uskt2005 Posted October 19, 2006 Share Posted October 19, 2006 @tommy Daca reglajele la gaz sunt facute bine si daca mai nimeresti sa pui si un gaz bun iti garantez ca nu se simte diferenta intre gaz si benzina decat atunci cand ai de urcat un deal cu o inclinare ceva mai mare, dar in rest eu sunt foarte multumit cum trage acum gazul dupa ce i-am facut reglajul ieri (200/h). pe drum drept chiar nu se simte daca esti pe gaz sau pe benzina, cel putin la mine Salutari! "> Link to comment
dann Posted October 19, 2006 Share Posted October 19, 2006 Bai bogdane, nu mai fi carcotas! Daca a facut el cu tico noul leon, inseamna ca are mk1 gti turbo! Carabusule, unde ai gasit turbo doar la 1000euro? Ca vreau si eu... Vezi ca ai un diesel si nici macar nu stii Link to comment
CARABUSU Posted October 20, 2006 Share Posted October 20, 2006 (edited) Nu e diesel,e GTI de la mama lui ca sa nu spun mai urat,are turbina din fabricatie,modelul a fost serie limitata si e ultimul model de VW GOLF GTI fabricat(in 1983).Golf 1 gti s-a fabricat intre anii 1975-1983),au existat mai multe modele,cel putin 6 modele,dintre care o parte vandute doar in Germania si Marea Britanie. O mie de euro era turbina site-ul clubului de la nemti.Mai documentati-va,nu inseamna ca daca ai un golf 1 amarat esti specialist in ele si le stii pe toate,am mai vazut Golf 1 Gtd si stiu care e diferenta dintre ele. Mk1=Mark1 Documentati-va ca e jale!! Edited October 20, 2006 by CARABUSU Link to comment
dann Posted October 20, 2006 Share Posted October 20, 2006 http://automuseum.volkswagen.de/79.html N-a fost nici un mk1 turbo gti de fabrica, poate ai un oettinger... Link to comment
CARABUSU Posted October 20, 2006 Share Posted October 20, 2006 Mai cauta,cauta pe site-ul oficial al clubului vw golf din Marea Britanie,ai sa aflii foarte multe despre VW GOLF GTI,ai toata istoria acolo si etape ale reconditionarii. Link to comment
Wolfman Posted October 20, 2006 Author Share Posted October 20, 2006 Nu cred ca istoria VW face obiectul acestui topic... In ultimul timp, datorita prezentei fiicei mele in masina (pozitia ei de mers este ca in autobuz, adica in picioare pe bancheta din spate, tinandu-se de manerul de viraj) am adoptat un stil de conducere "limo", fara accelerari si franari bruste; la ultimul drum spre Iasi insa am fost doar cu un coleg si am putut sa-mi mai curat putin supapele si bujiile ... Dupa iesirea din Roman am ajuns un Leon care cand a vazut ca ma apropii a inceput s-o calce serios, am mers un timp in spatele lui sa vad ce poate in curbe admirandu-i tinuta de drum dupa care in linie dreapta a fost nevoit sa cedeze banda 2 pe la 180/h, fiind probabil varianta de 1.6... Link to comment
Bel_Ze-but Posted October 20, 2006 Share Posted October 20, 2006 Probabil din titlul topicului nu s-a inteles bine sensul lui "intrecut" - in trecut ... Link to comment
BogdanG Posted October 20, 2006 Share Posted October 20, 2006 (edited) Cu siguranta Carabusul care se intrece cu Tico si depaseste cu brio Leoane si alte bestii nu cunoaste faptul ca VAG nu a fabricat motoare OTTO cu turbina decit dupa anii 90 adica 1997 ) fftopic: Carabusule in cel mai fericit caz tu ai un kompresor, adica un motor G60, dar GTI turbo nu s-a vazut decit pe Golf 4 si a fost vestitul motor AGU de 1.8L si 150CP . Daca tu ai modelul Pirelli edition acesta are motorul DX de 1.8L si 112CP, motor aspirat. PS> nu arunca cu noroi in noi ca nu meritam asta Edited October 20, 2006 by BogdanG Link to comment
