steph Posted June 5, 2006 Share Posted June 5, 2006 Dupa cum stiti ( daca stiti ) la 10000 km au uitat sa imi schimbe uleiul in cutie. Am mers pe mana lor si pana la revizia de 20000 am mers cu uleiul de fabrica si nu mi-a facut nici o problema masina. Nu a agatat nu a carait nu nimic. Am ajuns la revizia de 20000 si am schimbat si uleiul cu shell. Nu stiu ce s-a intamplat dar imi vine sa ma urc pe pereti. Agata din 4 in 3 si din 3 in 2 si mai si caraie. Sunt sanse sa fie vina uleiului? Sincroane, cablu de ambreaj ? help Link to comment
guru Posted June 6, 2006 Share Posted June 6, 2006 Daca s-a intamplat in urma schimbului de ulei, probabil e vina acestuia. Mie mi-au pus , la cutie, ulei Agip, si merge mai frumos, intra in viteze mai usor decat inainte,si nu agata nimic. La fosul Matiz euro 2 am avut si eu ulei Shell, si cu acela, agata si la mine. Desi mai putin probabil, vezi daca nu ti-a alunecat covorasul pe sub pedala de ambreiaj. Link to comment
andreib Posted June 6, 2006 Share Posted June 6, 2006 Eu nu o sa pot intelege idiotiii ce pun orice fel de lubrifiant Shell in masina. Am avut ulei shell la matiz timp de 6000km si imi venea sa-mi car pumni in cap, un jeg de ulei. Scoate uleiul, arunca-l la garla si ia castrol pt cutie. Link to comment
steph Posted June 6, 2006 Author Share Posted June 6, 2006 Ziceti ca si voi ati patit cu shell ? Partea amuzanta a povestii e ca ma inteleg bine cu ei si mi-au spus ca pot sa vin cu materialele mele daca nu imi convine shell, dar am zis sa merg pe mana lor daca au zis ca e ok. Link to comment
Senna Posted June 6, 2006 Share Posted June 6, 2006 Macar uleiul pus are acelasi indicativ cu cel recomandat de fabricant, respectiv 75W80 sau 75W90? Poate ti-au pus 80W90. Uleiul Shell era visul romanilor dacioti pe vremea lui Ceausescu, imi amintesc ca a primit tata cadou un bidon din Germania si s-a simtit la motoras. Dupa Revolutie, multi romani au fost dezamagiti de slaba calitate after-market a fostului ulei "minune". In concluzie, scapa de el! Link to comment
steph Posted June 6, 2006 Author Share Posted June 6, 2006 Este 75w90. Acum am tot citit pe forum si se vehicula ca uleiul Total ar face minuni in cutie. Link to comment
andreib Posted June 6, 2006 Share Posted June 6, 2006 Eu am total in cutie, nu face minuni dar nici prost nu merge. Mie tot imi face urat la retrogradare 4->3. Link to comment
Obi_wan_Kenobi Posted June 6, 2006 Share Posted June 6, 2006 Clorofilicule, odinioara, l-am intrebat pe nen'tu Pepino care-i treaba cu cutiile de viteza la Matizac. Mi-a recomandat Aral ATF 22, ulei de cutie automata. O fi bine, o fi rau, eu am facut miscarea si la mine merge tip Porsche. Dupa citeva schimburi de ulei, spune-ne si noua care e bun, he-he! Link to comment
steph Posted June 6, 2006 Author Share Posted June 6, 2006 Sa ma trec si eu pe aral atf 22? Cam cat costa si cat intra? 2 litrii? Link to comment
Obi_wan_Kenobi Posted June 6, 2006 Share Posted June 6, 2006 Undeva la vreo 2 sute si ceva de mii litrul si cred ca am cumparat 3 litri, dar nu intra toti, daca tin bine minte! Link to comment
ronin Posted June 6, 2006 Share Posted June 6, 2006 Intra 2 l la CV. Si eu am avut probleme cu Shell si am schimbat cu Castrol. Link to comment
steph Posted June 6, 2006 Author Share Posted June 6, 2006 Cum se manifesta? Ce probleme facea? Link to comment
tolin Posted June 8, 2006 Share Posted June 8, 2006 2L e putin, bagati ulei pana da pe afara pe gaura de alimentare. Pentru 100mL (2,1L) s-ar putea sa aveti probleme, nu uitati influenta temperaturii. @steph > ai gasit 75w85, ce te mai intereseaza ulei de cutie automata ? "Las-o asa, la punctul mort" pana te lamuresti pe garantie care-s problemele la cutia ta. Link to comment
steph Posted June 8, 2006 Author Share Posted June 8, 2006 Am postat si la topicul Ulei cutie de viteze. Eu asta am gasit: Pt. cine vrea ulei conform specificatiilor de matiz... http://www.valvoline.com.ro/content.asp?opt=contact Valvoline synpower sae 75w85 api gl-4 - 970mii 3 litrii. La mine sunt sincroanele de vina. P.s. nu stiu cum e cu cei 2.1 litrii. Eu am bagat ana a curs 2.4, si mai mult de 100ml nu au curs deci ... 2 litrii e putin. Link to comment
curmurdar Posted June 20, 2006 Share Posted June 20, 2006 Si eu am avut probleme cu sincroanele pentru viteza a 2-a la 8.000 km. Link to comment
steph Posted June 20, 2006 Author Share Posted June 20, 2006 Si acum rezolvarea problemei mele. Am lasat jucaria in service ieri dimineata si am luat-o azi la prima ora. Baietii s-au miscat super si masina merge la fel ca noua. Piese schimbate in cutie: 2x inel sincron. sincron viteza I. pinion viteza II. inel sincron vitezaII. pinion intrare viteza IV 1 Link to comment
Recommended Posts