ovi_jer Posted June 7, 2006 Share Posted June 7, 2006 Vorbim de piata libera fara aranjamente si relatii adica exact ce cauta omul. Link to comment
Esperatul Posted June 7, 2006 Share Posted June 7, 2006 (edited) Deci sa lamuresc situatia: Clasa se refera la o incadrare a autoturismelor, in principal bazata pe dimensiuni. Espero e limuzina medie ca si Leganza. Leganza are portbagaj mai mic si spatiu interior mai mare. Incadrarea in clase nu se refera la dotari. N-a zis nimeni ca Leganza nu e superioara, din cam toate punctele de vedere, ca sa le enumar cateva: - motor generatie mai noua - suspensie mai buna - o groaza de elemente de confort Leganza e desenata de Italdesign (Giorgetto Giugiaro). Cielo e compacta, Matiz ca si Tico e mini, sau supermini, nu prea m-a interesat aspectul. Si tocmai, singura masina desenata de Bertone pt Daewoo e Espero. Singurele chestii care leaga Daewoo de Mercedes sunt in opinia mea 2: 1) Productia de SSang Yong 2) Daewoo Chairman a fost facut dupa Mercedes-Benz E class(transmisie, motor) si designul dupa S class. Dar acest model nu s-a vandut inafara koreei decat in Noua Zeelanda. Inca ceva, Leganza a luat locul prematur lui Espero cand Daewoo a fost preluata de GM, Espero nu le-a convenit acestora. Bafta. Edited June 7, 2006 by Esperatul Link to comment
ovi_jer Posted June 7, 2006 Share Posted June 7, 2006 Inca odata gresit Nubira 1 a luat locul lui espero. Gata sa revenim la subiect cu informatii utile pentru acest om care a deschis acest topic. Link to comment
Esperatul Posted June 7, 2006 Share Posted June 7, 2006 Te inseli ovi. Nubira e compacta, Espero e medie. Link to comment
ovi_jer Posted June 7, 2006 Share Posted June 7, 2006 Clasele erau altele iar pe linia de productie asta a fost ordinea. Link to comment
Esperatul Posted June 7, 2006 Share Posted June 7, 2006 The Daewoo Espero (also Aranos) was a car made by the South Korean company Daewoo Motors from 1990 to 1997. It was technically based on the GM J platform and had the distinction of a body designed by Bertone. The car was equipped with the 1.8 or 2.0 L Family II engine from Holden. In 1997, the Espero was replaced by the Daewoo Leganza. sursa http://en.wikipedia.org/wiki/Daewoo_Espero Link to comment
ovi_jer Posted June 7, 2006 Share Posted June 7, 2006 Da asa zic ei.Eu care eram in bransa la vremea aia stiu mai exact Link to comment
Moshu Posted June 7, 2006 Share Posted June 7, 2006 fftopic: Se pare ca am citit toti, dar nu aceeasi carte. @esperatul> ai dreptate cu Bertone, am gresit eu. @Jan 1980> Dar hotaraste-te omule ce cumperi, ca sa ne linistim si noi Link to comment
Juliaen Posted June 7, 2006 Share Posted June 7, 2006 (edited) Saracu' om, e bagat cu totul in ceata! @Jan 1980: Man, cauta niste anunturi si du-te si vezi masinile. Da-te o tura cu ele, si fa comparatie. Apoi ne spui impresii. Personal as merge pe Leganza: o masina cu stil, eleganta, dotari superioare, iar consumul se dimineaza cu GPL. Bafta! PS: Sper sa nu ajungi si tu, intr-un sfarsit, satul de cautari, la optiunea Logan. Edited June 7, 2006 by Juliaen Link to comment
