ovi_jer Posted September 11, 2006 Share Posted September 11, 2006 Probleme de la presiunea scazuta de alimentare : 1.Grad de umplere mai mare de 80% stare lichida in butelie.La cresteri mari de temperatura exista riscul exploziei la 45 bari daca nu deschide supapa de presiune la 27 bari. 2.Presiune mica de gaz la nivel mic in butelie.Ramane in stare lichida in rezervor intotdeauna si motorul nu mai trage. Link to comment
zava Posted September 11, 2006 Share Posted September 11, 2006 ovi_jer, please help Am verificat toti papucii de contact si firul de pe fisa centrala (eu am doua astfel de fire) si par in regula. Am facut proba in mers si tot sare aiurea de pe gaz pe benzina si invers. Ce as mai putea verifica ? Link to comment
ovi_jer Posted September 12, 2006 Share Posted September 12, 2006 Verifica mufa care intra in intrerupator.Banuiesc ca este instalatie pentru motor non-euro fara sonda lambda.Daca nu este o problema electrica atunci este defect intrerupatorul. Link to comment
zava Posted September 12, 2006 Share Posted September 12, 2006 ovi_jer, multumesc mult pentru informatie. Am verificat intrerupatorul si am observat ca de curand, chiar si ledul de benzina palpaie, si sta mai mult stins decat aprins. Voi merge la service sa il schimbe. Stima si respect. Link to comment
Cristaky Posted September 13, 2006 Share Posted September 13, 2006 Un coleg de birou are un cielo pe GPL care ii face urmatoarea faza (merge 99% pe gaz): dupa ce se incalzeste motorul, turatia la relanti creste pana la 1500 rpm, si acolo ramane. Cat e motorul rece, sta ok, la 800-900 rpm. I-am curatat IAC-ul, am resetat ECM-ul, pana s-a incalzit motorul a fost ok, insa m-a sunat dupa jumatate de ora, ca iar ii sta la 1500 rpm...ce ar trebui sa mai verificam, inainte de a merge cu ea la service ? Link to comment
ovi_jer Posted September 13, 2006 Share Posted September 13, 2006 Din ce an este masina si ce fel de instalatie gpl are? Pe benzina face la fel? Link to comment
stejar Posted September 15, 2006 Share Posted September 15, 2006 Sal, sunt colegul lui Cristaky. Masina e din 1996, o am de o luna, si are o instalatie de gaz italiana Servitti (ceva de genul asta). Problema asta a aparut dupa ce am fost cu ea in RAR si au "gatuit-o" baietii ca sa-i iasa noxele. AM reglat dupa aia, insa s-a spart furtumasul de la pompa de benzina (am decuplat pompa), si de atunci merg numa pe gaz. Nu am timp ca lucrez non stop ca i-as da jos rezervorul sa il schimb eu (astia din service mi-au cerut 1.680- la service Autocenter IAsi). SA fie asta motivul ca merg doar pe gaz ? Link to comment
ovi_jer Posted September 15, 2006 Share Posted September 15, 2006 Imprumuta iac-ul de la Cristaky si vezi daca tot asa face. Link to comment
masterbobs Posted May 14, 2007 Share Posted May 14, 2007 (edited) Lume lume ...iar a inceput... Cum a dat caldura iar face dracia asta cu saritul de pe gaz pe benzina Ba chiar mai mult nu mai vrea sa treaca la loc pe GPL decat daca s-a racit motorul.. Imi vine sa plang... Tocmai ce imi consuma si mie normal pe gaz in oras(12,7-13/%) Edited May 14, 2007 by masterbobs Link to comment
ovi_jer Posted May 14, 2007 Share Posted May 14, 2007 La calculatorul instalatiei de gaz de pe cielo euro 3 nu exista nicio setare care ar face sa treaca inapoi de pe gaz pe benzina din cauza unu factor. Posibil sa fie un contact imperfect. Incearca sa pornesti direct pe gaz.Cu butonul de gaz apasat pui contactul si dai la automat. Link to comment
