dinoc Posted May 3, 2006 Share Posted May 3, 2006 de remarcat la noul accent pe langa discurile de frana spate si suspensia independenta spate. Link to comment
luck33ro Posted May 3, 2006 Author Share Posted May 3, 2006 poate ca e vorba de masinile peste 90cp ? raportate cu o greutate mai mare a automobilului (inertie mare) discurile nu sunt mai ieftine totusi decat tamburii ca si productie ? Link to comment
mr_ Posted May 3, 2006 Share Posted May 3, 2006 Saraca Dacia 1100 avea discuri pe spate pentru ca avea tractiune pe spate, asta e singura explicatie pe care o gasesc eu Oltcitul are tractiune si motor fata si discuri fata spate Si 62 CP amarati Link to comment
luck33ro Posted May 3, 2006 Author Share Posted May 3, 2006 oltcitul ala e de fapt un citroen manarit mai tarziu de romani Link to comment
Satori Posted May 3, 2006 Share Posted May 3, 2006 Saraca Dacia 1100 avea discuri pe spate pentru ca avea tractiune pe spate, asta e singura explicatie pe care o gasesc eu Nu SUFICIENT de buna explicatia. Discurile se folosesc pe fata pentru ca este de fapt partea ce suporta mare parte din inertia masinii la franare (daca nu mergi in marche arrier, bineinteles). Ei bine, Kalos nu este suficient de grea si nici nu are cel mai performant sistem de franare din lume sa se justifice folosirea discurilor pe spate. La hyundai, sincer, nu ma mira nimic. La urma urmei, de ce sa nu schimbam la prima revizie, pe langa placute si uleiul din cutia de viteze si placutele de pe spate? In afara de aspectul estetic, nu vad de ce as alege discuri pe spate la Nubira II, de exemplu. Diferenta este abia sesizabila si nu este doar impresia mea. Ah, si apropo, decat niste discuri anemice, super mici, cum are Lacetti HB pe spate... mai bine niste tamburi. Link to comment
Tommy Posted May 3, 2006 Share Posted May 3, 2006 La 110 cai cred ca trebuiau si niste anvelope pe 195. De ce s-or fi oprit cu 2 cm mai jos? Manevrabilitate, putere mai multa la roata? Link to comment
Relu Posted May 3, 2006 Share Posted May 3, 2006 Satori te intreb si eu ceva din pura curiozitate Ai vazut masina cu tractiune pe spate care sa aiba tamburi? daca da da-mi un exemplu Link to comment
perfidus Posted May 3, 2006 Share Posted May 3, 2006 S-a legat cineva de discurile spate de pe Lacetti? Am mai postat poze cu suspensia spate, luati de vedeti: http://www.daewooclub.ro/forum/index.php?a...e=post&id=13877 Fata de cele de la Oltcit, astea par imense. Si masina n-are "decat" 95 CP. Nu stiu daca pun alte discuri la motorizarile mai mari. Placutele se schimba nu cu mult mai des decat garniturile de la saboti, depinde cat de incarcat mergi cu masina. Si am impresia ca sunt mai ieftine. Link to comment
BogdanG Posted May 3, 2006 Share Posted May 3, 2006 Satori un sistem de franare pe discuri este mult mai eficient de controlat de ABS decit unul pe tamburi Link to comment
Satori Posted May 3, 2006 Share Posted May 3, 2006 Satori te intreb si eu ceva din pura curiozitate Ai vazut masina cu tractiune pe spate care sa aiba tamburi? daca da da-mi un exemplu Sincer, nu am fost atent la acest aspect. O fi, Bogdane. Dar solutia tamburilor e mai ieftina, atat pentru producator cat si pentru utilizator. Nu despre asta e Daewoo? Link to comment
BogdanG Posted May 3, 2006 Share Posted May 3, 2006 A fost Daewoo acum GMDAT pune discuri spate pe Lacetti, Evanda deci si ei au ajuns in randul lumii . Link to comment
