Razv Posted June 18, 2008 Share Posted June 18, 2008 Ciudat ... eu niciodata nu am gasit un Aveo sa se ia cu mine in trafic . Cei mai multi sunt cu 206 sau Logan care ma provoaca noaptea ... vreau si eu un Aveo langa ) Link to comment
puchi Posted June 18, 2008 Share Posted June 18, 2008 Bine si cum ai iesit la provocari? Link to comment
Mircea Posted June 18, 2008 Share Posted June 18, 2008 Apropo de liniute cu Aveo, Logan and co. Le poate spune careva astora sa ma mai lase in pace. Daca ma vad cu Yaris au impresia ca am ciung`n par. Parca am lipici la toti racerii cu motoare de 1.4. Ca mataluta esti ingeras... Link to comment
steph Posted June 18, 2008 Share Posted June 18, 2008 Nu la asta ma refeream. Am mai recunoscut ca sunt mare fan "liniute". Pot sa insir aici lista de cuceriri cu Toyo. Ma refeream la faptul ca multi au impresia ca Yarisu nu are decat motoare de .10 sau 1.3 Link to comment
Cumnatu Posted June 18, 2008 Share Posted June 18, 2008 Te vad si ei mai mic mai si d-aia. + ca masina ta are un foarte puternic aspect sportiv. De mine nu se lipeste nici o liniuta, ma trag singur cu umbra mea. Probabil ca ori nu gandesc cum ca as avea cum sa le fac fata fiind prea gras ori duc la extrem mitul american power. O singura data s-a incumetat un Civic d-asta nou. A regretat. La urcare pe langa Casa Poporului dadea cu pumnii in volan. Si mai eram si cu TCul activ. Link to comment
steph Posted June 18, 2008 Share Posted June 18, 2008 Dintre toate victimele cel mai tare de departe a fost un tip cu un Hyundai Coupe 2.0 143 cp. Eram pe bulevardul Libertatii in coltul Palatului parlamentului dinspre Izvor. Era noapte l-am gasit la stop si mi-au sclipit ochii dupa el. M-am oprit usor si cand s-a facut rosu la pietoni i-am atras un pic atentia cu o pedala destul de finuta. S-a prins instantaneu si la verde am plecat amandoi. Pa treapta I aveam cam o masina jumate iar undeva dupa centrul casei poporului pe la 160 avea vreo 5 6 masini in spate. La semafor nu ii venea sa creada. Ca trebuie sa fie motorul schimbat ca are turbo ca are cip ca nu e posibil. Ulterior am tras pe dreapta la o sueta de vreo 15 minute cand a aflat care-i treaba cu Yarisul misterios. Link to comment
VFX Posted June 18, 2008 Share Posted June 18, 2008 ...O singura data s-a incumetat un Civic d-asta nou. ... Ce numar avea B-xx-CVC si era albastru? Ete vezi, de aia inca nu ma incumet nici eu... Link to comment
Cumnatu Posted June 18, 2008 Share Posted June 18, 2008 (edited) Albastru, rosu, dracu stie, era in spate... doar nu era sa ma dau jos sa vad ce culoare e Oricum, era mai demult, acum 2-3 luni. Imi amintesc ca omul m-a tentat de pe la fantani dar acolo nu aveam unde sa ii dau ca sunt trecerile alea si i-am laut fata apoi l-am domolit. Pe deal insa... ne-am jucat. Nu stiu ce motor avea, sunt convins ca ala mare ( R ) de in jur de 200 hp m-ar fi facut daca stia cum sa ii dea. Oricum liniuta la automata nu e funny. Nici macar secventiala sau cum se cheama. E singurul moment in care doresc manuala. Cand i-am dat lui cumnata-miu la Ford 2.0T scart la 80 a zis ca nu e adevarat, el nu poate nici in a 2-a d-apai in a 3-a . Probabil ca ii e mila de ea. AAAA, era sa uit. Am dat fum, la propriu unuia cu motoul luni. Cu siguranta m-ar fi luat daca nu s-ar fi speriat de zgomotul produs la 6500 ture derapate si de fumul albastru iesind din cauciucuri. El ambala, eu ambalam, ranjea de mine. M-am gandit " ce pot sa pierd, doar e cu motorul , am o scuza " si am scos TCul si am tinut-o in 4 mii. Cand s-a pus verde am tras de maneta. N-a inteles nimic. Cand aveam cam 50 metrii inainte a prins curaj sa iasa din fum. . Pacat de el, eu deja cautam scuze in cap dar se pare ca nu am avut cu cine... Edited June 18, 2008 by Cumnatu Link to comment
