catastef Posted May 16, 2006 Share Posted May 16, 2006 Sal all, Cu Maty-ul proaspat segmentat parca am si eu curaj sa mai ies in oras. Fara fum, motorul a prins viata, demaraje mai bune = parca alta masina. Dupa 1000 de km tb sa merg din nou pt restrangere garnit chiuloasa si re-reglare culbutori. Asta este ce am inteles de la meserias. Am facut pana acum 250 km cu ea, de la segmentare incoace si am observat urmatoarele: Cand trec din viteza 1 in viteza a II-a, parca se balbaie de 2 ori motorul, ca si cum s-a frana un pic si ar da sa cada in nas dupa care isi revine imediat si totul e ok. Aveti un remediu/explicatie pt asta? Motorul a devenit mai zgomotos si parca suiera a viata...o fi ok acest nou tip de sunet scos de motor? Azi dim am pornit motorul, l-am lasat 2 minute sa se incalzeasca si am plecat la drum. In primii 5-6 km, la stopuri observam ca se mai accelera cate un pic fara sa fac eu nimic, dupa care se reducea aceasta incercare de acceleratie si asa ramanea. Aceasta stare de mica acceleratie apare aleator si in special pana se incalzeste un pic. Dupa segmentare am schimbat si valva PCV. Nu am umblat la IAC si nici nu as vrea. Dupa segmentare i-am repus bateria (statuse data jos de pe masina 10 ore), si am lasat motorul sa mearga la relanti vreo 20 minute imediat dupa ce l-am pornit prima data. Se poate considera ca am efectua procesul acela de invatare de care are nevoie acest motor? Trebuia sa fac ceva si cu aerul conditionat? adica se face si pt el vreo invatare? Dupa ce il pornesc imi ia viata masinii aproape instant si tine asa vreo cateva minute de mers, dupa care parca imi mai lasa si mie ceva putere Aici as avea nevoie de niste sfaturi. Bujiile pe care le am pe masina sunt niste Champioane cam terminate, insa nu am mai avut bani sa le schimb acum, si le voi schimba cand merg la interventia de 1000 km dupa segmenatre. Credeti ca schimbarea bujiilor va produce efecte pozitive? Eu am un SE cu Euro 2: ce bujii imi recomandati? Orice sfat e binevenit Link to comment
tolin Posted May 17, 2006 Share Posted May 17, 2006 Toate operatiunile pe care le sugerezi trebuie facute, dar mai intai schimba bujiile acelea si pune un filtru de aer nou (daca n-ai facut-o pana acum). Si nu mai tine atat de mult motorul la ralanti pe vremea aceasta, motorul se incalzeste mai usor in mers, la sarcina redusa. Altfel, sectiunea problemelor tehnice Matiz este plina de postari care-ti raspund la toate, n-are rost sa le multiplicam ptr. fiecare caz in parte. Doar atat, bujii bune la Matiz sunt NGK BPR5EY-11, iar de pe forum afli si unde gasesti. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now