VIPER Posted August 31, 2004 Author Share Posted August 31, 2004 Noi date, ult mai exacte, la problema mea: becul motor se aprinde DOAR cand merg cu a 5-a, peste 3500rpm/130km/h (care intervine prima) si DOAR cand e cald afara! Am mers si cu a 4-a, si la 4000rpm si peste 135km/h, si nimic! Am mers si seara cu a 5-a, am ajuns la 4000rpm si 150km/h, si nimic!!! Link to comment
emilv Posted August 31, 2004 Share Posted August 31, 2004 la fel patesc si eu cu becul motor la nubira I daca merg constant si nu conteaza cu ce viteza merg (90 - 170 km/h), in timpul acesta daca accelerez sau decelelerez becul se stinge, un mecanic mi-a spus ca este ceva de la sonda lambda. Link to comment
VIPER Posted September 3, 2004 Author Share Posted September 3, 2004 Daca e sonda lambda, ai 2 beri de care vrei tu de la mine!!! Tocmai eram pe cale sa o schimb! Dar maine dimineata sunt programat la BOSCH la service la scanner, mi-a zis nenea ca o sa spuna toate bubele instant! Si cica ar fi doar vreo 500k toata scanarea (doar la motor, of course!)!!! Va scriu maine impresiile, abia astept sa ma duc!!! Link to comment
sixone Posted September 22, 2004 Share Posted September 22, 2004 Exact aceasi chestie am patit-o si eu zilele trecute cand mergeam pe autostrada bucuresti-pitesti. Daca mergeam constant (mai mult de 4-5 minute) cu peste 120km/h se aprindea becul acela de motor si se stingea ori singur, dar mult mai greu dupa alte cateva minute sau daca franam se stingea imediat cand ajungeam pe la 90km/h. Masina este un Cielo din 95, hidramat, nu aveam pornit aerul conditionat, oricum am oprit pe rand toate sistemele electrice cum ar fi casetofonul, farurile, etc.. Nimic, fenomenul era acelasi. Mentionez ca totusi masina are o problema, tacane axa cu came sau tachetii sau amandoua. M-am gandit ca e destul de posibil sa fie de la asta? Oricum. pt VIPER, ai fost la testare la service, care a fost rezultatul? Link to comment
sixone Posted September 22, 2004 Share Posted September 22, 2004 Aa... tot eu. Pt. VIPER, la ce service ai avut programare pt. scannare. Iar pt. restul , la ce service serios si ieftin ati fost cu masinile? Merci Link to comment
VIPER Posted September 22, 2004 Author Share Posted September 22, 2004 Raspunsul complet il gasesti aici: http://www.daewooclub.ro/viewtopic.php?t=240&start=15 Link to comment
dj_sorin Posted September 24, 2004 Share Posted September 24, 2004 OK, dar becul mi s-a aprins doar de 3 ori in 3 luni... Deci poate considera ca nu se repeta... Si de fiecare data l-am vazut la timp si am incetinit sau am tras pe dreapta... :-D am si o o problema!cand pornesc motorul la relantii se tureaza masina pana pe la 5000 ture apoi scade.care este problema? Link to comment
VIPER Posted September 24, 2004 Author Share Posted September 24, 2004 WOW!!!! Oribil! Parerea mea sincera e sa fugi la o testare, si cat mai urgent! Sa nu incepi sa alergi dupa pistoane pe sub capota... Link to comment
dj_sorin Posted September 25, 2004 Share Posted September 25, 2004 WOW!!!! Oribil! Parerea mea sincera e sa fugi la o testare, si cat mai urgent! Sa nu incepi sa alergi dupa pistoane pe sub capota... dar care crezi ca este problema ? motorul a fost segmentat acum jumatate de an . ceva sugestii ? un manual nu-mi poti trimite ? am nevoie de sugestii.cum schib cureaua de distributie, schema de la instalatia electrica etc . mail sorin@e-dev.biz Link to comment
VIPER Posted September 25, 2004 Author Share Posted September 25, 2004 Iti trimit manualul, dar cat poti primi pe mail maxim? Link to comment
dj_sorin Posted September 25, 2004 Share Posted September 25, 2004 Iti trimit manualul, dar cat poti primi pe mail maxim? l-am luat de pe de ce ++.oricum iti multumesc.o sa intru mereu sa fiu la curent cu toate detaliile pt.ca si eu sunt un impatimit al lui Daewoo Espero. Link to comment
