gabi boldeanu Posted February 9, 2010 Share Posted February 9, 2010 165/70/13 merg far probleme,cunosc 2 posesorii de Matiz cu aceste dimensiuni la cauciucurii Link to comment
tolin Posted February 9, 2010 Share Posted February 9, 2010 65% din 155 mm reprezinta talon inalt, iar 70% din 165 sau 65% din 175 este si mai inalt, e talon de caruta, nu stiu cine si-ar dori asa ceva deoarece suspensia unei masini nu se imbunatateste din talonul pneului, nici rezistenta jantei. Asta-i o solutie din categoria "mi-a zis doi vecini". Toata lumea doreste un talon mai mic, mai putin deformabil, mai rezistent la lovituri, astfel incat, masina sa oscileze mai putin in plan lateral, sa aiba o roata mai usoara si mai rezistenta. Faptul ca, pe piata exista super-oferte (ca nu se cauta, nu se vand) de pneuri no-name, ieftine si cu talon mare, este ultimul lucru pe care ar trebui sa-l faca cineva. Daca cineva citeste acest topic, adica o experienta colectiva de 12 ani pe aceasta masina (am renuntat a mai crede asa ceva), ar afla ca o roata mare pe Matiz anuleaza toate avantajele de manevrabilitate ale acestei masini. Spor la aruncat banii pe fereastra ! PS Regula de aur #1: Rotile unei masini trebuie sa fie mai scumpe decat instalatia audio ! Link to comment
mai_76 Posted February 10, 2010 Share Posted February 10, 2010 Foloseste cauciucuri cu dimensiunile recomandate de producator: 145/70/13 sau 155/65/13 sau 175/60/13. Daca vrei neaparat un talon mai inalt (desi castigul in inaltime va fi nesemnicativ) foloseste 155/70/13. Cele de 165/70/13 ating pe spate si am auzit ca ar atinge si pe fata. Sunt recomandate 175/60/13? Ca la mine apar doar primele doua. Nu sunt prea late ? Link to comment
adimannu Posted February 10, 2010 Share Posted February 10, 2010 (edited) Sunt ok cele de 175/60 r13 nu sunt prea late si nu ating dar stau cam chinuite pe jantele de matiz iar pt iarna se gasesc foarte greu Edited February 10, 2010 by adimannu Link to comment
mai_76 Posted February 10, 2010 Share Posted February 10, 2010 (edited) Eu raman la 155/65/13. Marangoni sunt bune de ceva? Am gasit pe undeva la 120 RON parca Edited February 10, 2010 by mai_76 Link to comment
hepea Posted February 11, 2010 Share Posted February 11, 2010 Sunt recomandate 175/60/13? Ca la mine apar doar primele doua. Nu sunt prea late ? Nu sunt prea late. Atata ca invarti mai greu covrigul Link to comment
ToPser Posted February 12, 2010 Share Posted February 12, 2010 Marangoni sunt OK ! Si pretul e bun, verifica DOT-ul ! Link to comment
mai_76 Posted February 12, 2010 Share Posted February 12, 2010 Marangoni sunt OK ! Si pretul e bun, verifica DOT-ul ! Recunosc ca nu stiu ce e DOT-ul, dar oricum sunt 73T. Banuiesc ca la asta te referi... Link to comment
Salex Posted February 12, 2010 Share Posted February 12, 2010 (edited) Nu, codul din 4 cifre care indica data fabricatiei. Mai exact aaxx => saptamina aa din anul xx LE: codul pe care l-ai indicat tu reprezinta indicele de greutate (73) si indicele de viteza (T). Detalii aici Edited February 12, 2010 by Salex Link to comment
mai_76 Posted February 12, 2010 Share Posted February 12, 2010 Interesanta si utila informatie! Recunosc ca nu stiam de chestia asta. De-acum inainte o sa ma uit cu atentie la data fabricatiei! Multumesc Link to comment
