Mike1 Posted April 21, 2006 Share Posted April 21, 2006 Este modelul clasic, asamblat din CKD Koreea (GM) in Romania in 1999; achizitionata in decembrie 1999 si tratata cu atentie deosebita inca de la primii km parcursi Dotarile masinii sunt cele obisnuite pentru acest model, insa pe parcursul anilor am adus unele modificari ce poarta ampreenta personala si fac din masina mea una deosebita (in ochii mei si ai apropiatilor ) - sistem de iluminare interior complet modificat (5 leduri albe, amplasate in locuri strategice + fader)- multumiri @Soran si @AB - cotiera centrala cu spatiu de depozitare compartimentat + suport pahare pt pasagerii spate (exclus provenienta Vitan ) - sistem alarma cu senzor perimetru, tehnologie responder (color) si pornire motor de la distanta (raza actiune in oras aprox 200 - 300 m, iar in the country side aprox 1- 1,5 km) Momentan masina are 85k km la bord, iar reali 98 k km; diferenta provine de la inlocuirea (garantie) ceasului vitezometrului la 13 k km pt nefunctionarea corespunzatoare. Tot in garantie am mai schimbat un modul de aprindere pe la 20 k km, in rest absolut nici o alta piesa nu a cauzat probleme. Anul acesta am schimbat evacuarea finala tot cu una koreeana. Reviziile au fost efectuate la 10 k km conform graficului de revizii pt Cielo (ulei utilizat Valvoline 5w-40) De asemenea, am pastrat aspectul masinii conform specificatiilor Daewoo, toate elementele de design fiind originale (capace, ornament toba, antena actionata electric, sistem audio, inscriptii model, tapiterie, etc) Scuze pt calitatea pozelor (sunt facute cu pda-ul ) Link to comment
Tommy Posted April 28, 2006 Share Posted April 28, 2006 Eu ti-am zis c-am crezut ca-i noua. Arata super, si motorul suna grozav! Link to comment
Senna Posted April 28, 2006 Share Posted April 28, 2006 Felicitari! Masina ta arata si merge ca noua. Pastrarea nealterata de-a lungul anilor a liniei originale constituie un omagiu adus constructorului. La conservarea excelenta a vopselei originale au contribuit si locurile de parcare umbrite, aparand-o de soarele aprig al verii? Link to comment
Tommy Posted April 28, 2006 Share Posted April 28, 2006 (edited) Si.. hai sa recunoastem.. fain baiat Mike in claris not fit interpretatio! Edited April 28, 2006 by Tommy Link to comment
Mike1 Posted April 29, 2006 Author Share Posted April 29, 2006 Va multumesc frumos pentru aprecierile voastre Dee, ce sa-i faci, e ca o mica pasiune pentru mine... chiar mi-a placut modelul acesta inca de cand s-a lansat in 95. Noroc ca am apucat sa cumpar unul dintre ultimele produse de acest fel. @ Senna: intr-adevar, am grija pe unde o parchez, adica nu o las pe trotuare sau statii de autobuz intens circulate de pietoni. PS: W/E placut Link to comment
BogdanG Posted April 29, 2006 Share Posted April 29, 2006 Totusi incearca sa mai umfli cauciucurile ca a venit vara ) Link to comment
Mike1 Posted April 30, 2006 Author Share Posted April 30, 2006 Bine mai Bogdan , le mai bagam 0.2 Esti cumva gelos pe talonul meu 70/ 175 ? Link to comment
Tommy Posted April 30, 2006 Share Posted April 30, 2006 Am incercat saptamana trecuta un 2.8 pentru o ora. Super Motricitate. Recunosc ca am scazut la 2.2 Link to comment
Mike1 Posted April 30, 2006 Author Share Posted April 30, 2006 Intr-adevar Florin, confortul este mai important decat motricitatea, cel putin in Bucuresti pentru mine. In schimb, pe drumurile nationale se schimba situatia Link to comment
Tommy Posted April 30, 2006 Share Posted April 30, 2006 (edited) In cartile alea vechi de pe la dacia 1300 erau niste tabele cu presiunea pe orizontala si distanta de franare pe uscat si pe ploaie pe verticala (aproximative ma rog). Din alea rezulta un fel de curba a lui Gauss, varful fiind pe la 2.1.-2.3. Ma rog nu il iau de bun (tine si de tipul si dimensiunile anvelopei) dar inclin sa cred ca aproximativ aveau dreptate, insa pe drumurile din romania .. ai dreptate.. trebuie sa luam in calcul si .. starea liniilor de tramvai ) De asta si producatorii dau valori diferite pentru urban/extraurban.. si lasa la latitudinea tertilor presiunea pentru iarna/vara ) Edited April 30, 2006 by Tommy Link to comment
Mike1 Posted April 30, 2006 Author Share Posted April 30, 2006 Da, asa este, in plus trebuie gasita o valoare optima atat pt confort, motricitate cat si consum; mie consumandu-mi cu 0.5 litri in plus cu setarile actuale, insa nu regret Any way, back on topic Link to comment
Senna Posted April 30, 2006 Share Posted April 30, 2006 Masina ta este echipata cu amortizoare cu gaz? Daca da le poti inlocui cu unele cu ulei pentru un confort mai bun pastrand presiunea nominala in pneuri... Link to comment
Mike1 Posted April 30, 2006 Author Share Posted April 30, 2006 Modelul koreean de Cielo a fost echipat din fabrica, cu amortizoare cu ulei, avandu-se in vedere in principal creearea unui confort sporit in detrimentul unui comportament sportiv... adica exact ce imi doresc eu de la o masina Dar sa stii ca presiunea aceea nu e batuta in ciue, mai si creste in functie de calatoriille preconizate a se efectua... Link to comment
Tommy Posted June 7, 2006 Share Posted June 7, 2006 De ce-o vinzi Mike, ce raketa iti iei? (uite sun pe cineva care vrea o masina ca a ta, dai un suc daca-ti aduc client ) Link to comment
Mike1 Posted June 7, 2006 Author Share Posted June 7, 2006 Se vrea a fi o surpriza, sper placuta Florin Cu cea mai mare placere, daca este o persoana pasionata de o astfel de masina... altfel nu i-o dau Iti plac sucurile naturale? (merlot, cabernet ) Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now