Wolfman Posted January 31, 2007 Author Share Posted January 31, 2007 Dacia pare a fi a SGM-ului, oricum aia mai mult sta in reparatii decat circula, nu e masina de strada. Link to comment
Englishman Posted February 1, 2007 Share Posted February 1, 2007 M-am luat deunazi cu un Logan de 1.4 , pe E85. (DN2) Pe la 120/h il vad ca vine tare- eliberez banda, evident, am calcat-o, a eliberat si el, il simt ca-i da cat poate, dar pe la 160 nu a mai avut ce face si l-am lasat muult in urma. Fara drept de apel. A incercat omu cat a incercat dar a renuntat pana la urma ( era Logan de firma si individul nu l-a menajat deloc) Link to comment
LYM Posted February 1, 2007 Share Posted February 1, 2007 Eu, cu loganul firmei (tot 1.4) si 2 pers in masina n-am reusit sa pun acul pe 160km/h pe autostrada. Poate daca aveam 10km fara nicio masina si sa astept ... prindea, dar deja mi se pare irelevant daca prinde o viteza mai mare, atata timp cat sta juma de ora si ii trebuie conditii ideale sa ajunga acolo. Link to comment
Englishman Posted February 1, 2007 Share Posted February 1, 2007 Stii, era amuzant, prindea cam 16o cand era vreo mica vale sau soseaua era inclinata cat de cat... dupa ce sosea se indrepta , pierdea si el din viteza.. Link to comment
LYM Posted February 1, 2007 Share Posted February 1, 2007 Ceva similar am facut si eu cu un Logan cu kitch-tuNNing, pe autostrada. Il lasam sa ma ajunga, mergea un timp in spatele meu (o forja bine baiatu`) si dupa aia ma duceam ca din pusca de langa el. Peste cativa km incetineam .. si tot asa Link to comment
Wolfman Posted February 1, 2007 Author Share Posted February 1, 2007 Cateodata un pic de adrenalina te tine treaz, in cazul meu cel putin... ...dupa 36 de ore in care nu pusesem geana pe geana simteam ca ma ia somnul la 120 pe E85; noroc ca ma depasit un frigider de Bucuresti cu motor de 1.6 cu care m-am "jucat" de la Focsani pana la Bacau (acceleram in spatele lui pana cand , pe la 170, nu mai putea si trebuia sa elibereze banda si tot asa pana pe la 200 cand disparea din oglinzi, apoi il lasam sa ma depaseasca, etc). ... Te iei dupa mine, bag sama... Link to comment
LYM Posted February 1, 2007 Share Posted February 1, 2007 Aproximativ, numai ca a mea nu se ducea pana la 200 Link to comment
Englishman Posted February 2, 2007 Share Posted February 2, 2007 Nici la mine nu a fost nevoie de 200 ( cu toate ca poate ....) A fost de ajuns 170-180 ca jocul sa fie amuzant ( doar pentru mine, evident...) Link to comment
Vlad Posted February 10, 2007 Share Posted February 10, 2007 Radem noi de logan, pana vine unu cu 1.6 16V si sa vedeti atunci ce va pierde el... Link to comment
LYM Posted February 10, 2007 Share Posted February 10, 2007 Pai tocmai, radem si noi cat mai putem Link to comment
Tommy Posted February 28, 2007 Share Posted February 28, 2007 (edited) Ok, revenind on topic: acum cateva nopti un seat pe care nu scria nimic, l-am ras mai rau decat ma asteptam. In aceeasi noapte egal cu un passat 2.0 tdi pina la 110. Noaptea asta una din cele mai faine curse cu un Seat Leon 20vt benzina, cred ca e motorul de 1.8 benzina, un tip la vreo 40 de ani, de vreo doua ori egal, o data eu si o data el din cauza traficului, absolut superba cursa de vreo 3-4 km, pacat ca a facut dreapta la un moment dat Hai mai Vlad.. sa fim seriosi cu loganele ) Edited February 28, 2007 by Tommy Link to comment
Mircea Posted March 1, 2007 Share Posted March 1, 2007 fftopic: Tommy, sa fiti seriosi Eu am vazut ce poate motorul de 1,6 16 v de la renault. Pe mana cuiva priceput...Sau cu o evacuare majorata si alte cateva artificii... Eu unul m-as gandi de 2x pana sa ma dau cu el... Link to comment
Zmeul cel rau Posted March 1, 2007 Share Posted March 1, 2007 Pe mine nu ma impresioneaza ala de 2,0 16V de la Renault deci de ce te da asa pe spate ala de 1,6? Link to comment
BogdanG Posted March 1, 2007 Share Posted March 1, 2007 Pt ca e pus pe Laguna 2 de aia ))))))), pe clio face minuni ala de 2L . Link to comment
