strumfuadi Posted June 15, 2004 Share Posted June 15, 2004 ok, alex, dar la ce service?? ca ashtia de la city center mi'au amintit expre' cand am plecat de la ei ca la 10mii sau dupa 6 luni sa vin sa le bag bani in cont.. Link to comment
sprite Posted June 15, 2004 Share Posted June 15, 2004 Da, sunt cam neatent, scuze: Autonet Giulesti! :afro: Link to comment
cchrism Posted June 15, 2004 Share Posted June 15, 2004 Eu am avut un topic deschis mai de mult pe aici, prin care spuneam ca cei de la Grand Garage mi-au zis sa nu vin la revizia de 6 luni, ci la 1 an sau 10k km. Cred ca inca un pic si ma rugam de ei, sa-mi faca revizia, dar m-au asigurat ca daca masina merge bine nu are nici un rost. Asadar am sarit revizia de 6 luni (avand 5200km in total), si astept urmatoarea. Link to comment
FLEX Posted June 15, 2004 Share Posted June 15, 2004 Cititi aici: http://www.daewooclub.ro/viewtopic.php?t=8&start=0 despre pozitia oficiala a Daewoo Automobile Romania despre cestiunea in dicutie .. Link to comment
dan_m Posted June 15, 2004 Share Posted June 15, 2004 In manualul de nspe mii de pagini de Matiz exista un tabel cu graficul operatiunilor de revizie/verificare ale diverselor consumabile/repere. La ulei cutie de viteze scrie ca la revizia de 6 luni sau 10.000 KM se inlocuieste (probabil de la rodaj ceva) si se mai inlocuieste la revizia de 30 de luni sau 50.000 km. Cat despre facut sau nu al reviziilor cum scrie la carte cred ca fiecare se abate pe barba lui. Daca service-ul zice "nu veni la 6 luni, vino la un an", in cartulia de garantie nu o sa zica decat ca ai sarit o revizie. N-o sa mai recunoasca nimeni ca "asa ti-au spus ei" in caz de vreo belea majora doamne fereste. Daca iti dau in scris ar fi ceva desi nu cred ca se va aventura vreun service. Eu unul tin mult la garantie asa ca voi cotiza la fiecare 6 luni cate o revizie (desi fac doar vreo 5.000 km in intervalul asta) Link to comment
NFS Posted June 15, 2004 Author Share Posted June 15, 2004 Eu am aflat pe forum ca trebuie sa ma duc la 6 luni la revizie. Intamplator, intre revizia de 1000 si cea de 10.000, trecusera exact 6 luni asa ca a fost la timp. M-am mai dus si-am am mai bifat una dupa alte 6 luni, la 15.000, la care nu au facut decat sa-mi unga pedalele si usile. Revizia de 20.000 am facut-o la 18.500! Btw, la revizia de 10.000 mi-au schimbat si uleiul din CV, m-au intrebat daca vreau, dar pt ca am vazut ca se recomanda schimbarea (in carte), am facut-o (a fost cu 600.000 mai scump, mare brinza, cu uleiul lor AGIP). Ca fapt divers... se pare ca masina mea e printre cele cu cele mai putine si mai mici probleme dintre cele de pe acest forum! O fi din cauza ca ce scrie in manualul de utilizare e litera de lege pt mine? Link to comment
FLEX Posted June 15, 2004 Share Posted June 15, 2004 Ca fapt divers... se pare ca masina mea e printre cele cu cele mai putine si mai mici probleme dintre cele de pe acest forum! O fi din cauza ca ce scrie in manualul de utilizare e litera de lege pt mine? Nuuuuuu, e din cauza ca au luat piese bune de pe a mea si le-au pus la tine si chiar si asa, tu umbli cu ea ca o mama-closhca Link to comment