BogdanG Posted June 18, 2008 Share Posted June 18, 2008 @Razv nu scrie RS pe spate ci RBN, de fapt asta e tot ce vezi la masina mea pt ca in cazut tau numai spatele il vezi la o ipotetica intalnire cu masina mea si daca iti da rusine te anunt de pe acum ca e condusa de sotia mea care facea A6 cu Espero ...asta ca sa-ti faci o idee . A sa nu uit, iti recomand sa mai conduci si tu masini ...dupa care mai vorbim . @Cloropila chiar daca oi avea tu TS trebuie sa-ti aduci aminte ca e tot Yaris, un Clio SPORT cind trece pe langa tine iti sare vopseaua asa ca mai moale putin . Totusi ai 9.3 sec suta asa ca mai lasane lasaneeeee Link to comment
Cumnatu Posted June 18, 2008 Share Posted June 18, 2008 (edited) In majoritatea cazurilor cat scoti relaxat cand te testezi pana la 100 e irelevant. Conteaza foarte mult cat de mult se pripeste si se pricepe adversarul sa schimbe in conditiile de adrenalina si graba din cadrul partidei de liniuta. @bogdanG, cati ponei ai la roata ? Edited June 18, 2008 by Cumnatu Link to comment
BogdanG Posted June 18, 2008 Share Posted June 18, 2008 La roata nu stiu dar cam 144CP au iesit la ultima masuratoare cu accelerometrul . Oricum masina cu rotile pe 15" pierde aderenta pana in treapta a 3-a, adica un scartz continu sau mergand constant cu in a 3-a la 3000rpm la apasare gaz la fund pierdea aderenta, acum cu 17" pierde mai greu aderenta si parca trage mai bine, pacat ca am cutia foarte scurta si la 200kmh se termina . La Volvo in schimb se termina soseaua ) Link to comment
steph Posted June 18, 2008 Share Posted June 18, 2008 (edited) Lasa mai Bogdane clio sport. Am uitat sa trec pe lista multe golfuri cipciripate sau nu. Poate vedem ce pot aia 144 de ponei afumati ai tai Edited June 18, 2008 by steph Link to comment
Razv Posted June 18, 2008 Share Posted June 18, 2008 (edited) @Razv nu scrie RS pe spate ci RBN, de fapt asta e tot ce vezi la masina mea pt ca in cazut tau numai spatele il vezi la o ipotetica intalnire cu masina mea si daca iti da rusine te anunt de pe acum ca e condusa de sotia mea care facea A6 cu Espero ...asta ca sa-ti faci o idee . A sa nu uit, iti recomand sa mai conduci si tu masini ...dupa care mai vorbim . Vezi ca nu m'ai inteles ... m'am referit ca in familie ( tata pe firma mai precis ) are o Octavia 2 RS 170 cp de fabrica + mici imbunatatiri ( probabil vreo ~210-220cp actuali ). Ia vino cu Golfu' ala sa vedem care ia rusine "> . Nu te mai lua de steph ca te arde cu Yarisul ... @puchi: inca astept sa ma faca cineva cu 1.4 stock si peste 1000kg . > . Si astept sa ma dau si cu un Aveo ... daca sunt doritori prin Craiova sa'mi trimita un pm ... Asta seara mi'am luat'o de la un Beetle condus de'o tipa ... 99% avea 1.8T . ( pssss'ul de la turbina ). Edited June 18, 2008 by Razv Link to comment
mike.omega Posted June 19, 2008 Share Posted June 19, 2008 (edited) Domne ce de zmei p'aci @Razv: te face un Cee'D de 1.4 daca esti curios. Are 15CP(VVT-L) in plus si suspensii mai bune Eu ieri mi-am batut joc de unu cu un BMW seria 7 dar nu fac un caz din asta, nenea ala avea prea multe fitze in cap ca sa circule pe strada Edited June 19, 2008 by mike.omega Link to comment
Razv Posted June 19, 2008 Share Posted June 19, 2008 (edited) Nuop .. m'am dat cu cee'd 1.4 109 cp ( cam o jumatate de masina i'am luat ). Vad ca si'n datele oficiale are 11.3... Cred ca Clio 1.4 100cp ma face... Edited June 19, 2008 by Razv Link to comment
Venom Posted June 19, 2008 Share Posted June 19, 2008 In majoritatea cazurilor cat scoti relaxat cand te testezi pana la 100 e irelevant. Conteaza foarte mult cat de mult se pripeste si se pricepe adversarul sa schimbe in conditiile de adrenalina si graba din cadrul partidei de liniuta. True, dar eu scot in 99% din timp la fel... Tin frana de mana si 3600 RPM, plec de pe loc lasand frana de mana, la 6000 fix dau a doua si ma duc pana la 6000 fix. Asta e 0-100 la mine. Deci schimb o singura data pana la 100. Si nu imi da scartz la 50 la ora cand schimb a doua, ca de aia mi-am pus cauciucuri mai late. Inainte scartaia... In cazul asta, sa zic: soferul face mai mult decat masina Link to comment