dann Posted October 20, 2006 Share Posted October 20, 2006 felicitari wolfman...si ce ai castigat din intrecere? da-ne si noua site-ul ala carabusule, ca poate e G60 la 1000 euro... Link to comment
Moshu Posted October 20, 2006 Share Posted October 20, 2006 Wolfmane, mai ramane sa ne spui ca erai si pe gaz cand ai trecut de Leonul ala. La anul sper te invit la o cursa pe autostrada cu LEONUL meu. Sa vezi ce poate un Leon cu un mosh nebun la volan ) Tocmai am facut un drive cu unul alaltaieri. Link to comment
Wolfman Posted October 21, 2006 Author Share Posted October 21, 2006 @ Moshu: numai pe gaz circul, am mers si cu 200 pe GPS... @ dann: just for fun, el ce-a castigat atunci cand, desi avea o viteza de croaziera inferioara a inceput sa accelereze cand m-a vazut in oglinzi? Link to comment
Moshu Posted October 21, 2006 Share Posted October 21, 2006 Ok prietene, invitatia e valabila Link to comment
Tommy Posted October 21, 2006 Share Posted October 21, 2006 (edited) Moshule.. eu zic ca te mananca ) Ia-o in ce sens vrei Edited October 21, 2006 by Tommy Link to comment
Moshu Posted October 21, 2006 Share Posted October 21, 2006 Tommy, eu zic ca n-ai citit tot. Si da, in general ma mananca, dar n-am cu ce. Link to comment
BogdanG Posted October 21, 2006 Share Posted October 21, 2006 Moshule imi doresc din toata inima sa-ti iei LEON sa am si eu cu cine ma intrece, cu Loganul dci evident Ieri, vineri, inceput de WE iar Bucurestiul plin de nebuni ca de obicei, la Pta Crangasi la semafor apare un Cielo in dreapta mea. Bun toate bune si frumoase dar din acea masina rasunau niste manele deloc culte si erau 2 prosti in masina . Eu eram cu G1 si incep sa accelerez usor incercand sa creez propria muzica, de dizel evident )"> . Cei doi tarani incep sa se agite si soferu' incep sa accelereze, crezind probabil ca eu am chef de concurs. Ei bine cheful vine cind se pune verde, ii dau pe coaja la turbina, treapta I si II au fost linga mine, deja am ajuns la urmatorul semafor si a trebuit sa incetinim usor,liber in fata, plec incet si prostii incep iar cu fentele si incearca sa-mi taie calea, accelerez si incep sa urc podul Grand, cind au vazut ca pot sa le fac fata au inceput sa accelereze puternic dar deja banda 1 incepea sa se aglomereze( eu eram pe banda 2) si dobitocii ma tot imping in bordura de la tramvai, sunt in continuare in a 3-a si ii dau blana, deja Cielo ramane in spate cu o masina si trece in spatele meu pe banda 2. Ies victorios ca sa zic asa dar puteam sa ajung pe linia de tramvai din cauza dobitocilor care nici nu aveau masina dar le ardea de curse . Nici pina am coborit podul nu au reusit sa ma ajunga, deja aveam mult peste viteza legala dar fiind zona mea stiu pe unde sunt gropi, pe unde sta radarul . Link to comment
Moshu Posted October 21, 2006 Share Posted October 21, 2006 (edited) @Bogdan> Iti iei Logan DCI? Eu cred ca n-am fost foarte clar, ma refer la noul LEON FR. S-ar putea sa-ti treaca rasul tare repede, precum FR-ul pe langa Golfu' tau Dar las-o pana la anul, poate iti iei si tu masina pana atunci Deja am doi clienti: Wolfman si Bogdan. Mai astept inscrieri ) LE Inca ceva: 0-100 km/h in 7,3 sec. Abia v-astept!!! Edited October 21, 2006 by Moshu Link to comment
BogdanG Posted October 22, 2006 Share Posted October 22, 2006 (edited) Masina am si acum Moshule stai linistit )"> Daca tot vrei sa-ti schimbi masina iti recomand Cupra nu FR, FR este o echipare mai sportiva dar cu motoare de serie. Oricum Golful R32 este mai performant decit Leon Cupra asa ca daca tu iti iei Leon eu raman la Golf PS> si noi te asteptam, nu-i asa Viorel? ) Edited October 22, 2006 by BogdanG Link to comment
