Mendex Posted October 18, 2007 Share Posted October 18, 2007 Pai ma gandeam la autonet. Acolo am facut-o si pe cea de 1000 Link to comment
iulian222x Posted October 18, 2007 Share Posted October 18, 2007 se schimba uleiul din cutie la 10 mii ? de ce ? in carte nu scrie nimic Link to comment
Mendex Posted October 19, 2007 Share Posted October 19, 2007 iulian222x ba scrie. uita-te mai atent. Se schimba la 10.000 si dupa aia din 40.000 in 40.000 Link to comment
iulian222x Posted October 19, 2007 Share Posted October 19, 2007 hai ca o sa ma uit mai atent. parca nu apare S( schimbare) decat la ulei si filtru ulei) restul sunt V(verificare). Eu am facut schimbul de ulei si filtru la revizia de 1500 si acum nu am decat 5500 dar din pacate au trecut 6 luni. iar dau bani pe ulei si filtru , ce naiba schimb uleiul la 4000 km ?? iar schimbarea uleiului din cutie are legatura ca e pe cablu sau din ce motiv se schimba asa des ? Link to comment
perfidus Posted October 19, 2007 Share Posted October 19, 2007 Ehe! S-au dus vremurile cand o revizie la Cielo /Matiz era 150 lei. Baietii se aliniaza la "standardele" Chevrolet ( 1 revizie 500 ron). oricum, 38 lei /ora de manopera este foarte mult. Eu am platit la Chevy 25 +TVA, dar nu in orasul meu ci la Sibiu. Link to comment
closchkutza Posted October 19, 2007 Share Posted October 19, 2007 Cu uleiul de motor nu ai ce sa faci. Eu il schimb la 6500km si 5 luni si asta din proprie initiativa. Uleiul la cutie se schimba pentru ca asa a fost proiectata si ar fi bine sa faci schimbul. 3 litrii de ulei 75w80 Total costa 48RON ceea ce nu mi se pare o suma colosala. Link to comment
Mendex Posted October 25, 2007 Share Posted October 25, 2007 Gata. Tocmai m-am intors de la revizie. Am facut-o la Autonet. Ca de obicei baietii s-au miscat repede si au verificat tot dupa carte. La cererea mea au schimbat si filtrul de bezina si cel de aer. Ora de manopera e undeva pe la 10 euro. M-a costat 230 lei fara ulei, care l-am adus eu. greseala mea a fost ca nu am luat din timp si filtrul de aer si cel de benzina, care mi s-au parut foerte scumpe la ei, cel de benzina 28 lei iar cel de aer 30 lei. Oricum e bine ca primesti si desfasurator sa stii pe ce dai banii, si cafeluta de rigoare. A durat 1 ora si putin. Per total multumit 100% Link to comment
snow Posted November 7, 2007 Share Posted November 7, 2007 am facut si eu azi revizia de 6 luni 9678km la mihoc in bacau. am venit cu uleiul meu mobil 5w-30 fe ptr motor, iar ptr cutie 75w-90 tot mobil. filtrul de ulei korean, nu mai stiu exact cum ii spune. in afara de schimbul de ulei si tras de roata dreapta unde le-am spus ca trage uneori, n-au facut nimic per total costurile au fost urmatoarele ulei motor: 33x3=99lei ulei cutie: 35x2=70 filtru ulei:10lei manopera=35lei mi se pare cam putin ce-au facut. rotile din spate le-au uns la rev de 1500km si tot atunci curatat si filtrul e ok atat, ori sa ma duc in alta parte sa-i faca ce i-ar mai trebui? Link to comment
closchkutza Posted November 7, 2007 Share Posted November 7, 2007 Tu stai bine, a mea in afara de consumabile si tras de roti, nu a vazut altceva . Link to comment