laurentziu83 Posted June 17, 2004 Share Posted June 17, 2004 Ca fapt divers... se pare ca masina mea e printre cele cu cele mai putine si mai mici probleme dintre cele de pe acest forum! O fi din cauza ca ce scrie in manualul de utilizare e litera de lege pt mine? Lasa porcariile astea ca nu prea au legatura cu reviziile. Ar functiona principiul doar daca s-ar face treaba la service-uri si nici atunci. Daca nu stai pe langa ei crek sunt in stare numai sa-ti schimbe uleiul si dup-aia gata (la cat costa ora de manopera comparativ cu munca prestata), asta ca sa nu mai vorbesc ca ei in mod normal ar trebui sa-ti faca si un drive test dupa revizie, si mai ales sa se sesizeze ei din oficiu de amortizoare, intrat greu intr-a 2a si alte mici mizerii, nu sa le spui tu iar ei sa-ti raspunda "asa face toate" sau "nu calci bine ambreiajul". Mie la revizia de la 20k km (intamplator la un an si 10 zile) n-au catadixit sa-mi stranga cureaua la alternator si in conditiile astea am ramas fara baterie de vreo 2 ori in iarna asta. Se intampla la sfarsitul lui ianuarie, la o luna de la revizie. Asa ca nu mai conteaza daca iti faci reviziile la timp, conteaza CUM SUNT FACUTE, daca mecanicul sare sau nu peste anumite operatii. Intr-una din ocazii am ramas fara baterie dupa ce am lasat-o in parcare o saptamana (imi fusese frica sa plec prin nameti asa ca am ales trenul) si cand sa porneasca Canci. Precizez ca atunci cand lasasem masina in parcare venisem de la Braila cu 60-80 la ora pentru ca erau nameti si nu-mi puteam permite sa merg tare, plus ca mersem numai cu a 4a deci destul de turata, in concluzie bateria mea ar fi fost incarcata si nu s-ar fi justificat sa moara intr-o saptamana de stat afara. Deci... Nu mai vb ca si eu am troncanituri la puntea spate, intra intr-a 2a usor numai la viteza mica, tremurat la relanti pe care le au majoritatea Matizurilor. Link to comment
NFS Posted June 17, 2004 Author Share Posted June 17, 2004 ... Daca nu stai pe langa ei crek sunt in stare numai sa-ti schimbe uleiul si dup-aia gata ... Posibil... eu insa am stat linga ei intotdeauna! Link to comment
Doru Posted June 25, 2004 Share Posted June 25, 2004 Am trecut si eu de rvizia de 10000km. Schimbat ulei si filtru. Schimbat filtru de benzina. Completat putin lichid de racire (desi nivelul era cel din fabrica, cam spre minim). Scoase capacele la rotile din spate si indesat un deget de vaselina). Suflat filtrul de aer. Murdarit cu ulei capac culbutori, suport motor si alte componente de sub filtru, capacul de la vasul de expansiune si cu vaselina, usa stanga spate. Timp de lucru, hai sa fiu generos, 30'. Platit 3,2 ore, mai bine de 900000 fara tva manopera si 2501000 cu totul. Am plecat fericit ca nu s-au apucat sa demonteze si sa mai strice ceva. Link to comment
danuzz Posted July 27, 2004 Share Posted July 27, 2004 revizie la 10.000, city center poligrafiei: ulei cutie Shell XXX: 290.000 filtru aer: 210.000 filtru ulei: 115.000 filtru benzina: 215.000 ulei mobil 1 5W 40 full sintetic: 1.155.000 (3 litri) antifurt capace: 150.000 (alea vechi s-au paradit) total piese aprox: 2.140.000 manopera: 973.000 in acelasi pret au mai intrat: gresat culisante etrieri, reglat frana de mana, montat antifurturi. PS. Mi-au spus ca dupa 1 aug sa ma duk sa-mi schimbe )))) iar...a cata oara amortizoaele pe spate!!!! Link to comment
tarabostes Posted August 20, 2004 Share Posted August 20, 2004 Am facut revizia de 10k la Autonet Giulesti. Costul ( cu uleiul cumparat de mine ) a fost de 2.650.000 lei. 1.450.000 - ulei CV, filtru ulei, filtru benzina iar manopera, surpriza, 1.200.000 plus 200.000 mecanicului inainte sa inceapa treaba. Operatiunea a dura 1 ora timpul facturat a fost de 3,9. M-am cam ciondanit cu ei dar pana la urma am platit desi manopera mi se pare cam furt. Costul total: 3.750.000 lei. Link to comment
