uskt2005 Posted June 11, 2007 Share Posted June 11, 2007 am trecut intr-a patra si arde-o.vad acul la 220 220 in a patra sau nu am inteles eu bine? Ai NOS cumva? Link to comment
Dj_Dark Posted June 11, 2007 Share Posted June 11, 2007 (edited) As vrea eu . Am specificat pana la 140 dupa care a 5-a. Oricum acul si-a revenit singur intre timp, a avut o perioada in care aveam impresia ca imi indica 10km/h in plus. Morala: Nu fortati batranele doamne peste 190. E mult peste viteza lor constructiva, asta in cazul in care iau atat Edited June 11, 2007 by Dj_Dark Link to comment
Razv Posted June 11, 2007 Share Posted June 11, 2007 Aseara m-am dat cu un logan 1,5 dci, care s-a tinut foarte bine langa mine pana pe la 70-80 dupa care a pierdut teren,Eu am mers pe GPL, si am ajuns cu viteza a III-a pana pe la 120-130. pacat ca nu esti din Craiova ... sa vezi cum te alearga loganu' 1.5 dci ... poate ti'au pus NOS in loc de GPL in butelie ... Link to comment
Dj_Dark Posted June 11, 2007 Share Posted June 11, 2007 (edited) Nu e chiar asa, am facut o liniuta cu un prieten sa vad ce poate dci-ul ala si sincer am fost dezamagit, nu e masina de curse, singurul motiv pentru care a pierdut este pentru ca eu m-am dus pana in 5000-5500 cu fiecare treapta si crede-ma ca trag mai bine in a doua decat dci-ul in a 3-a cu tot cupul lui. Si la viteza maxima nu mai comentez. Edited June 11, 2007 by Dj_Dark Link to comment
Venom Posted June 11, 2007 Share Posted June 11, 2007 Sincer nu m-a impresionat niciuna, si am vazut destule.. nici la demaraj nici la viteza.. la nimic. O fi fost aia soferi economici. Link to comment
uskt2005 Posted June 12, 2007 Share Posted June 12, 2007 ... sa vezi cum te alearga loganu' 1.5 dci ... Buna gluma... Link to comment
EM!L Posted June 12, 2007 Share Posted June 12, 2007 Indeed! doar are 65 sau 70 cai... Link to comment
uskt2005 Posted June 12, 2007 Share Posted June 12, 2007 fftopic: are 65 sau 70 cai... Ai uitat sa specifici... mancatori de motorina Link to comment
Englishman Posted June 13, 2007 Share Posted June 13, 2007 Nu stiu cine poata sa sustina chestia asta...e diesel si e puturos, da-l incolo...Nu are nici o sansa. ( am vreo 3 victime la activ pana acum....) Link to comment
Dj_Dark Posted June 13, 2007 Share Posted June 13, 2007 (edited) Fiecare isi lauda marfa, pe mine prima oara m-a uimit cat de greu urca in ture la punctul mort. O fi el diesel dar nici chiar asa. Intr-adevar cuplul la 1.5dci e mai mare si decat la 1.6 16v de la reno dar degeaba daca la 4000 rpm s-a terminat smecheria (daca are rost sa ajungi acolo). Edited June 13, 2007 by Dj_Dark Link to comment
czandrew Posted June 13, 2007 Share Posted June 13, 2007 Eu nu le am cu de-astea, dar o data "s-a intamplat". Veneam de la serviciu capsat rau, obosit, scarbit de viata. Un copil langa mine cu un Golf (3 cred), facea slalom, il claxonez cand imi taie calea, il vad ca ridica mana de pe volan si imi face "pa-pa" si o calca pana in podea. Il las sa se duca - eram obosit, scarbit, stiti voi. Il prind la urmatorul stop, ma asez in paralel cu el - sincer, mi-a fost teama ca da o frana imediat dupa plecare si ma infig in fundu' lui. Dupa stop - eram primii care au prins rosu - urmeaza drum lung drept, limitat la 80. Cu coada ochiului, il vad cum se uita la mine cu priviri ucigase, vad drumul gol inainte si atunci mi se pune pata. Plecare de pe loc - cu a-ntaia, evident - schimbat la 3500, a doua pana la 4000 - deja aveam cam 55-60, Golful se tinea - a treia pana la 80, Golful se tinea in continuare, schimb a patra, Golful tot aproape de mine, dar incepuse sa piarda teren incetisor, ajunsesem pe la 120, schimb a 5-a si acolo s-a terminat povestea. Ultima data cand l-am vazut aveam 160 si era deja departe. Masina mea: Lancia Kappa din '97, 2.0 20v, 155 CP. Link to comment
Razv Posted June 13, 2007 Share Posted June 13, 2007 Tu schimbai aproape ca la mersul normal si al draq Golf nu putea sa se tina... hai sa fim seriosi. Link to comment
Brainiac Posted June 13, 2007 Share Posted June 13, 2007 @Razv - fiind Golf 3, daca nu era GTI, nu avea nici o sansa sa se tina. Ai vazut ce scrie aici? "Masina mea: Lancia Kappa din '97, 2.0 20v, 155 CP." Un golf 4 TDI, cu motor de 1.9, remapat si dus pana spre 150 de cai poate ca ar fi fost acolo, dar altfel...nici o sansa. Link to comment
Razv Posted June 14, 2007 Share Posted June 14, 2007 (edited) Brainiac ia mai citeste o data postul lui cu atentie ... uita'te la ce turatii schimba treptele ( 1 - 3500, 2 - 4000 pana la 60km/h, a 3'a pana la 80, a 4 ' a pana la 120 ) ... si cu o dacie ma tineam de el la turatiile astea ( putin trasa de par comparatia - probabil ma facea pe'a 2'a ) ... Ii dadea golfu' de nu se vedea daca mergea "cum trebuie " ... El la 120 deja era in a 5'a ... pai in "regim de cursa" acolo esti in a 3'a in toata splendoarea ei . Apropo golfu' ala "virtual" de 1.9 TDI isi ia omor de la o benzinara de 2.0 ... Edited June 14, 2007 by Razv Link to comment
czandrew Posted June 14, 2007 Share Posted June 14, 2007 N-am zis ca as fi vreun meserias, ba dimpotriva. Doar ca ma enerveaza "soferii" care se apuca de "curse" cu masini rasuflate. Punind altfel problema: daca pana si eu, cu stilul asta "arhaic" de condus, cum zice razv, l-am facut, va dati seama cam ce era de capu' Golfului respectiv. Si al soferului aferent. Link to comment
Razv Posted June 14, 2007 Share Posted June 14, 2007 (edited) Probabil doar al soferului ... golfuri sunt masini cu valente sportive ... Totusi am o nelamurire... de ce ti'ai luat masina cu un asemenea motor ? Edited June 14, 2007 by Razv Link to comment
czandrew Posted June 14, 2007 Share Posted June 14, 2007 (edited) Pai... asta am gasit la un raport convenabil calitate/pret. Adica avea tot ce cautam: spatioasa, stabila, relativ puternica, cu GPL gata pus - la vreo 2200 EUR. Daca nu ar fi minorele probleme gen climatizare ramasa fara freon, o scurgere la sistemul de racire si un accident in care m-a pocnit unul, ar fi o masina aproape perfecta. Gandeste-te ca exista si varianta 2.0t, de 205 CP, si 3.0 V6 (aia nu stiu cat are). Deci asta a mea e "cuminte". Edited June 14, 2007 by airwave88 Link to comment
