vonLeeb Posted July 30, 2006 Share Posted July 30, 2006 (edited) 1. Am bagat 15l benzina OMV 100, + un flacon intreg de Liqui Moly fuel injector cleaner, si am mers 130 km, in stilul recomandat de voi, mai turat, chiar foarte turat pe alocuri. Rezultat: nimic deosebit, tot se smuceste masina de 2-3 ori in treapta a2a atunci cand accelerez. Trebuie sa apas prea incet pe acc ca sa nu se smuceasca. Masina nu mi s-a parut mai vioaie fata de obicei, dupa drumul facut. In schimb mi s-a parut ca a consumat mai putina benzina, cred ca se datoreaza stilului mai turat de condus. 2. A doua zi am scos restrictorul de aer, si astazi am mers la drum lung din nou. Masina nu mi se pare mai vioaie, nici la turatii joase, nici la turatii mari. Vit. max.: 152 km/h in usoara vale, 140 km/h la drum drept, cu inca o persoana si bagajel. Consumul iar m-a surprins placut, dar nu stiu carui fapt se datoreaza, tind sa cred ca tot mersul la turatie mai ridicata, e cauza, adica turatia normala mai bine zis, nu cum mergeam pana acuma. Nu am consumat spectaculos de putin, dar e bine. Chiar nu inteleg de cum au prin unii dintre voi viteze de 160-170 km/h cu restrictorul scos, si ce alte minuni li s-au mai intamplat in demerajul masinii. Tin sa reamintesc ca am bujii noi Champion, toate curelele de transmisie proaspat schimbate, la fel si filtrele, injectoarele curatate la ultrasunete, ulei 5W-40 Mobil 1. Poate ca injectoarele ma impiedica sa obtin asemenea viteze cu restrictorul scos, caci au timp de reactie prea mare, dupa cum a aratat scanerul. Dar eu nu le mai duc la desfundat, 900000 am dat la ultrasunete, si se pare ca degeaba. Edited July 30, 2006 by vonLeeb Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now