alexmohora Posted June 1, 2006 Share Posted June 1, 2006 Dar la jafurile de camioane care zburdă prin Bucureşti nu le bagă nimeni impozite/taxe/euro ţâşpe că m-am săturat să tot închid geamul şi dau pe recilculare când merg prin perdeaua groasă de fulm albăstros şi prea frumos mirositor? O grămadă de fost firme de stat, private de construcţii, RATB, Spaţii verzi, chiar şi ăştia de la gunoi, deţin un număr impresioanant de astfel de monştri gazoşi Link to comment
BogdanG Posted June 1, 2006 Share Posted June 1, 2006 este una din taxele speciale concepute de a stopa importul masiv de masini second din strainatate dupa intrarea noastra in ue. era vorba la o masina din 2002 parca ceva de genul taxa de inamtriculare 1800 de euro! asa ca probabil va cadea mitul cu masini din strainatate la super preturi. apropopo BOgdane iti mai iei audi a6 2,5 TDI??? te mai tine??? )"> Ma tine ,am facut un calcul si acum inmatricularea pt 2.5 TDI ajunge la 2174E iar conform tabelului pt 2007 taxa va ajunge 2010 E ,deci mai putin, problema e alta si anume :se va calcula numai acesta taxa sau asta va fii o taxa extra pe linga cea actuala ? Oricum se vor umple soselele peste citiva ani de motociclete asa ca sa vezi atunci probleme ("> Problema mare a romanului e alta ,tot vorbim de case de lux si masini de lux dar nici macar nu stim definitia lor .Daca o familie are in componenta 7 membrii este normal sa aiba o casa de 300m2 ,deci trebuie luat in considerare si acest aspect pe linga locatie etc etc .Nu este deajuns ca un barosan plateste 1500E pe luna sa-si incalzeasca resedinta de 1000m2 ,ce naiba mai vor astia ? Ce nu le mai ajunge Link to comment
ticolino Posted June 1, 2006 Share Posted June 1, 2006 Oricum se vor umple soselele peste citiva ani de motociclete asa ca sa vezi atunci probleme ("> Cum ar fi? Te referi cumva la mai putine ambuteiaje si la mai multe locuri de parcare? Link to comment
dreaQ Posted June 1, 2006 Share Posted June 1, 2006 Daca tariceanu e cu motocicletele o sa scada taxele la motoare. Daca ajunge gigi becali premir probabil branza de oaie va fi scutita de TVA si tot asa. Taxe in functie de hobbyuri. Serios vorbind e bine sa incurajeze sectorul moto. Oricum asta cu "reducerea impozitului pe motocicleta va incuraja omul de rand sa-si ia motor" e trasa de par ca daca o sa scada taxa pe an cu 200.000 lei... Link to comment
BogdanG Posted June 1, 2006 Share Posted June 1, 2006 (edited) Cum ar fi? Te referi cumva la mai putine ambuteiaje si la mai multe locuri de parcare? Cum ar fii cresterea numarului de accidente ,si asa mor multi motociclisti si nu mi-as dori sa te vad intr-o statistica . Cresterea numarului de motoare nu v-a duce la mai putine ambuteiaje ba din contra vezi ROMA unde sunt mai multe motoare si scutere decit masini .Daca motoarele devin foarte ieftine si mai ales daca se favorizeaza vinzarea acestora o sa vedem la TV numai necroloage Nu am nimic cu motociclisti ba din contra sunt cu oki cit cepele sa-i feresc si multi chiar imi multumesc ,dar nu toti sunt ca mine ,nu poti cere unui babac de 70 de ani sa fereasca motociclisti mai ales ca ala abia vede kilometrajul . Edited June 1, 2006 by BogdanG Link to comment
ticolino Posted June 1, 2006 Share Posted June 1, 2006 asa e, trebuie facuta o educatie mai buna a tuturor participantilor la trafic. dar cred totusi ca solutia pe 2 roti e una buna. in mare parte din cauza ca este incurajata in multe orase europene. Iar aici prin 2 roti ma refer inclusiv la biciclete. 4 roti rau, 2 roti bine 4 roti rau, 2 roti bine 4 roti rau, 2 roti bine suna cunoscut? Link to comment
Tommy Posted June 1, 2006 Share Posted June 1, 2006 (edited) Cam asa ceva: Daewoo rau, Logan bine? Edited June 1, 2006 by Tommy Link to comment
ticolino Posted June 1, 2006 Share Posted June 1, 2006 Mai dau un hint: toate rotile sunt egale, dar unele sunt mai egale decat celelalte Link to comment
Matizel Posted June 2, 2006 Share Posted June 2, 2006 ce se intampla cand un motociclist face pana de cauciuc? )"> Link to comment
BogdanG Posted June 2, 2006 Share Posted June 2, 2006 Nu stiu daca e chiar asa Ticolino ,oricum Bucurestiul e un oras aglomerat ,deja firmele de curierat rapid folosesc 2 roti in loc de porumbei voiajori si e full orasul de motorete conduse 80% de pusti de 16-18 ani care nu au habar de reguli de circulatie si mai mult incurca circulatia . Link to comment
ticolino Posted June 2, 2006 Share Posted June 2, 2006 Si daca firmele de curierat ar folosi dube iar pustii aia ar conduce gipane ar fi mai bine? Link to comment
