feryci Posted May 29, 2007 Share Posted May 29, 2007 Am facut si presiune si nimic. Am echilibrat rotile dupa care le-am cerut alora sa faca si presiunea la roti, tot degeaba. Link to comment
scorpion Posted May 29, 2007 Share Posted May 29, 2007 Sfatul meu este sa incerci sa pui rotile spate pe fata . Daca vibratia continua este putin probabil sa fie din roti , mai ales daca km facuti nu ai fost facuti pe drumuri proaste . Link to comment
feryci Posted May 31, 2007 Share Posted May 31, 2007 Pai la 10.000 km am schimbat rotile de pe fata cu cele de pe spate, asa ca nu stiu! Link to comment
underground Posted July 25, 2007 Share Posted July 25, 2007 Salutare! Am un tremur in vola stanga dreapta dupa ce depasesc 110 Km/h si creste pana pe la 125-130Km/h dupa care peste aceasta viteza dispare complet. Cielo 2006 - 11.800 Km. Anvelope Debica (cele de fabrica). Link to comment
bella Posted July 25, 2007 Share Posted July 25, 2007 Salut, Aceeasi problema am avut-o si eu intre 100 si 120Km/h. Dupa mai multe vizite la vulcanizari am gasit un tip competent si s-a rezolvat. Asadar, roti ovalizate. Bafta. P.S. Ovi a avut din nou dreptate aici. Link to comment
LYM Posted July 25, 2007 Share Posted July 25, 2007 Ai indreptat jantele sau cum ai rezolvat? Am si eu un tremur intre 110 si 120, care dispare complet la viteze mai mari/mici. Link to comment
bella Posted July 25, 2007 Share Posted July 25, 2007 Nu le-am roluit...daca asta vrei sa spui. Pur si simplu a fost o echilibrare dar a fost facut asa cum trebuie(au verificat de 3 ori rotile si au tot mutat plumbii aia pana s-au potrivit) Link to comment
EM!L Posted July 25, 2007 Share Posted July 25, 2007 Am si eu un tremur intre 110 si 120, care dispare complet la viteze mai mari/mici. Posibil si la tine sa fie tot din cauza neechilibrarii corecte! Presiunea e egala pe toate rotile? Link to comment
LYM Posted July 25, 2007 Share Posted July 25, 2007 (edited) Presiunea este ok, am echilibrat rotile, insa fara succes. Am pus rezerva pe fata, iar cealalta janta am indreptat-o (cu toate ca nu era neaparata nevoie). Cu toate astea, inca mai am un usor tremur. Eh, nici cauciucurile nu mai sunt noi ... Edited July 25, 2007 by LYM Link to comment
naylui Posted July 25, 2007 Share Posted July 25, 2007 imi vibreaza caroseria la orice viteza kiar si pe loc dar aceasta vibratie creste foarte mult cand virez stanga . pe drum drept vibratia ramane aceeasi (banuiesc vilbrokenu, dar de ce creste vibratia cand virez stanga ? cand virez dreapta parca aproape dispare) Link to comment
EM!L Posted July 26, 2007 Share Posted July 26, 2007 Sau cauciucul, posibil sa aiba vreo "gîlmă". Link to comment
naylui Posted July 26, 2007 Share Posted July 26, 2007 planetara imi cloncanea si am schimbat capul de planetara acu o saptamana ,cauciucurile sunt ok ... Link to comment
dobrescucris Posted July 26, 2007 Share Posted July 26, 2007 Oarecum fftopic: @naylui: poti sa detaliezi putin cu cloncanitul si schimbatul capului de planetara? ma intereseaza in special in ce conditii cloncanea si cat de des.. pt ca am si eu un cloncanit de ceva luni (3-4) si pur si simplu nu imi dau seama de la ce e; mai exact, la mine se manifesta destul de rar (o data la 3 drumuri sa zic) si cred ca numai la denivelari (damburi), daca iau cu viteza spre exemplu un damb din ala (nu groapa) care iti pune suspensiile la treaba.. se aude clanc-clanc.. prin fata stanga.. sub masina cumva.. ca si cum as fi calcat pe niste plastice pe drum (uneori ma si uit in oglinda daca am calcat pe ceva.. sau mi-a scapat ceva pe drum..). Sa-mi fac griji de planetara sau e cu totu altceva..? Am verificat oarecum planetarele, sub masina, am tras de ele si nu au joc decat putin stanga-dreapta.. am inteles ca asta e normal. Link to comment
naylui Posted July 26, 2007 Share Posted July 26, 2007 Cand viram stanga facea clanc -clanc -clanc ca la orice masina cu planetara busita (si la dacie si la oltcit scotea acelasi sunet ) deci am schimbat capul de planetara si am scapat de "clancanit" Costuri ? 100 ron piesa completa (cu burduf sigurante,vasilina, piulita planetara,etc) si 45 ron manopera LE cu ocazia asta am vazut ca pe stinga am disc ventilat si pe dreapta plin! Link to comment
uskt2005 Posted August 14, 2007 Share Posted August 14, 2007 Intre vitezele 90 si 120 am o usoara vibratie in volan, asta pe drumuri bune(e 85) Cauciucurile au max 8.000 de km, jantele inca au pe ele plumbii. Cand am pus jantele pe masina cu tot cu cauciucuri nu imi vibra, vibratiile au inceput de vre-o 1000 de km. Ce sa ma duc sa verific? Multumesc Link to comment
uskt2005 Posted August 14, 2007 Share Posted August 14, 2007 Da, OVI , normal sa ma duc sa verific rotile, dar eu as vrea sa stiu daca sa fac doar o echilibrare sau ar mai trebui sa fac si altceva? Merci "> Link to comment
papie Posted August 14, 2007 Share Posted August 14, 2007 Cand echilibrezi rotile ar fi bine de verificat (ochiometric) daca nu cumva ai insertia "plecata" , pentru ca daca e ..., nu o sa te ajute numai un echilibrat. Link to comment
scorpion Posted August 14, 2007 Share Posted August 14, 2007 Daca janta are bataie radiala mare ( fulaj ) datorita gropilor noastre nemuritoare , degeaba incerci s-o echilibrezi , mai bine o schimbi . Link to comment
uskt2005 Posted August 14, 2007 Share Posted August 14, 2007 Fulaj nu cred sa aibe, pt ca a inceput sa faca de 1000 de km si inainte nu tin minte sa fi dat in vre-o groapa, sau bordura sau etc. care sa fi afectat cumva janta. @papaie Cum adica " insertie "plecata" "? Ce e aia? Link to comment
papie Posted August 14, 2007 Share Posted August 14, 2007 Adica suportul pe care este turnat cauciucul (substanta proprizisa), faimoasele sarme care ies din cauciuc cand ajungi cu el sub cota. In urma fenomenului anvelopa se deformeaza (nu neaparat galme care sa le vezi usor). Link to comment
uskt2005 Posted August 14, 2007 Share Posted August 14, 2007 Nu am mai rezistat si am fost sa rezolv problema. Trebuiau echilibrate; au pus inca 40gr pe roata dreapta si 25 pe cea stanga. Acum e totul OK. Merci de sfaturi "> Link to comment
papie Posted August 14, 2007 Share Posted August 14, 2007 "Au pus inca.." , de obicei la o noua echilibrare se scot plumbii vechi, se curata geanta de eventualul noroi si se reia echilibrarea de la zero, altfel la fiecare echilibrare tot pui plumbi. PS. Deja la 40 g anvelopa sau janta tind spre defect. Apropo, ce marca sunt anvelopele? Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now