Dj_Dark Posted June 29, 2007 Share Posted June 29, 2007 Ai dreptate dar pe mine ma intereseaza sa iau viteza cat mai repede nu? E de calculat aici dar s-ar putea sa ai dreptate. Oricum ideea e ca totusi nu avem masini de raliu sa intram pe rosu des si, daca intram, sa le tinem mult timp acolo. Un 5000 mi se pare acceptabil la Dohc. Link to comment
Tommy Posted June 29, 2007 Share Posted June 29, 2007 (edited) Am zis "schimbat", nu "mers" la rosu Asa iei viteza cat mai repede, cum am zis mai sus. La Toyota merg la peste 5 mii viteza de croaziera, la 4800 am cam 160, si nu are nici pe dracu ) La 205 are app 6200. La Cielo aveam in jur de 190 pe la 4800 rpm. (treapta 5, evident) Edited June 29, 2007 by Tommy Link to comment
Dj_Dark Posted June 29, 2007 Share Posted June 29, 2007 (edited) Pai ai zis ca schimbai aproape la limitare deci pana ajungi cu a 3 a la limitare stai ceva pe zona rosie pe cand cu treptele inferioare ajungi mult mai repede, intelegi ce-am vrut sa spun acum? De-asta am zis mai sus de trepte inferioare. PS Oricum pana ajung la sfarsitul la a treia ori sunt in fata si imi permit sa menajez mai sus ori mult in spate si nu mai are rost Si la naiba majoritatea liniutelor le-am facut in oras de la semafor si ma gandesc ca peste 100 la ora cat ai la sf la a treia e deja prea mult. Dar am deviat rau de tot de la topic. Edited June 29, 2007 by Dj_Dark Link to comment
Tommy Posted June 29, 2007 Share Posted June 29, 2007 (edited) Hai sa fiu cat mai clar (in claris non fit interpretatio) .. cel mai bine demara daca schimbam app de 6500, asta vroiam sa zic prin "aproape de limitare" Nu e off-topic, doar discutam despre tehnici de schimbare cat mai eficace, pentru depasiri.. evident Edited June 29, 2007 by Tommy Link to comment
Razv Posted June 29, 2007 Share Posted June 29, 2007 Adica la blana, 120 probabil pe la 6000 si ceva unde... Cum sa fi la blana ?... cam orice masina ( benzinara) se duce in ~90 cu treapa 2 . O sa ma uit diseara ce viteza am la 6000 rpm in treapta 3 . Link to comment
hawkeye Posted June 29, 2007 Share Posted June 29, 2007 A 3-a intra in limitare la 140km/h la 1.4 16V. Link to comment
bishnitzarul Posted June 29, 2007 Share Posted June 29, 2007 Eu sunt calm in trafic si nu ma iau la intrecere dar mergand la o iarba verde eu cu maty si fratele cu o super nova am zis sa vedem cat poate sa duca... asa ca ne postaram amandoi paralel si am inceput sa urcam acele kilometrajelor...prin uimirea mea eu am ajuns cu maty la 160 (pus si eroarea ceasului ) iar el cu supernova la fel a incremenit la 160 cu pedala la podea. Cand am ajuns la destinatie am inceput sa rad de el acum ma gadesc eu oare nu poate duce mai mult super nova sau este limitata la 160 din calculator.Oricum am trait o senzatie placuta pt ca nu ma depasit o dacie Link to comment
Lucian M Posted June 30, 2007 Share Posted June 30, 2007 SRN NU e limitata, am mers cu ea cu 170 cu 3 persoane inauntru. Mati mai mult de 160 nici la mine nu a vrut. Da a fost destul. Cu asta de acum la 160 nu simti mare lucru, doar ceva zgomot la vant. A, se mai aude ceva: zgomotul motorului celui pe langa care treci si care incearca sa tina pasul. Link to comment
EM!L Posted June 30, 2007 Share Posted June 30, 2007 SRN NU e limitata, am mers cu ea cu 170 cu 3 persoane inauntru. Din cate stiu eu SRN e limitata la 5600rpm. Ajunge cam pe la 180 una in stare buna si conditii propice atingerii acestei viteze! Link to comment
Lucian M Posted June 30, 2007 Share Posted June 30, 2007 Si eu care ma gandeam ca turometrul electronic pus pe srn era bulit- tot la 5600 taia alimentarea. Multumesc de precizare. Tata a zis ca a ajuns pe la 175 (si el merge cam repede). Link to comment
mike.omega Posted July 1, 2007 Share Posted July 1, 2007 Kalos supreme car ! Pardon! Kalos supreme sport car! Link to comment