Tommy Posted February 25, 2010 Share Posted February 25, 2010 (edited) Daca ati avut sau ati mers cu vreo unul din tipurile de cauciucuri de mai jos, sau o alta recomandare "ultra pozitiva" aruncati o parere, azi as vrea sa comand. Vredestein T-TRAC: http://ssl.delti.com/cgi-bin/rshop.pl?details=Ordern&cart_id=77187967.139.30549&typ=D36717&ranzahl=4&Breite=155&Quer=65&Felge=13&Speed=T&weiter=0&kategorie=6&Ang_pro_Seite=15&Transport=P&dsco=139&sowigan=So Toyo 350: http://ssl.delti.com/cgi-bin/rshop.pl?details=Ordern&cart_id=77187967.139.30549&typ=R-143264&ranzahl=4&Breite=155&Quer=65&Felge=13&Speed=T&weiter=15&kategorie=6&Ang_pro_Seite=15&Transport=P&dsco=139&sowigan=So Kumho Solus KH17: http://ssl.delti.com/cgi-bin/rshop.pl?details=Ordern&cart_id=77187967.139.30549&typ=R-152485&ranzahl=4&Breite=155&Quer=65&Felge=13&Speed=T&weiter=15&kategorie=6&Ang_pro_Seite=15&Transport=P&dsco=139&sowigan=So Bridgestone B 250: http://ssl.delti.com/cgi-bin/rshop.pl?details=Ordern&cart_id=77187967.139.30549&typ=R-128698&ranzahl=4&Breite=155&Quer=65&Felge=13&Speed=T&weiter=0&kategorie=6&Ang_pro_Seite=15&Transport=P&dsco=139&sowigan=So Edited February 25, 2010 by Tommy Link to comment
andrew Posted February 25, 2010 Share Posted February 25, 2010 Kumho Solus am avut eu pe matiz (nu stiu daca erau KH17). S-au comportat mai bine decat Continental-urile originale, cel putin pe umed se cunoaste bine diferenta. Cu altceva nu prea am cu ce sa compar. Link to comment
Tommy Posted February 25, 2010 Share Posted February 25, 2010 Multam, alea mi-au palcut si mie din ce am gasit pe dimensiunea asta, le-am comandat. De continentale eco sa nu aud, in nici 15 mii de km, condus soft, s-au terminat. Link to comment
andrew Posted February 25, 2010 Share Posted February 25, 2010 Am gasit si asta: Toyo 350 Kumho kh17 Bridgestone B 250 Vredestein T-Trac Nu am avut prea mult timp de sapat pe site, dar poate are altcineva. Nu garantez in nici un fel validitatea informatiilor de acolo. Link to comment
claud20012 Posted February 26, 2010 Share Posted February 26, 2010 Kumho Solus vin standard pe Spark. O fi producatorul coreean, dar cauciucurile mele sunt facute in China. Eu sunt multumit de ele, insa de comparat pe masina asta nu prea am cu ce, ca am mai pus doar cauciucuri de iarna. Link to comment
Doru_Neo Posted February 27, 2010 Share Posted February 27, 2010 Totusi de ce nu alegeti marci mai bune Firestone, Goodyear, BF Goodrich, Pirelli? Link to comment
Tommy Posted February 27, 2010 Share Posted February 27, 2010 (edited) Pentru ca: 1. nu e totul marca, conteaza si modelul, una e Dunlop Sp Maxx si alta e Dunlop Sp30, Bridgestone Potenza nu vin cu B250 etc; 2. pe dimensiuni mici sunt fabricate putine anvelope foarte bune si sunt greu de gasit. Ultra high performance nu se fabrica pe 13. Firestone nu e vreun varf in vreun top undeva, si nici nu cred ca a slavit careva Montana, Debica, Kormoran. Spark-ul stock cred ca vine cu Kumho kh15, nu cu kh17: http://ssl.delti.com/cgi-bin/rshop.pl?details=Ordern&cart_id=77187967.139.30549&typ=R-175653&ranzahl=4&Breite=155&Herst=Kumho&Quer=65&Felge=13&Speed=T&weiter=0&kategorie=6&Ang_pro_Seite=15&Transport=P&dsco=139&sowigan=So Edited February 27, 2010 by Tommy Link to comment
