ronin Posted March 16, 2006 Share Posted March 16, 2006 AutoCenter, in spate la spitalul Grigore Alexandrescu...NU e un service bun, nu-l recomand pentru nimic altceva in afara de curatat injectoarele cu solutie. Plus ca, daca te "intelegi" cu ei, poti sa faci operatiunea destul de ieftin... Link to comment
Tommy Posted March 16, 2006 Share Posted March 16, 2006 (edited) Ronin, mie mi-au zis la AutoCenter ca ei curata cu ultrasunete. Esti sigur ca doar cu solutie? Ah.. si inca ceva.. ce te-a nemultumit acolo? Edited March 16, 2006 by Tommy Link to comment
NFS Posted March 16, 2006 Share Posted March 16, 2006 Erau la flacon, solutie concentrata de ultrasunete! Link to comment
ronin Posted March 16, 2006 Share Posted March 16, 2006 (edited) Ronin, mie mi-au zis la AutoCenter ca ei curata cu ultrasunete.Esti sigur ca doar cu solutie? Ah.. si inca ceva.. ce te-a nemultumit acolo? Ultrasunete la Autocenter???!, neah, n-au ei bani de asa ceva ...ce m-a nemultumit: decat sa-ti schimbi ceva in garantie la ei mai bine iti bati un cui in cap; slab pregatiti profesional (te duci cu probleme simple si nu stiu sa ti le rezolve); f. slab dotati; nenea de la receptie se poarta cu tine de parca el iti da bani, nu tu, lui; foarte slab aprovizionati cu piese etc...eu mi-am luat Matizul de la Autocenter, pe vremea cand aveam pe cineva acolo (un mecanic) si nici asa, cu relatii, nu puteam sa rezolv multe lucruri, nu mai spun ca, atunci cand am avut probleme (in garantie), mai ca m-au facut prost in fata si a trebuit sa ma duc la alt service ca sa-mi rezolv problema...sunt foarte prost platiti (stiu din surse sigure) si se comporta ca atare...nici spaga nu le mai da viata Pentru curatat injectoare cu solutie: e un mecanic acolo, un tip masiv si in permanenta cu o sapca rosie in cap, cei de acolo ii zic "Nashu'" ...el se ocupa de problema asta si e si in permanenta "foame" de bani...NU il pune sa-ti faca altceva la masina, NU ii cere alt fel de consulatii pe teme de mecanica, ca NU se pricepe, desi zice ca da si isi da cu parerea. Exemplu: l-am rugat sa faca un lucru simplu, de care eu nu aveam chef, sa-mi stranga cureaua (noua) de la alternator, rezultat: A RUPT-O!...si tot el cu gura mare ... Edited March 16, 2006 by ronin Link to comment
Tommy Posted March 16, 2006 Share Posted March 16, 2006 (edited) Ala de la receptie .. asa e el. Nu ai de ce sa vorbesti cu el. Mergi direct la mecanic/electrician. Dar ce problema nu au putut rezolva? Edited March 16, 2006 by Tommy Link to comment
allkool2all Posted March 16, 2006 Share Posted March 16, 2006 Am facut acum un IDLE LEARN si pare ca nu mai face asa, dar era destul de cald motorul..nu cred ca a stat mai mult de o ora. Cel mai bine o sa vad eu maine dimineata.Am observat inca ceva(sau poate mi se pare mie)...face cand e f multa umezeala in atm...cand ploua de ex. Fisele au cam 12km...si sunt GM, bujiile 15k km. Pana la urma cum sa curat "injegtoarele"?Cu ultrasunete sau cu solutie...Cum e faza cu solutia? Ca nu pot sa imi dau seama de modul de curatare daca nu dau jos "injegtoru'". Si preturile cam care sunt? Link to comment
ronin Posted March 16, 2006 Share Posted March 16, 2006 500-800.000 ROL (daca te "intelegi" cu omu'), peste 1.500.000 ROL daca o faci "pe bune". Link to comment
zalmoxis Posted March 16, 2006 Share Posted March 16, 2006 Du-te mai si schimba fisele te costa vreo 30 RONI zau ca merita!!! Link to comment
allkool2all Posted March 16, 2006 Share Posted March 16, 2006 Gata sa traitzi...maine ma duc la orhideea si imi iau fise TESLA de matiz. Sper sa fie medicamentul minune! Link to comment
ronin Posted March 16, 2006 Share Posted March 16, 2006 Schimba fisele, schimba bujiile, schimba filtru de benzina si...tot la injectoare o sa ajungi ...parerea mea Link to comment
