ovi_jer Posted June 28, 2007 Share Posted June 28, 2007 Comanda la compresor o da ecm-ul in functie de cerere sau conditii. Pe compresor este senzorul de inalta presiune si pe conducta de inalta presiune este senzorul de joasa presiune. Prin strap-uri se pot testa daca sunt defecte sau daca presiunea este prea mica sau prea mare. Link to comment
rares24 Posted June 29, 2007 Share Posted June 29, 2007 cunosti cumva un electrician care ma poate ajuta? Link to comment
ovi_jer Posted June 29, 2007 Share Posted June 29, 2007 Pai eu cunosc dar din pacate nu-s din bucuresti.Foloseste functia pe forum dupa service-uri. Link to comment
rares24 Posted July 2, 2007 Share Posted July 2, 2007 si eu sunt tot din valcea dar stau in bucuresti. vineri o sa vin pana la valcea asa ca daca stii pe cineva poate poti sa imi dai datele de contact sa fac o progamare. mersi Link to comment
Liquid Posted July 9, 2007 Share Posted July 9, 2007 Salut, sunt nou pe forum. Am citit toate posturile si n-am gasit nimic similar cu problema mea, asa ca m-am hotarat sa postez. Am o problema la AC la Cielo din '95 (masina a avut si mai are o grama de probleme, dar momentan vreau sa o rezolv pe asta) Mi sa montat un compresor de AC pe masina, sa umplut cu ulei, sa verificat instalatia cu vacuum, apoi sa umplut si cu freon, merge bine, baga aer rece, dar dupa un timp de lucru incepe sa miroasa urat, cred ca a ulei, sau ceva asemantor cu ulei incins, si la un moment data iesiot si fum sau ceva asemanator pe langa maneta de la stergatoare. (masina a mers mai mult de 6 luni fara compresor si nu stiu daca tevile au fost astupate, iarasi nu stiu daca e sau nu infundat furtunul de evacuare a condensului) Cineva pe forum a spus ca agentu de racire e toxic si produce probleme respiratorii ps: debitul de aer e mai mare in dreptul soferului decat in partea dreapta ( ma refer la diuzele care sunt in bord, sau cum se numesc) Link to comment
ioanvvi Posted July 10, 2007 Share Posted July 10, 2007 tiboasca said: NU,vezi ca scrie pe butelia aia de ac sau pe compresor.Daca nu ma insel este R134a Merci frumos! Pana la urma am fost la un service autorizat si am incarcat instalatia de AC corespunzator cu freon si cu solutie de contrast.Am mers cateva zile cu ea sa circule solutia de contrast prin toata instalatia si la diagnosticare mi s-a spus ca e dus condensatorul care costa 6 mil...ENORM!! ... stie careva pe unde se gasesc piese SH poate ma lipesc pe acolo de ceva mai ieftin. Link to comment
bella Posted July 10, 2007 Share Posted July 10, 2007 Salut, Am si eu o problema/intrebare. In ultima perioada am observat ca atunci cand cuplez aerul apas pe buton, se aprinde led-ul si se aude compresorul cupland dupa 3-5 secunde. Este vreo problema? Multumesc. Link to comment
LYM Posted July 10, 2007 Share Posted July 10, 2007 Apesi pe buton imediat dupa ce pornesti motorul? Nu cred sa fie vreo problema. Link to comment
bella Posted July 10, 2007 Share Posted July 10, 2007 (edited) Astazi da...am apasat dupa ce am pornit motorul. Mai exact ...pornit motor>trecut pe GPL>pornit ventilator pe treapta 2>pornit AC. Datile trecute cand am observat comportamentul desris nu mai tin minte cum am procedat. Edited July 10, 2007 by bella Link to comment
bella Posted July 11, 2007 Share Posted July 11, 2007 (edited) @Ovi: Baroane, nu imi place acel 'oarecum'........ Ce ar putea fi? Edited July 11, 2007 by bella Link to comment
LYM Posted July 16, 2007 Share Posted July 16, 2007 La mine, daca pornesc motorul cu butonul AC gata apasat, dureaza cateva secunde bune pana porneste si compresorul - intai coboara relanti-ul, mai sta 2-3sec, si abia apoi ii da drumul. In cazul tau cred ca ar fi trebuit sa-l porneasca imediat. Link to comment
plosnita1 Posted July 17, 2007 Share Posted July 17, 2007 Am si eu o intrebare. Cat ma costa o reumplere cu freon?....Ma intereseaza preturi mai recente si daca se poate din galati. Multumesc. Link to comment
acn13_costel Posted July 18, 2007 Share Posted July 18, 2007 Salutere. Eu am un espero 1,8 si atunci cand pornesc ACpleaca compresorul si baga aer cald. Numai daca il turez pe la 1300rot/min. se mai aude un tacanit si incepe sa vina aer rece. Normal cand dau drumul la ac si porneste sa bage aer nu ar trebuii sa fie rece? Instalatia a fost incarcata de 2 saptamani. Mentionez ca daca tin motorul turat la 1300 baga aer rece beton. Am facut initializarea odata la iac si am observat ca atunci cand apas butonul la AC sa aude ca pleaca iar in timpul a celor 10 sec cat sta pornit se mai aude cateodata ca ar mai porni ceva iar apoi sar opri. Deci ca o concluzie de ce atunci cand sta in ralantiu numi pleaca nu imediat la 3-5 sec si pleaca la poate si un minut de cand apas butonul. E normal sa se auda acel contactor in timp ce AC functioneaza? Parca lar decupla si iar lar cupla. MULTUMESC. Link to comment
