Jump to content

Masini Cu Care Ne-am Intrecut


Recommended Posts

As vrea eu :) . Am specificat pana la 140 dupa care a 5-a. Oricum acul si-a revenit singur intre timp, a avut o perioada in care aveam impresia ca imi indica 10km/h in plus.

 

Morala: Nu fortati batranele doamne peste 190. E mult peste viteza lor constructiva, asta in cazul in care iau atat :D

Edited by Dj_Dark
Link to comment
Aseara m-am dat cu un logan 1,5 dci, care s-a tinut foarte bine langa mine pana pe la 70-80 dupa care a pierdut teren,

Eu am mers pe GPL, si am ajuns cu viteza a III-a pana pe la 120-130.

 

pacat ca nu esti din Craiova ... sa vezi cum te alearga loganu' 1.5 dci ... poate ti'au pus NOS in loc de GPL in butelie ...

Link to comment

Nu e chiar asa, am facut o liniuta cu un prieten sa vad ce poate dci-ul ala si sincer am fost dezamagit, nu e masina de curse, singurul motiv pentru care a pierdut este pentru ca eu m-am dus pana in 5000-5500 cu fiecare treapta si crede-ma ca trag mai bine in a doua decat dci-ul in a 3-a cu tot cupul lui.

 

Si la viteza maxima nu mai comentez.

Edited by Dj_Dark
Link to comment

Fiecare isi lauda marfa, pe mine prima oara m-a uimit cat de greu urca in ture la punctul mort. O fi el diesel dar nici chiar asa. Intr-adevar cuplul la 1.5dci e mai mare si decat la 1.6 16v de la reno dar degeaba daca la 4000 rpm s-a terminat smecheria (daca are rost sa ajungi acolo).

Edited by Dj_Dark
Link to comment

Eu nu le am cu de-astea, dar o data "s-a intamplat". Veneam de la serviciu capsat rau, obosit, scarbit de viata. Un copil langa mine cu un Golf (3 cred), facea slalom, il claxonez cand imi taie calea, il vad ca ridica mana de pe volan si imi face "pa-pa" si o calca pana in podea. Il las sa se duca - eram obosit, scarbit, stiti voi. Il prind la urmatorul stop, ma asez in paralel cu el - sincer, mi-a fost teama ca da o frana imediat dupa plecare si ma infig in fundu' lui. Dupa stop - eram primii care au prins rosu - urmeaza drum lung drept, limitat la 80. Cu coada ochiului, il vad cum se uita la mine cu priviri ucigase, vad drumul gol inainte si atunci mi se pune pata.

Plecare de pe loc - cu a-ntaia, evident - schimbat la 3500, a doua pana la 4000 - deja aveam cam 55-60, Golful se tinea - a treia pana la 80, Golful se tinea in continuare, schimb a patra, Golful tot aproape de mine, dar incepuse sa piarda teren incetisor, ajunsesem pe la 120, schimb a 5-a si acolo s-a terminat povestea. Ultima data cand l-am vazut aveam 160 si era deja departe.

Masina mea: Lancia Kappa din '97, 2.0 20v, 155 CP.

Link to comment

@Razv - fiind Golf 3, daca nu era GTI, nu avea nici o sansa sa se tina. Ai vazut ce scrie aici?

"Masina mea: Lancia Kappa din '97, 2.0 20v, 155 CP."

Un golf 4 TDI, cu motor de 1.9, remapat si dus pana spre 150 de cai poate ca ar fi fost acolo, dar altfel...nici o sansa.

Link to comment

Brainiac ia mai citeste o data postul lui cu atentie ... uita'te la ce turatii schimba treptele ( 1 - 3500, 2 - 4000 pana la 60km/h, a 3'a pana la 80, a 4 ' a pana la 120 ) ... si cu o dacie ma tineam de el la turatiile astea ( putin trasa de par comparatia - probabil ma facea pe'a 2'a :P ) ... Ii dadea golfu' de nu se vedea daca mergea "cum trebuie " ...

 

El la 120 deja era in a 5'a ... pai in "regim de cursa" acolo esti in a 3'a in toata splendoarea ei .

 

Apropo golfu' ala "virtual" de 1.9 TDI isi ia omor de la o benzinara de 2.0 ...

Edited by Razv
Link to comment

N-am zis ca as fi vreun meserias, ba dimpotriva. Doar ca ma enerveaza "soferii" care se apuca de "curse" cu masini rasuflate. Punind altfel problema: daca pana si eu, cu stilul asta "arhaic" de condus, cum zice razv, l-am facut, va dati seama cam ce era de capu' Golfului respectiv. Si al soferului aferent.