allkool2all Posted March 16, 2006 Share Posted March 16, 2006 Ronine...nu fi cobe!!! Sper sa nu tb sa am de a face cu serviceuri.Mai bine ma duc la dentist! La injectoare in mod normal daca ar fi murdare nu ar sta rotund la relanti si cred ca s-ar simti si la accelerare.Zic eu..daca gresesc nu aruncati cu rosii! Link to comment
ronin Posted March 16, 2006 Share Posted March 16, 2006 Mai devreme sau mai tarziu toti ajungem pe acolo... Link to comment
zalmoxis Posted March 16, 2006 Share Posted March 16, 2006 Eu am aproape 75k km si nu am ajuns la injectoare insa...schimb filtrul de benzina la 10K si tot atunci ii bag solutie de desfundat injectoarele...Am facut asta la fiecare 10K km !...Uleiul il schimb la 5K !...La fiecare schimb de ulei schimb si valva PCV!...As putea spune ca e cam rasfatat ... Eu nu cred ca e injector infundat acolo... Link to comment
FLEX Posted March 16, 2006 Share Posted March 16, 2006 Eu am aproape 75k km Ce m-ai luat! 55k si ceva rest ... alkoolistule, incearca cu fisele si mai vezi; oricum ar fi, nu sint bani aruncati, parerea mea. Link to comment
midnight_racer Posted March 16, 2006 Share Posted March 16, 2006 Am avut aceleasi simptome cu matizache si era un injector infundat. Dadea jumatate din debitul unuia bun. Simptomele erau mers neregulat si masina lenesa rau de tot. Si parca se pornise deodata, abia am ajuns cu ea la service cu a 2-a si in ture mai multe sa nu se opreasca, nu stiu ce o apucase. Curatat cu ultrasunete si schimbat bujiile Bosch originale cu unele champion. Total distractie 99RON. (3bujii+curatat injectoare) Kilometri facuti: cca 13-14000. Benzina Petrom f.b. obisnuita Link to comment
allkool2all Posted March 20, 2006 Share Posted March 20, 2006 Am 30k km si acu am schimbat si eu PCVul..am dat un idle learn si acu merge f bine.Filtrul de benzina l-am schimbat pe la 20k km. Filtrul de aer la fiecare 6-7k km.Ulei si filtru ulei tot la 6-7k km. Dar azi dimineata..eram la cineva in garaj si am zis sa ii dau cu putin apa pe blocu motor, pe filtru de aer, etc. Ca era prafuit rau de tot motorul. Am bagat si compresorul de aer sa suflu praful din locurile mai putin accesibile si ce sa vad...iar aceeasi problema.De la reanti horcaie cca 1-2 sec pana accelereaza(preizez motorul rece).relantiul merge rotund...la mers in gol si turata merge routund...nu trepideaza.In mers nu imi ezita in accelerare oricat de mult as apasa pedala, si nu e lenesa deloc.Si dupa ce s-a uscat apa de pe acolo nu a mai schitzat nimic. Nu cred ca sunt injectoarele...va rog sa imi zica si mie cineva cum face la injectoare murdare. Fisele au cred cam 12-13k km originale Daewoo. Sa se strice asa repede??? Link to comment
tolin Posted March 20, 2006 Share Posted March 20, 2006 La injectoare infundate are ezitari cu cat sarcina este mai mare, nu te deranjeaza la ralanti, in gol. N-ai completat profilul, asa ca banuiesc ca ai motor euro2. Inlocuieste cablurile de la aprindere si fa o vizita in interiorul capacului de la delco. Surpriza poate fi acolo, dupa cum relatezi. Link to comment
marius_eugen Posted March 27, 2006 Share Posted March 27, 2006 (edited) Mai , dar daca motorul are trei bujii si 3 injectoare si consuma atat de putin , inseamna ca , daca ii mai scoti vre-un injector va consuma si mai putin ... intr-unul singur merge ??? Ca asa va fi mai economic decat o masina electrica ... si va fi direct euro V Un injector Cleaner s-a incercat ??? Caterinca este pe alt topic. Edited March 27, 2006 by tolin_afc Link to comment
Dj_Dark Posted March 27, 2006 Share Posted March 27, 2006 Postez aici ca sa nu mai deschid topicuri aiurea.. Cred ca am un injector infundat. Un service bun unde sa ma duc la o diagnosticare/curatare? merita avand in vedere ca masina are 130 mii aproape si injectoarele nu cred ca s-au schimbat vreodata sau cumpar unul nou? Multumesc! Link to comment
