NSA Posted May 3, 2006 Share Posted May 3, 2006 Salutare! Sunt nou pe forum. De o luna am un Tico care imi face mari probleme. Astfel, merge normal si brusc pierde putere desi eu o accelerez, apoi incepe sa se smuceasca puternic fata-spate. Te doare pieptul daca ai centura. Am fost la un service cu ea. Schimbat bujii, fise, filtru aer, filtru benzina. Tot asa face. Va rog sa ma sfatuiti ce sa fac. Multumesc. Link to comment
madkat Posted May 3, 2006 Share Posted May 3, 2006 bobina de inductie? delcou? sunt in regula? si o curatare de carburator si eventual un reglaj al socului automat... poate cand se "inchide" socul prea tare si "gatuie" motorul Link to comment
NSA Posted May 3, 2006 Author Share Posted May 3, 2006 Carburatorul l-a curatat un mecanic acum 2 saptamani. Problema e ca merge o saptamana, doua si apoi brusc apare problema. In legatura cu delcoul si bobina mi-au zis de la service ca sunt bune. Link to comment
SORAN Posted May 3, 2006 Share Posted May 3, 2006 Cam ce a facut mecanicul ala de l-a curatat? Link to comment
NSA Posted May 3, 2006 Author Share Posted May 3, 2006 L-a desfacut si l-a bagat intr-o solutie. Folosea si o seringa. Ceva de genul asta. Link to comment
NSA Posted May 4, 2006 Author Share Posted May 4, 2006 (edited) Membrii din Iasi imi pot recomanda un service klumea unde sa-mi curete/regleze carburatorul? Si un pret orientativ. Please! Edited May 4, 2006 by NSA Link to comment
ToPser Posted May 4, 2006 Share Posted May 4, 2006 Poate fi si pompa de benzina ! Depinde cati km are, daca a fost schimbata , sau filtrul de sub masina langa rezervor !!! Link to comment
mike.omega Posted May 4, 2006 Share Posted May 4, 2006 Cam asa am patit eu cand mi-am schimbat pompa de benzina cu una cu arcuri la supape mult prea dure, si pana s-au mai "lasat"(cam 2 sapt) avea pierderi de putere cand imi era lumea mai draga Link to comment
NSA Posted May 4, 2006 Author Share Posted May 4, 2006 Masina are 115000 km. Filtru de benzina a fost schimbat. O sa schimb si pompa. Link to comment
andreib Posted May 4, 2006 Share Posted May 4, 2006 1. La ce service ai fost in Iasi? 2. Problema trebuie diagnosticata corect, nu schimbat tot ce ,,ar putea fi''. Link to comment
NSA Posted May 4, 2006 Author Share Posted May 4, 2006 (edited) Am fost initial la un mecanic din Dancu. Masina a mers 2 sapt f.bine . Apoi in Joia Mare am plecat spre Botosani. Jale pe drum. Am facut 120 km in 4 ore. Am dus-o la un service in Botosani ( TRIDEX ).Cei de acolo i-au schimbat fisele, bujiile, filtru aer, benzina. Nu s-au bagat la carburator.Cica e prea complicat. La intoarcere spre Iasi o singura data a mai facut probleme , in varful unui deal. Eram cu a treia, acceleratia la podea, brusc pierde putere si incepe sa se smuceasca. Edited May 4, 2006 by NSA Link to comment
Pedala Posted May 4, 2006 Share Posted May 4, 2006 Trebuie curatat carburatorul probabil. In orice caz ai probleme cu alimentarea cu benzina. Link to comment
SORAN Posted May 4, 2006 Share Posted May 4, 2006 Mike.omega daca arcurile sunt tari, teoretic presiunea pe refulare e mai mare...deci se intampla altceva! Link to comment
mike.omega Posted May 4, 2006 Share Posted May 4, 2006 S-a rezolvat intre timp Problema la mine era ca ramaneau inchise supapele si nu mai trecea benzina a.i. apasa-i in trafic pedala si nimic, si pornea la a n-a cheie si pedala Link to comment
NSA Posted May 4, 2006 Author Share Posted May 4, 2006 Pot sa rezolv problema cu carburatorul cu un spray de curatat sau cu un aditiv? Puteti sa-mi spuneti cum se folosesc? Sincer nu ma pricep. Multumesc. Link to comment
Shenck Posted May 4, 2006 Share Posted May 4, 2006 verifica si conducta de benzina sa nu fie infundata + garnitura galeriei de admisie Link to comment
NSA Posted May 5, 2006 Author Share Posted May 5, 2006 (edited) Au verificat la service. Conductele aveau putin aer. E normal ca filtrul de benzina sa fie gol cand masina stationeaza? Edited May 5, 2006 by NSA Link to comment
ToPser Posted May 5, 2006 Share Posted May 5, 2006 Nu! Inseamna ca ai pierderi pe traseu si trage aer ! Teoretic nu trebuie sa fie gol! Incearca sa alimentezi dintr-un recipient de 2-3 litri in loc de rezervor si scurteaza traseul ca sa te convingi de unde vine problema ,sau sa mai elimini de pe lista posibilelor componente cu defectiuni traseul de alimentare, rezervor + filtru ! >- Link to comment
