VAXXi Posted June 9, 2006 Share Posted June 9, 2006 Eu cre' ca cineva a hackuit satelitu' si ne observa de pe orbita ! Link to comment
Sharpe Posted June 9, 2006 Share Posted June 9, 2006 in afara de mici scapari,pe care le-a avut naratoru',rezumatu', face toti banii! -SORAN trebuia sa mestereasca chiar fostul lui Tico care a inlocuit ,deocamdata cu succes,Nubira -aseara chiar nu a plouat...era neste BRRC far' alcool Link to comment
mari.d Posted June 9, 2006 Share Posted June 9, 2006 sa inteleg ca trebuie sa-mi para rau ca nu am fost la intalnire ? Link to comment
Vlad Posted June 9, 2006 Share Posted June 9, 2006 evident ca tre' sa iti para rau... dupa cum si noi ti-am simtit lipsa! ps.: of ce frumos le zic... Link to comment
Tommy Posted June 9, 2006 Share Posted June 9, 2006 sa inteleg ca trebuie sa-mi para rau ca nu am fost la intalnire ? nooon rien de rien ... noooon je ne regrete rien ... Et puis tout de facon je regrete d'etre née si tard (oui je sais j'ai pas mon mot à dire là dessus) mais qu'est ce que j'aurais aimé etre jeune dans les années glam! Link to comment
driv3r Posted June 9, 2006 Share Posted June 9, 2006 Sal, joi am fost si eu prima oara la intalnire.Toti sunteti super de treaba ,chiar nu ma asteptam...Deja imi pare rau ca nu am stat mai mult, dupa ce am vazut pozele..!Asta este!! Si merci pt autocolant daewooclub.ro Am uitat sa o felicit pe Ami pt matiz... si "Sa creasca mare" Link to comment
mari.d Posted June 9, 2006 Share Posted June 9, 2006 nooon rien de rien ...noooon je ne regrete rien ... Et puis tout de facon je regrete d'etre née si tard (oui je sais j'ai pas mon mot à dire là dessus) mais qu'est ce que j'aurais aimé etre jeune dans les années glam! Edith Piaf e febletzea mea, dar nu vad legatura cu citatu ? Link to comment
NFS Posted June 9, 2006 Share Posted June 9, 2006 Toti sunteti super de treaba ,chiar nu ma asteptam... Adica... cum nu te asteptai? Warn, warn, sa-i dea cineva warn! Link to comment
driv3r Posted June 9, 2006 Share Posted June 9, 2006 Pai la prima vedere si nu ma asteptam de ce sa nu fiu sincer... Mi-a placut de toti!aveam alta impresie pt ca eu eram nou si nu ma cunosteam cu nimeni nu stiam cum reactionati!!Dar totul a fost oky!!! Link to comment
CrisR Posted June 9, 2006 Share Posted June 9, 2006 mai badie Obi, sa stii ca am fost tare mandru cand mi-am montat suportii. Cred ca de la berea fara alcool am avut probleme de "asortat" suportii!!! Link to comment
vio.p Posted June 9, 2006 Share Posted June 9, 2006 ... warn, sa-i dea cineva warn! Posed eu, ofer gratis Mai am si eu ... stiti de unde ) ... boro... Link to comment
sebian Posted June 9, 2006 Share Posted June 9, 2006 si eu ofer cei 20% pe care ii posed gratie lui ######## ...ooops, cenzuraaaa Link to comment
Tommy Posted June 9, 2006 Share Posted June 9, 2006 Mie.. se stie Voi vreti sa luam toti ban din nou ? Link to comment
vio.p Posted June 9, 2006 Share Posted June 9, 2006 (edited) ...voi mai vreti... Ar mai merge asa putin ... cadou ) Glumeam , sper sa n o iei in serios )"> Edited June 9, 2006 by vio.p Link to comment
hades Posted June 9, 2006 Share Posted June 9, 2006 Se pare ca pierd enorm ca nu ajung la intalniri niciodata... Link to comment
marius_eugen Posted June 9, 2006 Share Posted June 9, 2006 Casa de piatra ! Sa o stapanesti sanatoasa ! Sa o stapanesti sanatos ! La multi ani ! Se stie ei cine , cum si de ce ! Link to comment
ticodriver Posted June 10, 2006 Share Posted June 10, 2006 Super intalnire, doar ca am fost "destept" si am venit in tricou. Multam' de urari. Link to comment
Recommended Posts