Lucian M Posted June 26, 2007 Share Posted June 26, 2007 Mda- azi a fost prima "intrecere" adevarata cu Aveo. Semnalizez ca depasesc un Vectra 1,8 (nush cate valve) al politistului din localitate care se uita la mine si o calca si el. Buuuun, zic eu- facem intrecere. Depasirea am inceput-o la 3000 rpm cu a III-a. Am stat cateva secunde la egalitate dupa care a ramas mult in urma- peste 50m. Am dat a IV-a, am tinut cateva sute de metri- sa ramana si mai in spate, apoi a V-a- sa se odihneasca motorul (in frana de motor)- ca intram in localitate. Mi-a facut flash sa opresc, am oprit, am vorbit unpic- m-a intrebat ce motor am, l-am intrebat si eu ce motor are- am ramas unpic uimit ca e de 1,8. Mi-a spus ca la drum lung ma lua. Asa e, chiar daca masina e cam din 96, e in stare buna. Oricum- motorasul meu a facut treaba buna- sunt mandru ca am tinut piept si chiar am castigat aceasta mica "intrecere". Omul are si el mania vitezei, a fost si prin Australia unde a condus diverse modele cu motoare V6, insa aici deocamdata ii ajunge 1,8. Strange bani de mercedes- treaba lui. Inca ceva: omul era si el cu a III-a, nu ca el era cu cine stie ce viteza si s-a trezit sa accelereze. Link to comment
mike.omega Posted June 27, 2007 Share Posted June 27, 2007 (edited) Ieri cand ma intorceam acasa semaforul de la Carrefour s-a facut galben si eu mai aveam vreo 60-70 de m pana la el si putin peste viteza legala Apas un pic pe frana, vad ca intra ABS-u, ok, franam mai departe pana la punctul vizat. Imediat apare pe banda II(eu eram pe I) unu cu o albea, cu nevasta in dreapta si se uita urat la mine. Mie nici prin cap nu mi-a trecut ca omu are chef de curse asa ca am plecat usor si cand am vazut ca nenea ala cu Albea vrea sa-mi demonstreze ceva(ce naiba vroia?! ) am calcat-o mai tare si cand am schimbat a 3-a ma uitam prin oglinzi ca el era un punct mic si visiniu Inca nu pricep la ce s-o fi gandit... Edited June 27, 2007 by mike.omega Link to comment
alx Posted June 27, 2007 Share Posted June 27, 2007 Dar cu dacii berline ai incercat? Link to comment
mike.omega Posted June 29, 2007 Share Posted June 29, 2007 Nu mai! Ce?! Vrei sa ma faca?! Link to comment
Dj_Dark Posted June 29, 2007 Share Posted June 29, 2007 El la 120 deja era in a 5'a ... pai in "regim de cursa" acolo esti in a 3'a in toata splendoarea ei . Cu ce masina? Link to comment
Dj_Dark Posted June 29, 2007 Share Posted June 29, 2007 (edited) Adica la blana, 120 probabil pe la 6000 si ceva unde oricum nu mai ai cuplu maxim, cel putin la Woo. Eu prefer la 4500 maxim 5000 la a 3a, dar am un defect ca nu prea ma uit la vitezometru si nu stiu cat am, teoretic undeva pe la 100. A -1-a merge si pana aproape de limitare, a-2-a pe la 5000 zic ca e suficient, hai un 6000 cu indulgenta dar la a-III-a nu prea are rost, parerea mea. Edited June 29, 2007 by Dj_Dark Link to comment
Tommy Posted June 29, 2007 Share Posted June 29, 2007 La 1.5 DOHC la Cielo cele mai bune rezultate le aveam daca schimbam aproape in limitare. Iti explic si de ce: chiar daca intri pe partea descendenta a curbei de putere a motorului, te afli inca pe pinion mare, deci practic puterea la roata este superioara unei puteri la roata obtinuta dintr-o putere mai mare a motorului dar multiplicarea se face cu un coeficient mai mic al cutiei de viteza, si se transmite evident mai putin la roata. Testele mele au aratat ca teoria e corecta Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now