tolin Posted May 11, 2007 Share Posted May 11, 2007 ... Dar ghinion ii apare un TIR in fata si culmea aproape tot timpu se mai gasesc doi, trei ca el si merg unu in curu' celuilalt la 2-3 metri de TIR si stai ca bou... Poate ca ala merge la aspiratie, sa consume mai putin ... Link to comment
oviviu Posted May 11, 2007 Share Posted May 11, 2007 Te cam contrazici... de unde stii ca cel din Cielo, care da flashuri la 160 nu se grabeste? Se paote, de aia nici nu l-am tinut in loc. Dar daca dai flas-uri si la 180 din Cielo, cand masina chiar nu mai poate... no coment. Nu stiu exact cum merg masinile alea ca nu am codus. Poate ma insel si Cielo prinde lejer 180kmh si poate merge asa constant. In fine, nu fac acte de bravura pe sosele. Eram putin contrariat cand am citit posturile de pe aici, cu soferi de Daewoo care depasesc aproape tot si mi-am amintit chestiile pe care vi le-am spus. Link to comment
RaZoR-07 Posted May 12, 2007 Share Posted May 12, 2007 Poate ca ala merge la aspiratie, sa consume mai putin ... Chestia cu aspiratia e intr-adevar o realitate, nu e valabila doar la viteze mari. Eu am incercat-o la un moment dat cu Matizul, dar nu recomand nimanui sa faca asa ceva. La 90 km/h, la 3 m in spatele unui TIR, pe la Hirsova, aproape ca nu aveam nevoie sa tin piciorul pe acceleratie. Dar e super stresant. Dupa vreo doi km am renuntat. Mi-e mai draga viata. Iar in legatura cu tema topicului, n-as putea spune ca m-am intrecut vreodata cu vreo masina al carei sofer sa fie constient de faptul ca ne intrecem, dar au fost momente cand ma grabeam foarte tare si cu motive intemeiate, fie in afara localitatii, la 160 pe bord, fara sa ma depaseasca vreo masina, fie in localitate, pana la 70-80, dupa cum permitea drumul si traficul. In localitate, in trafic aglomerat, Maty rulz the street. Se poate strecura, fireste conteaza foarte mult soferul, pe unde alte masini nu ar incapea in veci. Folosind aceasta calitate a Matizului as putea afirma ca "m-am intrecut" cu tot felul de masini cu pretentii. Problema e ca ei mai mult stateau pe loc, fiind blocati de trafic. Cand faceam scoala de soferi pe o dacie de-o seama cu maica, in Bucuresti, pe o strada cu piatra cubica, am intrat in depasirea unei Dacii, in treapta a doua, pe la 20-30 km/h. Accelerez si dobitocul ce-si zice: "Ma depaseste pe mine asta cu scoala", accelereaza si el. Numai ca el a mai pierdut timp sa schimbe treptele de viteza, iar eu, incepator, am uitat cu totul de asemenea fleacuri si m-am dus cu a doua pana la 90 (pe vitezometru). Dupa ce am incheiat depasirea, a inceput morala: "Sa nu mai faci niciodata asa ceva... Asta nu e masina de curse... Inca doua-trei secunde si faceai praf motorul etc." Link to comment
Tommy Posted May 12, 2007 Share Posted May 12, 2007 (edited) Cand faceam scoala de soferi pe o dacie de-o seama cu maica, in Bucuresti, pe o strada cu piatra cubica, am intrat in depasirea unei Dacii, in treapta a doua, pe la 20-30 km/h. Accelerez si dobitocul ce-si zice: "Ma depaseste pe mine asta cu scoala", accelereaza si el. Numai ca el a mai pierdut timp sa schimbe treptele de viteza, iar eu, incepator, am uitat cu totul de asemenea fleacuri si m-am dus cu a doua pana la 90 (pe vitezometru). Dupa ce am incheiat depasirea, a inceput morala: "Sa nu mai faci niciodata asa ceva... Asta nu e masina de curse... Inca doua-trei secunde si faceai praf motorul etc." Si stiuca aia avea 90 de kile? Edited May 12, 2007 by Tommy Link to comment
RaZoR-07 Posted May 12, 2007 Share Posted May 12, 2007 Tu de eroare de vitezometru ai auzit? Si oricum eu habar nu am cat arata vitezometrul, asa mi-a zis instructorul ca as fi ajuns la 90. Plus ca dacia nu are limitare, ii dai pana crapa. Iar cu stiucile slow down, nu pescuiesc la rapitori. Numai la crap. Link to comment