NSA Posted May 6, 2006 Author Share Posted May 6, 2006 Am mai descoperit o chestie care ma pune pe ganduri. Dimineata se aude un zgomot dinspre motor. Nu stiu daca e motorul sau altceva. Oricum dinspre compartimentul motor. Un fel de "hârşait"( nu am gasit alt cuvant ) la un interval de cateva secunde. Daca merg apoi cativa km si trag pe dreapta nu se mai aude. E ceva grav? Link to comment
DeBeers Posted June 15, 2006 Share Posted June 15, 2006 Sunt un mare fan al acestei masini. Mi-am cumparat de curand una, dupa o indelungata (si placuta...) experienta avand-o ca masina de firma. Pe scurt faptele: Am cumparat de putin o coreeana 1995, 67k km.. Dupa ceva verificari, un rodaj de vreo 3-4k km (in timpul caruia s-a comportat impecabil) am pornit-o spre mare. Noaptea, vineri spre sambata dimineata. Mentionez ca am facut plinul PLIN (aproximativ 30l), in vederea unei masuratori de consum de la Mol la intrarea pe autostrada. Undeva inainte de Fetesti, in mers, cu motorul turat (a cincea la 90km/h) simt cum cade brusc puterea, se stinge fara sa mai pot sa il tin "aprins" din acceleratie. Primul lucru care imi trece prin minte: carburator infundat sau poate, mai rau, cureaua de distributie... Daca dadeam la automat se comporta ca si cum ar fi in "pana prostului"... Astept vreo 5 minute, cheie, pleaca... Nu ma pierd cu firea, intreb de service in Fetesti: nu exista... Continui drumul... masina merge perfect. Dupa Cernavoda mai "cade" o data, de data asta isi revine mai greu... La 8.00 sunt primul client la Arrow in Constanta. Schimb: filtru aer, fise, bujii, filtru benzina, curat carburatorul... Schimb cureaua de distributie doar ca sa stiu eu ca totul e bine... O monteaza la loc, prima cheie, nimic... Au incercat de toate, nimic... Au dat din nou carburatorul jos, l-au curatat inca o data... A pornit greu, f. greu, am luat o tura prin oras in timpul careia a mai "cazut" o data, cu mecanicul la volan... Omul mi-a spus ca asta e tot ce putea sa ii faca (am tot respectul pentru el si service-ul Arrow, au astepta pana dupa ora 15.00, sambata), mi-a lasat nr. de telefon in caz de ceva, etc... In timpul weekend-ului a mai picat de vreo 3 ori, de fiecare data plecand dupa 5-10 minute. La intoarcere am alimentat cu Lukoil de 98, vreo 15 litri. Si acum partea cea mai intriganta: pe tot drumul la intoarcere a mers perfect. Am mers intins, maxim 100km/h: plin luckoil costinesti - plin luckoil mihai bravu = 11,1 litri (259km) un 4.2 de medie... Ca orice om m-am gandit la benzina, la mamele celor de la MOL, etc.. Atat doar ca luni dimineta a inceput din nou sa "cada"... Si la primul service la care m-am dus s-au oferit sa imi spele inca o data carburatorul... Ce altvceva ar mai putea fi...? Si cat trebuie sa "alergi" o masina ca sa poti fi sigur ca nu te lasa in mijlocul desertului cu prima ocazie...? Link to comment
Pedala Posted June 15, 2006 Share Posted June 15, 2006 (edited) Pai ar mai fii de verificat aprinderea si pompa de benzina (vezi daca se umezeste cand o pornesti dimineata) Edited June 15, 2006 by Pedala Link to comment
AZH Posted June 16, 2006 Share Posted June 16, 2006 Verifica fisele, centrala in mod special. Link to comment
tolin Posted June 16, 2006 Share Posted June 16, 2006 Dar la delco, de ce sa nu se uite ? Mai ales ca-i singurul loc pe care l-au ignorat. Link to comment
mike.omega Posted June 16, 2006 Share Posted June 16, 2006 (edited) E pompa de benzina...sau cel putin la mine asa s-a manifestat Dupa ce am pus una care a picat dupa 2 sapt(fiind contrafacuta probabil sau pur si simplu proasta) mi-au schimbat-o pe garantie. Plec spre casa si pe la jumatatea drumului motorul se opreste desi eu aveam accerelatia apasata(nu la maxim) Dupa ce trag masina pe dreapta ca nu vroia sa porneasca incep si apas de mai multe ori pedala de accerelatie pana porneste. Asa a facut vreo sapt pana si-au dat drumul arcurile supapelor(cred ca sunt mai multe, nu stiu...) din pompa Din cate am inteles pompa nu se amorsa sau ceva de genul asta, nu stiu sigur ca nu sunt mecanicos de felul meu PS: cam putini km din 95 si pana acum... Edited June 16, 2006 by mike.omega Link to comment
bella Posted June 16, 2006 Share Posted June 16, 2006 (edited) Salut, Tatal meu a avut cam aceeasi problema dar la Dacia si de vina a fost bobina de inductie. Numai bine. LE: Se pare ca problemele de Tico nu sunt ca la Dacie ...de ce oare? , asa ca imi retrag sugestia. Edited June 16, 2006 by bella Link to comment
Recommended Posts