Moshu Posted October 22, 2006 Share Posted October 22, 2006 fftopic: Asa sa fie. Cupra nu e Noul Leon FR. Oricum, la 200 cai si 0 - 100 in 7,3 ma consider deja invins de tractorasele tale ) Pe bune. M-ai convins sa n-o cumpar. PS Bogdan, oricum a fost o gluma ontopic, n-am de gand sa bag atatia bani intr-o masina nici daca castig la loto. Dar se pare ca tu ai o chestie sentimentala vis a vis de golf, numele unui model VW cat se poate de popular si obisnuit, chiar si cu chiptuning. Si ieftin pe deasupra. E plina Romania de golfuri, da-o-n fasole. Cred ca daca ti-as fi zis ca-mi iau ferrari, reactia ta ar fi fost aceeasi - oricum golful tau e cel mai tare. Iar eu, fiind coleg de forum, recunosc: golful e regina soselelor! Sa-l (sa le) folosesti sanatos, si in continuare iti doresc sincer sa-ti iei masina Si acum ontopic: pe forum e usor sa te intreci cu orice masina. Go for it - on the road! Link to comment
tico_RS Posted October 22, 2006 Share Posted October 22, 2006 (edited) Cel mai recent play l-am avut cu un VW Transporter, nu de Politie din fericire ci de la Selgros Liniuta spontana a fost de la semafor de la Fabrica de Paine de pe chei pana la semafor la Spitalul Sf Ioan unde ii dadusem deja app 150 kmh, doar treapta a doua schimbata la 7400 si picat a treia pe 5000, celelalte nu mi-a mai ars sa vad cum si unde picau deoarece copacii pareau foarte desi La semafor baiatul a fost foarte fair-play felicitandu-mi buburuza dupa care am plecat usor cu 60 spre Oltenitei... Ce am avut de castigat din asta (ca sa raspund anticipat unei eventuale intrebari) ? E o senzatie greu de descris si daca nu ai simtit-o vreodata nu ai cum sa o intelegi, prin urmare sunt inutile explicatiile @ bogdanG: ma refeream la 1.4 hdi 70ps... Si oricum sa stii ca e greu sa ma faca cineva de ras, ci mai degraba pot sa si-o fure, pentru ca tot timpul am scuza celor 42 de caluti, aproape la jumatate fata de majoritatea adversarilor http://www.esnips.com/doc/3c46837b-f843-46...df/DSCF1501.avi Edited October 22, 2006 by tico_RS Link to comment
uskt2005 Posted October 28, 2006 Share Posted October 28, 2006 Aseara am facut o victima - un VW golf 4, pe balcescu in galati. Imediat cum am intrat pe Balcescu, din dreptul facultatii de ASE pana la primul semafor deja aveam un avans destul de considerabil, pana la a III-a am mers cam paralel, dar dupa ce i-am dat a III-a si am bagat piciorul chiar nu am mai ajut nici un stres ca ar putea sa ma faca Imi pare rau ca nu am avut timp sa fac un filmulet ca a fost cam in scurt si mai era si noapte si nu cred ca s-ar fi vazut ceva. Numai bine! "> Link to comment
Alinutz Posted October 28, 2006 Share Posted October 28, 2006 Un golf 4 am facut si eu aseara, pe Calea Bucuresti de la universitate pana la hopul de la Mc Donalds. Facut lejer, din a 2-a deja. Link to comment
Lucian79 Posted November 26, 2006 Share Posted November 26, 2006 Printre atatia invingatori, trebuia sa fie si un looser. Am luat-o pe coaja de la o Solenza stock , dar care nu stie schimba decat dupa 5.000 Link to comment
uskt2005 Posted November 26, 2006 Share Posted November 26, 2006 (edited) Acum am venit in fata unui calculator si din nou revin in acest topic cu o noua "victima" din galati Pejo 206 De la semaforul de la palatul justitiei din galati pana la samaforul din tiglina nu a reusit acest pejo nici macar sa imi stea nici macar 2 m in fata Nu stiu exact ce motor avea pe el tot ce stiu ca era albastru si cu numere de bucuresti Si unde mai pui ca ceva mai inainte se ambala la un semafor mai in urma cu un X5 ) Singurul lucru de care imi pare rau este ca nu am avut aparatul la mine Bafta si Edited November 26, 2006 by uskt2005 Link to comment