NFS Posted August 20, 2004 Author Share Posted August 20, 2004 Citi mecanici ti s-au "invirtit" pe linga masina, in timpul reviziei? Nu cred ca a lucrat numai un mecanic. Ora de manopera se inmulteste cu numarul de mecanici! Mi se pare logic. Ca la asta poate mai pun si ei ceva... aia e alta treaba... Pe de alta parte, operatiile efectuate sunt normate! Adica in normativ scrie (sa zicem) ca o aerisire de frine dureaza 1 ora! Chiar daca ti-o face in 5 minute, tot o ora te taxeaza. Daca au fost doi insi care ti-au aerisit frinele... te vor taxa pt 2 ore! Link to comment
tarabostes Posted August 20, 2004 Share Posted August 20, 2004 unul singur ca am stat langa el. acum nu mai conteaza, ca am platit deja. asa mi-au justificat si ei ca exista un normativ ( verificarea electrica se face in 0,2 dintr-o ora, schimbat ulei 0,8 dintr-o ora etc) si ca normativul asta e de la Daewoo Link to comment
Nokian Posted September 14, 2004 Share Posted September 14, 2004 Am fost cu Matizul sa-i facem revizia de 10000 km (masina avea de fapt 6666 km dar tot ma gandeam la uleiul ala de rodaj si la faptul ca masina circula mai mult prin oras). S-a schimbat uleiul motor (era negru), filtru ulei, ulei cutie de viteza, s-a suflat filtru de aer. S-a platit doar manopera ~ 570000 lei, facturat 2,5 ore munca, efectiv 40 minute, consumabilele fiind aduse de-acasa. canistra 4 l ulei Mobil Super S 10w40 (mi-a ramas 1 litru) ~650.000 lei filtru ulei 140000 lei 2 litri ulei cutie Daewoo 80 440000 lei Cost total 1.8 milioane (- 1 litru de ulei ramas pe data viitoare). Cred ca e cea mai ieftina revizie din cele publicate. Link to comment
florinbad Posted September 14, 2004 Share Posted September 14, 2004 OFF TOPIC: stii de ce a fost cea mai ieftina revizie? Parerea mea: ardelenii sunt mai OAMENI decat ragatenii, deoarece fiind mai aproape de occident au alta mentalitate! Link to comment
Nokian Posted September 14, 2004 Share Posted September 14, 2004 Offtopic: Traind in Ardeal, lucrurile descrise le vad normale, nimic iesit din obisnuit. DAR, intr-adevar, nu ma asteptam ca manopera sa fie atat de mica. Inainte sa ma duc acolo, am dat telefon si am intrebat daca pot sa vin cu uleiul cumparat de mine. Mi s-a raspuns: Domle, ce ulei aduci...ala ti-l bagam in motor...Mai cumparati un filtru de ulei si 2 litri de ulei de cutie...va asteptam". Economia importanta am pus-o pe seama cumpararii proprii a consumabilelor dar si manopera a fost modica. Link to comment
cchrism Posted September 25, 2004 Share Posted September 25, 2004 Doar ce am venit de la revizie de la Grand Garage Bucuresti si confirm spusele lui Nokian. Cu consumabilele mele (preturile sunt la Piese Auto): in total 2.220.100 lei + 576 mii lei manopera = face 2,8 milioane. Cand am intrebat la telefon cat face o revizie de 10000 cu schimbat ulei la cutie, mi s-a zis 4 milioane. O economie substantiala, prin faptul ca mi-am adus consumabilele mele. Timp facturat 2,2 ore, real 1h 10minute pe ceas, 2 oameni pe langa masina. Acceptabil zic eu. Nu au facut mizerie in interior, a fost ok. Shpaga 0. Intr-una din hale, au si o masuta la care poti sta sa te uiti la masina cum lucreaza. M-au intrebat ca cine mi-a zis sa schimb uleiul de la CV, i-am zis ca asa scrie in manual, si a zambit. Nu imi dau seama ce a insemnat zambetul. Apoi au inceput cu mingicariile, cica intrebari intre mecanici, daca uleiul Mobil e mai bun ca OMVul (GGA vinde OMV), si sustineau aia ca OMV e mai tare, ca la Mobil dupa 50kkm incepe motorul sa pape ulei, etc. dar i-am ignorat. Uns usi + pedala de ambreiaj, curatat IAC (de asta le-am zis eu). Per ansamblu multumit de prestatia celor de la GGA. Link to comment