Razv Posted June 19, 2008 Share Posted June 19, 2008 90% masina ... 10% soferul dupa parerea mea . Trebuie sa ai grija doar la plecare ... Link to comment
Venom Posted June 19, 2008 Share Posted June 19, 2008 (edited) Doar o data cand pregatesti turatia optima de plecare Doar o data cand anticipezi verdele Doar o data cand pleci fara sa dai scartz Doar o data cand schimbi (in cazul unora, sa 'nimeri' e bine spus) viteza la turatia unde ai caii putere. Masina e cat e si soferul. Si cel mai bine se vede pe serpentine. Nu la 0-100 pana in primul pom. Edited June 19, 2008 by Venom Link to comment
puchi Posted June 19, 2008 Share Posted June 19, 2008 Razv!Pai tu nu ai Aveo ?.Te citez...Si astept sa ma dau si cu un Aveo ... daca sunt doritori prin Craiova sa'mi trimita un pm ... Link to comment
Razv Posted June 19, 2008 Share Posted June 19, 2008 (edited) Aveo e masina mea ... nu merge altcineva cu ea . Octavia RS e la firma ... nu am treaba cu ea in general . Nu m'am dat Aveo vs Aveo ...asta ziceam Edited June 19, 2008 by Razv Link to comment
paul_marines Posted June 19, 2008 Share Posted June 19, 2008 (edited) Dintre multe BMW-uri si Mertz-ane cel mai rapid am trecut pe langa o Sonata. Cred ca i s-a tras de la gumele coreene care pe ploaie au taiat elanul. Edited June 19, 2008 by safari hunter Link to comment
Cumnatu Posted June 19, 2008 Share Posted June 19, 2008 Stai sa inteleg. Ai trecut pe langa ele repede. Si unde e liniuta aici ? Cu totii am depasit masini pe autostrada, intrebarea e, respectivii se trageau ? Sau doar pur si simplu circulau. + ca la stabilitate sa ma scuzi dar niciuna din masinile din avatarul tau nu au nici o treaba comparativ cu respectiva Sonata. NU este nici un fel de jognire la adresa masinilor tale. Pur si simplu sunt inferioare, sunt alte clase samd. Link to comment
Razv Posted June 19, 2008 Share Posted June 19, 2008 Pana acum am postat doar masini cu care m'am dat in modul : vorbit cu proprietarul, mers pe un drum care nu este PUBLIC , cineva ne'a dat startul si go pe 400 m. Sau liniute la semafor dar proprietarul sa stie ca "se da" ... nu ca am depasit un Ferrari pe autostrada ) ... Link to comment
tolin Posted June 19, 2008 Share Posted June 19, 2008 Lasa dom'le ca scria unul pe aici zilnic ce masini parcate a mai depasit cu Loganul lui de 1,4L 8V, asa ca, dela nivelul acesta in sus, acceptam orice. Link to comment
Cumnatu Posted June 19, 2008 Share Posted June 19, 2008 (edited) mers pe un drum care nu este PUBLIC , Am inteles ideea, ca nu este circulat frecvent dar sa sti ca ORICE drum ( cu exceptia alora de pe camp si chiar si alea au uneori denumiri ) este public. Singura varianta de a nu fi public ar fi pe pista privata. In rest, ca te prindea garda prin porumb, prin Vitan sau pe la Unirii, tot fara carnet ramaneai. Acum, apropos mai colegi de forum, cand se mai organizeaza circuite d-astea legale, liniute legale ( cam 3-4 pe an ) nu mergem si noi sa ne dam intre membrii clubului ? NU neaparat intre noi dar e mai funny asa. ??????????? NU ca organizatorii aia ar pune la dispozitie vre-o salvare si vre-o masina de pompieri dar barem e legala atunci treaba si circuitul e protejat de copii ( nu si de caini ) . PS : daca un R8 azi facea dreapta si eu am mers inainte si deci l-am lasat in urma se pune ca l-am facut ? Sau, pe R8ul ala de pe Prelungirea Ghencea pe stanga cum iesi din Bucuresti care in fiecare dimineata la ora 8.30 e parcat acolo, il fac zilnic. N-are nici o sansa ! De fapt, nici macar nu apuca sa plece de pe loc si l-am facut Edited June 19, 2008 by Cumnatu Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now