uskt2005 Posted July 4, 2007 Share Posted July 4, 2007 (edited) Cea mai tare faza ieri cand veneam de la bucuresti in apropiere de ramnic vad ca venea ceva tare din spate si incep sa o calc, ajung pe la 170 si in sptele meu se propteste o toyota avensis care incepe sa-mi dea flasH-uri, o calc in continuare si ajung pe la 190 ala in spatele meu a mai dat 2 flasuri si l-am lasat sa se duca, dar tare este ca nu mai avea unde si nici cu ce pt ca nu a reusit sa treaca in fata mea desi eu il lasasem sa se duca trecand pe banda 1 dar continuand cu 190. Acum dupa ce m-am uitat la specificatiile tehnice ale unei avensis stau si ma intreb de ce draq imi dadea flasuri cand si el era la viteza maxima? Edited July 4, 2007 by uskt2005 Link to comment
LYM Posted July 4, 2007 Share Posted July 4, 2007 (edited) stau si ma intreb de ce draq imi dadea flasuri cand si el era la viteza maxima? Sigur nu te-ai uitat la Aygo? Orice motorizare ar fi avut, avea minim 20km in plus la viteza maxima fata de tine, ceea ce e ceva. Poate omul n-a mai vrut sa accelereze LaterEdit: 1. - m-am uitat pe www.toyota.ro 2. - dat fiind faptul ca Daewoo declara pt. Cielo SOHC o viteza maxima de 175 km/h, pot doar sa presupun ca tie iti arata mai mult vitezometrul si poate totusi cel cu Toyota sa nu fi fost la Vmax Edited July 4, 2007 by LYM Link to comment
uskt2005 Posted July 4, 2007 Share Posted July 4, 2007 (edited) Eu am gasit altceva http://www.automarket.ro/masini-noi/toyota...ecificatii.html Vmax 190 Edited July 4, 2007 by uskt2005 Link to comment
yir Posted July 4, 2007 Share Posted July 4, 2007 Pe sensul Buc -> Ramnicu Sarat, cu cativa km inainte de Ramnic incepe o vale foarte lunga unde poti trece lejer de viteza maxima din talon. Probabil la avensis cutia de viteze este mai scurta si nu era avantajat de vale pentru ca era aproapte de limitare. Link to comment
Tommy Posted July 4, 2007 Share Posted July 4, 2007 @uskt, e gresit trecut acolo. Orice avensis trece de 200, chiar si cu cea mai slaba motorizare (1.6), dar nu ai de unde sa stii ce motor avea Link to comment
uskt2005 Posted July 4, 2007 Share Posted July 4, 2007 Nu contest ce spuse de tine tommy, dar tot nu inteleg de ce a continuat sa-mi dea flash-uri si la 190, iar dupa ce m-am dat pe prima banda de ce nu m-a depasit? Link to comment
Englishman Posted July 4, 2007 Share Posted July 4, 2007 Ori nu mai putea, intr-adevar, ori...s-a speriat si el de viteza pe care o avea si a renuntat... Link to comment
LYM Posted July 4, 2007 Share Posted July 4, 2007 @uskt2005 - nu tu ai zis ca nu mai avea unde sa se duca? ) Link to comment
Alinutz Posted July 4, 2007 Share Posted July 4, 2007 Pt ca in spatele tau ii era usor sa accelereze, deoarece tu ii faceai culoar. Dupa ce a intampinat puternica rezistenta a aerului de la 190km/h s-a plafonat. Aceiasi poveste am patit si eu, in drumul spre mare, pe A2, anul trecut, dar cu un C4 sau C5, nu mai stiu exact. In spatele meu la 195 (pe ceas) blituri si era tare in parcare, dar dupa ce m-am dat la o parte, nu a mai putut sa depaseasca ... asta e ... in spatele meu mergea super, dar dupa ... pauza Link to comment
Wolfman Posted July 4, 2007 Author Share Posted July 4, 2007 Fix asta am patit ieri pe drumul spre Iasi cu un matiz de la firma, fiind in spatele unui golan, cand s-a dat pe banda 1 a trebuit sa schimb a 4-a ca sa pot trece de el, pe la 130/h. Link to comment
ovi_jer Posted July 4, 2007 Share Posted July 4, 2007 Toyota Avensis Engine code 3ZZ-FE Engine type Otto, Front transversal Number of cylinders 4, In-line Engine capacity 1598 cm3 Number of valves 16 DOHC Fuel Petrol, Injection by cylinder Supercharging None Bore 79.0 mm Stroke 81.0 mm Compression ratio 10.5 Max Power 81 kW (DIN) 6000 rpm Max torque 150 Nm (rpm) 3800 rpm Top speed 190-195 km/h Acceleration 0-100 km/h 12.0 s Link to comment
closchkutza Posted July 4, 2007 Share Posted July 4, 2007 Sa insemne oare ca masina lui Uskt2005 prinde intr-adevat 190 sau oricum peste 175 dat de fabrica sau s-a razgandit cel cu avensis-ul? Link to comment
ovi_jer Posted July 4, 2007 Share Posted July 4, 2007 Perfomantele unei masini sau ale unui motor nu sunt date contractuale.Ele nu pot fi intotdeauna atinse iar la multe marci sau modele niciodata.E adevarat ca acestea pot fi si depasite. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now