dan22y Posted May 3, 2006 Share Posted May 3, 2006 Noul Acent chiar m-a impresionat atat la interior cat si la exterior, dar pacat de portbagaj care n-are decat 300 litri, oricum se incadreaza in clasa lui. Am intrebat dealerul de valoarea primei revizii si mi-a zis ca pe undeva pe la "7 milioane" la benzinara adica la 7.5k km (include doar schimb ulei+filtru ulei, plus verificari), pe cand la diesel banuiesc ca e mai scumpa din moment incepand cu a doua revizie platesti si filtru de motorina tot din 15k in 15k adica la fiecare revizie, iar la benzinara doar la 60k se schimba filtru de benzina. Iar ca si service am de ales intre Cluj si Tg. Mures, la noi se va construi unu in "viitor". Link to comment
Pedala Posted May 3, 2006 Share Posted May 3, 2006 Este mai ieftina pentru utilizator solutia cu tamburi doar ca pret al sabotilor, pentru ca manopera de schimbare la service ste mai mare, operatia fiind mult mai complicata + ca sunt mult mai susceptibili la defectiuni, in special sistemul de reglaj al jocului. Tamburii sunt un fel de dinozauri in industria auto. Link to comment
luck33ro Posted May 6, 2006 Author Share Posted May 6, 2006 Noul Acent chiar m-a impresionat atat la interior cat si la exterior, dar pacat de portbagaj care n-are decat 300 litri, oricum se incadreaza in clasa lui. Am intrebat dealerul de valoarea primei revizii si mi-a zis ca pe undeva pe la "7 milioane" la benzinara adica la 7.5k km (include doar schimb ulei+filtru ulei, plus verificari), pe cand la diesel banuiesc ca e mai scumpa din moment incepand cu a doua revizie platesti si filtru de motorina tot din 15k in 15k adica la fiecare revizie, iar la benzinara doar la 60k se schimba filtru de benzina. Iar ca si service am de ales intre Cluj si Tg. Mures, la noi se va construi unu in "viitor". Noul accent are 400 litri eu zic ca-s suficienti ... doar daca nu vrei logan sa bagi porcu Link to comment
mike.omega Posted May 7, 2006 Share Posted May 7, 2006 (edited) E o caravana Hyundai prin tara si weekendu asta a fost in CT. Cum am un bun amic angajat la dealer am vazut azi mai toate masinile expuse (si incuiate pt public) Cel mai mult m-a interesat noul Accent deoarece se simte nevoia de o masina noua in familie. Eu vreau varianta 1.5CRDi VGT Full care ajunge la 12800 TTI, problema fiind termenul de livrare, adica luna aug... dar nu asta e problema principala. Ca idee masina mi se pare peste Kalos-urile sedan prezente pe la intalnirea dwc ct, plasctic mai bun, tapiserie mai buna, imbinari mai bune, cutie ceva mai precisa, mai multe reglaje, mai multe Airbag-uri si daca nu ma insel pe langa ABS are si EBD. Am loc destul la volan, asta fara sa ma folosesc de reglajele de care dispune masina. Portbagajul este arhisuficient pentru o familie de 4-5 persoane. Are 5 tetiere, 6 airbag-uri, 4 geamuri electrice, oglinzi incalzite si reglabile electric, CD cu mp3, un bord mult mai bine aranjat ca la Kalos si aerisit. Per total imi place si cel mai probabil voi avea si eu una! PS: nu mi-a placut luneta din spate ca e prea mica dar oglinzile laterale suplinesc asta Edited May 7, 2006 by mike.omega Link to comment
luck33ro Posted May 7, 2006 Author Share Posted May 7, 2006 Are sigur EBD pacat ca compuer bord are doar varianta full 1,6L benzinara (si jante 15'' cu 195/65 parca) care e ca pret cat si diezelul full problema majora se pare ca este inca serviceul (costuri mari revizie) si monopolul lor - un singur service in tot bucurestiul Link to comment
mike.omega Posted May 7, 2006 Share Posted May 7, 2006 (edited) Eu locuiesc in Constanta >- Costul reviziilor mi se pare omenesc(daca vorbim de cele de pe site-ul masinii ) Edited May 7, 2006 by mike.omega Link to comment