strumfuadi Posted September 25, 2004 Share Posted September 25, 2004 spunetzi'mi shi mie, la care service se poate merge cu uleiul propriu (motor+cutie) shi filtre?? trebuie sa fac shi io revizia de 10mii shi la city center am vazut ca nu ma lasa.. Link to comment
NFS Posted September 25, 2004 Author Share Posted September 25, 2004 Parca-ti dadusem un numar de telefon :? Acolo te duci cu ce vrea muskii tai! Ai putea sa te duci oriunde, cu orice, ca doar tu dai banu... pe banu tau, in masina ta, tre' sa bage ce vrei tu! Eu asa le-am zis cind mi-au pus placa cu uleiul si garantia! Si s-au conformat. Si n-am pierdut nici o garantie! Link to comment
dinulescud Posted September 25, 2004 Share Posted September 25, 2004 La Automec 99 din Pantelimon te lasa sa vii cu el de acasa. Dar sa fie Mobil. Link to comment
Ramiro Matei Posted October 1, 2004 Share Posted October 1, 2004 Dupa cum spunea csergogaby, la Iasi a venit un inginer de la Craiova care face constatari gratuite, cu scanerul. Mie nu-mi porneste de la prima cheie, asa ca am fost fericit sa-l intilnesc (pe inginer). Inafara faptului ca mi-a gasit 8 mesaje de eroare despre care nu am stiut ce sa-i spun (nu mi s-a aprins niciodata nici un indicator de alarma in timpul mersului) mi-a spus ca IAC-ul ar putea fi murdar/infundat sau defect. In rest ... totul era in regula. Cu ocazia asta (daca tot eram acolo) am facut si revizia: Locatia: COMAT, Iasi Ore manopera: 2,5 ore / 179.000 lei pe ora (fara TVA) = 532.525 lei (pe real 40 minute) Ulei motor: CASTROL TXT 5W40, 3 litri = 985.191 lei Ulei cutie: TOTAL 75W80, 2 litri = 596.323 lei TOTAL = 2.114.039 lei Filtrul de ulei l-am avut eu (Daewoo). Mi-a scuturat filtrul de aer. Mi-a miscat rotile. Nu mi-a strins etrierii (sau ce ar fi trebuit sa le faca, ca cei din dreapta clantane la drum prost) - cica la revizia de 20.000, ca pina atunci se regleza singuri. Nu mi-a facut nimic la cutie - cu toate ca am reclamat intrarea mai anevoioasa in treapta a 2-a. Mi-a slabit cursa ambreajului - si nu vroiam (asa ca a reglat-o la loc). A curatat IAC-ul. Evident ... mi-a pus uleiurile. OK. Am plecat fericit. Nu mi-a pornit de la prima cheie. (Urmatoarea etapa ar fi sa schimb IAC-ul) Link to comment
Vali.D Posted October 1, 2004 Share Posted October 1, 2004 .... Mie nu-mi porneste de la prima cheie .... da un oki pe aici ... http://www.daewooclub.ro/viewtopic.php?t=85&start=45 Link to comment
Ramiro Matei Posted October 2, 2004 Share Posted October 2, 2004 Studiez de mult tematica topicului "Probleme la pornire", insa si in cazul meu, oricit de mult as tine contactul, tot nu vrea. Mai mult, ieri a constatat acest lucru si inginerul de la Craiova (cu scanerul lui cu tot). Si pe el nu putem sa-l acuzam de nestiinta. El a ajuns la concluzia sa bujiile Bosch cu care a venit echipata masina, ar trebui inlocuite cu Champion (nu erau momentan in depozitului service-ului si de aceea nu am reusit sa vad diferenta). Link to comment
florinbad Posted October 4, 2004 Share Posted October 4, 2004 Incearca si chestia asta (numai daca esti foarte calm... ): dupa ce se stinge Check-ul, numara pana la sase-sapte si apoi da la cheie! Operatia asta o fac de vreo 2 saptamani si a pornit din prima la sfert! (Obs: ar fi cam 10 secunde de asteptat: 3-4 secunde sta Check-ul aprins si 6-7 secunde ar dura restul operatiilor.) Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now