Jump to content

Cauciucuri Matiz


Recommended Posts

  lperisoara said:
Pentru iarna recomand Debica Frigo 155/65/13. (dec. 2007 - 120 Ron/buc.). Iarna trecuta, pe autostrada Bucuresti-Pitesti am mers pe zapada de 5 cm cu 80-90 km/h, cu trei persoane la bord + bagaje. Aderenta foarte buna.

 

 

Apropos:

 

Pentru iarna recomand Continetal eco contact (alea stock cu care a venit matizu) :) ) , iarna asta au avut aceeasi aderenta ca vara pt ca la noi iarna-i ca vara... Anu trecut cu aceleai cauciucuri pe acceasi zapada(si inca mai ningea) de care zice colegu eu mergeam pe autostrada Bucuresti-Pitesti cu 90-100 Km/h, 2 persoane la pupa + bagaje . Adrenalina foarte buna :) )

 

Acum, fara nici un fel de ironie, cuciucurile de zapada la noi nu prea se preteaza, eu iarna trecuta am supravietuit cu continentalurile stock si o pereche de lanturi pe fata fara nici un fel de probleme - nu stiu daca am pus lanturile de 4 ori...iarna asta nu am folosit lanturile, desi am fost la munte, pe serpentine( valea prahovei, rucar bran, valea jiului, balea cascada...toate cu zapada)... poate depinde si de sofer acum...

 

Defapt am o intrebare pt cine stie, ce cauciucuri is bune pe polei? - serios! asta e fenomenul cel mai des intalnit pe sosele noastre iarna. Una din calitati e clara, tre sa fie un cauciuc moale la tempraturi joase...stie careva vre-un model/marca anume?

 

Multumesc anticipat!

 

...aaaa da, 5 cm in vis poate!

Link to comment
  Bogdan_80 said:
Sincer si fara misto singurele care fac fata sunt cele pe care se pot monta cuie (nu am gasit alt termen).

 

Montarea de cuie pe cauciucuri prevazute cu gauri speciale este ilegala (sau mai precis se folosesc numai la curse). Pentru polei, cauciucuri de iarna si un sac de nisip =))

Edited by SmartTony
Link to comment
  micutu said:
Apropos:

 

Pentru iarna recomand Continetal eco contact (alea stock cu care a venit matizu) :) ) , iarna asta au avut aceeasi aderenta ca vara pt ca la noi iarna-i ca vara... Anu trecut cu aceleai cauciucuri pe acceasi zapada(si inca mai ningea) de care zice colegu eu mergeam pe autostrada Bucuresti-Pitesti cu 90-100 Km/h, 2 persoane la pupa + bagaje . Adrenalina foarte buna :) )

 

Acum, fara nici un fel de ironie, cuciucurile de zapada la noi nu prea se preteaza, eu iarna trecuta am supravietuit cu continentalurile stock si o pereche de lanturi pe fata fara nici un fel de probleme - nu stiu daca am pus lanturile de 4 ori...iarna asta nu am folosit lanturile, desi am fost la munte, pe serpentine( valea prahovei, rucar bran, valea jiului, balea cascada...toate cu zapada)... poate depinde si de sofer acum...

 

Defapt am o intrebare pt cine stie, ce cauciucuri is bune pe polei? - serios! asta e fenomenul cel mai des intalnit pe sosele noastre iarna. Una din calitati e clara, tre sa fie un cauciuc moale la tempraturi joase...stie careva vre-un model/marca anume?

 

Multumesc anticipat!

 

...aaaa da, 5 cm in vis poate!

 

Serios, sper ca postul asta este la misto...

Link to comment
  • 3 weeks later...
  steph said:
Las ca el vrea turbo pe matiz dar nu intelege conexiunea dintre cauciuc si temperatura de afara.

 

 

o parte e la misto... si ca sa te completez steph (ca tot ne tinem de glume) - normal ca vreau, ca cica ajuta la aderenta :) )

 

hai ca iarna asta nu prea a fost nevoie de gume de iarna...

Edited by micutu
Link to comment

salutare to all.am si eu o intrebare care ma roade de mult si nu am gasit nicaieri raspunsul adica unu concret.vreau sa imi schimb anvelopele...dar... vreau ceva mai late pt matizake al meu, cum ar fi 175/60/r13.multi imi spun ca ating la bracaj maxim alti nu.in cartea masini 175/60/r13 este maximul, deci ar trebui sa mearga dar...vreau sa imi spuneti poate stiti mai bine, cum se comporta masina cu asa anvelope, e bine sau nu, se merita sau nu.am intele ca se cam rezolva cu stabilitate cu asa anvelope, este adevarat?vreau si eu niste sfaturi,pareri de la voi.

Link to comment

Va salut. 145/70 cele mai tari. Nankang. De la Autosoft 350 lei cu tot cu transport.Ezic ca-s de vara, altii ca-s all-seson. Nu-s zgomotoase, Putin mai instabila masina la curbe, dar vorba aia e mai sus. Directie mult, mult mai usoara si mai placuta. Acum nu stiu care e diferenta de viteza pe care mi-o indica vitezometrul, intre cele doua tipuri, pe 65 si pe 70. Sa-mi pot face consumul real.

Link to comment
  mitzy_vip said:
am citit dar in cartea masina este pusa valoare de 175/60/r13\.si-a mai pus cineva asa anvelope? vreau sa stiu de la cineva care si-a mai pus si cum se comporta masina.

 

 

Trebuie sa schimbi si caseta, tocmai ca sa nu atinga.

Link to comment

pai asta e si faza ca am mai vazut pe matiz 175/60.r13 si nu au schimbat caseta daia tot intreb uni spun ca nu le ating alti da...pana la urma pe cine cred :( vreau ceva mai late dar 165 mi se par mici :( nu stiu de ce :( 165/60 exista ??

Link to comment

salut vali mindru posesor de matiz luat second

am cauciucuri matador stella si pe fata si pe spate de vara si deocamdata nu mio facut probleme nici pe zapada

apropo is din cluj stie cineva pe unde ii service ca ajung la 60k km si se cam cere o revizie si daca imi recomdati un ulei bun

Link to comment
  mitzy_vip said:
pai asta e si faza ca am mai vazut pe matiz 175/60.r13 si nu au schimbat caseta daia tot intreb uni spun ca nu le ating alti da...pana la urma pe cine cred :( vreau ceva mai late dar 165 mi se par mici :( nu stiu de ce :( 165/60 exista ??

 

E un model de la Falken, directionale de ploaie, 165/60R13. Pe un site parca era decat 1 mil juma pt un cauciuc. Pe celelalte aproape de 3.

Link to comment
  • 2 months later...

As putea elibera spatiu in portbagaj, daca sunt asa bune sprayurile alea, cat sa ma duca pana la vulcanizare macar. Se poate monta o butelie circulara de GPL de exemplu... Deci? Bune de ceva sprayurile alea?

Link to comment

Nu am folosit. Cred ca sunt bune doar in cazul in care ai un por, ai luat un cui. Nu stiu ce poti face cu ele in cazul in care ai dat in groapa sau bordura si ai rezolvat cauciucul.Sa ai un sparay e ok (in caz de urgenta) dar sa renunti la roata de rezerva, mai ales la drumuri lungi, stiu si eu...

La modelele cu LPG- roata de rezerva nu mai exista, fiind inlocuita cu un spary si un minicompresor.

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...