Jump to content

Probleme-n Paradis


Recommended Posts

Dupa cum stiti ( daca stiti :P ) la 10000 km au uitat sa imi schimbe uleiul in cutie. Am mers pe mana lor si pana la revizia de 20000 am mers cu uleiul de fabrica si nu mi-a facut nici o problema masina. Nu a agatat nu a carait nu nimic. :) Am ajuns la revizia de 20000 si am schimbat si uleiul cu shell. Nu stiu ce s-a intamplat dar imi vine sa ma urc pe pereti. Agata din 4 in 3 si din 3 in 2 si mai si caraie.

Sunt sanse sa fie vina uleiului? Sincroane, cablu de ambreaj ? help

Link to comment

Daca s-a intamplat in urma schimbului de ulei, probabil e vina acestuia. Mie mi-au pus , la cutie, ulei Agip, si merge mai frumos, intra in viteze mai usor decat inainte,si nu agata nimic. La fosul Matiz euro 2 am avut si eu ulei Shell, si cu acela, agata si la mine. Desi mai putin probabil, vezi daca nu ti-a alunecat covorasul pe sub pedala de ambreiaj.

Link to comment

Eu nu o sa pot intelege idiotiii ce pun orice fel de lubrifiant Shell in masina. Am avut ulei shell la matiz timp de 6000km si imi venea sa-mi car pumni in cap, un jeg de ulei. Scoate uleiul, arunca-l la garla si ia castrol pt cutie.

Link to comment

Ziceti ca si voi ati patit cu shell ? :(

 

Partea amuzanta a povestii e ca ma inteleg bine cu ei si mi-au spus ca pot sa vin cu materialele mele daca nu imi convine shell, dar am zis sa merg pe mana lor daca au zis ca e ok.

Link to comment

Macar uleiul pus are acelasi indicativ cu cel recomandat de fabricant, respectiv 75W80 sau 75W90? Poate ti-au pus 80W90. Uleiul Shell era visul romanilor dacioti pe vremea lui Ceausescu, imi amintesc ca a primit tata cadou un bidon din Germania si s-a simtit la motoras. Dupa Revolutie, multi romani au fost dezamagiti de slaba calitate after-market a fostului ulei "minune". In concluzie, scapa de el!

Link to comment

Clorofilicule, odinioara, l-am intrebat pe nen'tu Pepino care-i treaba cu cutiile de viteza la Matizac. Mi-a recomandat Aral ATF 22, ulei de cutie automata. O fi bine, o fi rau, eu am facut miscarea si la mine merge tip Porsche. Dupa citeva schimburi de ulei, spune-ne si noua care e bun, he-he!

Link to comment

2L e putin, bagati ulei pana da pe afara pe gaura de alimentare. Pentru 100mL (2,1L) s-ar putea sa aveti probleme, nu uitati influenta temperaturii.

 

@steph > ai gasit 75w85, ce te mai intereseaza ulei de cutie automata ? "Las-o asa, la punctul mort" pana te lamuresti pe garantie care-s problemele la cutia ta.

Link to comment

Am postat si la topicul Ulei cutie de viteze.

 

Eu asta am gasit:

 

Pt. cine vrea ulei conform specificatiilor de matiz... http://www.valvoline.com.ro/content.asp?opt=contact

 

Valvoline synpower sae 75w85 api gl-4 - 970mii 3 litrii.

 

La mine sunt sincroanele de vina.

 

P.s. nu stiu cum e cu cei 2.1 litrii. Eu am bagat ana a curs 2.4, si mai mult de 100ml nu au curs deci ... 2 litrii e putin.

Link to comment
  • 2 weeks later...

Si acum rezolvarea problemei mele.

 

Am lasat jucaria in service ieri dimineata si am luat-o azi la prima ora.

 

Baietii s-au miscat super si masina merge la fel ca noua.

 

Piese schimbate in cutie:

 

2x inel sincron.

sincron viteza I.

pinion viteza II.

inel sincron vitezaII.

pinion intrare viteza IV

  • Like 1
Link to comment
Guest
This topic is now closed to further replies.
 

×
×
  • Create New...