augustinionut Posted March 1, 2010 Share Posted March 1, 2010 Cati km/h aveai in fiecare treapta cand schimbai? De obicei schimb a treia de la 50km/h... Link to comment
Lucian M Posted March 1, 2010 Share Posted March 1, 2010 (edited) Pai eu ma "intreceam" cu un tir pe care l-a depasit intai AndreiB (veneam de la Durau). Eram cu a II-a si deodata... masina ramane fara suflu- nu ma uitam cat am in bord, ochii mei erau pe latarala tirului si pe contrasens- de unde venea o masina, la distanta de vreo 2-300m. Am realizat brusc faptul ca am intrat in limitare, am dat rapid a III-a si m-am dus la 120 si ceva, depasind astfel tir-ul. Abia asta se poate spune ca turam motorul. Ce faci tu la 50- e lejereala, matizul intra in limitare pe la 80/h. eci la 50 abia se poate spune ca se simte si el cat de cat turat. Multumita lui Andrei, pot spune acum ca motorul se infige mai bine, mai rapid- i-a ajuns loganeala trasa in iarna asta. Zilele astea ii curat si corpul clapetei, IAC-ul, dau un reset si un idle-learn, curat si discurile cu spray special, apoi dau cu ceva wd40 pe la bucsi. Cand se dezgheata furtunul, ii trag pe dedesupt (masinii) si o spalatura, ca e jale. Cand veneam spre Targ nu m-am intrecut cu Andrei, desi taaare ma mai manca talpicul, insa era cam circulata soseaua. Later edit: Zeneseu- eu am spus-o sub forma de gluma, ca o paralela la viteza fenomenala cu care se "dadea" Ionut. Edited March 1, 2010 by Lucian M 1 Link to comment
nt98adu Posted March 1, 2010 Share Posted March 1, 2010 Masini cu care n-am intrecut...hmmm pai cam cu orice apare incognito ma intrec! Ideea e ca nimeni nu e atat de nebun, incat sa se tina dupa mine. Link to comment
EM!L Posted March 2, 2010 Share Posted March 2, 2010 Cum topicul ăsta se intitulează "Masini Cu Care Ne-am Intrecut " am rugămintea să postaţi "pe subiect". Pentru discuţii referitoare la turaţia de limitare, la cea optimă pentru schimbarea treptei, la viteza maximă atinsă... etc. există topicuri dedicate. La fel există şi secţiunea "Cafenea". Link to comment
uskt2005 Posted April 16, 2010 Share Posted April 16, 2010 Astra g HB 1,6 benzina 105cp(eu) vs astra g caravan 2,0 disel 101cp+eds soft=126cp...castigator din 2 curse cu plecare de pe loc in ambele ...eu Link to comment
banzay Posted April 17, 2010 Share Posted April 17, 2010 Oricat de fasnet ar fi benzinarul, cred ca dieselul nu avea sofer prea bun Un caz asemanator, dar diferenta de putere dintre masini fiinde de doar 9 cai, passat 1.9 tdi 131 si hyundai i30 1.6 122 cp. De vreo 2-3 ori passatul a iesit catigator. Normal ca 'liniuta' a avut loc intr-o zona parasita Link to comment
Englishman Posted July 5, 2010 Share Posted July 5, 2010 (edited) X5 preparat foarte elegant, superb, in spate la vreo 100 de metri, (cred) seara aceasta, sosea pustie. Incepe sa dea flash-uri. Apropiindu-ma de intersectie semaforizata si intentionand sa fac stanga, l-am ignorat, incepand sa semnalizez. Viteza mea cu Cielito...cam 100/h. Dobitocul, ofuscat rau de tot, accelereaza blana si ma depaseste pe dreapta cu un sunet de MIG in picaj. Cred ca avea deja peste 160 trecand pe langa mine. Faza dura e ca exact in fata lui, la 20 de metri, s-a pus rosu...Ei bine, frana mai grozava nu am vazut si nu am auzit pana acum. In pofida tuturor sistemelor sale de anti-braking, etc, etc, toata soseaua s-a invaluit in fum scos de anvelopele sale de juma` de metru latime. Evident ca vreo doi indivizi perpedes care au inceput sa traverseze lesinau de ras, fara nicio jena, ( vazusera toata faza) trecand exact prin fata aluia care cred ca facea spume de draci. Edited July 5, 2010 by Englishman Link to comment
