Jump to content

Daewoo Cielo Gle/ Ac M/t (poly Silver )


Mike1

Recommended Posts

Este modelul clasic, asamblat din CKD Koreea (GM) in Romania in 1999; achizitionata in decembrie 1999 si tratata cu atentie deosebita inca de la primii km parcursi :)

Dotarile masinii sunt cele obisnuite pentru acest model, insa pe parcursul anilor am adus unele modificari ce poarta ampreenta personala si fac din masina mea una deosebita (in ochii mei si ai apropiatilor :D )

 

- sistem de iluminare interior complet modificat (5 leduri albe, amplasate in locuri strategice + fader)- multumiri @Soran si @AB

- cotiera centrala cu spatiu de depozitare compartimentat + suport pahare pt pasagerii spate (exclus provenienta Vitan )

- sistem alarma cu senzor perimetru, tehnologie responder (color) si pornire motor de la distanta (raza actiune in oras aprox 200 - 300 m, iar in the country side aprox 1- 1,5 km)

 

Momentan masina are 85k km la bord, iar reali 98 k km; diferenta provine de la inlocuirea (garantie) ceasului vitezometrului la 13 k km pt nefunctionarea corespunzatoare. Tot in garantie am mai schimbat un modul de aprindere pe la 20 k km, in rest absolut nici o alta piesa nu a cauzat probleme.

Anul acesta am schimbat evacuarea finala tot cu una koreeana.

Reviziile au fost efectuate la 10 k km conform graficului de revizii pt Cielo (ulei utilizat Valvoline 5w-40)

De asemenea, am pastrat aspectul masinii conform specificatiilor Daewoo, toate elementele de design fiind originale (capace, ornament toba, antena actionata electric, sistem audio, inscriptii model, tapiterie, etc)

 

Scuze pt calitatea pozelor (sunt facute cu pda-ul )

post-825-1145638300_thumb.jpg

post-825-1145638326_thumb.jpg

post-825-1145638384_thumb.jpg

post-825-1145638397_thumb.jpg

post-825-1145638408_thumb.jpg

post-825-1145638419_thumb.jpg

post-825-1145638435_thumb.jpg

post-825-1145638448_thumb.jpg

post-825-1145638459_thumb.jpg

post-825-1145638469_thumb.jpg

post-825-1145638484_thumb.jpg

post-825-1145638494_thumb.jpg

post-825-1145638531_thumb.jpg

post-825-1145638541_thumb.jpg

Link to comment

Felicitari! Masina ta arata si merge ca noua. Pastrarea nealterata de-a lungul anilor a liniei originale constituie un omagiu adus constructorului. La conservarea excelenta a vopselei originale au contribuit si locurile de parcare umbrite, aparand-o de soarele aprig al verii?

Link to comment

Va multumesc frumos pentru aprecierile voastre :)

Dee, ce sa-i faci, e ca o mica pasiune pentru mine... chiar mi-a placut modelul acesta inca de cand s-a lansat in 95. Noroc ca am apucat sa cumpar unul dintre ultimele produse :D de acest fel.

@ Senna: intr-adevar, am grija pe unde o parchez, adica nu o las pe trotuare sau statii de autobuz intens circulate de pietoni.

 

PS: W/E placut :)

Link to comment

Intr-adevar Florin, confortul este mai important decat motricitatea, cel putin in Bucuresti pentru mine. In schimb, pe drumurile nationale se schimba situatia :->

Link to comment

In cartile alea vechi de pe la dacia 1300 erau niste tabele cu presiunea pe orizontala si distanta de franare pe uscat si pe ploaie pe verticala (aproximative ma rog). Din alea rezulta un fel de curba a lui Gauss, varful fiind pe la 2.1.-2.3. Ma rog nu il iau de bun (tine si de tipul si dimensiunile anvelopei) dar inclin sa cred ca aproximativ aveau dreptate, insa pe drumurile din romania .. ai dreptate.. trebuie sa luam in calcul si .. starea liniilor de tramvai :) ) De asta si producatorii dau valori diferite pentru urban/extraurban.. si lasa la latitudinea tertilor presiunea pentru iarna/vara :) )

Edited by Tommy
Link to comment

Da, asa este, in plus trebuie gasita o valoare optima atat pt confort, motricitate cat si consum; mie consumandu-mi cu 0.5 litri in plus cu setarile actuale, insa nu regret :)

Any way, back on topic :D

Link to comment

Modelul koreean de Cielo a fost echipat din fabrica, cu amortizoare cu ulei, avandu-se in vedere in principal creearea unui confort sporit in detrimentul unui comportament sportiv... adica exact ce imi doresc eu de la o masina :)

Dar sa stii ca presiunea aceea nu e batuta in ciue, mai si creste in functie de calatoriille preconizate a se efectua...

Link to comment
  • 1 month later...

Se vrea a fi o surpriza, sper placuta :) Florin

Cu cea mai mare placere, daca este o persoana pasionata de o astfel de masina... altfel nu i-o dau :P

Iti plac sucurile naturale? (merlot, cabernet :D )

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...