VAXXi Posted June 2, 2006 Author Share Posted June 2, 2006 BogdanG, degeaba te opui progresului, volens-nolens 2 roti este viitorul in trafic pentru cei care vor vrea sa se deplaseze in loc sa asculte muzica la CD in spatele aerului conditionat. Pur si simplu evolutia naturala este "masini, tot mai multe masini", pe cand parcari nexam, strazi marite nexam. Ce e prost la noi, ca vom prinde tocmai "inceputul" acestei tranzitii: o scoala de categoria A facuta de forma, cu un examen fara nici o legatura cu traficul real, inseamna multe permise proaspete acordate multor posesori de motociclete care lasa in ceata 75% din masinile din Romania. Si cum "power is nothing without control", multi vor sfarsi (din pacate) in capete de pod/stalpi/pe contrasens si alte accidente similare. Deh, la noi lumea e pudica si plina de prejudecati, si multi se oripileaza la gandul ca s-ar putea duce la servici cu un scuter in loc de 1 tona de fiare care consuma dublu sau triplu si cu care pierd 2 ore dus-intors zilnic. Poate in timp ne-om civiliza si noi. Sau poate nu. Link to comment
tolin Posted June 2, 2006 Share Posted June 2, 2006 ... volens-nolens 2 roti este viitorul in trafic pentru cei care vor vrea sa se deplaseze ... E suficient o roata, ca sa te deplasezi, de acolo s-a plecat si tot acolo se va ajunge, "se inchide cercul". Link to comment
Tommy Posted June 2, 2006 Share Posted June 2, 2006 Deh, la noi lumea e pudica si plina de prejudecati, si multi se oripileaza la gandul ca s-ar putea duce la servici cu un scuter in loc de 1 tona de fiare care consuma dublu sau triplu si cu care pierd 2 ore dus-intors zilnic. Poate in timp ne-om civiliza si noi. Sau poate nu. Misto zis Vaxxi, dar nu e numai asta.. mai sunt si confortul si/sau lenea Prin natura lui, organismul uman tinde firesc sa faca tot mai putin efort pentru a se autoproteja . Si tot instinctul de conservare ne face pe cei mai multi dintre noi.. sa nu (ne) mai urcam pe dracia aia cumplit de rapida si al naibii de mortala, pe care o data urcati numai legal nu se poate merge "> Link to comment
VAXXi Posted June 3, 2006 Author Share Posted June 3, 2006 Motocicleta poate ca da, este ceea ce spui tu; de fapt, o motocicleta "full-fledge" este relativ incomoda si greoaie in oras. Scuterele in schimb fac legea (si cand zic scuter, nu va ganditi neaparat la un 50 cmc in 2 timpi care abia se tara, ci un 125-250 mai maricel si foarte comod, cu loc pentru casca/bagaje). Link to comment
Abram Burel Posted June 3, 2006 Share Posted June 3, 2006 Mda, si mie mi-ar place un scuter. Dar unde sa-l tin? Stiti voi pe cineva care sta la bloc (intre alte's'de'mii de blocuri) si care sa-si lase scuterul in... parcare? Ca de pus pe balcon, cu cat stai mai sus cu atat e mai... greu (desi parca g scade cu inaltimea ) Link to comment
VAXXi Posted June 6, 2006 Author Share Posted June 6, 2006 Sub 1600: 56 RON Intre 1601 - 2400: 360 RON Peste 2400: 800 RON Inmatriculare auto mai vechi de 10 ani (presupun ca din afara): 4000 EUR Link to comment
VAXXi Posted June 6, 2006 Author Share Posted June 6, 2006 Mmmmmdea... eu in schimb am onoarea de a avea automobil de lux, se pare. Link to comment
Esperatul Posted June 6, 2006 Share Posted June 6, 2006 (edited) Nu dispera ca alea sunt limitele superioare. De ex, se va calcula ceva de genul: pt 1600-2400 valoare fixa + fiecate 200cmc peste 1600 X ~500 de mii. Edited June 6, 2006 by Esperatul Link to comment
VAXXi Posted June 6, 2006 Author Share Posted June 6, 2006 A... mai vii de-acasa atunci. Link to comment
mike.omega Posted June 6, 2006 Share Posted June 6, 2006 Am si eu o intrebare, oarecum fftopic: dar nu stiu unde in alta parte sa intreb Odata cu noile taxe impuse de intrarea in UE de la anul stiu ca si RAR-ul va fi altfel si ca masinile mai vechi vor fi radiate/retrase din circulatie. Stie cineva sigur cum va fi cu ITP-ul de la anu' si daca se merita achizitionarea unui break din 2003? Ma intereseaza deoarece am eu un plan/gand pe care sper sa-l duc la capat dar nu vreau sa ma trezesc ca la 2 ani dupa ce cumpar masina sa nu mai pot circula cu ea PS: daca deranjeaza rog a se sterge Link to comment
VAXXi Posted June 6, 2006 Author Share Posted June 6, 2006 Nici o masina deja inmatriculata in Romania nu va fi scoasa fortat din circulatie, indiferent ca e Trabant/Raba/TV. Link to comment
Abram Burel Posted June 6, 2006 Share Posted June 6, 2006 Daca o sa se apuce lumea de tuning... invers? Adica ce parere ati avea de... miscorarea capacitatii cilindrice? Un Espero cu motor de 1,4, ei, ce zici Vaxxi, nu-ti surade? Ar fi mult mai... silentios si-ti ramane si mai mult loc de bagaje. Link to comment
ovi_jer Posted June 6, 2006 Share Posted June 6, 2006 Ce sa faca cu motor de 1,4 la un portbagaj de 550l? Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now