Venom Posted July 19, 2010 Share Posted July 19, 2010 (edited) Prima cursa de cand am coltul: Skyline R33 GTS-T stock. Cadru semi-organizat, ~400m, am castigat cu 3 masini diferenta @ ~165 la ora I love this car. Edited July 19, 2010 by Venom Link to comment
CHEVYX Posted September 21, 2010 Share Posted September 21, 2010 Parca n-ai sti, a castigat loganul. Cel mai destept cedeaza primul, intotdeauna. n-ai sa crezi dar oficial logan 1,6 16v atinge 100km/h mai rapid decat Lacetti 1,6 16v de ex . documenteaza-te . ca alte multe alte minusuri fata de lacetti insa... Nu concureaza, decind e loganul masina? adk daca eu am si logan si lacetti sunt prost sau ce ? fugi ma ........ acum on topic : cu lacetila vs suv hyundai sau cum naiba se scrie pe intorsura buzaului a scos limba dupa mine ala 1 Link to comment
VAXXi Posted October 25, 2011 Share Posted October 25, 2011 Ce fac japonezii cand prind curse ilegale ) Link to comment
mr_ Posted October 25, 2011 Share Posted October 25, 2011 Nu se aplica si pentru aia care parcheaza pe locurile de handicapati? Link to comment
uskt2005 Posted December 5, 2011 Share Posted December 5, 2011 Aseara m-am dat cu o honda civic 5d de 1,8 140cp automata(dar proprietarul a schimbat din padelele de la volan), ne-am dat din mers de la 30km/h si pe primii 400m aveam o masina in fata, la 550m eram egali si la 700m avea o masina in fata mea, momentan ma declar multumit. Testul a fost repetat de 2 ori si rezultatul a fost acelasi. O sa repet testul dupa ce voi face remaparea in zielele urmatoare, si sper sa nu mai am probleme sa ii stau in fata. Link to comment
hitman Posted December 5, 2011 Share Posted December 5, 2011 (edited) honda civic 5d de 1,8 140cp automata Cutia automata de la Honda este JALNICA, chiar in manual mode. Daca avea cutie manuala probabil era alt rezultat. Cine a proiectat cutia aia automata de pe Honda trebuia judecat si inchis pe viata. Edited December 5, 2011 by hitman Link to comment
Viktor Posted February 23, 2012 Share Posted February 23, 2012 Apoi nu pot spune ca m-am intrecut insa i-am dat o lectie unuia cu Ignis ce se tinea batos si nu-mi dadea voie sa-l depasesc. Ete na mi-am gasit si eu cu cine sa ma joc. Cita vitejie, cu 204 caluti. Link to comment
Viktor Posted February 12, 2021 Share Posted February 12, 2021 N-as putea spune c-am pus-o de-o liniuta ca nu-mi sta in fire da' ti-am facut muci un Haudy ce venea vinjos din spate si impingea din spate pe o restrictie de 40/h pe curba foarte strinsa fiind. In treapta a 3-a fiind si lasindu-ma greu in acceleratie dupa ce-am trecut de restrictie si cu schimb de treapta in a 4-a pe la 90/h pina in 110/h n-o avut nici o sansa sa ma prinda de spoiler ! M-am umflat de ris nu alta ! Asta doar asa ... sa ia aminte ca aparentele inseala, ca o rabla coreeana poate mult de vrea cel dintre volan si scaun ! 2 Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now