masterbobs Posted May 14, 2007 Share Posted May 14, 2007 Fratilor urata telenovela... A dracu'ea de masina daca mai face... parca si-a propus ma ma scoata din minti... Azi cand a facut iar figura am dat o fuga la service sa ii arat baiatului de acolo cum face. Am oprit motorul 1 minut maximum... cand l-am adus pe tip sa vada ...canci(a se citi kanci)... nu mai facea... I-am propus baiatului sa ii dam un pic o tura prin oras ca sigur face... wruuum wrooom wrong ... kanci ... NU A MA FACUT SI PACE... In schimb acum a inceput sa faca alte tampenii... ramane turata ... pe la 2ooorpm si daca o opresti si o repornesti creste turatia pe la 3000rpm si mai mult ...pana cand porneste direct de la 3ooo rpm si sare la 4000 si apoi coboara la 2500si asa ramane... ajungem la service "sa puna aparatu'pe ea"... dau sa pornesc (dupa cam 1 minut si nimic ... merge frumos ...cum nu a mers nici o data... decand am cumparat-o... Sta baiatul ceva si se cugeta si incepe sa imi spuna ca ar fi ceva de la soc... de la sonda Lambda poate si de la IAC ... Dupa tonul cum a spus-oparca nu imi vine sa il cred... o fi adevarat? sa ii dau voie sa inceapa sa schimbe pe la motor? nu de alta dar vineri trebuie sa plec la Timisoara...si nu as vrea sa am emotii. PS Cand face treaba cu saritul am incercat sa o fac sa porneasca direct pe gaz dar face ca o dacie cand nu "benzineste" Invarte motorul si nimic... parca e taiata perfuzia de gaz... Link to comment
ovi_jer Posted May 16, 2007 Share Posted May 16, 2007 Cauta service daewoo care are interfata si soft reglaj instalatie gpl. Link to comment
masterbobs Posted May 17, 2007 Share Posted May 17, 2007 Am fost iar la service. Iar a pus scanerul de gaz. A gasit ceva probleme la alimentarea cu GPL cica un amestec prea bogat... pe scurt habar nu avea ce are... O parte buna tot am reusit sa gasesc la ultima vizita... a facut ce a facut si acum merge sa o pornesc direct pe gaz. Am mers ieri cu ea asa (pornita direct pe gaz- in modul asta nu mai face trecerea pe benzina) dar in zona calculatorului pentru GPL se aude un click clac de ficare data cand da sa moara... si cam de 3 ori din 10 moare si motorul... Nu stiu ce sa ii mai fac.. azi o sa trec pe la service Radacini in Ferdinand... exista un baiat acolo(Laurentiu) ... se zice despre el ca e un guru al instalatiilor GPL. Poate poate... PS Am (de fapt el in prezenta mea) a verificat toate contactele... sunt ok. Link to comment
mr_ Posted May 17, 2007 Author Share Posted May 17, 2007 Vaporizatorul e cald? La mine era rece bocna si de asta sarea... aveam o gaura in calorifer (la inceput micuta si nu m-am prins), intra aer, se aduna in vaporizator si iti ingheta mana pe el cand il atingeai. Apoi, dintr-un motiv sau altul bula de aer pleca si se incalzea, mergea bine... pana cand se acumula din nou si iar se racea, si iar sarea... Link to comment
masterbobs Posted May 17, 2007 Share Posted May 17, 2007 La mine totul e fierbinte...nu poti tine degetul nici macar1 sec... l-am intrebat pe tip daca e vreun senzor de calcura ceva dar zice ca nu "ezista dom'le asa ceva la instalatia asta" Link to comment
ovi_jer Posted May 17, 2007 Share Posted May 17, 2007 Am fost iar la service. Iar a pus scanerul de gaz. A gasit ceva probleme la alimentarea cu GPL cica un amestec prea bogat... Ce fel de scaner de gaz? Link to comment