Doru_Neo Posted February 28, 2010 Share Posted February 28, 2010 Nu cred ca marcile de reunume is dau cu firma in cap - Eu pana acum avut pe matiz la cauciucuri de vara: Goodyear Gt2 di BF Goodrich de care am fost foarte multumit. In trecut am avut Continental si Sava niste prostii. Link to comment
closchkutza Posted March 2, 2010 Share Posted March 2, 2010 Si Continental nu e firma buna? De ce tipul asta "Eco" e o balarie de anvelopa? Si eu am aceeasi dilema cu anvelopele insa sunt 90% convins sa merg pe Vredestein T-Trac. Daca are cineva ce informatii rog sa posteze. Link to comment
raven84 Posted March 2, 2010 Share Posted March 2, 2010 (edited) Si Continental nu e firma buna? De ce tipul asta "Eco" e o balarie de anvelopa? Eu de cand am luat masina am avut gume TOYO pe spate si KORMORAN pe fata, mai nou, am pus doua DEBICA Vivo pe fata, care se descurca foarte bine de altfel, iar TOYO-urile de pe spate urmeaza sa le schimb momentan cu niste CONTINENTAL Eco Contact pana cand voi mai putea cumpara un set de DEBICA Vivo. Pe de alta parte, nu reusesc deloc sa va inteleg logica, va plangeti de calitatea unor marci de cauciucuri care de cele mai multe ori reprezinta singura optiune pentru matiz sau tico. Pana la urma nu discutam de o categorie de automobile de curse ci de una de oras, adaptata traficului urban. Aaaa, ca vreti sa stoarceti senzatii tari din niste buburuze asta este o cu totul alta poveste, insa pentru ceea ce au fost ele concepute, gumele TOYO, KORMORAN sau DEBICA merg foarte bine. Pana si nenorocitele de MONTANA se descurca decent (are socrul meu asa ceva pe masina). Edited March 2, 2010 by raven84 Link to comment
Mircea Posted March 2, 2010 Share Posted March 2, 2010 Raven, la o franare in extremis un cauciuc bun face diferenta intre strans din booci si mers pe la politie, asigurator, service... Si slava Domnului, franari in extremis prin multe din orasele noastre gasesti la toate intersectiile (era sa zic la tot coltu') )"> Link to comment
mai_76 Posted March 5, 2010 Share Posted March 5, 2010 Debica VIVO sunt cumva facute "pe vapor"? Nu de alta, dar pe site-ul lor n-am gasit asa ceva! Si am eu pe Matiz Link to comment
Doru_Neo Posted March 10, 2010 Share Posted March 10, 2010 Totusi nu vad logica de ce as alege continental in loc de Goodyear sau un BF Goodrich cand au preturi un pic mai bune.Continental au preturi exagerat de mari pentru ca sunt gama care echipeaza masina din fabrica in general si mutl cauta sa fie exact la fel cu ce au avut pe masina. Link to comment
andrew Posted March 10, 2010 Share Posted March 10, 2010 Eu am avut un motiv odata. Aveam rezerva noua Continental, am busit un cauciuc (dar cat sa mearga lasat pe post de rezerva). Am luat un Continental + rezerva puse pereche pe fata si am pus cauciucul busit rezerva. In loc sa cumpar 2 cauciucuri(asta ca sa nu raman cu cauciucuri cu profil si uzura diferite pe aceeasi axa) am luat unul singur. Cand am schimbat cauciucurile pe motiv de "batranete" am pus Kumho. Link to comment
closchkutza Posted March 15, 2010 Share Posted March 15, 2010 Are cineva ceva date despre eukohama A Drive? Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now