Jump to content

E-tec


claparu

Recommended Posts

vreau sa stiu de ce motorul asta e-tec este acelasi lucru cu dohc sau sohc.Si cam ce consum au.discutii pe forum despre consun sunt numai despre dohc si sohc.

Link to comment

Alezz are e-tec, sincer sunt si eu curios sa aflu dar nu cred ca sunt diferente prea mari intre sohc de gle si e-tec de executive. Alezz, unde esti? :P

Link to comment

Este aproximativ la fel cu Sohc. Dohc are 16 valve deci diferit. Singura diferenta pe care am observat-o la ochi a fost delco-ul care nu mai este mecanic pus pe axa cu came ci electronic, nu are componente mecanice, in rest or mai fi, eu am vazut doar asta. S-ar putea ECU sa fie diferit.

 

Faza cu E-tec cred ca vine de la Ecotec de la opel, Opel-ul si Daewoo cielo, espero au multe in comun.

Edited by Dj_Dark
Link to comment

E-tec-ul asta de care vorbiti este SOHC (Motor cu o singura Axa cu came -> 8 supape)

DOHC-ul este cu 2 axe cu came -> 16 valve.

Diferenta dintre motorul de pe GLE-uri si cele Euro 3 sunt traseul de evacuare (2 catalizatoare), sonde Lamda, aprinderea la Euro 3.

Mie mi se pare ciudat cum Euro3-urile au 80Cp, si norme de poluare E3, iar GLE-urile au 75 Cp si sunt si noneuro... dar partea mecanica este comuna... Nu cumva GLE-uile au motoarele sugrumate puternic de ECU? :mrgreen:

 

Cum spunea si BogdanG. e doar marketing la denumirea motoarelor.

Link to comment
Guest
This topic is now closed to further replies.
 

×
×
  • Create New...