Lucian M Posted May 12, 2007 Share Posted May 12, 2007 Adica vrei sa spui ca o amarata de dacie (btw- o dacie veche inseamna ca nu are turometru, deci instructorul doar ghicea ca ai fi putut termina motorul- daca nu era deja terminat) prinde 90 cu a doua?!?! Tommy, stiuca aia nu avea 90, cred ca 120 kile. O dacie nu rinde 90 cu a doua nici in cadere libera de pe pod. Am avut 1300, 1310 si srn si stiu ce vorbesc. Nu mai umfla valorile, a mai sunt unii pe aici carora nu le place carnea de peste. In rest, toate cele bune! Link to comment
closchkutza Posted May 12, 2007 Share Posted May 12, 2007 Nu stiu daca poate 90 cu a 2-a, dar acum vreo 3 ani eram cu un amic in Campina, tipul avea o dacie 1310 cu motor de 1400 cm cubi si cutie in 5 trepte din '89 si a incercat sa vada cat se poate duce cu a 2-a. A plecat de pe la 20km/h si a ajuns la 80,pe ceas, dar motorul urla ca dracu'. Nu avea turometru, deci nush ce turatie avea. Masina era bine pusa la punct. Link to comment
c_french84 Posted May 12, 2007 Share Posted May 12, 2007 Ar fi relevant sa se vorbeasca doar de liniute sau curse in care si celalalt sofer vroia sa faca intrecere! Link to comment
EM!L Posted May 12, 2007 Share Posted May 12, 2007 Dar daca dai flas-uri si la 180 din Cielo, cand masina chiar nu mai poate... no coment. Nu stiu exact cum merg masinile alea ca nu am codus. Poate ma insel si Cielo prinde lejer 180kmh si poate merge asa constant. In fine, nu fac acte de bravura pe sosele. Nici eu nu fac, si sunt impotriva lor! Poti da flashuri pt. ca cel din fata ta (si vorbesc aici de autostrada) de pe banda 2 s-a bagat in depasire cu 120 si a uitat sa revina pe 1a... Depinde ce intelegi prin lejer... Parerea mea e ca nu se chinuie sa ajunga la 180 si nici sa faca toata autostrada cu viteza asta! Link to comment
Razv Posted May 13, 2007 Share Posted May 13, 2007 (edited) Nu stiu daca s'a mai discutat inainte dar care credeti ca ar fi rezultatul intre un Logan 1.6 8v 90cp vs Aveo 1.4 16v 94cp? Ca sa fiu on topic ... am facut multe m'au luat destule Edited May 13, 2007 by Razv Link to comment
Englishman Posted May 13, 2007 Share Posted May 13, 2007 Ciudat ca tocmai un posesor de Aveo intreaba asa ceva... daca nu ti-ai dat seama pana acum de ceea ce poate masina, sa fii sigur ca nu va trece in veci un Logan de 90HP pe langa tine... asta daca stii sa o exploatezi cum trebuie... Link to comment
Razv Posted May 13, 2007 Share Posted May 13, 2007 Eu am dubii in privinta faptului ca Aveo ar castiga ... ... Motive: Logan ~1000 kg , Aveo 1150Kg ( se neutralizeaza cei 4 cp ) , Logan cuplu mai mare . Oricum dupa ce fac 3000 km o sa aflu rezultatul . Link to comment
EM!L Posted May 13, 2007 Share Posted May 13, 2007 Daca stii sa mergi rezultatul va fi in favoarea ta! Iti pot confirma multi ce au facut loganul de 90cp cu masini mai slabe! Link to comment
dadu1976 Posted May 13, 2007 Share Posted May 13, 2007 Anul trecut ma intorceam de la otopeni cu un mertz e 270 cdi. Pe autostrada am mers constant in spatele unui ciielo cu 185 la ora pana la pitesti. La un moment dat am oprit sa alimentez si ca sa il prind pe ala cu cielo din urma am mers cu 240 km\h, viteza la care am primit flashuri de la un bmw care a trecut lejer pe langa mine, cred ca avea 270. Link to comment
Mircea Posted May 13, 2007 Share Posted May 13, 2007 De regula sunt limitate la 250 kmh... Link to comment
dadu1976 Posted May 13, 2007 Share Posted May 13, 2007 Eu stiu ce viteza avem eu, am aproximat...stiu ca "de regula" 250 e limita. Viteza mea era afisata si pe oglinda retrovizoare. Link to comment