Link to comment

Probabil doar al soferului ... golfuri sunt masini cu valente sportive :) ...

 

Totusi am o nelamurire... de ce ti'ai luat masina cu un asemenea motor ?

Edited by Razv
Link to comment

Pai... asta am gasit la un raport convenabil calitate/pret. Adica avea tot ce cautam: spatioasa, stabila, relativ puternica, cu GPL gata pus - la vreo 2200 EUR. Daca nu ar fi minorele probleme gen climatizare ramasa fara freon, o scurgere la sistemul de racire si un accident in care m-a pocnit unul, ar fi o masina aproape perfecta.

 

Gandeste-te ca exista si varianta 2.0t, de 205 CP, si 3.0 V6 (aia nu stiu cat are). Deci asta a mea e "cuminte". :)

Edited by airwave88
Link to comment
  • 2 weeks later...

Mda- azi a fost prima "intrecere" adevarata cu Aveo.

Semnalizez ca depasesc un Vectra 1,8 (nush cate valve) al politistului din localitate care se uita la mine si o calca si el. Buuuun, zic eu- facem intrecere. Depasirea am inceput-o la 3000 rpm cu a III-a. Am stat cateva secunde la egalitate dupa care a ramas mult in urma- peste 50m. Am dat a IV-a, am tinut cateva sute de metri- sa ramana si mai in spate, apoi a V-a- sa se odihneasca motorul (in frana de motor)- ca intram in localitate. Mi-a facut flash sa opresc, am oprit, am vorbit unpic- m-a intrebat ce motor am, l-am intrebat si eu ce motor are- am ramas unpic uimit ca e de 1,8. Mi-a spus ca la drum lung ma lua. Asa e, chiar daca masina e cam din 96, e in stare buna. Oricum- motorasul meu a facut treaba buna- sunt mandru ca am tinut piept si chiar am castigat aceasta mica "intrecere". Omul are si el mania vitezei, a fost si prin Australia unde a condus diverse modele cu motoare V6, insa aici deocamdata ii ajunge 1,8. Strange bani de mercedes- treaba lui.

Inca ceva: omul era si el cu a III-a, nu ca el era cu cine stie ce viteza si s-a trezit sa accelereze.

Link to comment

Ieri cand ma intorceam acasa semaforul de la Carrefour s-a facut galben si eu mai aveam vreo 60-70 de m pana la el si putin peste viteza legala :mrgreen: Apas un pic pe frana, vad ca intra ABS-u, ok, franam mai departe pana la punctul vizat. Imediat apare pe banda II(eu eram pe I) unu cu o albea, cu nevasta in dreapta si se uita urat la mine.

Mie nici prin cap nu mi-a trecut ca omu are chef de curse asa ca am plecat usor si cand am vazut ca nenea ala cu Albea vrea sa-mi demonstreze ceva(ce naiba vroia?! :scarpin: ) am calcat-o mai tare si cand am schimbat a 3-a ma uitam prin oglinzi ca el era un punct mic si visiniu =))

 

Inca nu pricep la ce s-o fi gandit...

Edited by mike.omega
Link to comment
El la 120 deja era in a 5'a ... pai in "regim de cursa" acolo esti in a 3'a in toata splendoarea ei .

 

 

Cu ce masina?

Link to comment

Adica la blana, 120 probabil pe la 6000 si ceva unde oricum nu mai ai cuplu maxim, cel putin la Woo. Eu prefer la 4500 maxim 5000 la a 3a, dar am un defect ca nu prea ma uit la vitezometru si nu stiu cat am, teoretic undeva pe la 100. A -1-a merge si pana aproape de limitare, a-2-a pe la 5000 zic ca e suficient, hai un 6000 cu indulgenta dar la a-III-a nu prea are rost, parerea mea.

Edited by Dj_Dark
Link to comment

La 1.5 DOHC la Cielo cele mai bune rezultate le aveam daca schimbam aproape in limitare.

Iti explic si de ce: chiar daca intri pe partea descendenta a curbei de putere a motorului, te afli inca pe pinion mare, deci practic puterea la roata este superioara unei puteri la roata obtinuta dintr-o putere mai mare a motorului dar multiplicarea se face cu un coeficient mai mic al cutiei de viteza, si se transmite evident mai putin la roata. Testele mele au aratat ca teoria e corecta :D

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...