bobu Posted April 26, 2006 Share Posted April 26, 2006 Salutare! De la 90km/h incepe sa-mi trepideze masina si nu stiu ce sa-i fac. Ce ar trebui sa-i fac si cam la cati bani sa ma astept? Va multumesc! Link to comment
AAdorjan Posted April 26, 2006 Share Posted April 26, 2006 Descrie si tu in pic mai amanuntit trepidatul ala... (volan, toata masina, fata, spate etc.) Link to comment
ticodriver Posted April 26, 2006 Share Posted April 26, 2006 Incearca sa faci o echilibrare de roti si vezi daca mai trepideaza. Link to comment
dreaQ Posted April 26, 2006 Share Posted April 26, 2006 S-a mai discutat asta. Geometrie+echilibrare este cel mai bine. Link to comment
bobu Posted April 26, 2006 Author Share Posted April 26, 2006 (edited) Descrie si tu in pic mai amanuntit trepidatul ala... (volan, toata masina, fata, spate etc.) Toata masina trepideaza, dar si volanul (putin ). Cauciucurile pe fata sunt noi si sunt la fel, dar pe spate sunt diferite dar au aceleasi dimensiuni. Sa fie oare asta problema? Edited April 26, 2006 by bobu Link to comment
ticodriver Posted April 26, 2006 Share Posted April 26, 2006 Nu trebui sa fie problema, dar cand ai pus cauciucuri noi pe fata ai facut echilibrarea? Link to comment
bobu Posted April 26, 2006 Author Share Posted April 26, 2006 n-am facut nimic. le-a umflat pe toate la fel si gata. Link to comment
Tommy Posted April 26, 2006 Share Posted April 26, 2006 Asta e .. platesti de doua ori montatul rotilor. O data ai facut-o.. a doua la echilibrare Link to comment
dreaQ Posted April 26, 2006 Share Posted April 26, 2006 Fara geometrie si echilibrare abea mai tineam volanul la 90. Dupa-diferenta ca de la cer la pamant... Link to comment
bobu Posted April 26, 2006 Author Share Posted April 26, 2006 Cam cat m-ar costa echilibrarea si unde se face asta? Link to comment
dreaQ Posted April 26, 2006 Share Posted April 26, 2006 (edited) Eu am dat vreo 50.000 de roata. La majoritatea vulcanizarilor poti face echilibrarea (cele mai multe au scula respectiva). Edited April 26, 2006 by dreaQ Link to comment
garleanu Posted April 27, 2006 Share Posted April 27, 2006 Si eu am aceeasi problema Geometria cam cat costa si daca aveti si un loc preferat unde sa o fac... Thx p.s.: Bobule, cum e? S-a rezolvat ? Link to comment
dreaQ Posted April 27, 2006 Share Posted April 27, 2006 Dai o pe forum ca s-a mai discutat. De exemplu AICI Ca idee costa intre 50-100 RON (eu am facut prin toamna si a fost 50-computerizat) Link to comment
bobu Posted April 28, 2006 Author Share Posted April 28, 2006 p.s.: Bobule, cum e? S-a rezolvat ? Am fost ieri la vulcanizare si le-am spus care e problema si mi-au echilibrat rotile din fata (6 RON/roata). Problema s-a rezolvat, dar parca tot mai tremura putin. Oricum e diferenta mare. bafta! Link to comment
Relu Posted April 28, 2006 Share Posted April 28, 2006 Daca tot mai tremura dupa ce ai echilibrat rotile pe fata eu zic ca n-ar strica sa le echilibrezi si pe cele pe spate, pana la urma o sa dispara de tot daca sunt dezechilibrate, si te mai costa 12 RON care nu e mult si sigur o sa scapi de tremurat. Daca nici atunci nu scapi de tremurat inseamna ca ai o problema de geometrie. Ai grija sa nu iti puna foarte mult plumb, daca depasesti 40g de plumb la roata inseamna ca trebuie roluita, vezi ca nu toti de la vulcanizari stiu de treaba asta, altii care nu au masina de roluit nici macar nu spun de chestia asta pentru ca s-ar afla in postura sa te trimita la alta vulcanizare. Sper ca intelegi ce ti-am zis. Link to comment
bobu Posted April 28, 2006 Author Share Posted April 28, 2006 este posibil sa fie de la cauciucuri? (sunt montana cele de pe fata si sunt noi) Link to comment
Relu Posted April 28, 2006 Share Posted April 28, 2006 Da e posibil sa fie si de la cauciucuri, eu am echilibrat montana si mi-a trebuit o gramada de plumb la ele si jentile erau perfecte am pus alte cauciucuri si cantitatea de plumb a scazut considerabil. Link to comment
bobu Posted April 28, 2006 Author Share Posted April 28, 2006 crezi ca ar fi mai bine sa le mut pe spate? Link to comment
Relu Posted April 28, 2006 Share Posted April 28, 2006 Ar fi bine sa ne spui cam cat plumb ai pe ele si pe interior si pe exterior si ar fi o solutie sa le muti pe spate dar intai fa echilibrarea si pe spate e posibil sa nu aiba nimic cele de pe fata Link to comment
bobu Posted April 28, 2006 Author Share Posted April 28, 2006 doua bucati cam de 2cm pe fiecare roata. (una pe interior si una pe exterior) Link to comment
bobu Posted May 2, 2006 Author Share Posted May 2, 2006 Problema era de la un cauciuc deformat pe spate. Multa bafta! Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now