laurentziu83 Posted January 26, 2005 Share Posted January 26, 2005 Eu am duminica la Gestiunea financiara. Da sambata ar merge distractia pe undeva. Da sa mutam discutia la intalniri ca se iau restul membrilor de noi "iote si la marlanii astia, noi avem inima cat puricele cand mergem pe gheata iar ei la topicul de caucioace vorbesc despre cum sa derapeze mai bine Shocati. Link to comment
FLEX Posted January 26, 2005 Share Posted January 26, 2005 Domnu' lalexis, sa-ti dea Dumnezeu sanatate! si mie imi curg balele dupa niste Fulda Kristall Gravito sau Montero! sa le porti sanatos si fara pene! Intr-adevar, cu gumari de-astia de iarna mergi precum tancul pe zapada, n-ai habar de ce e sub tine, poti ataca linistit tot felul de nameti ... insa placerea glisajelor cu frina de mina e ca si inexistenta daca nu te dai pe gheata lucie ... asa ca tractorasul tau va fi doar spectator la giumbuslucurile baietilor veseli Link to comment
lalexis Posted January 26, 2005 Share Posted January 26, 2005 Intr-adevar sunt foarte misto. Dar de abia azi am putut sa la testez. Merg cu ele de 2 luni degeaba Va spun maine feed-back-ul final. Link to comment
laurentziu83 Posted January 26, 2005 Share Posted January 26, 2005 (edited) Sa o vezi pe a mea cum face cu caucioace Montana pe spate cu rulaj de 45000 de km la glisaje cu frana de mana... Piruete, nu altceva. @Flex: asa i-am zis si eu; sa nu aiba vreo pana cu ele. Nu de alta, dar rezerva e diferita adica e cea clasica. Edited January 26, 2005 by laurentziu83 Link to comment
FLEX Posted January 26, 2005 Share Posted January 26, 2005 Lasa, ca e mai bine! n-o sa fie tentat sa mearga cu rezerva si sa amine pina-n primavara rezolvarea penei (bani, chestii, trestii ... ("> ) Link to comment
lalexis Posted January 26, 2005 Share Posted January 26, 2005 HAHA, stiu o tehnica aparte, pe care o aplicam la Oltcit. Cind vadeam ca se desumfla, o taiam la vulcanizare atit de repede, incit nu avea timp sa ramana pe janta. Sper ca nu mi-am iesit din mana! Link to comment
andreib Posted January 26, 2005 Share Posted January 26, 2005 Am iesit in seara asta cu masinuta si imi vine sa imi plang de mila ("> ("> . Patineaza de nu-i adevarat. In 15kkm s-au uzat cauciucurile si nu mai au nici un fel de aderenta la sol, nu puteam sa o bag macar in parcare ("> . Trebe neaparat nishte gume noi chiar si all seasons (cum erau continentalurile) ca oricum faceau treaba cand erau noi. Cat ma costa afacerea ( 2 , numai pe fata ca spatele mai merge) si de unde le iau cat mai ieftin (Iasi ma intereseaza). Link to comment
lalexis Posted January 27, 2005 Share Posted January 27, 2005 Debica Frigo Directional, 1 milion bucata la reprezentanta. (pe dreapta intre blocul Gelsor si Autocenter, dupa service-ul Auto France. Link to comment
laurentziu83 Posted January 27, 2005 Share Posted January 27, 2005 Tu te plangi Andrei? sa vezi la mine la 4500 de km. Crek ma bag si eu la Debica cum intru in bani. Deocamdata am platit o amenda de 750 k lei pt lipsa vizei de flotant . de la Flex: keep your horses, please! Link to comment
andreib Posted January 27, 2005 Share Posted January 27, 2005 (edited) Ieri am iesit cu masina si am constatat ca asa nu se poate. Cat despre amenda, nici eu n-am viza din aia da nu-i dau drumu la usa daca vine. de la Flex: you too! Edited January 27, 2005 by FLEX Link to comment
digit Posted January 28, 2005 Share Posted January 28, 2005 tocmai m-am intors de la cateva cerculete pe zapada proaspata cu montanele mele in 28k km am avut doar jante indoite, 3 cuie infiptre superficial in dreapta spate si inca unu pt care s-a pus dop (acum rezerva): stanga spate fasaie si bag aer in ea o data pe saptamana. lenea... in fatza doar uzura prin frecare Poate cand s-o duce zapada le schimb... Sau cand oi ramane doar in 4... Link to comment
laurentziu83 Posted February 5, 2005 Share Posted February 5, 2005 Astazi la intalnirea Daciaclub am am vazut cu ochii mei ce pot face cauciucurile Debica de iarna prin nameti. Pur si simplu baietii se invarteau cu spatele, cu fata sau cum voiau pe unde eu nu aveam tupeu sa intru. M-am convins: cum prind ceva numerar, imi iau si eu macar pe fata. Link to comment
Zmeul cel rau Posted February 5, 2005 Share Posted February 5, 2005 Da, asta iti garantez si eu. Te scot din orice zapada vrei tu cauciucurile Debica. Eu am unele all-weather de la ei, dar pe orice alta vreme decat zapada afanata put la greu, aderenta e 0. Link to comment
SSorin Posted March 6, 2005 Share Posted March 6, 2005 Bine v-am gasit,sint nou-nout... "> Machinetta mea a venit cu Continental.Pina acum sint de-a dreptu incintat de aderenta lor.Nu am ramas deloc impotmolit desi m-am bagat in locuri cam nasoale.Am vrut sa iau resapate de iarna de la Metro,dar m-am lasat pagubas cind am vazut cit de bine merg astea. Link to comment
