adinagsm Posted May 11, 2006 Share Posted May 11, 2006 am mare nevoie de un astfel de racord pt tico sau unul care sa se potriveasca.in magazin am gasit cu tot cu catalizator, dar nu am nevoie de catalizator decat de racordul flexibil. multumesc anticipat Link to comment
SORAN Posted May 11, 2006 Share Posted May 11, 2006 In Pantelimon la Pilot Tuning au sau in targ la aia care vand tobe! Link to comment
Cristi.n Posted May 11, 2006 Share Posted May 11, 2006 daca te ajuta cu ceva pot sa ti-l dau pe al meu de pe masina ca ma gandesc sa scot tobele si sa trag o teava ... Link to comment
smailmiami Posted May 18, 2006 Share Posted May 18, 2006 daca te ajuta cu ceva pot sa ti-l dau pe al meu de pe masina ca ma gandesc sa scot tobele si sa trag o teava ... Racordul ala flexibil are rolul de a atenua vibratiile motorului care ajung la toba ... fara asa ceva s-ar putea sa sudezi ceea ce montezi cel putin o data pe saptamana ... Link to comment
[i_unit] Posted July 19, 2006 Share Posted July 19, 2006 Am si eu aceeasi problema la Matiz. Mai exact "pufaie" pe la racordul flexibil. Se poate pune unul de pe alt tip de masina? (ex. Supernova, etc.) Link to comment
PIG Posted August 29, 2006 Share Posted August 29, 2006 Fratilor vreau sa-mi schimb toba de mijloc la Tico si am considerat ca ar fii mai bine sa-mi iau toba aceea care se leaga de toba finala si direct in fata de galerie , astfel scotand si catalizatorul . Problema este ca cica tre sa schimb si galeria ca nu se potriveste...toba am luat-o din targ din vitan am dat 140 RONi iar o galerie la mana a doau e 70 RONi cu mana de lucru 50 RONi ma duce ca si cum mi-as lua toba de mijloc adica vreao 250 RON ...ce parere aveti ...se merita ?? Link to comment
ToPser Posted August 29, 2006 Share Posted August 29, 2006 Nu stiam ca Tico are racord flexibil,poate ca cele dupa 2000 care sunt prevazute cu catalizator ! Cred ca racordul poate fi inlocuit cu succes de o bucata de teava de acelasi diametru, am vazut operatia asta facuta si nu s-a rupt nimic de 1 an! >- Link to comment
[i_unit] Posted August 31, 2006 Share Posted August 31, 2006 Fara racordul flexibil, vibratiile motorului s-ar transmite catre caroserie prin intermediul traseului de evacuare, care, chiar daca este ancorat flexibil de caroserie, poate induce rezonante suparatoare la anumite turatii. Link to comment
ToPser Posted August 31, 2006 Share Posted August 31, 2006 Asta-i teorie ,in practica nu am vazut nici un Tico cu racord fexibil. racordurile flexibile au aparut relativ recent o data cu catalizatoarele,din rationamente care se deduc din folosirea catalizatorului ,care este o piesa din portelan! Link to comment
SORAN Posted August 31, 2006 Share Posted August 31, 2006 Exact...vibratiile care le reduce acel element sunt de frecventa prea joasa ca sa intre in rezonanta cu ceva. Link to comment
[i_unit] Posted September 1, 2006 Share Posted September 1, 2006 Atunci uitati-va la Logan si pe daciaclub.ro, sa vedeti cum se chinuie unii sa-si adapteze racord flexibil pe traseul de evacuare, caci deh, Loganul nu are asa ceva... si intra in rezonanta... Link to comment
ToPser Posted September 2, 2006 Share Posted September 2, 2006 Pai nu-i nevoie sa ma uit la Logan ,ca am unul in curte si sa stii ca nu intra in rezonanta! Nu mai lua de bun tot ce se scrie pe Dacia club >- Link to comment
ZangoZece Posted April 9, 2012 Share Posted April 9, 2012 are dreptate baiatu care spune ca intra in rezonanta fara racord deoarece aceeasi problema o am si eu am schimbat toba din mijloc care vine cu tot cu galerie pana in fata si in nici 2 luni de cand am schimbato s-a gaurit iar ca sa numai zic ca in viteza a 4 a la vreo 70 la ora toata masina vibreaza din cauza tobei,problema pe care nu o aveam cand aveam racordul flexibil Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now