expero 16V Posted August 10, 2004 Share Posted August 10, 2004 Anul trecut radiatorul meu avea un por prin care curgea.Eu panicat, m-am dus repede ca chiorul la magazin si am cumparat solutie de astupat porii.O chesti de 100.000, nisipoasa care am bagat-o in radiator.Cand a venit toamna si am dat drumul la caldura, surprise caldura mergea ca la dacie abia-abia- cat sa nu inghet. Am fost la mecanic, am golit instalatia, am bagat furtunul cu apa cu presiune in instalatie.Vreau sa va spun ca era atat de infundat din cauza chestiei aleia ca facuse dopuri si vreo 30 de sec.n-a curs apa.Pana am reusit s-o desfund.Chesdtia e ca mecanicul mi-a zis ca pe treapta a doua cu caldura la max.trebuie sa te friga cand tii mana la aerisirile alea prin care intra caldura. Acu' vreau sa repet operatiunea ca mi se pare ca iar s-a imbacsit pe-acolo.Cu toate ca antigelul e verde curat. Intrebarea e pe voi va frige cand tineti mana acolo?Va uscati de atata caldura?Sau sunt eu maniac? Deasemenea cu ce sa curat instalatia sa fiu sigur ca iese absolut orice mizerie?Nu-mi spune-ti cu otet si chestii de-astea ca nu miroase nimic pe-acolo urat Link to comment
cata73 Posted August 10, 2004 Share Posted August 10, 2004 ce ai patit tu se intampla mai des, in sensul ca asa a patit si un prieten de-al meu, avea niste pori, a pus praf din ala argintiu, s-au astupat porii dar si...radiatorul, a reusit si el sa-l desfunde, dar ...s-au desfundat si porii... sincer sa fiu, nu stiu daca arde sau nu, ca nu am pus mana, dar caldura mare trebuie sa faca (cand e motorul incins), este posibil sa-ti fi ramas niste substanta din aia, asa ca poti sa-l speli. cred ca apa este suficienta Link to comment
Nu_stiu_totul Posted August 10, 2004 Share Posted August 10, 2004 "Solutia" respectiva este nerecomandata pentru ca pe langa pori in timp mai astupa si radiatorul (fagurii) si lichidul de racire nu mai face schimbul de caldura necesar si o sa-ti fiarba motorul la o urcare in forta si o sa se prajeasca garnitura de chiuloasa... Un nepot de al meu a patit-o recent , cu Dacia , e drept! Link to comment
expero 16V Posted August 10, 2004 Author Share Posted August 10, 2004 Porii initiali i-am rezolvat cu Poxipol, pe care vi-l recomand cu caldura dealtfel.Treaba e ca se astupase nenorocitul de calorifer si cand am bagat furtunul cu presiune efectiv nu iesea pe partea cealalta pana cand a sarit un dop de un deget de solutie de-aia inchegata.iarna asta a fost caldura, dar mi se pare ca nu mai e ca acu' cateva luni.Mai ales ca mecanicul meu care a facut specializare la craiova a zis asa.Pe treapta a doua a ventilatorului, cu caldura la max. trebuie sa nu poti tine mana acolo.Si intr-adevar asa a fost.La inceput. Acuma' nu stiu, dar am vazut o solutie care trebuie tinuta in motor foarte putin si apoi aruncata de-acolo care curata si mama depunerilor din instalatie.reversul medaliei ar fi sa nu-mi curate depuneril alea "bune" de pe radiator ca ala costa vreo 4 mil. Link to comment
iso Posted August 10, 2004 Share Posted August 10, 2004 Si eu am folosit la Nova praful minune ABRO made in USA ! dar am fost cumpatat(sau zgircit :?: ) si n-am pus decit jumate din cantitate si a fost OK . Citeodata(intotdeauna) e bine sa citesti atent instructiunile de folosire . Pacat ca la oameni nu le-a dat Doamne-Doamne manualul de utilizare a "hoitului" ca traiam 200 de ani...ca sa platim impozite... Link to comment
ovi_jer Posted August 10, 2004 Share Posted August 10, 2004 Teoretic da asa este trebie sa te arda la mana dar nu uita ca vaporizatorul(plamanul)de la GPl este legat in paralel cu caloriferul si mai scade din debitul de apa care circula pe acolo. Link to comment
dj_sorin Posted October 26, 2004 Share Posted October 26, 2004 Explicatie: Praful "minune" nu se toarna pur si simplu in antigel.In prealabil pune intr-un bidon taiat praful si turnati putina apa, mestecati si praful se face ca o pasta.Dupa ce se face pasta , mai diluati-l cu niste apa si apoi il turnati in radiator. Link to comment
Nu_stiu_totul Posted October 27, 2004 Share Posted October 27, 2004 Eu tot sunt contra prafurilor... Pana la urma ti se infunda, parca si lui Mutu i s-a infundat. Link to comment
OCEBE Posted October 27, 2004 Share Posted October 27, 2004 prafuri (ptr. astupat pori!) am folosit si eu pe o dacie dar vorbalui iso, cu moderatie si n-am avut probleme; cat priveste temperatura aerului livrat in habitaclu m-ai pus pe ganduri ptr. ca la mine nu baga aer sa te friga la mana nici pe departe; eu suplinesc acest lucru dand ventilatorul o trepta mai sus ca daca tot nu baga decat aer caldut, macar sa bage mai mult. Link to comment
expero 16V Posted October 27, 2004 Author Share Posted October 27, 2004 Daca vrei iti voi trimite prin fax exentual ca aici nu stiou daca pot trimite testul de caldura dat in manualul de reparatii. Ti-am zis mecanicul a spus ca tre' sa te friga mana cand tii pe treapta a doua, fara recirculare bagata.Si intr-adevar mi-a facut o caldura in masina... Link to comment
mdascalu Posted November 4, 2004 Share Posted November 4, 2004 Pai cam asa e, în treapta a doua frige cand motorul e incins. Dar din pacate cu anii, termostatul se mai decalibrează şi schema cu "friptul" se mai reduce. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now