NFS Posted March 8, 2005 Share Posted March 8, 2005 SSorin said: Bine v-am gasit,sint nou-nout... "> Machinetta mea a venit cu Continental.Pina acum sint de-a dreptu incintat de aderenta lor... Bine ai venit Nou-Noutule! Ai grija cind e ud pe jos, nu te baza prea tare pe ele! O sa-ti amintesti de zilele copilariei, cind te dadeai cu saniutza! Link to comment
cchrism Posted March 8, 2005 Share Posted March 8, 2005 NFS stie. Chiar a cunoscut un sant fiind incaltat cu Continetale. Link to comment
FLEX Posted March 9, 2005 Share Posted March 9, 2005 Orice cauciuc isi atinge limitele de aderenta diferentiat, functie de caracteristicile drumului; producatorii incearca sa ofere cel mai bun compromis pentru toate tipurile de drum si conditii meteo, dar cauciucul perfect peste tot si pe orice vreme inca nu s-a inventat, din pacate. De exemplu, caucioacele mele de vara Uniroyal 680 rallye au o aderenta exceptionala pe ploaie (pinza de apa pe asfalt - nu degeaba au simbolul cu umbrela stantat pe talon!), buna pe asfalt uscat si doar medie pe mizga (dupa ploaie sau pe ploaie mocaneasca); Debica Frigo Directional de iarna sint excelente pe zapada afinata sau batuta, medii pe asfalt uscat, slabe pe mizga si bune pe ploaie ... compromisuri, compromisuri ... Link to comment
Ana Posted March 9, 2005 Share Posted March 9, 2005 in sfarsit am pus si eu cauciucuri decente pe toate patru rotile, ultimul weekendul asta, dupa ce l-am taiat in groapa inainte sa intru la parcare la palatul copiilor. pe fata am debica (parca, dar oricum noi). pe spate am doua cauciucuri noi noute care arata fix la fel dar pe unul il cheama matador si pe unul sava, iar la rezerva am minunea de cauciuc cu sens de rotatie marcat pe el si din cauza caruia am facut pirueta pe sosea mai acum cateva zile. combinatia descrisa pe zapada merge mai bine decat mergea dacia, care avea debice si nu trage masina in nici o parte la frana puternica. si ma tot gandesc daca sa nu caut client la cauciucuri si sa incerc sa pun 165 in loc de 155. Link to comment
bobi Posted March 11, 2005 Share Posted March 11, 2005 Poti sa-i bagi linistita ,dar sa mentii balonul.65 Link to comment
bobi Posted March 18, 2005 Share Posted March 18, 2005 Am tot citit in topicul asta despre anvelope Debica de iarna,dar n-am vazut nimic despre cele de vara.Mi-am luat jenti 5,5 si am vazut Debica la 1.150.000 in Vitan (165/65/13)Ce ziceti sa ma bag,ar merge mai bine 175/60/13(nu stiu cat ar costa)?Acum am Continental,dar sunt prea mici 155/65/13 si o sa caut sa le vand dupa aceea. Link to comment
tolin Posted March 18, 2005 Share Posted March 18, 2005 Ana said: combinatia descrisa pe zapada merge mai bine decat mergea dacia, care avea debice si nu trage masina in nici o parte la frana puternica. si ma tot gandesc daca sa nu caut client la cauciucuri si sa incerc sa pun 165 in loc de 155. La ce-ti trebuie 165 Ano? Nu umbla cu pneuri diferite, mai ales la profil si pe spate ? Link to comment
FLEX Posted March 21, 2005 Share Posted March 21, 2005 bobi, daca tot vrei sa schimbi dimensiunea ia mai bine 175/60-13, dintr-un motiv simplu: aceasta dimensiune exista in gama de cauciuce pentru Matiz recomandata de producator, asa ca te poti certa cu succes cu politistul sau itepistul lovit de excesul de zel; totusi, nu uita ca e posibil sa ai probleme cu garantia in caz de schimbare a dimensiunilor cauciucului (caseta de directie). Link to comment
sprite Posted March 21, 2005 Share Posted March 21, 2005 FLEX said: bobi, daca tot vrei sa schimbi dimensiunea ia mai bine 175/60-13, dintr-un motiv simplu: aceasta dimensiune exista in gama de cauciuce pentru Matiz recomandata de producator... ...dimensiunea asta exista in gamă, aşa e, dar merge numai pe jante de 5j 13, nu pe 4,5j 13, cat sunt cele normale, de tabla... ...uite aici: http://www.chris-longhurst.com/carbibles/tyre_bible.html @Flex: ...nu toată lumea are Alessio pe Matizache... Link to comment
bobi Posted March 21, 2005 Share Posted March 21, 2005 N-are alessio,dar are cms de 5,5 si flex stia lucrul asta pt ca am mai vorbit cu el.Pana la urma mi-am pus 165/65/13 si sunt foarte multumit.S-a schimbat stabilitatea,tinuta de drum,parca sunt mai multumit ca mi-am luat matiz.Oricum va multumesc tuturor pt sfaturile acordate si ... de ce nu ,administratorilor ca fac super treaba cu acest forum .Bafta tuturor. Link to comment
sprite Posted March 21, 2005 Share Posted March 21, 2005 bobi said: N-are alessio,dar are cms de 5,5 si flex stia lucrul asta... Scuze. Exces de zel. "> Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now