buleus Posted April 25, 2006 Share Posted April 25, 2006 Salutare domnilor din nou e diminieata am inceput cu schimbarile .Am schimbat asa: fise noi capac de delcou lulea bujii nkg si am mai luat si bobina aia carei in delcou.Am un mare dubiu si dilema?CUM se scoate ca m-am uitat juma de ora la ea si nici cum nu am resusit sa o scot.Numi spuneti ca trebe sa dau jos delcou tot ca si mor ...Merci PS:dupa ce am schimbat astea masina merge incomparabil azi dimineata de abea am ajuns cu ea la birou Link to comment
xix1319 Posted April 25, 2006 Share Posted April 25, 2006 La service cand mi-au schimbat bobina aia mi-au dat jos delcoul Dupa aia musai sa ii reglezi avansul Apropo dupa reglaj , al meu cielo scoate fum negru cand ii dau in gusa Link to comment
Dj_Dark Posted April 25, 2006 Share Posted April 25, 2006 Aceeasi chestie am si eu de facut, am crezut ca e simplu dar, la fel, m-am benoclat si am sunat un prieten care mi-a zis ca trebuie dat delco-ul pentru a scoate magnetul permanent asa ca... Recomandare: Zgariati (sau tregeti o linie cu markerul) piesele mobile in raport cu cele fixe pentru a nu mai fi nevoie sa reglati avansul static din nou. Link to comment
buleus Posted April 25, 2006 Author Share Posted April 25, 2006 Foarte dragut si intreresant.Merci de sfaturi.Apropos delcou sa da jos greu?are multe suruburi ca la alea nu am ajuns sa ma uit... Link to comment
Dj_Dark Posted April 25, 2006 Share Posted April 25, 2006 (edited) Nici eu . Ala de reglaj il stiu si atat. Parca mai sunt 2 care prind o chestie la baza lui alea sa fie? (Cred ca ai inteles tot dealtfel ) Edited April 25, 2006 by Dj_Dark Link to comment
xix1319 Posted April 26, 2006 Share Posted April 26, 2006 Scoti intai furca ai metalica de sub delcou, are un surub de 14 Dupa aia are doua suruburi mici , pe care le scoti cu o surubelnita si gata. Link to comment
buleus Posted April 26, 2006 Author Share Posted April 26, 2006 Am vrut sal scot aseara dar la indemnul unui vecin nu am facuto.Zice ca daca il scot nul mai pun la loc la semn veci...In cazu asta mai bine ma duc la service Link to comment
Dj_Dark Posted July 29, 2006 Share Posted July 29, 2006 (edited) Apropo de topic, intre timp mi-am schimbat bobina aia din delco. Procedura: se scoate delco-ul prin desfacerea surubului de reglare avans static (cheie de 13 parca), se scoate capacul, se demonteaza "luleaua" si chestia aia de plastic, apoi se marcheaza cumva pozitia axului fata de carcasa cumva pentru a nu-l monta invers, se scoate din capatul opus "cuiul" cu dorn adecvat sau orice chestie care intra acolo si cu multa atentie, piesa respectiva este tensionata de un arc, se scoate axul din carcasa si dupa aceea e simplu. Mare grija la remontare. Bafta! Edited July 29, 2006 by Dj_Dark 1 Link to comment
Mad MAX Posted August 13, 2006 Share Posted August 13, 2006 Cum se poate verifica acea bobina daca functioneaza corect? Am observat la mine ca nu mai are izolatia. Link to comment
ALiCE Posted August 13, 2006 Share Posted August 13, 2006 (edited) In manualul de service zice asa: Se demonteaza rotorul si conectorul bobinei indus de la modulul EST. Se conecteaza ohmetrul. Etapa 1 si Etapa 2. Se observa ohmetrul miscând firele bobinei pentru a observa eventualele întreruperi intermitente. Etapa1 Rezistenta infinita. Daca nu corespunde, bobina indus este defecta. Etapa 2 Rezistenta stabila între 500-1500 ohm. Daca nu corespunde, bobina indus este defecta. Din ce se intelege in poza: Etapa1: intre borna bobinei si masa (fiecare borna banuiesc) Etapa2: intre bornele bobinei Edited August 13, 2006 by ALiCE Link to comment
Mad MAX Posted August 13, 2006 Share Posted August 13, 2006 Asta am vazut si eu in manual. Sa reformulez ... Are ceva bobina aia daca nu mai are izolatia? O sa fac si testele alea cu ohmetrul, dar nu am timp acum. Link to comment
Hrx Posted August 13, 2006 Share Posted August 13, 2006 Daca nu mai e nici urma de izolatie si se vede bobinajul gol i-ti recomand s-o schimbi(este coapta de la temperaturi)costa aprox. 30 ron.Gria la demontat.Ia jos tot delcoul dar sa ai scule.TRBUIE SCOS AXUL DIN DELCOU CARE ARE O SIGURANTA SI TIJA la capatul de catre motor.TIJA IESE FOARTE GREU!!!.Cand bati sa iasa tija atentie sa nu distruci altceva.La remontare nu uita UNE SIGURANTA LA LOC. Link to comment
Mad MAX Posted August 13, 2006 Share Posted August 13, 2006 Stiu cum se monteaza ca am mai montat una la cielo-ul pe care l-am avut inainte. Nu stiam daca izolatia aia e benefica functionarii corespunzatoare sau nu pentru ca nu mai am incredere in piesele "GM" care se gasesc acum la noi si de cele mai multe ori e mai buna piesa care e pe masina decat cea noua si nu stiu daca gasesc bobina din asta de la alt producator. Link to comment
Hrx Posted August 13, 2006 Share Posted August 13, 2006 Daca e belita si coapta cu greu mai lucra in parametrii sus mentionati,sau sigur nu mai are mult,si produce interferente! Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now