment
sorin77 Posted August 8, 2005 Share Posted August 8, 2005 E nasol daca trebuie demontat bordul. Dar totusi daca trebuie trebuie... Aveti idee cam cat timp ii ia unui tip care se pricepe cat de cat, sa-l demonteze? Intreb asta ca sa pot calcula manopera la service unde manopera e data per ora de lucru ... apoi daca pun bordul sus sa ma astept la scartzaieli si zgomote d-alea dubioase ...? Link to comment
raz_sor Posted August 8, 2005 Share Posted August 8, 2005 Acelasi lucru l-am patit si eu in vara asta! N-am mai folosit AC de aproape un an. Lichid nu a pierdut ca am substanta fluorescenta dupa ultima incarcare si n-am vazut nimic. Se aprinde ledul de AC dar nu baga aer rece!!! Nu stiu o cauza o sa ma uit in manualul de service sa vad! Service in buc... Radacini era misto, dar cand am fost ultima oara anul trecut am stat 4 ore pentru schimb ulei + filtru, si curatat glisoare etriere pistoane frana ...!!! Link to comment
Against Posted August 14, 2005 Share Posted August 14, 2005 Credeti ca poae exista o legatura intre piscina in care se transformase Bucurestiul vinerea trecuta (am trecut pe la kogalniceanu cu apa pina la faruri) si faptul ca astazi AC-ul meu e mut ca un peste? (nu se aude compresorul pornind). Umplerea cu freon am facut-o acum maxim o luna (cred ca sint vreo 3 sapt) si imi scotea 5,5 grade. Nu stiu daca sint legate fenomenele atmosferice extreme din bucuresti (respectiv inotul cu Cielo) de AC sau ar putea fi alte cauze. Eu nu mai pornisem aerul de vreo saptamina inainte sa ploua, asa ca ... poate a crapat intre timp. Link to comment
pyc Posted August 14, 2005 Share Posted August 14, 2005 Acum 3 luni am incarcat instalatia de A\C a mers foarte bine pina azi, ledul se aprinde dar uimeala nu merge nimic ("> nu se mai aude ca porneste compresorul,ventilatorul de la radiator nu se mai inverteste ...ce tre sa verific? Link to comment
ovi_jer Posted August 14, 2005 Share Posted August 14, 2005 Daca mai ai freon in instalatie.Mergi la cei care ti-au incarcat instalatia. Link to comment
Against Posted August 14, 2005 Share Posted August 14, 2005 sa inteleg ca daca nu mai e freon nu mai porneste nici compresorul? Link to comment
van den plas Posted August 15, 2005 Share Posted August 15, 2005 sa inteleg ca daca nu mai e freon nu mai porneste nici compresorul? <{POST_SNAPBACK}> Asa sa intampla cand nu ai presiune in instalatie, si eu am patit-o la fel. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now