tolin Posted March 27, 2006 Share Posted March 27, 2006 Incearca intai cu solutie de curatat pusa in rezervor. La vechimea motorului poate sa fie nevoie, odata, sa-l segmentezi. Cu aceea ocazie, cand, poate ca, se face si o revizie mai ampla a lui, este mai indicat sa schimbi toate injectoarele, sa poti spune ca ai un motor "ca nou". Doar daca defectul nu se remediaza prin solutia aceea, este bine sa te adresezi unui mecanic sau unui service. Link to comment
Cristaky Posted March 27, 2006 Share Posted March 27, 2006 La 145.000 km am schimbat si eu injectoarele... 5,6 milioane toate 4, la Cielo. Diferenta e mare, eu cred ca merita efortul financiar. Acum ia 5,6-6 in afara (in loc de 7,5-8) si 9-9,5 in oras, multeee drumuri scurte si aiurea (in loc de ... nici nu stiu, 12-13) Link to comment
PYF Posted March 27, 2006 Share Posted March 27, 2006 (edited) Citind ceea ce povestiti voi, pe aici, mi-am adus aminte ca am trait si eu o experienta de acest gen, cu Maty pe la 15.000 km, nu mai urca peste 120 km/h si mergea impleticit, intrerupea, parca bause gaz lampant, si acum vine solutia, m-am dus la "service-ul ala de a dat faliment de la Unirea', si ce sa vezi ...tot asa a plecat mecanicul cu injectoarele la curatat, le-a pus la loc, a mai verificat si cu laptopu'l si gata 1.200.000 lei in 2004. tuns frezat si executat. >- rezultatul peste 2 zile facea la fel, pana nu am iesit pe la tara pe un drum nasol cu hartoape si zdruncinaturi adevarate, nu si-a revenit, si chiar ca-mi pare rau ca am mai dat si o caciula de bani. Noroc ca au dat faliment. Edited March 27, 2006 by PYF Link to comment
Dj_Dark Posted March 27, 2006 Share Posted March 27, 2006 (edited) @tolin. De segmentat nu se pune problema deocamdata, ulei nu consuma, revizia o s-o fac la vara probabil ,daca o sa am bani,in curtea personala, sa vedem daca il si mai fac la loc , de consumat benzina consuma normal, problema este alta, am mai postat pe undeva dar nu am primit raspuns concludent si am luat-o pe banuieli proprii. Deci: cam pe la 2800 ture in sus am un zgomot deosebit pe evacuare (mers nerotud parca e v8 , cred ca un cilindru nu lucreaza la capacitatea nominala, asta poate se fie de la bujie (verfificate ok) fise (se poate o sa le schimb ca e cel mai ieftin), vre-un injector partial infundat sau supapa defecta (sper sa nu fiindca m-am nenorocit), ramane de vazut de-asta intrebam de service fiindca am citit pe undeva ca se pun in borcanase si se testeaza, eram curios sa vad cum se prezinta dupa atata timp, inainte sa dau banii, poate aiurea, pe unele noi, care nu stiu cine le fabrica si daca ma tin tot atat.. Oricum multumesc pentru sfaturi si astept si altele daca mai ai! Masina este cea din profil. Ps. Solutie am pus mai demult in rezervor cand nu aveam probleme dar am inteles ca nu e mare lucru. Edited March 27, 2006 by Dj_Dark Link to comment
Mad MAX Posted March 31, 2006 Share Posted March 31, 2006 a inceput sa faca si maty al meu figuri la relanti. La evacuare se simt intreruperi destul de grave (parca ar fi dacie) si motorul trepideaza. In sarcina trage bine. Dupa o tura de forja si-a mai revenit un pic. Peste o ora facut tot asa. Bujiile arata bine (Bosch) distanta fiind normala la toate. Mentionez ca se aude un fasait pe la motor ca si cum ar scapa vacuum pe undeva, dar nu imi dau am depistat nimic. Curatat IAC-ul desi nu era murdar ... Masina are 9500 km. Sa fie valva pcv? 1 Link to comment
baby_boy Posted August 26, 2006 Share Posted August 26, 2006 (edited) Am si eu o problema cu matizul meu, Nu se mai accelereaza, adik cand o accelerez brusc nu merge (da in nas foarte rau), cand o accelerez usor merge cat de cat ,am verificat filtru de benzina, filtru de aer ... degeaba, or fii injectoarele de vina? la relanti merge f bine Edited August 26, 2006 by baby_boy Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now