Cumnatu Posted October 11, 2009 Share Posted October 11, 2009 Update, dupa 14 ore d incarcaer observ 2 lucruri : 1. incarcatorul nu mai bazaie la fel d tare 2. Acum de la ampermetru de pe incarcator situat acum la valoarea 6 ( din 9 ) In teorie deci, conform manualului incarcatorului mai trebuie sa il las pana ajunge acum la 0. Asteptam, incarcam. Link to comment
Abram Burel Posted October 11, 2009 Share Posted October 11, 2009 Bateria era initial moarta de tot, d-aia nu lua curent. La 0 nu va ajunge, dar poti s-o lasi 24 de ore cu nu-i strica. Link to comment
hitman Posted October 11, 2009 Share Posted October 11, 2009 Teoria zice ca dupa cele descrise de tine trebuie o baterie noua. Sau e pe acolo. Un factor de care nu tine cont prea multa lume: la baterie este importanta CAPACITATEA. In practica mea am intilnit multe baterii cu tensiunea buna, dar dupa juma' de ora in sarcina mureau deci capacitate aproape zero. Link to comment
Salex Posted October 11, 2009 Share Posted October 11, 2009 Aveau una sau mai multe celule moarte (placile din interior erau in scurt). Pe alea nu prea mai poti sa le resuscitezi, nu mai pot asigura curentul din specificatii. Nu e musa sa fie asta si cazul Cumnatului, vezi experienta similara a lui Vaxxi. Link to comment
zack Posted October 11, 2009 Share Posted October 11, 2009 Am cumparat de la praktiker[militari] baterie pentru kalos, cu borne inverse, varta black dynamic. M-a costat 289 ron cu tot cu bateria veche data. ps: Am primit si un bon de benzina in valoare de 50 ron. Link to comment
Esperatul Posted October 12, 2009 Share Posted October 12, 2009 (edited) @Cumnatu, dupa ce se termina de incarcat scoti redresorul si iei un bec de far pe care il pui la borne pentru 1 minut, apoi pui in paralel cu acesta voltmetrul. Daca se duce sub 12v s-a dus un element(minim). PS. SI mie mi-a picat bateria asa ca am luat una de 72Ah cu 180Ron(Rombat). Edited October 12, 2009 by Esperatul Link to comment
Cumnatu Posted October 12, 2009 Share Posted October 12, 2009 Mai bateria in cauza e Varta, am cumparat-o fix acum 1 an, folosita juma de an, au tinut faza scurta cu motorul oprit si o ora lasata asa ( facut gratar la lumina farurilor ) iar cand am tras-o pe dreapta nu avea semne de scurturi sau ceva. De la momentul postarii de ieri am mai tinut-o in priza inca aprox 12 ore ( am fost plecat de acasa si nu puteam sa o las in continuu ) iar acum, la momentul postarii e la 1,5A pe ampermtrul incarcatorului deci tinde catre full. ( ieri cand ampermetrul era la 6 din 9 , pe baterie aveam 11.2V ) La orele 9 plec spre munca, o sa o scot iar diseara daca nu ploua o pun pe masina, las faza scurta aprinsa 1 minut asa cum zice mai susesperatul si apoi masor din nou cu voltmetrul. Oricum voi posta masuratori cu masina oprita, pornita samd sa vedem ce iese. Oricum, nu trebuia sa o las conectata bateria pentru atat de mult timp. De data asta, dupa ce ma asigur ca e full, nu o mai las conectata cu saptamanile daca nu merg cu masina. Link to comment
NanuTz Posted October 12, 2009 Share Posted October 12, 2009 Si eu am facut exact ca tine, o uitam in parcare, iar dupa 4 descarcari , a decedat complet, nu mai tinea nici doua zile. Schimba-ti bateria, si misca masina macar saptamanal, in weekend la plimbare, preventiv. Link to comment
rm.popa Posted January 17, 2012 Share Posted January 17, 2012 Mă poate ajuta careva cu specificaţiile (modelul) bateriei unui Aveo 2006, 1.4? Merci mult! Link to comment
MCojo Posted January 18, 2012 Share Posted January 18, 2012 Delco, 12v, 55Ah, 550A curent maxim la pornire, borne inverse. La mine a tinut 7 ani. Link to comment
Recommended Posts