clreny1980 Posted December 13, 2007 Share Posted December 13, 2007 Salutare la totzi posesorii de Matizache. Martzi am fost si eu la revizia de 10 k. In Iasi avem doi distribuitori Matiz: Comat si Sermecom. Chiar daca masina am achizitionat-o de la Comat revizia a fost facuta la Sermecom. Recomand celor din Iasi acest service din toata inima. Dar destul cu gargara iata costurile: Materialul meu: Ulei de motor TOTAL 5w30 3l = 265.000x3 = 795.000 lei Ulei cutie de viteza TOTAL 75W80 3l = 276.000x3 = 828.000 lei Filtru de ulei Bosch = 150.000 lei Materialul lor: Flushing Motor Oil Shell = 100.000 lei (care nu i-au mai facturat) Bucse amortizoare fata ST + DR = 300.000 lei Executzia lucrarii = 650.000 lei Spaga = 300.000 lei TOTAL= 3.023.000 lei Am avut parte de o servire ireprosabila. La ora prestabilita in programare mi-a fost urcat E classe-ul pe elevator dupa care m-au intrebat daca doresc o cafea sau ceai in sala de asteptare sau doresc sa stau langa masina. Alegerea nu a fost grea, am ramas tzeapan langa masina. Le-am zis sa bage ulei in cutie pana ce da pe afara pe la busonul de alimentare. Au zis ca nu e nicio problema si s-au conformat. Mi-au umblat la frana de mana, realizand o strangere a ei dupa ce le-am zis ca e cam slaba. Au verificat jocul la fiecare roata si au uns tot ce era de uns (chiar si volanul intr-un exces de zel). La final mi-au sters ce e sub capota cu solutzie antistatica de zice-ai ca motorul e scos din cutie. Super operativi mecanicii de acolo si destul de rapizi. Super multzumit. Acu astept vremuri mai bune sa schimb angelul si sa-mi montez bandourile, dar asta e alta poveste. Va urez tuturor multa sanatate si un an cat mai bun si fara evenimente. "> Link to comment
tolin Posted December 13, 2007 Share Posted December 13, 2007 In sfarsit un service care foloseste consumabile "care este" la motorul de Matiz ! Link to comment
clreny1980 Posted December 17, 2007 Share Posted December 17, 2007 In sfarsit un service care foloseste consumabile "care este" la motorul de Matiz ! Fain comentariul ... Link to comment
strumfuadi Posted December 17, 2007 Share Posted December 17, 2007 La ce o fi nevoie de "Flushing Motor Oil" la un motor de 10mii km nu stiu. Al meu are 20mii si trec de la Mobil 5w-40 (de care a pus fostul proprietar) la Valvoline 5w-30 GM. E cazul sa bag si un Valvoline Engine Flush d'asta?? Link to comment
clreny1980 Posted December 18, 2007 Share Posted December 18, 2007 La ce o fi nevoie de "Flushing Motor Oil" la un motor de 10mii km nu stiu.Al meu are 20mii si trec de la Mobil 5w-40 (de care a pus fostul proprietar) la Valvoline 5w-30 GM. E cazul sa bag si un Valvoline Engine Flush d'asta?? Flushing Motor Oil se foloseste pentru a curata motorul de impuritatile datorate arderii uleiului (asa sper ! mentionez ca nu sunt doxat in aceasta materie). Stiu ca masina e noua si nu se mentioneaza nicaieri ca ar fi necesara folosirea lui, dar intrucat nu stiam ce ulei au pus dragii nostri conationali de la Craiova, am zis ca nu ar strica sa-l folosesc (mai ales ca nu costa nicio avere). Intrucat uleiul pe care l-am pus in motor a fost ales si cumparat de mine nu cred ca am sa folosesc sus mentionatului lichid, la fiecare schimbare. In ceea ce priveste masinutza ta, nu cred ca e musai necesara interventia cu engine flush. Intrebarea mea este de ce doresti sa schimbi uleiul (firma producatoare)? Intrucat la 10.000 ti-a fost pus un Mobil, poti sa folosesti acum pe perioada de iarna un Mobil 5W30 FE care cred ca are cam acelasi pret cu Valvoline. Link to comment