RaZoR-07 Posted May 13, 2007 Share Posted May 13, 2007 Nu stiu daca poate 90 cu a 2-a, dar acum vreo 3 ani eram cu un amic in Campina, tipul avea o dacie 1310 cu motor de 1400 cm cubi si cutie in 5 trepte din '89 si a incercat sa vada cat se poate duce cu a 2-a. A plecat de pe la 20km/h si a ajuns la 80,pe ceas, dar motorul urla ca dracu'. Nu avea turometru, deci nush ce turatie avea. Masina era bine pusa la punct. Deci ar fi o sansa sa nu aiba stiuca 90 sau 120 kg, dar 80 tot are mersi closchkutza... Cred ca numai un specialist recunoscut ar putea transa problema asta. Sau un test, dar cine pune dacia la bataie? Ar fi relevant sa se vorbeasca doar de liniute sau curse in care si celalalt sofer vroia sa faca intrecere! Si nu crezi ca un dobitoc care accelereaza cand il depasesti se incadreaza in categoria "vroia sa faca intrecere"? Eu am impresia ca majoritatea "intrecerilor" din Romania de la asa ceva pleaca. Link to comment
uskt2005 Posted May 14, 2007 Share Posted May 14, 2007 Adica vrei sa spui ca o amarata de dacie prinde 90 cu a doua?!?! O dacie nu rinde 90 cu a doua nici in cadere libera de pe pod. Am avut 1300, 1310 si srn si stiu ce vorbesc. Nu mai umfla valorile, a mai sunt unii pe aici carora nu le place carnea de peste. In rest, toate cele bune! Luciane, Cand ai drum vre-odata pe la focsani da-mi de stire sa vezi ce fel ajunge o dacie din '81 la 90 cu a II-a (si nu am nicio modificare la ea) Si pt stiinta ta am un prieten care a prins 110 cu a doua(@8.000 rpm) - o dacie cu motor de 1400 cu mici modificari la jiglere In rest , asa cum spui si tu - "Toate cele bune" Link to comment
andreib Posted May 14, 2007 Share Posted May 14, 2007 Iar incepem? Dacia aia la 8000rpm mai avea un cal si o iapa gestanta putere, ca sa nu mai spunem de calitatea turometrului si a vitezometrului de pe daciile vechi... Vad ca tu ai o problema cu 8000rpm, cred ca iti trebuie un scuter Link to comment
tico_RS Posted May 14, 2007 Share Posted May 14, 2007 Dacia prinde 90 cu a doua, dar ala cam e maximul-maxim, testata pe dacia mea din '91 cu filtru sport... Iar de Aveo, nu am cuvinte, nici nu il miroase Loganu de 1.6 8v... Poate confirma Leutzu ce reprize frumoase are si ce masini ne depaseau pe autostrada Evident Aveo complet stock, inca Link to comment
uskt2005 Posted May 14, 2007 Share Posted May 14, 2007 am un prieten care a prins 110 cu a doua(@8.000 rpm) - o dacie cu motor de 1400 cu mici modificari la jiglere Iar incepem? Dacia aia la 8000rpm mai avea un cal si o iapa gestanta putere, ca sa nu mai spunem de calitatea turometrului si a vitezometrului de pe daciile vechi... Vad ca tu ai o problema cu 8000rpm, cred ca iti trebuie un scuter Eu nu am spus ca mai avea putere, nici nu am zis ca am mers eu cu ea cu 8.000, masina nu era veche avea 2 ani la vremea aia Si da vreau mai multe turatii dar cu un motor , nu cu o bazaitoare de scuter "> Link to comment
closchkutza Posted May 14, 2007 Share Posted May 14, 2007 (edited) fftopic: Nu inteleg, sunt 3 oameni care afirma ca Dacia 1310 cu un motor de 1400cm cubi poate ajunge la cel putin 80 PE CEAS cu a 2-a, ca nu a sustinut nimeni ca aceasta este viteza reala si alti 2-3 care se bat cu pumnul in piept si spun ca nu dom`le, astea-s povesti vanatoresti. E chiar asa de greu de crezut? Credeti ca ne face placere sa ridicam Dacia in slavi? Este vorba de o chestie pe care mai multi am vazut-o si de asta afirmam ca se poate. Trebuie sa dea la stirile de la ora 5 pe Pro tv ca sa fim crezuti sau ce? Edited May 14, 2007 by closchkutza Link to comment
RaZoR-07 Posted May 14, 2007 Share Posted May 14, 2007 Si totusi, putem auzi (citi) o parere de specialist in legatura cu treapta a doua la dacie? Maestre Tolin...? Macar cu o rezerva de probabilitate... Link to comment
c_french84 Posted May 14, 2007 Share Posted May 14, 2007 La cielo kilometrajul are cel putin 5km eroare in PLUS,ca si la orice alta masina(am verficat in 2 situatii-kiselef si gps)-ma indoiesc ca la Dacia ar arata exact!Cu ce te incanta ca o Dacie s-ar duce 90km cu a2a? Link to comment
adostar Posted May 14, 2007 Share Posted May 14, 2007 (edited) 80km/h in tr.2 pentru dacia 1310 este crima pentru motor ca sa nu mai zic de 110 ceea ce mi se pare imposibil...risiti sa-ti iasa vreun piston prin chiuloasa :_. Edited May 14, 2007 by adostar Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now