Gica Posted May 7, 2006 Share Posted May 7, 2006 (edited) 12800E, adica se apropie de 13k, nu e putin deloc, e adevarat ca are si cam tot ceea ce e necesar si "de actualitate" pe ea, motorul bun, insa intelesesem ca exista o reducere acum la lansare... e adevarat ? In jur de 13000E s-ar putea sa o concureze si Megane Sedan sau 307, ne-am luat noi la firma un Megane Sedan 1.5dci (ce-i drept cea de 80CP) cu o reducere destul de mare (nu mai stiu exact cat, era promotie) si parca pe la pretul asta era, iar asta deja e alta clasa, e mai buna pentru masina de familie... asa ca o sugestie, stiti cat imi plac mie Renourile... PS. Eu pe Kalos, cand l-am luat acum 2 ani, am beneficiat cam de toate dotarile de mai sus, ideea e ca pe parcursul unui an (cat a fost leasingul) am dat 10.700E, de aceea consider Kalosul ca pe o masina de buget, la fel si Accentul ala vechi. Accent 2006, e deja pentru oameni cu posibilitati financiare mai bune, care isi permit sa scoata, de exemplu 12-13k de euro... (in caz de rate sau leasing mai adugi si dobanda pe care o dai la banca) Edited May 7, 2006 by Gica Link to comment
mike.omega Posted May 7, 2006 Share Posted May 7, 2006 (edited) La 12800-13000 gasesc megane sau 307 dar CIP si cu dotari de baza Nu stiu daca e oferta acum la Accent, ca nu am de gand sa semnez un contract saptamana viitoare, oricum nu ma tenteaza Aveo/Kalos... fftopic: Pe langa asta, din ziua de azi chiar ca nu mai vreau sa aud de Renault decat poate la utilitare! Am vazut un Megane II, hatch, visiniu, fulloptions cu partea aia de la schimbator pe care este desenata etajarea din plastic! plastic care se "curatise" si devenise partial galben Sa va spun cat costa masina aia? fftopic: Edited May 7, 2006 by mike.omega Link to comment
Immortal Posted May 7, 2006 Share Posted May 7, 2006 Asa, si sa nu care cumva sa crezi ca Accentul nou n-o sa pateasca vreun maruntis din asta (categorie in care intra si zdranganelile pe care le am). Mie mi s-a parut SUB Aveo ca finisare interioara, plus ca interiorul este ceva mai rudimentar, insa pastreaza o tinuta de drum exemplara (spre deosebire de Aveo) pentru clasa din care face parte. Mai vine si cu atuul dieselului... insa pretul e cam la limita clasei Link to comment
mike.omega Posted May 7, 2006 Share Posted May 7, 2006 (edited) Asta n-are plastice in plus care sa troncane. Plus ca pe capota portbagajului, la interior, nu e plastic ci o mocheta. Insa la nr trebuie procedat in metoda "M Cojo" Edited May 7, 2006 by mike.omega Link to comment
Satori Posted May 7, 2006 Share Posted May 7, 2006 Din punct de vedere al designului interior si exterior, Aveo ii da clasa asa cum Kalos a facut cu predecesorul. Sincer, masina asta mi se pare mai urata decat Loganul, ala in anumite culorii isi imbraca mai bine masivitate. O alta chestie ce ma deranjeaza la ea, estetic, este consola. Parca a fost un vis urat al unui designer. Ceva lipseste acolo, e ca o cocoasa neterminata. In rest... habar nu am. Nu am apucat sa o conduc si probabil nici nu o sa apuc, nu ma intereseaza. Dupa ce ca e urata mai este si masina de lux din punct de vedere al intretinerii. Sa le traiasca. Link to comment
woulfy Posted May 7, 2006 Share Posted May 7, 2006 Eu nu stiu ce sa cred. Pe site scrie clar ca de computer de bord beneficiaza doar varianta pe benzina de 1,6l full. Un dealer mi-a zis ca si diesel-ul (care m-ar interesa pe mine) in varianta full ar avea computer de bord. Sunt confuz. N-as vrea sa iau o masina de 13k euro fara computer de bord totusi. Aveti ceva cunostiinte legate de asta? Link to comment
BogdanG Posted May 7, 2006 Share Posted May 7, 2006 Tu chiar doresti sa cumperi un Hyundai care se intretine ca un AUDI ? Link to comment
VAXXi Posted May 7, 2006 Share Posted May 7, 2006 Pentru nelamuriri legate de Hyundai, aka "ala are computer si beculetele, ala n-are", de ce nu intrebati voi oamenii care chiar si-au cumparat noul Accent, pe ... forumul HyundaiClub ! Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now