Razor Posted May 5, 2006 Author Share Posted May 5, 2006 Pai ideea de recilcurare are impact pe noxe mai scazute. De ce? Tocmai "recirculare" este cuvantul cheie : mai putin oxigen pe admisie => mai putina benzina in camera de ardere => less power. That's all folks! Link to comment
matizaurul Posted May 5, 2006 Share Posted May 5, 2006 Cum spunea sicineva mai sus, cred ca ar da mai bine cu plasda neagra. Link to comment
sprite Posted May 5, 2006 Share Posted May 5, 2006 Peste, poti dezvolta? avantaje/dezavantaje, ce se intimpla cu gaura din galeria de admisie?Si mai ales pentru ce sa se aplice o solutie intilnita des la masini nationale pe carburatie cu motoare obosite? ...in loc de pcv pui un cranckcase breather iar furtunul care "intra" il lasi liber sub masina; adica gazele de carter nu mai intra inapoi in motor la prajit (recirculat), ci sunt "eliberate" sub masina... Cum faci, in schimb, cu debitul de aerosoli ozonati care intra si cum il reglezi? Adica ce facea pcv-u'? Peste stie... si poate ne zice si noua. Basca, se aplica la motoare care halesc ulei serios si... care nu cred ca au relantiul controlat electronic. Tolin, gresesc? Link to comment
tolin Posted May 5, 2006 Share Posted May 5, 2006 Daca elimini supapa PCV, atunci pierzi avantajul dat de ea la decelerare si frana de motor. Pentru optimizare ai doua "alternative" (ca sa fie si pe intelesul oamenilor de fotbal): - ventilarea carterului se face in exterior, prin intermediul acelui "rasuflator", iar intrarea in supapa PCV o alimentezi cu aer curat din priza dinaintea clapetei printr-un furtun de by-pass (legatura existenta, dar folosita in sens opus din punctul de vedere al curgerii gazului); - ventilarea carterului se face tot asa, doar ca la iesirea din capac se intercaleaza un filtru decantor cu o capacitate suficient de mare, vaporii de ulei eliminati condensand pe peretii reci ai paharului de sticla colector (filtrul decantor de benzina pentru Dacie sau altele este putin cam mic, neasigurand cantitatea de aer tampon necesara la un moment dat, varianta verificata de Mandea). Varianta rapida a "furtunului tras pe sub masina" nu este caracteristica acestui forum. Link to comment
dxr Posted August 25, 2006 Share Posted August 25, 2006 As fi fost curios ce modificare ai facut la spoilerul din spate. Pentru ca nu cred ca l-ai lasat cum era... Link to comment
CieloFan Posted August 25, 2006 Share Posted August 25, 2006 Cu cea mai mare sinceritate iti spun ca este cel mai frumos matiz pe care l-am vazut. Felicitari Sunt foarte curios daca vopseaua este cea originala sau nu. Link to comment
Razor Posted August 26, 2006 Author Share Posted August 26, 2006 4DXR: nu am modificat spoilerul spate din motive de incompatibilitate cu stilul masinii a modelelor oferite pentru modificare. 4CieloFan: multumesc pentru aprecieri. Vopseaua este cea originala. De ce crezi ca am schimbat-o? Link to comment
CieloFan Posted August 26, 2006 Share Posted August 26, 2006 (edited) Cu placere. Ca raspuns la intrebarea ta. Vopseaua straluceste foarte foarte tare. Majoritatea matijilor rosii pe care i-am vazut aveau vopseaua "mata" sau cel putin asa mi s-a parut mie. Al tau matiz are o culoare foarte frumoasa. Poate e din cauza aparatului foto, nu stiu, dar arata inca odata iti zic, arata superb masinuta. O sa ma uit de curiozitate pe la codurile de culoare de la Matiz ... Edited August 26, 2006 by CieloFan Link to comment
Razor Posted August 27, 2006 Author Share Posted August 27, 2006 (edited) Calitatea vopselei pe Matiz lasa intr-adevar de dorit si mai ales daca masina e tinuta afara e si mai trist. Eu am garaj si am grija ca aproape saptamanal sa o spal. Mi-am cumparat un aparat de spalat sub presiune si produse de intretinere. De aici si aspectul lacului si a vopselei. Conteaza foarte mult sa fie spalata masina si data cu ceara. P.S. aparatul foto nu e prea stralucit, e de la telefon (P900). Edited August 27, 2006 by Razor Link to comment
ToPser Posted August 28, 2006 Share Posted August 28, 2006 de-ar arata asa toate matizurile Link to comment
laurentziu83 Posted August 29, 2006 Share Posted August 29, 2006 Ori e facuta poza dintr-un unghi mai nepotrivit, ori trebuie sa centrezi putin mai bine cd-player-ul in sanie. In rest e ok. Vreau matiiiizzzzzzzzz!!!!! Link to comment
Razor Posted August 29, 2006 Author Share Posted August 29, 2006 4Laurentiu83: MP3-ul este centrat foarte bine, pe masurate . Senzatia pe care o da din unghiul cu pricina este intr-adevar ciudata dar MP3-ul are o margine care este un pic spre interior, dupa marginea aceea si marginea fetei am facut centrarea. Link to comment
sprite Posted September 6, 2006 Share Posted September 6, 2006 ...ce dimensiuni au cauciucurile de pe spate? Ating cam rău, deşi nu par foarte late... nu cumva ai joc la rulmenţi? E la fel si în dreapta? Link to comment
zalmoxis Posted September 6, 2006 Share Posted September 6, 2006 Pai par normale !!.. Link to comment
Razor Posted September 7, 2006 Author Share Posted September 7, 2006 (edited) Cauciucurile am vrut sa le schimb cu unele mai late, dar n-am avut cum fiind prea late. De cand am schimbat suspensia (arcuri -30mm + amortizoare) la denivelari foarte mari in drum atinge doar cauciucul din partea stanga spate. Iar cum drumurile patriei sunt numai denivelari, la 100 - 110 => fenomenul mai sus mentionat. Nu are joc rulmentul spate, e pur si simplu mai iesita puntea pe partea stanga, foarte putin. N-as vrea sa pornesc un sir de polemici de genu : masina a fost lovita, etc. Masina are 25560 km si am avut super grija de ea, si am Edited September 7, 2006 by Razor Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now