Lucian M Posted November 26, 2006 Share Posted November 26, 2006 (edited) Cum am mai mentionat si la Bursa, astazi am plecat la 3 si 35 de acasa- la 5 fara cateva minute eram in targ in Bc. Drumul a fost CRIMINAL S"> , ceta de nu vedeai la 10 m, dar mergeau niste distrusi cu 100 si ceva de ma speriam, i-am spus si lui Wolf, mi-era frica sa nu dau in sant. L-am avut in spate cativa km pe unul cu un Ford focus breack, mi-a dat blitz sa-l las, l-am lasat, dar dupa cativa km si-a luat-o, am sta in spatele lui si am tasnit (bey, efix chiar face treaba), am sta dupa becurile la unul din fata la 110 cativa km, pana am crezut ca ma dau cu capul de pereti, bagam tigari si redbull la greu, dar ochii erau la liniile drumului si la farurile la ala din fata. La intoarcere, ceata tare, drum nasol, folosit stergatoare la greu, depasit pe multi, nu mai zic logan, alea e muci la accelerari bruste, al meu ma lipeste in scaun cand o calc cu a IV-a pe la 100. Faza de inconstienta: erau doua gipane cu remorci din ale pt cai si mergeau f aproape, mergeau incet si era ceata . A intrat unul intre ele, da eu tot muream in spate; nu vad faruri de pe contrasens, accelerez, depasesc o "caruta", depasesc si pe ala dintre ele (carute) si dupa alte cateva sute de metri, la inconstienta, depasesc si pe primul cu caruta. NU VEDEAM la 10 m, dar observam liniile asfaltului si faruri/stopuri. La un moment dat, detectorul incepe sa piuie, apoi din ce in ce mai tare; tin sub 50- ce sa vezi, PuLITIA la pomana, mergeau cu radarul pornit, pe o ceata de nu ziceai ca mai ajungi acasa. Eu aveam inainte 80/h, aveti cuvantul meu ca a "simtit" radarul de la vreo 8-900 m- cum? nu stiu ! L-am luat de sus si l-am pupat de bucurie- are 4 ani si inca ne scapa de amenzi. Ce pot spune e ca am ajuns intreg acasa, desi era sa intre unul cu un TIR in mine (nu observase o caruta incarcata cu fan sau lemne), dar m-a avertizat acustic si luminos, am tras si eu mai dreapta si nu m-am suparat pe el. La sensul giratoriu dinaintea Romanului era sa ma infig in acel scuar, deoarece NU l-am vazut- aveam cam 7-80/h, iar la giratoriul de la casa de apa (spere Iasi) era sa intre un bou cu o masina neagra in mine, desi eram in giratoriu, noroc ca am frane bune. M-a lasat pe mine sa trec, desi voiam sa-l cunosc mai bine . M-am rugat s-ajungem intregi (eu si masina) acasa, ceea ce s-a si intamplat, cuu mentiunea ca de la Han am mers numai cu a III-a, nu ma depasit nimic (decat niste pietoni), max 40/h, fff greu de mers, drum FARA marcaje, ce mai, mi-a dat pe nas condusul pe ziua de azi. Promit sa NU mai fac asa, promit sa ma fac baiat cuminte pe vreme nasoala, dar sa mergi cu 7-80/h pe E85- iti vine sa te autoflagelezi, nu alta. Pacat, daca era mai frumos scoteam si un consum mai bun, dar si asa, la ce drumuri am facut, cat a stat pornita in targ, cat am mai mers subturat, cat la blana, cat cu trepte mici, 5,8 nu e chiar asa de rau, nu? Intrebare: cat costa un sistem de vedere pe timp de noapte/ceata, cum are nush ce Mertz? ) Edited November 26, 2006 by Lucian M Link to comment
BogdanG Posted November 27, 2006 Share Posted November 27, 2006 Nu costa nimic sistemul de night vision vine standard cu S klasse Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now