strumfuadi Posted December 18, 2007 Share Posted December 18, 2007 Am achizitionat deja Valvoline'ul. Un motiv ar fi ca este Full Synthetic, nu SEMI - cum este Mobilul FE, iar al doilea e ca este certificat GM In plus am luat si ulei de cutie Full Synthetic tot Valvoline, 75w-85, exact pe specificatiile Matizului, vascozitate care se intalneste foarte greu la alte alte marci de uleiuri. Link to comment
nonel Posted December 18, 2007 Share Posted December 18, 2007 fftopic: De unde ai luat uleiul de cutie? Daca ai avut pana acum 5W40 si acum bagi 5W30 am inteles ca e recomandat sa bagi un flacon de Flush. Link to comment
strumfuadi Posted December 18, 2007 Share Posted December 18, 2007 (edited) De la Valtec (importatorul Valvoline), de pe soseaua de centura a Bucurestiului. Insa merge numai pe firma din cate am inteles.. (mi'a luat un prieten) Edited December 18, 2007 by strumfuadi Link to comment
tolin Posted December 18, 2007 Share Posted December 18, 2007 ... Daca ai avut pana acum 5W40 si acum bagi 5W30 am inteles ca e recomandat sa bagi un flacon de Flush. Ai inteles gresit. Link to comment
nonel Posted December 18, 2007 Share Posted December 18, 2007 fftopic: Ok, am inteles gresit. Dar nu e normal daca a avut un ulei cu o vascozitate si baga altul cu alta vascozitate sa spele ce a fost acolo inainte? Link to comment
tolin Posted December 18, 2007 Share Posted December 18, 2007 (edited) Nu vascozitatea este problema, ci originea (sintetic / mineral). Oricum, inainte de 60-80k km n-ai depuneri sa curete. Edited December 18, 2007 by tolin Link to comment
robertinoo Posted June 11, 2008 Share Posted June 11, 2008 Azi am facut revizia la 9781 km. Ulei Total 2l ... 56 lei. Ulei Daewoo 5w30 3l ... 66 lei. Filtru GM ... 13 lei. Manopera: -curatat filtrul de aer -completat cu antigel -verificat lumini -verificat placute, saboti -schimbat uleiuri -schimbat filtru ... 91 lei. Adalmasul ... 20 lei. Total 246 lei. Timp efectiv de lucru, 2 oameni ... 0,5 ore. Timp tehnologic ... 2,24 ore. Link to comment
rapido83 Posted June 11, 2008 Share Posted June 11, 2008 Azi am facut revizia la 9781 km.Ulei Total 2l ... 56 lei. Ulei Daewoo 5w30 3l ... 66 lei. Filtru GM ... 13 lei. Manopera: -curatat filtrul de aer -completat cu antigel -verificat lumini -verificat placute, saboti -schimbat uleiuri -schimbat filtru ... 91 lei. Adalmasul ... 20 lei. Total 246 lei. Timp efectiv de lucru, 2 oameni ... 0,5 ore. Timp tehnologic ... 2,24 ore. De ce doar 2L de ulei de cutie? Se pun 2.1l... Link to comment
robertinoo Posted June 11, 2008 Share Posted June 11, 2008 (edited) Asa am crezut eu de cuviinta, sa cumpar numai 2 litri. Am venit cu tot ce trebuie, iar mecanicii nu au comentat nimic. Ai grija, sa nu mai citezi inutil mesajul anterior, ca te avertizeaza sefii. Edited June 11, 2008 by robertinoo Link to comment
augustinionut Posted June 11, 2008 Share Posted June 11, 2008 Curios...la TransServ PiatraNeamt treaba se face cu materialele lor , obligatoriu... Link to comment
robertinoo Posted June 12, 2008 Share Posted June 12, 2008 O fi singurul service, acreditat Daewoo, din oras si profita de situatia asta. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now