masterbobs Posted May 17, 2007 Share Posted May 17, 2007 (edited) Este un program ce ruleaza in dos. Din pc respectiv iese pe com un cablu si il baga in mufa de la calculatorul de gaz de sub torpedou. Langa mufa sunt niste leduri...mi-a spus ca din jocul de lumini isi da seama daca e ok sau nu ... in afara de jocul de lumini de la leduri se mai ia si dupa ce ii raporteaza pe ecran la PC... cam atat .. canu mia dat multe detalii oricat de multe intrebari i-am pus. Edited May 17, 2007 by masterbobs Link to comment
ovi_jer Posted May 17, 2007 Share Posted May 17, 2007 Din ledurile alea 3 iti dai seama daca amestecul este ok dar nu si restul parametrilor. Cum arata programul ? Asa ? Sau asa ? Link to comment
masterbobs Posted May 17, 2007 Share Posted May 17, 2007 (edited) nu arata ca nici una din imaginile alea. Este pur si simplu un ecran negru de dos in care apar in stanga una sub alta niste valori (cu explicatiile lor) si jos de tot sunt 3 dreptunghiuri ce isi schimba in mod aleator pentru mine culoarea. PS am mai mers inca o data la service si am primit in sfarsit o programare pentru cand o sa vina echipa de dwar Cica masina mea ar fi dintr-un lot la care exista probleme cu instalatia electrica pe fata. Cica de la caldura atunci cand creste rezistenta cablurrilor apare un semnal ciudat si calculatorul face acest switch bak pe benzina. Cred ca e singura explicatie logica rimita pana acum din service. Edited May 17, 2007 by ovi_jer Link to comment
masterbobs Posted June 6, 2007 Share Posted June 6, 2007 In sfarsit pot spune ca aceasta problema s-a rezolvat. Solutia a fost inlocuirea Butonului de comutare si a modulului lui. PS Sincere multumiri Ovi_jer Link to comment
Alinutzu26 Posted June 14, 2007 Share Posted June 14, 2007 Salut Un un proaspat cumparator al unui Cielo GPL cu instalatie Lovato (an fabricatie 2003) Si de cateva zile imi face probleme adica trece singura de pe GPL pe benzina. Cateodata merge bine adica am fost la bunici (130 Km) drum de tara cu gropi a mers super numai pe gaz. Am fost la Craiova drum E70 mers numai pe benzina. Help Ca nu stiu ce sa ii mai fac Multumesc Link to comment
ovi_jer Posted June 14, 2007 Share Posted June 14, 2007 Posibil sa ai aceasi problema ca a lui masterbobs si anume modulul comutatorului defect. Link to comment
Alinutzu26 Posted July 10, 2007 Share Posted July 10, 2007 Salut Sunt Salut Sunt nou pe acest forum si am nevoie de niste sfaturi Am cumparat un Cielo din 2003 executiv/lpg 1.5 DOH 16V. Problema este instalatia de gaz in sensul ca se comuta singura de pe gaz pe benzina (de multe ori nu trece deloc pe gaz indiferent cat o accelerez) si ce am observat de cateva zile daca o accelerez la peste 2500 de rotatii tacane trece pe gaz dar cand iau piciorul de pe acceleratie scade la 3-400 si cateodata moare motorul sau daca nu moare trece iar pe benzina. Instalatia este LOVATO montata de fabrica. Multumesc si astept raspunsurile voastre Link to comment
ovi_jer Posted July 10, 2007 Share Posted July 10, 2007 Cauta un service daewoo cu interfata pentru reglaj instalatii gpl. Link to comment
Alinutzu26 Posted July 10, 2007 Share Posted July 10, 2007 Sunt din Severin si aici cei de la DAEWOO nu prea stiu ce fac mai ales in ceea ce priveste GPL Ma gandeam ca poate ma ajuti cu posibile cauze sa stiu ce sa le spun sa faca Multumesc mult Am fost la un Service unde monteaza instalatii de gaz si nu stiau nimic ziceau ca ii depaseste instalatia asta montata de fabrica, spuneau ca este legata cu calculatorul si ei nu se pricep la asa ceva. Nu stiu ce sa fac sper ca nu am luat "teapa" cu masina Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now