vbocan Posted September 25, 2004 Share Posted September 25, 2004 :-D am si o o problema!cand pornesc motorul la relantii se tureaza masina pana pe la 5000 ture apoi scade.care este problema? Vezi electrovalva de ralanti. S-ar putea sa fie murdara si sa faca probleme. Fa urmatoarea chestie: pune contactul pe pozitia motor (fara ca motorul sa fie efectiv in functiune) apoi scoate contactorul electrovalvei si conecteaza-l inapoi. Repeta operatia de mai multe ori, caci in acest fel motorasul pas cu pas se autoregleaza. In orice caz, merita sa desfaci electrovalva si sa o cureti (dai cu un pic de ulei sau de WD40). Eu am avut astfel de probleme si s-au rezolvat asa. Link to comment
dj_sorin Posted September 26, 2004 Share Posted September 26, 2004 :-D am si o o problema!cand pornesc motorul la relantii se tureaza masina pana pe la 5000 ture apoi scade.care este problema? Vezi electrovalva de ralanti. S-ar putea sa fie murdara si sa faca probleme. Fa urmatoarea chestie: pune contactul pe pozitia motor (fara ca motorul sa fie efectiv in functiune) apoi scoate contactorul electrovalvei si conecteaza-l inapoi. Repeta operatia de mai multe ori, caci in acest fel motorasul pas cu pas se autoregleaza. In orice caz, merita sa desfaci electrovalva si sa o cureti (dai cu un pic de ulei sau de WD40). Eu am avut astfel de probleme si s-au rezolvat asa. am sa incerc.multumesc. Link to comment
dj_sorin Posted September 27, 2004 Share Posted September 27, 2004 Am facut cum mi-ai spus si acum merge ok.Sta la 900 rpm.Thnx. Link to comment
Alezz Posted February 27, 2005 Share Posted February 27, 2005 Asta asa o fii s-ar putea sa ai dreptate da acuma scuzati pt fftopic: da nu stiu unde sa scriu uitati ce am patit am mers linistit toata ziua prin Bucharest schimbat in maxim 3000 ture cand am ajuns acasa am bagat 10 litrii benzol am stat 2 ore si am plecat spre Unirii am stat la Sherrifs cam 30 min si camd am plecat de acolo surprlza s-a aprins becu de la motor ECM banuiesc ala galben din stanga, prb e alta acu masina nu are nici pa draq motoru mere pefect nu trepideaza la ralanti nu scartie nu bate absolut nimic poate imi spune si mie cineva de la ce sa fie de la benzina oare ??? Va multumesc anticipat pt raspunsuri . Link to comment
Zmeul cel rau Posted February 27, 2005 Share Posted February 27, 2005 Parca lui VAXXi i se intamplase o chestie de asta. Se pare ca nu avea busonul de benzina strans cum trebuie. Poate si la tine e la fel. Link to comment
hellcat Posted February 27, 2005 Share Posted February 27, 2005 mi-am adus si eu aminte de o patanie cu aprinderea martorului ses. acu vreo 2 ani aveam un cielo si intr-o seara incercand sa ies dintr-o parcare pe E85 care strabate Bacaul, aveam de trecut un bombeu din ala care se mai intalneau inaintea unor poduri ca sa incetinesti viteza. e, l-am atacat frontal si cu viteza prea mare, am lovit cu baia asfaltul, nu mi s-a oprit motorul, dar mergand mai departe s-a aprins martorul ses si a ramas aprins vreo 20 de secunde, dupa care s-a stins si n-am mai avut nici o problema. Link to comment
Alezz Posted February 27, 2005 Share Posted February 27, 2005 Varianta cu busonu' de la rezervor cade nu este de la el dar daca imi aduc aminte de urcat am urcat pa un trotuar DAR nu am bruscato si nu am lovit nimik ca daca era de lovit se aprindea cand m-am urcat dar nu s-a aprins cu toate ca am mai stat cu motorul pornit ECM s-a aprins cand am pornit motorul ca sa plec acasa nu coborasem de pa trotuar...mama ei de tehnologie idioata. Link to comment
Alezz Posted March 6, 2005 Share Posted March 6, 2005 Raspunsul celor de la service "asa face astea noi" dupa o anumita perioada de km trebe sa se aprinda ECM iar dupa aceea fuga la service si bagat testeru pa mufa stat 5 min si gata . Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now