Tommy Posted March 1, 2007 Share Posted March 1, 2007 Mircea, te invit oricand cu un logan de 1.6 16v sa ne dam Bogdane, laguna e masina mai usoara decat pare.. n-are decat 1270 de kile pe benzina. Link to comment
BogdanG Posted March 1, 2007 Share Posted March 1, 2007 1280 kg Problema e alta, Laguna 2 arata bine pe hartie, in realitate nu am vazut nici o Laguna 2 care sa fuga tare . De exemplu Espero arata rau pe hartie dar in realitate e bolid Link to comment
Zmeul cel rau Posted March 1, 2007 Share Posted March 1, 2007 Da' cate Lagune 2 ai condus? Ce am vrut sa zic e ca intr-adevar motorul de 2.0 e mai puternic decat ala de 1.8 de pe Espero si se simte dar diferenta nu e atat de cracanatoare. Link to comment
Miste_R Posted March 1, 2007 Share Posted March 1, 2007 Alearga si Laguna de rupe,daca vrea ala de la volan.. S-a tinut unu' in coada mea de la Oltenita la Bucuresti,cand chiar aveam chef sa-mi alerg putin "balena" ,tot ce depaseam eu depasea si el, si se baga iar in spate.. Insa cu adevarat impresionat am fost in week-ul asta de o Acord,care dupa ce s-a lipit de ass-ul leganzei,intr-o depasire la 160,a trecut pe langa mine de parca stateam pe loc...nu stiu ce draq de motorizare avea ca n-am apucat sa vad Link to comment
EM!L Posted March 1, 2007 Share Posted March 1, 2007 O fi fost cea de 2.4 benzina de 190 cai )"> . Oricare dintre motorizarile de pe Accord sunt super! Link to comment
alexmohora Posted March 1, 2007 Share Posted March 1, 2007 Nu are de ce să-ţi pară rău... Accord-ul ăla costă cam de 5 ori cât Leganţa ta şi nu cred că accelerează de 5 ori mai bine )"> Link to comment
Tommy Posted March 1, 2007 Share Posted March 1, 2007 Hai mai Alex.. nu exista de 5 ori mai bine ca 10 sec suta, poate doar pe reactie sa o prinda o masina in 2 sec ) Link to comment
uskt2005 Posted March 1, 2007 Share Posted March 1, 2007 (edited) Tommy ... alex a spus ca Acord-ul este de cinci ori mai scumpa ca leganza, dar nu accelereaza de 5 ori mai repede Si eu in prima faza la un citit rapid tot asa am inteles ca si tine Edited March 1, 2007 by uskt2005 Link to comment
Miste_R Posted March 1, 2007 Share Posted March 1, 2007 (edited) Ideea e ca si Leganza se duce f bine de la 160 la 200, sa spunem, insa accordul are un "f" in plus,sau doi Oricum nici nu aveam chef de curse asa ca mi-am vazut de drum cu 160...M-a surprins usurinta cu care m-a depasit la viteza aia pt ca venea lansat ,dar oricum a apasat pe frana ca sa nu intre in mine. Normal ca nici eu n-am accelerat..si l-am lasat sa se duca Oricum tare masina! Alex-nu-mi pare rau Edited March 1, 2007 by Miste_R Link to comment
[mgs]parazitu' Posted March 1, 2007 Share Posted March 1, 2007 (edited) Parca sunteti la pescuit si povestiti cat de mare avea ochiul pestele pe care l-ati prins. Nu vreau sa povestesc despre curse de-astea, ca, acum o saptaman am mers cu o honda din '91 si nu vreau sa mai spun nimic despre matiz, tico si altele, mi-am vazut viata prin fata ochilor prin Galati (pentru cine stie Spicu-faleza-cosbuc, taxi la 100 de metri ne taie fata, aveam 100-120/h de pe faleza-prima benzinarie pe stanga, 3 minute-brailei-spicu + superoferta intoarcere pe loc in curba larga de la Spicu totul cam in maximu 15 minute + semafoare sau cel putin atat mi s-a parut mie). Deci, despre ce vorbiti voi cu intreceri cu alte masini, poate soferii nu vroiau sa mearga cu cat vroiati voi, poate fumau, poate vorbeau la telefon, poate ii durea in cot de voi, etc etc. Vreti adrenalina mergeti cu masini care pot 9500 de rotatii. Edited March 1, 2007 by [mgs]parazitu' Link to comment
Tommy Posted March 2, 2007 Share Posted March 2, 2007 Pai si cu una de 9500.. nu tot i-ar durea in cot de noi pe cei care fumeaza, vorbesc la telefon sau merg in marsarier? Nene.. e-o tara libera, nu incerca tu sa spui unuia sau altuia ce sa faca, efectul va fi cel mult egal cu zero si tu nu vei castiga vreun premiu de popularitate Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now