andreib Posted June 7, 2006 Share Posted June 7, 2006 Ma cuprinde un sentiment de deja-vu. Daca iti iei o masina SH, fie ea leganza/espero lasa-ti o marja bgetara de siguranta mare (poate ajunge si peste 1000eur) ca sa nu te trezesti ca ai masina si te uiti la ea in parcare. Gandeste bine, vezi multe, actioneaza o singura data. Link to comment
Cumnatu Posted June 8, 2006 Share Posted June 8, 2006 Dupa cum vedeti discutia a degenerat si acum omul mai are putin si inclina ca trebuie sa isi ia Porshe sau altceva. Jane, ia tata ce iti place, daca e SH ( cum cel mai bun mecanic nu pari a fi - nici eu nu sunt ) oricum ai riscuri care trebuie sa ti le asumi ! Link to comment
s3bby2000 Posted July 18, 2006 Share Posted July 18, 2006 Am caut un pic pe net si ti-am gasit 2 legantze(sper ca am articulat corect): DAEWOO LEGANZA BERLINA 2,0 I 131CP ROSU FERARRI Pret: 6,000 EURO An fabricatie: 1999 Carburant: Benzina Rulaj: 120,000 km Capacitate: 2,000 cmc Putere: 98 KW Locatie:CARAS-SEVERIN Inmatriculata RO Dotari: CUTIE MANUALA 5+1; 4 GEAMURI ELECTRICE; OGLINZI ELECTRICE INCALZITE; SERVO-DIRECTIE; 2 AIRBAGURI; AER CONDITIONAT; JANTE ALIAJ; PROIECTOARE; TAPISERIE PIELE; INCHIDERE CENTRALIZATA; ALARMA; NEAVARIATA DAEWOO LEGANZA BERLINA 2,0 I 131CP ALB Pret: 6,500 EURO An fabricatie: 1999 Carburant: Benzina Rulaj: 127,000 km Capacitate: 2,000 cmc Putere: 98 KW Locatie:BUCURESTI Inmatriculata RO Dotari: CUTIE MANUALA 5+1; 4 GEAMURI ELECTRICE; OGLINZI ELECTRICE INCALZITE; SERVO-DIRECTIE; 2 AIRBAGURI; AER CONDITIONAT; JANTE ALIAJ; PROIECTOARE; TAPISERIE PIELE; INCHIDERE CENTRALIZATA; ALARMA; MASINA ARATA SI FUNCTIONEAZA FOARTE BINE.DOTARI SUPLIMENTARE-RADIO CD CU DVD+MONITOR CU TV. ACCEPT SI VARIANTE AUTO ,NUMAI CU VW PASSAT MIN.2002,MERCEDES E CLASSE MIN.2000,FORD MONDEO,MIN.2002 SI NUMAI DIESEL. Le-am luat de pe un site romanesc de la un targ auto,daca ma lasa adminii iti dau adresa ca sa vezi si pozele. Link to comment
JAN_1980 Posted September 6, 2006 Author Share Posted September 6, 2006 In sfarsit am rezolvat-o Aleasa a fost Daewoo Leganza model CDX an de fabricatie 09.1999. Masina este pur si simplu impecabila si superba. Confort , dotari , siguranta. Cred ca aceasta masina este best-buy. Link to comment
van den plas Posted September 6, 2006 Share Posted September 6, 2006 Felicitari si sa o conduci sanatos ! Asteptam amanunte : pret, km, de unde ai cumparat-o ... Link to comment
JAN_1980 Posted September 6, 2006 Author Share Posted September 6, 2006 Pret 6500 Euro (nesperat de bun) . Km 93000. Masina este intr-un mare fel. Motorul merge de nici nu se aude, nici o scurgere , nimic. Trebuie sa-i shimb amortizoarele pe spate. Doar unu e dus dar e mai bine asa...si cam atat. Link to comment
alexmohora Posted September 6, 2006 Share Posted September 6, 2006 he he... Să o stăpâneşti sănătos şi să te bucuri de ea. Fii totuşi mai rezervat, cu timpul îi vei descoperi şi bubele sau dezavantajele... Link to comment
JAN_1980 Posted September 8, 2006 Author Share Posted September 8, 2006 Primul consum mixt facut: 315km cu 28 l de benzina . Daca facem un calcul iese un consum de aproximativ 9%. Ceea e foarte bine pt o limuzina. Daca stau bine sa ma gandesc poate nu o mai gazez. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now