razvan gl Posted July 18, 2007 Share Posted July 18, 2007 plosnita1 said: Am si eu o intrebare.Cat ma costa o reumplere cu freon?....Ma intereseaza preturi mai recente si daca se poate din galati. Multumesc. Salut pentru mai multe detalii da un pm.,daca nu vezi ca in I.C.FRIMU este un super specialist care se ocupa de AC. .Cei de la Ena mi l-au recomandat cu toate ca-l stiam mai de mult Link to comment
ovi_jer Posted July 18, 2007 Share Posted July 18, 2007 acn13_costel said: Salutere. Eu am un espero 1,8 si atunci cand pornesc ACpleaca compresorul si baga aer cald. Numai daca il turez pe la 1300rot/min. se mai aude un tacanit si incepe sa vina aer rece. Normal cand dau drumul la ac si porneste sa bage aer nu ar trebuii sa fie rece? Instalatia a fost incarcata de 2 saptamani. Mentionez ca daca tin motorul turat la 1300 baga aer rece beton. Am facut initializarea odata la iac si am observat ca atunci cand apas butonul la AC sa aude ca pleaca iar in timpul a celor 10 sec cat sta pornit se mai aude cateodata ca ar mai porni ceva iar apoi sar opri. Deci ca o concluzie de ce atunci cand sta in ralantiu numi pleaca nu imediat la 3-5 sec si pleaca la poate si un minut de cand apas butonul. E normal sa se auda acel contactor in timp ce AC functioneaza? Parca lar decupla si iar lar cupla. MULTUMESC. Ceva este in neregula la parametrii care ii primeste ecm-ul.Turatie prea mica,presiunea prea mica sau prea mare sau pierderi de vacuum la galeria e admisie care modifica valoarea senzorului MAP. Link to comment
naylui Posted July 18, 2007 Share Posted July 18, 2007 Ieri mi sa rupt cureaua de la ac . Am schimbat-o, (personal), da acu nu mai cupleaza compresoru'. Ce sa se fi intamplat ? exclus pierderea freonului (a functionat pana s-a rupt cureaua) ...X-file?! Link to comment
ovi_jer Posted July 18, 2007 Share Posted July 18, 2007 Ventilatoarele din fata pornesc cand apesi butonul AC? Link to comment
acn13_costel Posted July 18, 2007 Share Posted July 18, 2007 Multumesc ptr promptitudune ca intotdeauna ovi. TE ROG frumos trimitemi un pic pozitia furtunelor de sub corpul clapeta de la espero cu motor de 1,8 ;euro 2, si spunemi daca ar fi defect MAPul cum sar manifesta defectul. MULTUMESC ENORM OVI. Link to comment
ovi_jer Posted July 18, 2007 Share Posted July 18, 2007 naylui @ Verifica daca nu ai scos din greseala mufa electrica a ambreiajului electromagnetic al compresorului.Daca acolo e ok verifica atunci releul si siguranta compresorului care sunt pe partea din spate a tabloului cu sigurante. acn13_costel@ Din pacate nu am nicio poza la indemana cu corpul clapetei si nici nu le stiu pe de rost.Daca o tii turata mai decupleaza compresorul? Link to comment
naylui Posted July 18, 2007 Share Posted July 18, 2007 multumesc, voi verifica maine dimineata Link to comment
acn13_costel Posted July 19, 2007 Share Posted July 19, 2007 Nu numai decupleaza, ramane normal. Am vazut astazi ca e de ajuns sa tin la o mie de rotatii si cupleaza compresorul dupa care baga aer de rupe. daca e la relantiu cand cupleaza cand decupleaza si bineinteles baga si nu baga rece. Am tot incercat sa fac iniatializarea si nu stiu daca se face din cauza asta caci tot aceeasi problema o am cu pornirea, adica nu creste cu 100-200rot/min la pornire. La drum dupa cum ti-am spus baga aer nui problema numai in ralantiu baga aer fierbinte Am uitat sa te intreb cum as putea sai reglez turatia caci dupa cum ti-am povestit intr-un alt topic mia umblat unul la surubul de la clapeta si lam dat inapoi dar imi tremura daca il dau cum miai spus si daca il dau sa atace putin cand se tureaza cand scade si mi se mai aprinde chekul din cand in cand. La fel facea si dupa cemi reglase ala din surub relantiul[mecanic de la daewoo] chiar de o facuse sa stea la relantiu constant. Banuiesc ca de acolo i se trage si cu aerul daca spui ca el ar citi daca este prea subturata. Nu stiu ce sai mai fac ,daca nici astia de la daewoo nu mai fac lucruri bune, vorba aia reprezentanta, apoi la cine sa ma mai duc caci la piatra nu mai are nimeni softul ptr espero. Nici nu stiu cum sa o mai aduc acum la adevar , macar sa mearga cum mergea, leganat sau smuncit. Link to comment
naylui Posted July 19, 2007 Share Posted July 19, 2007 ovi_jer said: naylui @ Verifica daca nu ai scos din greseala mufa electrica a ambreiajului electromagnetic al compresorului.Daca acolo e ok verifica atunci releul si siguranta compresorului care sunt pe partea din spate a tabloului cu sigurante. da era scoasa mufa; cred ca a smulso cureaua cand sa rupt ... multumesc pentru ajutor Link to comment
Zmeul cel rau Posted July 20, 2007 Share Posted July 20, 2007 Si eu am aceeasi problema ca si acn13_costel. Dubios. De fapt ai vazut si tu cum facea, ovi. Am crezut doar ca s-a rezolvat cu schimbatul presostatelor de joasa presiune dar se pare ca nu. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now